Тексерілді:
А.Ердибаева
Сабақ: Математика
Апта күндері
Күні: 05.04.2022жыл
Сынып: МАД
Осы сабақ
арқылы жүзеге
асырылатын оқу
мақсаттары:
Сабақ
мақсаттары
Тілдік мақсат:
Алдыңғы оқу:
Жоспар
Жоспарланған
Мұғалімнің аты-жөні:Тусипжанова.М
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Уақыт аралықтары туралы (минут, сағат, апта, ай) түсінігі болу, Апта —
уақыттың өлшем бірлігі деген түсінік қалыптастыру; практикалық
тапсырмалардың көмегімен аптаның ұзақтығын түсіндіру.
Барлық оқушылар орындай алады:
Апта — уақыттың өлшем бірлігі деген түсінік қалыптастырады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Уақыт аралықтары туралы (минут, сағат, апта, ай) түсінік
қалыптастырады уақыттың өлшем бірліктерін қолдана біледі.
Кейбір оқушылар орындай алады:
уақыттың өлшем бірліктерін (минут, сағат, күн, апта, ай) ажырата
алады, қолдана біледі.
Оқушылар орындай алады:
Апта-неделя
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Уақыт, сағат, минут, тәулік, апта, ай, жыл
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
Талқылауға арналған сұрақтар:
-Балалар, уақыт деген не?
-Уақыттың қандай өлшем бірліктерін білесіңдер?
-Ең кіші өлшем бірлікті ата?
-Уақытты біз немен өлшейміз?
Уақыт аралықтары туралы өткенді еске түсіру. Өткен сабақтарға шолу
жасай отырып, жаңа сабақ апта күндері туралы мәлімет беру.
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
уақыт есебі:
Басы
10 мин
1.Ұйымдастыру.(Шаттық шеңбер)
2.Психологиялық ахуал.
Оқушылармен санамақ ойнау арқылы апта
күндерімен танысу:
Сәл демалып,
Тыным ал,
Тақпақ тындап,
Ұғып ал.
Апта деген атайдың
Жеті бірдей ұлы бар:
Біріншісі-Дүйсенбі,
Екіншісі-Сейсенбі,
Үшіншісі-Сәрсенбі,
Төртіншісі-Бейсенбі,
Бесіншісі-Жұма,
Алтыншысы-Сенбі,
Жетіншісі-Жексенбі
Ендеше біздің бүгінгі сабағымызға апта
атайдың ұлдары қонаққа келіпті. Олар
сендермен достасқысы келеді екен. Ол үшін
апта күндерінің дайындаған қызықты
сұрақтары мен тапсырмаларын
орындауымыз керек екен.
Апта күндері жазылған
қиындылары,пойыздың
суреттері
Ортасы
8 мин
3 мин
5 мин
№1. Дүйсенбінің тапсырмасы:
«Кім шапшаң?»
Шапшаңдыққа арналған тапсырма: қанша
есеп шығара алады?
№2. Сейсенбінің тапсырмасы.
Ойан,тап!
Жұмбақ
Жарқылдаған соң жанағы,
Суға толды бар алқап
Көкке түрлі жолақты
Өрнек тұрды ғаламат. (Кемпірқосақ)
№3.Сәрсенбінің тапсырмасы.
« Кім тапқыр?»
1.Есептерді шығару
2. Бір аптада неше күн бар?
3.Үзіліс кезінде неше минут демаламыз?
Қима қағазбен жұмыс
Жұмбақты шешеді
Қима қағазбен жұмыс.
Білгендерін айтады.
Соңы
10 мин
№4. Бейсенбінің тапсырмасы.
«Пойыз ойыны» (1-ден,10-ға дейін тура
және кері санау).
№ 5. Жұманың тапсырмасы.
1.Дәптермен жұмыс
2.Сергіту сәті
№6. Сенбінің тапсырмасы. «Адасқан
сандар»
№7. Жексенбінің тапсырмасы.
Ойын:«Доп жинау»
(Ұл бала мен қыз балаға доп жинауға
көмектесу)
Балалар санайды.
1-ден,5-ке дейін
сандардарды ретімен
орналастыру
Жинаған доптарды
санау
Рефлекция
Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
Қорытындылау.
Бағалау.
Балалардың жауаптары