Жаңа
сабақ. Уақыт.
Тәулік
-
«Туған өлке» дегеніміз не?
(Туған, өмір сүрген, оқыған орын.)
-
«Туған өлкені зерттеу» деген
не? (Оның табиғатымен, оның пайда болу жəне даму тарихымен, мəдени
орындарымен танысу.)
Ол
үшін оқушыларда қандай қасиеттер болуы қажет? (Байқағыштық, дербестік, ықыласпен қарау,
ынта, өзара көмек, қарым-қатынасэтикасы).
-
Кез келген іс-əрекет түріне
уақыт жұмсалады. --Сіз уақыт бір сəт сияқты өтіп кеткендей сезімде
болдыңыз ба?
-
Бұл қай уақытта болады ?
(Қызықты іспен айналысқан кезде).
-
Уақыт туралы мақалдар бар:
«Уақыт алтыннан да қымбат», «Уақытты ешқандай ақшаға сатып ала
алмайсың».
Неге бұлай айтылады? (Себебі адамның өмірі
уақытпен шектелген, сондықтан уақытты қызықты жəне қайырымды істерге
пайдалану қажет).
Күннің
жады.
Көркем
жазу
33
ТЖ
1-тапсырма
Оқушылар сағаттарда
бейнеленген уақытты анықтайды. Сағаттағы уақытқа сəйкес келетін
тəулік кезеңдерін анықтауда проблемалық жағдаят туындайды. Осы
проблемалық жағдаятқа сəйкес сабақтың мақсатын қою жүзеге
асырылады.
1-топ:Қай сағат таңғы уақытты
көрсетуі мүмкін?
2-топ: Қай сағат түнгі уақытты
көрсетуі мүмкін?
3-топ: Қай сағат күндізгі
уақытты көрсетуі мүмкін?
4-топ: Қай сағат кешкі уақытты
көрсетуі мүмкін?
КБ
«Бас бармақ» әдісі арқылы
топтар бір-бірін бағалайды.
Жаңаны
ашу.
Проблемалық жағдаяттан шығу
үшін топта А3 қағаз парақпен жұмыс жасауды
ұсынамын.
Оқушылар топта тəулікті оны
құрайтын бөліктерге бөледі жəне əрбір бөлікке қандай уақыт аралығы
сəйкес келетінін анықтайды. Əрбір бөлікке оны сипаттайтын сызбалық
сурет бейнелейді
ТЖ Түсіндіре отырып,
бастапқы бекіту.
Оқушылардың білімдерін бекіту
үшін оқулықтан 2-тапсырманы орындауды ұсынамын. Оқушылар
тапсырманың сұрақтарына жауап береді, тапсырманың иллюстрациясына
қарайды жəне түсіндіреді.
КБ
«Бас бармақ» әдісі арқылы
топтар бір-бірін бағалайды.
Бағалау
критерийі:
Мен сағат бойынша уақытты
анықтай аламын.
Тəуліктің əртүрлі бөлігіндегі
уақытты атай аламын. Тəуліктің əртүрлі бөлігінде қандай уақытты
көрсетіп тұрғанын жаза аламын.
Мұғалім оқушылардың қайсысы
уақытты анықтауды үйренбегенін анықтайды, қателерді түзету жолдарын
белгілейді.
Сергіту
сәті «Қара
жорға»
ЖЖ
6-тапсырма.
Есеп.
Оқушылар уақыт көрсетілген
сағаттардың суретін пайдаланып есептер құрастырады. Уақыт
аралығының ұзақтығын (əрекеттің аяқталу уақытынан оның басталған
уақытын азайтады) анықтау ережесі бойынша құрастырылған есептерді
шығарады.
Үйден
шықты-8.00
Үйге
қайтты-13.00
Мектепте - ?
сағат
Шешуі:13-8=5(cағ)
Жауабы:Мектепте 5 сағат
болды.
КБ
«От шашу» әдісі арқылы
бір-бірін бағалайды.
Жеке
жұмыс
Дәптермен және тақтамен
жұмыс
3-тапсырма. Теңдіктерді
толықтыр.
100-7 93+7 48+□=50
90-□=83
КБ «От
шашу»
Тәулік туралы
бейнеролик
Ұжымдық
жұмыс
4-тапсырма (ә) Өрнектердің
мәнін тап.
Кері байланыс «От
шашу»
|