Материалдар / Ыбырай Алтынсарин
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ыбырай Алтынсарин

Материал туралы қысқаша түсінік
Білімділігі: Қазақтың ұлы ағартушы Ы.Алтынсариннің өмірі мен ағарту саласындағы халқына сіңірген еңбегін жан – жақты таныстыра отырып,оқушылардың өз бетімен білім алуына жетелеу. Дамытушылығы: Жаңа сабақ материалдарын оқып – үйренуде оқушылардың белсенділігін арттыру,ойлау,іздену,зерттеу қабілеттерін дамыту. Тәрбиелеу: Оқушыларды Ы.Алтынсариннің өнегелі өлеңдері мен әңгімелерінен үлгі алуға,еліне,халқына,ұлы тұлғаларға деген сүйіспеншілігін арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2021
269
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Педагогика» пәні бойынша емтихан сұрақтары


1. Жоғары оқу орнына арналған философия, психология, педагогика оқу құралдарындағы «тәрбие» туралы ұғымды түсіндірудің кестесін құрастырыңыз.

2. Педагогикалық ой-пікірлердің даму тарихындағы тәрбиенің мақсаты,

және оның проблемалары

3.  Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі.

4. Жеке тұлғаның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуымен байланысты негізгі ұғымдардан сөздік құрастырыңыз.

5. Оқыту әдістері туралы өзіңіздің педагогикалық сөздігіңізді жасаңыз (5 сөз)

6. Дидактика туралы түсінік.

7. «Тәрбие әдісі» ұғымының бірқатар анықтамаларын құрастырып, кесте түрінде толтырыңыз

8. М. Жұмабаевтың"Педагогика" оқулығына шолу жасау

9. Бала дамуының жас кезеңдері және оған сипаттама.

10. Ұжым ұғымының бірқатар анықтамаларын құрастырып, кесте түрінде толтырыңыз

11. Балалар ұжымы туралы түсінік

12. В.А.Сухомлинскийдің өмірі мен педагогикалық қызметі

13. Педагогиканың категориялары бойынша кесте құрыңыз

14. Адамгершілік және эстетикалық тәрбиенің мәні мен міндеттері.

15. Тәрбиенің мақсаты, міндеті, мазмұны және олардың өзара байланысы.

16. Педагогикалық процесті басқару мен ынталандыру.

17. «Құндылық», «құзыреттілік» ұғымдары туралы түсінік

18. Я.А.Коменскийдің өмірі пен педагогикалық қызметі

19. Педагогика классиктерінің тәрбие мақсаты жөніндегі пікірлері.
20. А.С.Макаренконың өмірі мен ұжым туралы теориясы

21. Тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін сипаттаңыз
22. Жеке тұлғаның қалыптасуында
өздігінен білім алу мен өзін-өзі

тәрбиелеудің ролі.

23. Тәрбие әдістері сипаттап, оларды топтастырыңыз.

24.Оқытудың психологиялық, педагогикалық ерекшеліктерін сипаттаңыз

25.Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдерді сипаттаңыз

26.Құндылықты-бағдарланған тәсіл-оқушының құндылықтар жүйесін қалыптастырушы ретінде.

27. Тұлғалық-бағдарланған оқыту технологиясын сипаттаңыз

28. Коммуникативтік тәсіл- оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытушы ретінде

29. Жаңартылған  білім бағдарламасының   мазмұндық ерекшеліктерін оқытудан күтілетін нәтижелерге оңтайлы қол жеткізуге мүмкіндік беретін стратегиялар мен әдіс-тәсілдерді  кесте түрінде сипаттап беріңіз.
30. Оқытуды ұйымдастыру формалары және оларды классификациялау.

31.Оқытуды ұйымдастырудың сыныптық-сабақтық формасы.

32. Қазіргі сабаққа қойылатын жалпы талаптарды кесте түрінде сипаттап беріңіз идактикалық, тәрбиелеушілік, дамытушылық,

ұйымдастырушылық, психологиялық, басқарушылық, санитарлық-гигиеналық, этикалық)

33. Тұтас педагогикалық процестің қозғаушы күштері , заңдылықтары.

34. Проблемалық оқыту технологиясын сипаттаңыз (Лернер И.Я., Махмутов М.И. бойынша)

35. Дамыта оқыту технологиясы (Эльконин Д.В. – Давыдов В.В. бойынша)

36. Модульдік технология интербелсенді технология ретінде

37. Гуманистік педагогика (К.Роджерс бойынша)

38.Жаңа ақпараттық технологиялар

39.Сыни тұрғыдан ойлау технологиясы

40.Оқушы тұлғасының шығармашылық қабілеттерін ашуда жобалау технологиясын қолдану

41.Интерактивтік оқыту маңызды инновациялық әдіс ретінде

42. Әдістерді қолданылуына қарай топқа сәйкестендір

Сабақты бастауға арналған әдістер:

Негізгі бөлімге арналған әдістер:

Сабақты қорытындылауға арналған әдістер:

«Ыстық орындық», «Сөйлемді толықтыр», «Ассоцациялар», «Т-кестесі», «Фиш боун», «Постерлер және галереяны шарлау», «Қатені табу», «Екі жұлдыз бір тілек», «Шығу парағы», «Үш сөйлем».

43. Ы.Алтынсаринның педагогикалық идеялары


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!