Материалдар / Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары және математикалық статистика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары және математикалық статистика

Материал туралы қысқаша түсінік
: Ықтималдықтар теориясымен, статистика,басжиынтық,таңдау,статистикалық қорытынды ұғымдарымен танысады,өмірде кез келген кездейсоқтыққа дайын болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Тамыз 2018
1019
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ
№17 жалпы орта білім беретін мектеп

Күні:
Мұғалімнің есімі Сулейменова Н.С

Сынып: 9а
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы
Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары және математикалық статистика

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Ықтималдықтар теориясымен, статистика, бас жиынтық, іріктеме, статистикалық қорытынды ұғымдарымен танысу

Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар: Оқушыларға бұл тақырыпты игерте отырып, ықтималдықтар теориясымен, статистика,бас жиынтық,таңдау, статистикалық қорытынды ұғымдарымен таныстыру
Оқушылардың басым бөлігі: Ықтималдықтар теориясымен, статистика,басжиынтық,таңдау,статистикалық қорытынды ұғымдарымен танысады,өмірде кез келген кездейсоқтыққа дайын болады.
Кейбір оқушылар:
Ықтималдықтың түрлерімен танысады.Ықтималдықты табу тәсілдерін үйренеді.Күнделікті өмірден мысалдар келтіре алады.


Бағалау критерийі
Ықтималдықтар теориясы, мәлімет, жиынтық іріктеме не үшін қажетті екендігін біледі, түсінеді

Тілдік мақсаттар



Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сынақ, оқиға, кездейсоқ оқиға, кездейсоқ оқиғаның жиілігі, ықтималдық



Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:




Құндылықтарға баулу
1. Оқиғаның ықтималдығы дегеніміз не?
2. Ықтималдық теориясы нені зерттейді?
3. Осы теория негізінде қандай ғылым пайда болды?

Пәнаралық байланыс


Алдыңғы білім
Пысықтау сабағы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Ресурстар

Басталуы
5 минут








Ортасы
22 минут

Ұйымдастыру.
Оқушылармен сәлемдесу, тізім бойынша түгендеу
Стикерлер арқылы үш топқа бөлу






Топтастыру. ІІ. Жаңа сабақ
Джигсо әдісі бойынша жаңа тақырыпты меңгеру
1-топқа.Ықтималдықтар теориясына кіріспе
2-топқа. Статистика
3-топқа. 1,2-мысал
Ықтималдықтар теориясы- кездейсоқ жағдайлардың пайда болу заңдылығын зерттейтін математиканың бөлігі.
Мысалы, Денсаулық сақтау министрлігінің темекі шегудің денсаулыққа зияны туралы ескертуін күнделікті өмірде темекі қорабының сыртында, жарнама тақтасында және тағы да басқа жерлерде жиі кездестіреміз. Бұл жазба қай уақытта және қашан пайда болған? Мұндай қорытындыға дүниежүзінің дәрігерлері темекі шегетін
адамдардың денсаулығын бақылап, талдау жасауының нәтижесінде келген.
Статистика– мәліметтерді жинау және талдау ғылымы. Ол адам өмірінде маңызды рөл атқарады. Статистиканың негізгі бөлігі өте үлкен объект жиынтықтарын сипаттау қажеттілігімен байланысты. Мұндай жиынтықтыбас жиынтықдеп атайды. Бас жиынтық, мысалы, Астана қаласының тұрғындары, теледидар шығаратын зауыттың айлық өнімі, мектеп оқушылары, болуы мүмкін.
Адамдардың белгілі бір бөлігіндегі қандай да бір адамдар тобына қарастырылып отырылған құбылыстың қалай әсер ететінін анықтап, қорытынды жасауға болар еді. Зерттеу үшін кездейсоқ таңдап алынған бас жиынтықтың бөлігітаңдаудеп аталады. Барлық жиынтыққа жасалған таңдаудың зерттеулерінің жалпылау процесінстатистика қорытындысыдеп атаймыз.
1-мысал.Кезекті топтамадағы 1000 данадан тұратын шамның сапасын анықтау керек болсын. Ол үшін кездейсоқ 100 шам таңдалып, тексеріледі. Бұл шамдардың сапасы тексеру және талдау нәтижесі бойынша анықталады.
2-мысал.Технолог тұтұнушыға жіберілетін консервілерінің дайындалу сапасын тексеру керек. Егер ол барлық консервіні біртіндеп ашатын болса, онда тұтынушыға не қалады? Сондықтан технодог бірнеше мың топтамадан кездейсоқ таңдап алынған 100 консервіні ашып, олардың сапасын анықтап, өнімді жіберуге рұқсат береді.

Сабақты бекіту

Блиц-сұрақтар:
1. Оқиғаның ықтималдығы дегеніміз не?
2. Ықтималдық теориясы нені зерттейді?
3. Осы теория негізінде қандай ғылым пайда болды?
4. Таңдаудың бас жиынтықтан қандай айырмашылығы бар?
5. Статистикалық қорытындының практикалық мәні неде?















мәтін

















Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

(Оқушылар бағалау парағы арқылы өзің-өзі бағалайды.)
Оқушының өзін–өзі бағалау парағы
Оқушының аты жөні: Күні:



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау





критерийлер
Бағалау түрлері



Толық
2
Жартылай
1
Мүлдем жоқ
0

1
Үй тапсырмасын
орындадым




2
Сабақтағы
белсенділігім




3
Тапсырманы түсініп,
талдай алдым




4
Тест тапсырмасын
орындай алдым




5
Тақырыпты меңгеруім









Интернет желісінен алынған мәліметтер,бейнелеу сабағы, музыка
Ақпататтық – коммуникациялық технологияларды қажет кезде қосып- айырып отыру
Ынтықмақтастыққа, өзін-өзі басқаруға, ұқыптылыққа тәрбиелеу


Аяқталуы
3 минут




Үйге тапсырма
Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканы қолдануға қоршаған ортадан нақты мысалдар келтіру


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?






Интернет желісінен алынған мәліметтер,бейнелеу сабағы, музыка
Ақпататтық – коммуникациялық технологияларды қажет кезде қосып- айырып отыру
Ынтықмақтастыққа, өзін-өзі басқаруға, ұқыптылыққа тәрбиелеу


Топқа тапсырманы қалай шешу туралы кеңес беру
Талқылау кезінде жетіспейтін пікірді ұсыну
Көптеген деректер ішінен қажетті дереккөзді таңдау, команда мүшелері арасында тарату
Оқушыларға стикерлер беріледі. Сабақтың соңында өздері түсінген және түсінуге көмектесетін сұрақтарын жазады. Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Сабақ бойынша рефлексия
Оқушыларға стикерлер беріледі. Сабақтың соңында өздері түсінген және түсінуге көмектесетін сұрақтарын жазады. Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!