Материалдар / Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы (бүйрек, несепағар, қуық, несеп жолы) мен қызметі. Бөліп шығару және сүзу мүшелері. Бүйрект
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы (бүйрек, несепағар, қуық, несеп жолы) мен қызметі. Бөліп шығару және сүзу мүшелері. Бүйрект

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы (бүйрек, несепағар, қуық, несеп жолы) мен қызметі. Бөліп шығару және сүзу мүшелері. Бүйректің құрылысы (қыртысты және милы қабат, нефрон, пирамида, астауша, бүйрек өзекшелері 8-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2022
583
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөліп шығару.



Күні:25.11.2022ж. Мұғалімнің аты-жөні: Тохтамишова С.С


Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы (бүйрек, несепағар, қуық, несеп жолы) мен қызметі. Бөліп шығару және сүзу мүшелері. Бүйректің құрылысы (қыртысты және милы қабат, нефрон, пирамида, астауша, бүйрек өзекшелері)




Осы сабақта қол

Жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

8.1.5.1 Адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысы мен қызметін сипаттау

8.1.5.2 Бүйректің құрылымдық бөліктерін танып білу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтау

Оқушылардың басым көпшілігі:

Бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін сипаттау

Кейбір оқушылар:

Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтау


Бағалау критерийі

Ойлау дағдылары: Білу және түсіну, қолдану

Адамның зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтайды.

Бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін сипаттайды

Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтайды.


Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминалогия: Бүйректер,қыртысты қабаты,дәнекер ұлпалы қабат,бірыңғай салалы бұлшықет,эпителий нефрон,капсула,ирек түтікше,тостағанша,астау,пирамидалар,реабсорбция,бірінші және екінші реттік зәр.

Оқытудың тілдік мақсаты: Зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтап,

бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін сипаттай отырып, зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтау барысында оқылым, жазылым, айтылым және тыңдалым дығдылары дамиды.

Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы

Зәр шығару жүйесінің мүшелерінің құрылысы ....................................................................................................

Құрылымдық бірліктері мен қызметі........................................

Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметі....................................................................................

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел»жалпыұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығына сәйкес оқушылар денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамыта отырып әр жеке тұлға зәр шығару жүйесі мүшелерінің құрылысын анықтау барысында білімді,білікті тұлға құндылықтары қалыптасады.

Пəнаралық байланыс

Таза заттар және қоспалар. Химия.

Алдыңғы білім

7.3.А.Бөліп шығару тарауын біледі.


Сабақ барысы



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

7-мин












1. Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу (оқушыларды түгелдеу)

  • Сыныпта жағымды ахуал орнату.

  • Оқушыларды топтарға біріктіру

Түрлі- түсті декоративный тастар арқылы топтарға бөлу

1-топ –Бүйрек

2-топ- Қуық

3-топ-несеп ағар

Үй тапсырмасын сұрау

« Кір жаю» әдісі

Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау кезінде кір жаю әдісін қолдандым. Тақтада түрлі-түсті киімдердің астында сұрақтар жазып қойылған ,сол сұрақтарды алып жауабын жазады да киімді апарып іліп қояды.

ҚБ. « Мадақтау» әдісі

2.Ширату жаттығуы.

Сабақтың тақырыбын ашу мақсатында

«Ой қозғау» әдісін қолданамын

1.Бөліп шығару мүшелеріне қандай мүшелер жатады?

2.Ең маңызды бөліп шығару қызметін қай мүше атқарады?

3.Қарапайымдарда қандай мүшелер арқылы зат алмасу өнімдері шығарылады?

4.Мальпигий түтікшелері-бұл...


Оқушыларды оқу мақсатымен, бағалау критерийімен таныстыру.

ҚБ, «стикерлер арқылы».




түрлі түсті тастар .









Сабақтың ортасы

5 мин.




















12 мин.



















2 мин


6 мин









1-тапсырма «Данышпан үкілер» әдісі

Суретке назар аударыңыз.

Суреттегі зәр шығару жүйесінің сандармен белгіленген мүшелерін анықтаңыз?

Дескриптор

- Суреттегі зәр шығару жүйесінің сандармен белгіленген мүшелерін анықтайды.


ҚБ,. «Пікір алмасу» тәсілі


2-тапсырма «Сырлы сандық » әдісі

1-Топ Бүйректің құрылымдық бірлігін атап,қызметін түсіндіріп,талдаңыз.

2-топ Зәр жолдары ауруларын сипаттап жазып, қалай пайда болатын түсіндіру.

3-топ Зәрдің түзілуі және шығарылуы туралы мәлімет беріңіз.


Дескриптор

- бүйректің құрылымдық бірлігін атайды және қызметін талдайды.

ҚБ,. «баскетбол» тәсілі

Сергіту сәті « поезд » әдісі


3-тапсырма «Жинақтау» әдісі

Зәр түзілу кезеңдерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін кестеге толтырыңыз.


Мүше

Құрылысының ерекшеліктері

Қызметі

Бүйректер



Қуық



Несепағар



Зәр шығару түтігі




Дескриптор

-Зәр түзілу мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері мен қызметін анықтайды.


ҚБ,. «баскетбол » тәсілі


Түрлі-түсті маркерлер.

А4 парақтары.


















Түрлі-түсті маркерлер.

Стикерлер

Сурет.

Плакаттар,















Оқулық 8-сынып.

Түрлі түсті маркерлер.

Сабақтың соңы

3- мин















Рефлекция: «Тик ток » әдісі.


Адам ағзасы үшін зәр шығарудың маңызын түсіндіріп,3-4 сөйлем құрастырыңыз?


Оқушылардың нені үйренгені туралы қорытынды жасау үшін барлық оқушылармен жұмыс әдісін ұсынамын.Оқушылардың бүгінгі сабақты түсінгенін,ой қозғалысын саралау мақсатында қолданамын.

Стикерлерін жеміс ағашына барып жапсыру керектігін айтамын.




Стикерлер

Саралау – Сіз қандай тəсілмен

көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

Қабілетті оқушыларға қандай

Тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз

оқушылардың

материалды игеру

деңгейін қалай тексеруді

жоспарлап отырсыз?

Денсаулық

жəне

Қауіпсіздік техникасын

сақтау

Қабілеті төмен оқушылар:

«Д

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!