Мектеп:
|
|
Сынып:1 «Б»
|
Қатысқандар:
20
|
Қатыспағандар:
1
|
Сабақ:
|
Математика
|
Күні: 08.10.2019
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Құсаинова Лала
|
Сабақ тақырыбы
|
Заттардың қандай айырмашылығы
бар?
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу
мақсаты
|
1.4.1.2. Жиындарды элементтерінің белгілері
(нысандардың түсі, пішіні, өлшемі,материалы әрекеті)бойынша құру
және жіктеу.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Геометриялық фигураларды
біледі
Көптеген
оқушылар:Геометриялық фигуралардың өлшемін, пішінін
матиериалын ажырата біледі.
Кейбір
оқушылар:Геометриялық фигураларды өз қолдарынан
жасайды.
|
Ойлау деңгейлері
Білу және түсіну,
Қолдану
|
Жетістік
критерийлері: Жиындарды элементтерінің белгілері (нысандардың
түсі, пішіні, өлшемі,материалы әрекеті)бойынша құрады және
жіктейді.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Аудиожазба,
таныстырылым.
|
Тілдік
құзыреттілік
|
1-10 санын 3 тілде үйрету.
Геометриялық фигураларды 3
тілде біледі.
|
Бұған дейінгі меңгерген
білім
|
Заттардың қандай айырмашылығы
бар? 1.4.1.2. Жиындарды элементтерінің белгілері
(нысандардың түсі, пішіні, өлшемі,материалы
әрекеті) бойынша құру және
жіктеу.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Сабақтың ортасы
Дескриптор
|
Ұйымдастыру оқушыларды
түгендеу назарын сабаққа аудару.
Ынтымақтастық атмосферасын
ұйымдастыру.
Психологиялық
ахуал
Өсемiз бiз күлiп-ойнап,
Он
саусақтың саласындай,
Өсемiз бiз күлiп-ойнап,
Бiр
адамның баласындай.
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан
арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай
қуаныш! Геометриялық фигуралар арқылы 3 топқа бөлу. Әр фигураға
сипаттама беріп өту.
№1
Тыңдалым. «Пішіндер» әні арқылы бүгінгі сабақтың
тақырыбын ашу.
№ 2.Мозайка
құрастыру. Суреттерді қарап, әр заттың қандай материалдан
жасалғанын анықтау.
1.Суреттен көргендерін сараптай келе, оқушылар
кейбір заттардың әртүрлі материалдан дайындалатыны жайлы
қорытындыға келеді.
|
Шаттық шеңбері
Таныстырылым
|
Дескриптор
ҚБ
Дескриптор
ҚБ
|
№3.Орындап
көр. Заттарды қасиеттеріне
байланысты салыстыру. Заттардың ішінен артығын табу. Жауаптарын
дәлелдеу.
Заттарды қасиеттеріне
байланысты салыстырады.
1. Заттардың ішінен артығын
таба біледі.
2. Жауаптарын
дәлелдейді.
№4.Қандай өзгерістер
бар? Сол жақтағы бейнелердің оң жақтағы бейнелерден
қандай айырмашылығы бар?
Оқушылар сол жақтағы заттар мен оң жақтағы
заттардың айырмашылығын айтады.
-
Суретпен жұмыс
жасайды.
-
Айырмашылығын
біледі.
|
Оқулық
Сызғыш
Геометриялық фигуралар
Жапырақ
Қарандаш
Қаламсап
|
Ширату жаттығу
|
Музыка әуенімен оқушылар жаттығу
жасайды
|
әуен
|
Дескриптор
ҚБ
Дескриптор:
ҚБ
|
№5.Топтастыру: Геометриялық фигураларды ортақ
белгілері бойынша топтастыру.
Геометриялық фигуралары ортақ белгілері (түсі,
пішіні, көлемі) топтастырады.
-
Берілген фигураларға
қарайды.
-
Берілген тапсырманы
орындайды.
Дәптермен жұмыс
№6.
Сәйкестендіру. Берілген суреттерді қандай жиындарға жіктеуге
болады? Түсіндіріңіз және жиындарды
атаңыз.
Берілген тапсырманы
орындайды.
-
Суреттерді ойыншықтар және
жемістер жиынына жіктейді және атауын
сәйкестендіреді.
|
АКТ
Дәптер
|
Сабақтың соңы
|
Бүгінгі сабақта болған көңіл –күйді бет – әлпеті
салынған суреттерді таңдау.
Түсінбедім
Сұрағым бар
Түсіндім
|
АКТ
|