Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
2
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
|
|
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
7
мин
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
Жаттығу
жасайды.
Working with
diagrams:
-
How many atoms are in a
molecule?
-
What are the atoms in the
molecule?
-
What is a chemical element?
-
show complex substance;
-
show a simple substance;
-
What are the two main groups
of simple things?
-
What is the difference between
them?
|
элементтерді
металдар
және
бейметалдар,
деп
жіктеуді
үйренеміз.
|
Descriptors:
Total - 3
points
-shows the number of atoms in
the molecule;
- Name the atoms in the
molecule;
- Tells the definition of a
chemical element;
-shows a
complex substance;
-shows a
simple substance.
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
15
мин.
|
Білу және
түсіну
Химиялық элементтердің
жіктелуі туралы видео ролик көрсетіледі . Оқушыларға металдар мен
бейметалдар үлгілері таратылып, олардың айырмашылықтарына көз
жеткізеді.
Металдар мен бейметалдардың
электрөткізгіштігі
|
Тірек сөздермен танысып, өз
дәптерлеріне жазып алады.
Металдар- Metals
Бейметалл-
Non-metals
Жартылай металл –
metalloid
Жылтырайды-
Shiny
Иілімді-ductile
Берік-
Strong
Электрөтізгіш-Conduct
electricity
Жылуды жақсы
өткізеді- Conduct heat energy
well
Морт
сынғыш- brittle
Күңгірт- Dull
Электр тогын
өткізбейді- Do not conduct
electricity
Жылу өткізбейді- Do not
conduct heat energy
well
|
|
https://bilimland.kz/kk/courses/chemistry-kk/zhalpy-ximiya/bastapky-himiyalyk-tusinikter/lesson/ximiyalyq-ehlementter-zhane-olardyng-tangbalary
Видео «Металдар мен
бейметалдардың
электрөткізгіштігі»
https://bilimland.kz/kk/courses/chemistry-kk/bei-organikalyq-ximiya/periodtyq-keste/lesson/metaldar-zhane-bei-metaldar
Ән: «The best way to learn
elements»
|
Жеке
жұмыс
7
мин
|
Тапсырма
-
Берілген сөздердің ішінен
металдардың қасиеттерін сипаттайтын сөздерді немесе сөз тіркестерін
сызыңыз.
|
1. Draw a circle around each word, or group of words, that
describes a property of metals.
Malleable has a shiny surface
brittle
Does not conduct heat ductile feel warm to the
touch
Makes a ringing sound
when tapped has a dull surface conducts
electricity
|
Дескриптор:
Жалпы 2
балл
-металдарды сипаттайтын
сөздерді табады;
Металдардың қасиетін
сипаттайтын сөздерді сызып
көрсетеді.
|
Слайд
№20
Жұмыс
дәптерлері.
|
Жұптық
жұмыс
9
мин
|
Оқулықтағы Біліміңді тексер
тапсырмасын орындатады, бақылайды, мысал,
үлгі көрсетеді.
|
Атомдық нөмірлері 6, 8, 12,
18, 22, 33, 29, 79, 80-ге
тең
химия лық элементтерді
периодтық жүйеден тауып көрсетіп, оларды атай аласың
ба?
|
Дескриптор:
-Химиялық элементтерді
периодтық кестеден тауып
көрсетеді-1б
-Химиялық элементтерді атайды
-1б
-Кесте бойынша салыстырып,
металл/бейметалл екенін анықтайды
-1б
|
7-сынып оқулығы.47-бет,
5-жаттығу
Жұмыс
дәптерлері.
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Берілген мәлімдемелердің
«Ақиқат» немесе «Жалған» екенін
жазыңыз
|
-
All metals are
magnetic.____
-
Solid non-metals are
brittle.___
-
All metals are
solids.____
-
Metals conduct heat
energy.___
-
Non-metals are good conductors
of electricity.___
|
Дескриптор:
-Ақиқат мәліметті табады
-1б
-Жалған мәліметті
табады-1б
|
Слайд
№23
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
3
мин.
|
https://www.mentimeter.com
сайты
арқылы «Бүгінгі сабақ туралы ойыңыз» сұрағына жауап алынады
және
қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
оқиды
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл
кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
|
|
|