Материалдар / "Зілді бұйрық" өлеңінің көркемдік ерекшелігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Зілді бұйрық" өлеңінің көркемдік ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сынып жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2019
2670
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңінің ерекшелігі

Мұғалімнің аты-жөні: Дадашева Г.

Күні: 18.12.2018ж.

СЫНЫП: 7 а

Қатысқан оқушылар саны: 

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақнегізделген оқу мақсаттары

7.2.1.1 - «Зілді бұйрық» өлеңіндегі эпизодтар мен бейнелерді салғастыру.

7.2.2.1 - шығармадағы автор бейнесін анықтау;

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.


Тілдік құзіреттілік

әдеби шығарма


Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.


Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.


Алдыңғы оқу

Жамбыл Жабаев


Сабақтың жоспары



Жоспарланған

уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы 10минут


Топтарға бөлу1-топ: Торғай жерінен сайланған хан –Әбдіғапар тобы2-топ: Сардарбегі – Амангелді тобы3-топ:Батыры – Кейкі тобы4-топ: комиссары – Әліби тобыТоп ережесімен таныстыру Психологиялық ахуал қалыптастыру:Сабақ басындағы көңіл күйлеріңіз қандай?

Тапсырманы орындаған әр балағасмайликтер беріп отырамын.

Білу және түсінуБейнематериал : 

Кейкі батыр – 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің батырыРефлексия

Мына бейнематериалдан не байқадыңыздар?

Кейкі батыр жайлы не білеміз?

Тақырыпты не үшін алды деп ойлайсыздар?

Оқулық,мәтіндер

Ортасы 20 минут






















Қолдану Оқушыларға Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңін мәнерлеп оқытуСөз маржан: Верный – Алматы қаласыныңескі атауыСамсы – жер атыБотпай – ру атыШиен – Алматы облысындағы елді мекеннің атауыКөген көз - өңкей қыршын, өрім жасШер – қайғы-қасірет, мұң-зар, уайым.Көксеу – аңсау, арман ету.

«Ойлан. Жұптас.Бөліс» әдісіТоппен жұмыс:1-топ: «Бұйрық» сөзіне кластер-сызба құрастыру2-топ: Өлеңдегі кейіпкерлерге сипаттама беру3-топ: Өлеңнен түсіп қалған сөздерді орнына жазу4-топ: Өлеңді оқи отырып, берілген оқиғаны қара сөзбен суреттеп жазу

ТалдауӨлең құрылысына сатылай кешенді талдау1-топ:Авторы: Тақырыбы: Идеясы: 2-топ:Жанр түрі:Шумақ:Тармақ:Бунақ:Буын саны:Ұйқас түрі:3-топ:Әдеби-теориялық ұғымдар:4-топ: Өлеңнің негізгі түйіні
















Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

Аяқталуы 10 минут

Сабақты бекіту


Семантикалық карта

Рефлексия «Чемодан, еттартқыш, себет»





Үй тапсырмасы1 минут

1.Ж.Жабаев «Зілді бұйрық» өлеңінен үзінді жаттау2. «Жүз жасаған бәйтерек» тақырыбында эссе жазу



Бағалау 



Берілген смайликтерді санап, жоғары деңгейде жұмыс жасаған топты анықтау




































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!