1 слайд
Сәуірдің он бесі
Сынып жұмысы
Бейбітшілік – жаһандық даму кепілі.
2 слайд
Оқу мақсаты:
•
9.2.5.1 мәтінде көтерілген мәселеге
оқырманның қарым-қатынасын анықтауға
арналған сұрақтар құрастыру;
•
9.4.4.4 аралас құрмалас сөйлемдердің
жасалу жолдарын білу, қолдану;
3 слайд
“ Жүректен жүрекке” әдісі
4 слайд
“ Суреттер галереясы”
5 слайд
“ 1 минуттағы ой” әдісі
6 слайд
4. Аралас құрмалас сөйлем дегеніміз...
5. Көп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем
деп..
6. Көп басыңқы сабақтас құрмалас сөйлем деп..
7 слайд
•
Мәтінді мұқият оқы.
•
Мәтінге тақырып қой.
•
Мәтіннің стилін анықта.
•
Мәтін мазмұны бойынша бір жуан, бір
жіңішке сұрақ құрастырады. Топтық жұмыс
Дескриптор: Мәтінді оқиды.
Тақырып қояды.
Стиль түрін анықтайды.
Мәтін мазмұны бойынша бір жуан, бір жіңішке сұрағын құрастырады.
Орындау уақыты: 5 минут
ҚБ: Бас бармақ
8 слайд
9 слайд
Кестемен жұмыс
Дескриптор: Берілген сызбаға сәйкес құрмалас сөйлемдерді
құрастырады.
Берілген құрмалас сөйлемдердің сызбасын жасайды.
Құрмалас сөйлемнің түрін анықтайды.
Берілген құрмалас сөйлемдерде түсіп қалған сөздерді толықтырады,
құрмалас түрін анықтайды.
Орындау уақыты: 5 минут
ҚБ: Мұғалімнің мадақтау сөзі.
10 слайд
“ ПОПС”формуласы бойынша сабақты
қорыту.
Орындау уақыты: 3 минут
11 слайд
•
“ Көгершін” сөзі 5 жолды өлең немесе
синквейн
12 слайд
•
Үйге тапсырма: 10- тапсырма (137б)
•
Ереже жаттау (128б)
13 слайд
Сабақ бойынша рефлексия
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз