Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Айырмашылығы
неде?»
Оқушыларға екі түрлі
сурет немесе сөз көрсету. Екеуінің арасындағы айырмашылықты
анықтауды сұрау. Жауаптарын дəлелдеп
отыру.
Қорықша
қорықтық
аймақ
ұлттық
саябақ
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
Өз ойын, ой-пікірін
білдіреді.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
-кілт сөздердің айырмашылығын
сипаттайды -1 балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Құндылық» Ұлттық
мүде (Қазақстан мүддесіне қызмет етуге
ұмтылу)
Қазақстандағы
ерекше қорғалатын табиғат аумақтарын қалай дамытуға
болады?
«Менен сұрақ-сенен
жауап» әдісі бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Неліктен тарихтан
бұрынғы замандарда жанартау белсенділігі жоғары кезде озон
тесігінің түзілуі және ғаламдық жылыну туралы мәселе
болмады?
Қорғалатын жаңа табиғат
аумақтарын қай жерде ұйымдастыруды
ұсынасыңдар?
|
Менен сұрақ-сенен жауап
әдісінде қойылған сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
«Ашық журнал»
әдісі.
Дескриптор:
- бір құндылық айтты
– 1 балл;
- оқу мақсатына сай қойылған
сұрақтарға жауап береді -2
балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
Сабақтың оқу
мақсаты:
11.3.2.2 -
Қазақстанның экологиялық проблемаларының шешу жолдарын
ұсыну;
Сабақтың
мақсаты:
Қазақстанның экологиялық
проблемаларының шешу жолдарын ұсынады және бөлім бойынша жиынтық
бағалау тапсырмаларын
орындайды;
|
Жаңа сабақтың тақырыбын
мақсатын жазады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
Биология 11-сынып, Автор:
А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова, С.А.Куприй,
Алматы «Атамұра» баспасы 2020
ж
|
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Инсерт» кесте
әдісі.
Берілген мәтінді «Түртіп алу»
әдісін пайдаланып, танысып шығу. INSERT - оқығанын түсінуге, өз
ойына басшылық етуге, ойын білдіруге үйрететін ұтымды
әдіс.
|
Оқушылар мәтінді
оқиды.
Берілген мәтінді «Түртіп алу»
әдісін пайдаланады, танысып шығады. Кестені толтырады. Бір-бірімен
пікір алмасады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
«Жарайсың!»
«Тамаша
жауап»
т.б
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Атаулар
мекені»
Тақырып бойынша
термин сөздердер беріледі. Тыңдаушылар қосымша ақпараттан
жауаптарын сипаттау, теориялық білімдерін
молайту.
Ақсу-Жабағылы
қорығы
Наурызым
қорығы
Алматы
қорығы
Бурабай
қорығы
Барсакелмес
қорығы
Қорғалжын
қорығы
Марқакөл
қорығы
Шөлдегi Үстiрт
қорығы
|
Тыңдаушылар қосымша
ақпараттан жауаптарын жазып, теориялық білімдерін
молайтады.
|
«Ашық журнал»
әдісі
Дескриптор:
-кілт сөздердің мазмұнын
сипаттайды – 2 балл;
|
Интерактивті
панель
Презентация
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жұмыс дәптерлері, үлестірме
парақтар
|
Бағалау
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмалары ҚМЖ
қосымшасында
орналасқан
|
Оқушылар жеке ҚБ
тапсырмаларын орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. Ой қозғау
жүзеге асады.
|
Жеке жұмыс ҚБ тапсырмаларының
дескрипторы ҚМЖ қосымшасында
орналасқан
|
Интерактивті
панель
Презентация
Жұмыс дәптерлері, үлестірме
парақтар
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
«Рефлексивті экран»
әдісі
Тыңдаушыларға рефлексия жазу
үшін сұрақтар жазылған қиындылар беріледі.
Ал үлкен тақтаға рефлексияға арналған 5 сұрақ
шығарылады.
|
Тыңдаушылар сұрақтарға жауап беріп,
қиындыларын ұстазға тапсырады.
1. бүгінгі сабақтан ұққаным...
…
2. мен үшін жаңалық
болғаны...
3. мен үшін түсінуге қиын болғаны
...
4. сәтті
шыққаны...
5.
жетілдіруді қажет ететіні...
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Интерактивті панель
Презентация
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Үйге тапсырма:
қайталау
|
Білім алушылар өткен
алдыңғы сабақтың оқу мақсатын қайталайды. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Өте
жақсы!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
|
Жұмыс
дәптері
Биология 11-сынып,
Автор: А.Ф.Ковшарь, Н.Г.Асанов, А.Р.Соловьева, Б.Т.Ибраимова,
С.А.Куприй, Алматы «Атамұра» баспасы 2020
ж
|