Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
І нұсқа
Оқылатын шығарма |
М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы, Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі |
Оқу мақсаты |
7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау; 7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары. |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
1-тапсырма. Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.
Мысалдар |
Көркемдегіш құралдардың түрлерін анықтаңыз |
Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз |
Туған елім — арман,
мұңым, |
|
|
Жүзіқара
залым-ай, |
|
|
Туған елім, |
|
|
2-тапсырма. Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңіндегі ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазыңыз.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды. |
1 |
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды; |
1 |
Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін түсіндіреді; |
1 |
||
Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін талдайды. |
2 |
||
Шығармадағы ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазады. |
2 |
Өлеңдегі ұлттық құндылықтарды анықтайды; |
1 |
Әдеби эссе жазады; |
2 |
||
Эссе талаптарын орындайды. |
1 |
||
Барлығы |
8 |
«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
ІІ нұсқа
Оқылатын шығарма |
М.Шаханов «Нарынқұм зауалы» поэмасы, Т.Медетбек «Тәуелсізбін» өлеңі |
Оқу мақсаты |
7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау; 7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары. |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
1-тапсырма. Кестені толтырып, көркемдегіш құралдардың қолданысын талдаңыз.
Мысалдар |
Көркемдегіш құралдардың түрлерін анықтаңыз |
Қолданылу ерекшелігін түсіндіріңіз, талдаңыз |
Мен сенемін,
күні ертең |
|
|
Жан ашырың, жақының
ем, |
|
|
Ақын деген киелі аққу
самғаған. |
|
|
2-тапсырма. Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңін бүгінгі күнгі тәуелсіздік жетістіктерімен сабақтастырып (Тәуелсіздікке 28 жыл) әдеби эссе жазыңыз.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдайды. |
1 |
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды анықтайды; |
1 |
Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін түсіндіреді; |
1 |
||
Көркемдегіш құралдардың қолдану ерекшелігін талдайды. |
2 |
||
Шығармадағы ұлттық құндылықтарға сүйене отырып, әдеби эссе жазады. |
2 |
Өлеңдегі ұлттық құндылықтарды анықтайды; |
1 |
Әдеби эссе жазады; |
2 |
||
Эссе талаптарын орындайды. |
1 |
||
Барлығы |
8 |
«Ұрпақ тәрбиесі» бөлімі бойынша жиынтық бағалауға арналған
тапсырмалар
І нұсқа
Оқылатын шығарма |
Т.Әбдіков «Қонақтар» әңгімесі А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңі |
Оқу мақсаты |
7.2.4.1. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу; 7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау. |
Бағалау критерийі |
Білім алушы
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары деңгей дағдылары. |
Орындау уақыты |
15-20 минут |
1-тапсырма.
Шығармаға
арқау болған басты ойды өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып
жазыңыз. Қарттардың баласын күтуі, оған деген сағынышы
қалай суреттелген? Ұлына Ерекеңнің көңілі неге
толмады?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма
А.С.Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңінде берілген өлең шумақтарынан ақынның тұлғалық болмысын талдаңыз. Өлеңдегі басты идея қандай? Автордың өлең жолдары арқылы дәлелдеңіздер?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады. |
1 |
Оқиға желісін дамытып жазады; |
1 |
Өзіндік көзқарасын білдіреді: |
525тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |