Сабаққа негізделген оқу
мақсаты
|
2.1.2.1* шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша
немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,
сахналау
2.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді,
вербалды емес тілдік құралдарды қолдану
2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,
мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау
|
Сабақтың
басы
|
Жағымды көңіл-күй
туғызу.
(Ұ)«Тосын сый»
әдісі
Мұғалім оқушыларға сиқырлы
сандықтың ішінде жасырылынған заттар , тапсырмалар бар екенін айтып
қызығушылығын оятады. Өткен тақырыпқа байланысты сұрақ-жауап
алады.
Мұғалім сандықтың ішінен шыққан
жұмбақты жасыру арқылы, жаңа сабақты бастауға көпір
ретінде пайдаланып, сабақтың тақырыбы мен мақсатын
ашады.
|
Қызығушылығы
оянады.
Жасырылған затты
табады.
«Қасықтар сөйлейді»
әдісі
Оқушылар өтілген материалдар
бойынша сұрақтарға жауап беріп, білімдерін
пысықтайды.
Жұмбақтың жауабын табады.
-Құмырсқа.
-Бидайдың дәні.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады
|
Кері байланыс:
Мұғалімнің қолдау
сөздері.
Жарайсың!
Керемет!
ҚБ: «Сақина» әдісі
|
Сандық,
сақина, қима қағаздағы
сұрақтар
Өзін өзі бағалау
парағы
|
Сабақтың
ортасы
|
«Тыңдалым»
айдары
«Құмырсқа мен бидай дәні»
ертегісін жазған автормен
таныстыру.
Ертегінің аудио жазбасын
тыңдату.
Тыңдалым дағдыларының артуына ықпал
етеді.
«Түртіп ал» әдісі
-
Мәтіндегі кейіпкерлерді түртіп ал.
Кейіпкерлердің іс-әрекетін біл.
Кейіпкерлердің қимылдарын
бақыла.
Тыңдалымнан кейінгі
тапсырма:
Ертегі желісі бойынша сұрақтар
қояды.
Сахналау.
(Ж) « Жұптас, ақылдас»
әдісі
Жұпқа сәйкестерндіру тапсырмасы
беріледі.
Берілген іс-әрекетті қимылмен,
яғни вербалды емес тілдік құралдарды қолдану арқылы
көрсет.
|
Бейнежазба арқылы, ертегі авторы Леонардо да
Винчи туралы мағлұмат алады.
Аудио жазба тыңдайды.
Ертегіні тыңадай отырып, кейіпкерлерді біледі.
Іс-әрекеттері мен олардың қимылдарын түртіп алады, естерінде
сақтайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Ертегіні сахналайды.
Қай кейіпкерге қатысты екенін
сәйкестендір.
|
Құмырсқа
|
домалатып ала жөнелді
|
қабырғасы қайысып
|
|
басын шайқады
|
Бидай дәні
|
демалып отырды
|
таңдана қарады
|
желкесін қасып, ойланып
қалды
|
|
КБ:Өзін өзі
бағалау.
Дескриптор:
-ертегіні
сахналайды. 2б
Дескриптор:
-сөздерді
сәйкестендіреді 2б
- ым-ишара тәсілін
қолданады 2б
|
Бейнежазба
«Леонардо да
Винчи»
Ауди
жазба
Қ
ұмырсқа, бидай дәнінің суреттері
|
Сабақтың
соңы
|
(Т)
«Пікіріңді
айт» айдары. Тапсырма
таратылып беріледі.
І топ , І топ
,
ІІІтоп , ІV
топ
Мұғалім мәтін
кейіпкерінің іс-әрекетін бағалап, өз өмірімен байланыстыра отырып
өз ойын білдірулеріне қолдау көрсетеді. Барлық оқушыларды қолдап,
әркімнің өз ойын дәлелдермен негіздеп айта алуына ықпал
етеді.
«Қорытындыла»
айдары
-Ертегіден не ой
түйдің? Өмірде қалай
қолданасың?
|
Топпен жұмыс жасап, постер
қорғайды .Сұраққа қатысты өз пікірін білдіреді, ойымен
бөліседі.
-Құмырсқаны сипаттайды
-Бидай дәнін сипаттайды
-Құмырсқаның іс әрекетіне баға
береді
-Құмырсқа дұрыс шешім қабылдады
ма?
-Бидайдың іс әрекетіне баға
береді.
-Бидайдың пікірімен келісесің бе?
Ықтимал жауаптары
|
ҚБ: Өзін өзі
бағалау
Дескриптор:
-құмырсқаны сипаттайды 1б
-бидай дәнін сипаттайды
1б
- құмырсқаның іс-әрекетіне баға
береді, өзіндік пікірін білдіреді
1б
-бидайдың
іс-әрекетіне баға береді,
өзіндік пікірін білдіреді 1б
|
құмырсқа, бидай
дәнінің суреті ,кесте, А3 қағаз, қима қағаздар, желім,
маркер
Өзін өзі бағалау
парағы
|