Мәтінмен
жұмыс
“Мәреге жету”
әдісі ( оқылым, айтылым, тыңдалым,
жазылым дағдылары дамиды).(Білу түсіну деңгейі). Жұппен
жұмыс.
Қазыр біз
жұппен жұмыс
жасаймыз
Сабақтың тақырыбын ашу
мақсатында мұғалім оқушыларға үлестірмелі қағаздар
таратады.
Мұғалім нөмірленген парақ
дайындап, оларды әр топқа береді.
Мәтінді оқып болғаннан кейін
оқушылар тақтада постер түрінде алған білімдерін ортаға
салады.
Бұған үш минуттай уақыт
бөлінеді. Қай топ неғұрлым көп фактілерді, оқиғаларды,олардың
мерзімдерін көрсеткенін, қай топ неғұрлым толық, нақты, анық жауап
бергенін мұғалім анықтап, жеңімпаздарды
белгілейді.
Қалыптастырушы
бағалау:Қорғаудан кейін топтар
бір-бірінің шеңберін бояй алады, мысалы, қызыл - өте жақсы, жасыл -
жақсы, сары - аяқтау
керек.
Бейнеролик 1
( Оқушылар бейнероликті
көреді, содан кейін мұғаліммен бірге зертханалық жұмысты орындайды.
Нәтижелер зертханалық жұмыстарға арналған дәптердегі кестеге
енгізіледі
)
Тәжірибе
№6-зертханалық
жұмыс
Жұмыс
барысы.
Тұрғыға құрғақ
стаканның аузын төмен қаратып бекітіп астына жанған балауызды
орналастырамыз.Cтаканның қабырғалары буланады.Енді жанып тұрған
балауызды алдын ала әк суымен шайылған стаканның астына
орналастырамыз.Стаканның қабырғаларында лайланған су тамшылары
пайда болады. Байқалған құбылыстардан тиісті қорытынды
жасаймыз.
Тәжірибе
реті
|
Жұмыстың
орындалуы
|
Байқалған
құбылыс
|
Қорытын-ды
|
|
|
|
|
Педагог оттегіде
қандай заттар жанады деген сұрақтар қояды. Оқулықпен жұмыс жасап,
фосфордың, күкірттің жануын ауызша айтуды
ұсынады.
Дескриптор Білім
алушы
- жану
өнімдерінатайды;
-кестені
толтырады;
Қалыптастырушы
бағалау:Мұғалім әр оқушыға
фигураларды тарату түрінде формативті бағалауды жүргізе
алады.( жұлдыз өте жақсы, шаршы
жақсы, шеңберді жақсарту
керек
)
1- тапсырма
«түртіп алу әдісі»
Ауаның сапалық
құрамын кестеге толтырыңыз:
Құрамдық
бөлігі
|
Газдардың мөлшері %
есебімен
|
Көлемі
бойынша
|
|
|
|
Дескриптор Білім
алушы
-ауаның құрамын
кестеге толтырады;
-ауаның құрамын көлемі бойынша
кестеге толтырады;
Қалыптастырушы
бағалау:бағдаршам арқылы бірін- бірі
бағалайды
Атмосфера
Бейнеролик көрсетуге
болады.
2-тапсырма
"Өз шешіміңді
тап"
Мұғалім проблемалық
сұрақ қояды, қоршаған ортаның ластану мәселесінің шешімін ұсынады.
1-топ пластикалық бөтелкелерге балама табу, 2-топ ауаға шығарылатын
газдарды азайту жолын ұсынады, 3-топ қалдықтардың мөлшерін
азайту.
Дескриптор: Білім
алушы
- атмосфераның ластану
көздерін атайды;
-
атмосфералық ауаны ластанудан
қорғаудың маңызын түсінеді;
Қалыптастырушы
бағалау:медальмен бағалау жазылым
оқылым тыңдалым дағдылары.
|