1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты
еске түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Ұйымдастыру:
Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық
шеңбері: Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.
Топқа
біріктіру: Оқушылар фигуралар арқылы
топтарға бірігеді:
«Үшбұрыш», «Төртбұрыш»,
«Шеңбер»
Өткен сабақты пысықтау:
«Тұжырымдамалық карта» әдісі
Оқушылар үлкен парақтың
ортасына басты тақырыпты немесе сұрақты
жазады
-
Оқушылар басты ұғымға қатысты
түйінді идеяларды жазып, оларды орталықпен біріктіру үшін
меңгерлерді қолданады. Оқушылар әр түйінді идея үшін әртүрлі
түстерді және маңызды сөздер мен ұғымдарды сызып көрсету үшін мәтін
белгілегішті (маркерді) пайдалана алады. Сонымен қатар оқушылар өз
картасын көрнекі ету үшін суреттерді қолдана
алады.
-
Оқушылар негізгі идеялардан
туындайтын идеяларды көрсету үшін оларды меңгермен
байланыстырады.
Фигуралар арқылы
бағалау
«Миға шабуыл»
әдісі
1-тапсырма.
Дүниежүзі өзендерінің арасынан 10 өзен ұзындығы
және су бассейнінің көлемі бойынша берілген. Осы кестедегі
мәліметтерден деректер базасын құрыңдар. Форма шеберінің көмегімен
деректер базасының формасын жасаңдар.
№
|
Дүниежүзі
ндегі
өзендердің
аттары
|
Ұзындығы
(км)
|
Су
бассейнінің көлемі (мың шаршы км)
|
1
|
Еділ
|
3531
|
1360
|
2
|
Рейн
|
1320
|
224
|
3
|
Одра
|
912
|
119
|
4
|
Янцзы
|
6300
|
1808
|
5
|
Амур
|
4444
|
1855
|
6
|
Евфрат
|
3065
|
673
|
7
|
Сырдария
|
3019
|
219
|
8
|
Әмудария
|
2540
|
309
|
9
|
Ніл
|
6671
|
2870
|
1
|
Конго
|
4370
|
380
|
0
|
|
|
|
Дескриптор:
Көпкестелі деректер базасын жасай алады.
Фигуралар арқылы
бағалау
2-тапсырма.
Оқушы
коды
|
Аты -
жөні
|
Туған
жылы
|
Е-mail@
|
Оқитын
сыныбы
|
ЖСН
|
Оқушы
суреті
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2-тапсырма.
Өздеріңе күнделікті
таныс деректерден кесте құрып, оның формасын жасауды ұсыныңдар.
Дескриптор:
Деректер базасының кестесін формаға ауыстыруды
өмірде қолданады.
Оқушылардың жұмыстарын бағалау парағына балл
қою арқылы бағалау
«Эссе»
әдісі
Деректер базасымен жұмыс жасаудағы деректерді
форма түрінде ұсынудың маңызын бағалаңдар.
Өздерін
бағалайды
Кері
байланыс: «БББ кестесі» әдісі
Оқушылар сабақ туралы бұрыннан не білетінін,
сабақта не білгенін және не білгісі келетінін кестеге
жазады.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады
Мұғалімді
тыңдайды
|
жазбаша түрде қалыптастырушы
бағалауды іске асыру
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Фигуралар арқылы
бағалау
Бірін-бірі
бағалайды
|
АКт
Интернет
желісі
Ватцап
|