Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім
Биотехнология
Педагогтің
аты–жөні:
Каденова
З.А
Күні:
Сыныбы:
10
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Генетикалық инженерияның
маңызы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
10.4.3.1
-биотехнологияда қолданылатын
тірі ағзалардыңартықшылықтары мен
кемшіліктерін талқылау
Сабақтың
мақсаты:
биотехнологияда қолданылатын
тірі ағзалардыңартықшылықтары мен
кемшіліктерін талқылау
Сабақтың
барысы
Сабақ
кезеңі/Уақыты
Педагогтің
іс–әрекеті
Оқушының
іс–әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
амандасу.
Түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру жүзеге
асырылады.
Сабақ барысында
оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары
беріледі.
Берілген смайликтерді
көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат
береді.
Бағалау парақтары
таратылады
Мақсаты:оқушылардың сабаққа деген
назарын бұру.
Тиімділігі:оқушылардың жаңа сабақ
алдындағы көңіл-күйін
анықтау.
Саралау:оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында
өткізіледі.
«Микроскоп» әдісі арқылы өз-өздерін
бағалап отырады
Презентация, қол
смайликтері
Бағалау
парақтары
Жаңа сабаққа
кіріспе
7
мин
Үй тапсырмасын еске түсіру
Викторина: «Дұрыс, Бұрыс»
әдісі
Тұжырымдар:
1.Биотехнологияның негізгі объектісі -
тірі жасушалар, атап айтқанда жануар, өсімдік текті
жасушалар және микробтар немесе олардың биологиялық белсенді
метаболиттері./Дұрыс
2.Биотехнологияның пайда болуы мен даму
тарихында ғылыми пән ретінде голланд ғалымы Е.Хаувинк 6 кезеңді
ажыратты/Бұрыс
3.Иммобилизацияланған ферменттерді және
жасушаларды өндірістік қолдану.Канализациялық
суларды анаэробты тазалау және биогаз алу. Бактериалды
полисахаридтерді өндіру.Бұл биотехнологияның биосинтез
кезеңі./Дұрыс
«Микроскоп» әдісі арқылы өз-өздерін
бағалап отырады
Жалпы– 2
балл
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
Сабақты
бекіту
5мин
«Артығын ал»
ойыны.
Оқушылар берілген
сөйлемнің ішінен артық сөзді алып
тастайды.
«Микроскоп» әдісі арқылы өз-өздерін
бағалап отырады
Жалпы – 1
балл
Презентация
Сабақтың
соңы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз