Материалдар / ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ЗАМАНАУИ МӘСЕЛЕЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ЗАМАНАУИ МӘСЕЛЕЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ЗАМАНАУИ МӘСЕЛЕЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ Ұлытау облысы білім басқармасының "Тау-кен металлургиялық колледжі" КММ Информатика пәні мұғалімі Оразбаев Жандос Ибрахимулы
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Group 78696

ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ЗАМАНАУИ МӘСЕЛЕЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ



Ұлытау облысы білім басқармасының

"Тау-кен металлургиялық колледжі" КММ

Информатика пәні мұғалімі

Оразбаев Жандос Ибрахимулы



Информатиканы зерттеу пәні ақпараттың құрылымы және оны өңдеу әдістері болып табылады. Информатика ғылым ретінде өзінің пәндік саласы мен ақпараттық технологиялар арасында айырмашылықтар болды. Соңғы бірнеше жылда ” информатика “ колледж курсы өзінің дамуының жаңа кезеңіне өтті. Колледждегі компьютерлік техниканың жиынтығы аз немесе аз біріктірілген. Ең бастысы, компьютерлік сауаттылық деп түсінілетін нәрсеге көзқарас өзгерді.

“Есептеу техникасының дамуына үлгеру үшін үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру қажет. Компьютерлік технологияны кәсіби қолдану үшін сізге тағы бір нәрсе қажет – жеке мақсаттылық және ақпараттық технологиялар әлемінде және педагогикалық салада не болып жатқандығы туралы үнемі білуге деген ұмтылыс. Информатиканы оқу студенттердің заманауи ақпараттық технологияларды игеруіне ықпал етеді. Тәжірибе көрсеткендей, студенттер информатика сабақтарында алған білімдерін қолдана отырып, басқа пәндерге дайындық кезінде, мысалы, хабарлама дайындау кезінде презентациялар дайындайды, тек информатика бойынша ғана емес, сонымен қатар басқа пәндер бойынша да білім дәрежесін арттырады.

Group 69450
Көптеген адамдар бұл құбылысты теріс фактор ретінде қарастырады. Шын мәнінде, оны оң да, теріс те бағалауға болмайды – бұл тек тақырыптың ерекшелігі. Информатика сабақтары студенттердің шығармашылық дамуына да әсер етеді. Сабақта Компьютер студенттің жұмысын бақылап қана қоймайды, сонымен қатар оның білімінің, дағдылары мен дағдыларының артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтауға көмектеседі. Тек осы сабақтарда балалар жауапты қалыптастыруға байланысты емес, техникалық білім жағынан аша алады.

Бұл дұрыс емес. Оқыту желісі бір болуы керек. Қиындықтар сағат саны бойынша болуы мүмкін, бірақ негізгі бағдарламаны әзірлеу және білім беру стандартына енгізу қажет. Информатиканы оқыту мәселесі студенттердің білімі мен дағдыларының әр түрлі деңгейінде. Пәнді жоғары деңгейде оқығысы келетін балалар үшін Қашықтықтан оқытуға жүгінуге болады. Мұндай ресурстарды пайдалану студенттерге колледж бағдарламасы пәндерінің жекелеген тақырыптарын өз бетінше зерделеуге, міндеттерді шешуге, оқытушылармен қашықтан қарым-қатынас жасауға және консультациялар алуға, сырттай олимпиадаларға қатысуға мүмкіндік береді.

Осы жағдайдан шығу жолы информатика мұғалімдері үшін бірыңғай ақпараттық өріс қалыптастыру деп санаймын, бұл информатика мұғалімдері қауымдастығының ұйымдастырылуына байланысты мүмкін болды, оның басым бағыттарының бірі бірыңғай жұмыс бағдарламалары мен оқыту әдістемесін әзірлеу болып табылады. Д.Тарасовтың сайты мен үшін үлкен көмек болды. Әр түрлі жастағы студенттерге арналған дайын презентациялардың, әзірлемелердің, тесттердің және ең бастысы бейне сабақтардың үлкен таңдауы бар.

Профилактикалық әңгімелер мен тақырыптық сынып сағаттарын өткізу арқылы өзін-өзі бақылау және өз денсаулығына жауапкершілікпен қарау дағдыларын уақтылы қалыптастыру маңызды. Егер сіз сынып жетекшілерімен бірге жұмыс жасасаңыз, бұл өте нақты. Дербес компьютер зерттеу объектісі ретінде пайдаланылады: жеке компьютермен жұмыс істеудің негізгі білімі мен дағдылары қалыптасады (құрылғылар, Операциялық жүйе, ақпаратты іздеу әдістері). Сонымен қатар, компьютер-бұл оқу құралы және тапсырмаларды шешу құралы.

Компьютерді оқыту құралы және құралы ретінде пайдалану санитарлық-гигиеналық нормалар мен шектеулерді ғана емес, сонымен қатар әртүрлі оқыту әдістерінің үйлесімін де талап етеді. Информатика бойынша білім мен дағдыларды, кез-келген колледж пәні сияқты, студент тек сабақтарда ғана емес, сонымен қатар бұл колледж информатикасында да байқалады. Сондықтан білімі мен дағдыларының әртүрлі деңгейлері жағдайында информатиканы оқыту мәселесі бірінші орынға шығады. Менің көзқарасым бойынша, сараланған тапсырмалар мен карталарды қолданудың сөзсіз артықшылығы бар. Компьютерді жақсы меңгерген балаларды практикалық сабақтарды өткізу кезінде тьютор ретінде жұмысқа тартқан жөн.

Мұғалім жүйеден кездейсоқ нұсқаларды құру, каталогтан нақты тапсырмаларды таңдау немесе жеке тапсырмаларды қосу арқылы студенттердің білімін тексерудің нұсқаларын жасай алады. Реттелетін параметрлер: жұмыс аяқталғаннан кейін тапсырмалардың дұрыс шешімдерін көрсету немесе жасыру, жұмыс күні мен уақытын белгілеу, белгі қою параметрлерін орнату. Жүйе студенттердің жұмыстары мен нәтижелерін есте сақтайды: жасалған жұмыстар тізімі және статистика. А және В бөліктерінің тапсырмаларын тексеруді компьютер жүзеге асырады, с бөлігінің тапсырмаларын шешуді студенттер жүйеге жүктей алады, ал мұғалім оларды қарап, бағалай және түсініктеме бере алады.

Егер қашықтағы студент келесі жұмысты орындаса, ол тізімде қайта пайда болады. Бұл қазіргі уақытта біз студенттермен білім деңгейі бойынша топтарға бөле отырып жұмыс істеген кезде өзекті: тәуекел топтары, серпіліс және тьюторлар. Топтар (сыныптар) бойынша жиынтық нәтижелерді жүйе автоматты түрде сынып журналына енгізеді. Егер бір жұмысты бірнеше рет орындаса, олардың барлық нәтижелері Журналға енгізіледі. Артық жазбаларды жоюға болады. Нәтижелерді ЕХЕL электрондық кестелеріне экспорттауға болады, бұл білімді бақылау мақсатында студенттердің диагностикалық карталарын жүргізуге мәжбүр болған кезде маңызды. Тесттерді тексерудің, нәтижелерді кестеге енгізудің күнделікті жұмысы жоғалады. Барлығы автоматты түрде орындалады.

Group 69886
Біздің елімізде жалпы білім беру және жоғары колледжде білім берудің кең тәжірибесі көбінесе түсіндірме және иллюстрациялық тәсілдің теориялық идеяларына негізделе беретінін есте ұстаған жөн, онда оқыту схемасы үш негізгі буынға дейін азаяды: Материалды ұсыну, бекіту және бақылау. Компьютерлендіру тәжірибесі жинақталған елдердегі зерттеушілер, ең алдымен Батыстың дамыған елдерінде жасаған қорытынды-бұл саладағы нақты жетістіктер компьютерлерді қолдану дәстүрлі оқыту жүйесін түбегейлі өзгертеді деп болжауға негіз бермейді.

Қазіргі уақытта ресейлік білім беру мәселесі туындайды: қазіргі студентті әлемдегі өмірге қалай дайындау керек, онда ол үлкен ақпарат алады, онда ол өз бетінше шешім қабылдауы керек, содан кейін жаңа мамандықтарды игеріп, біліктілігін үнемі жетілдіріп отыруы керек. Мұндай мәселелерді шешуде, әрине, Ақпараттық технологиялар саласындағы білім деңгейі маңызды рөл атқарады. Колледжде информатиканы оқу студенттерге презентациялар, хабарламалар дайындауға, басқа пәндер бойынша әртүрлі жобалар жасауға көмектеседі, бұл тек информатикада ғана емес, білім дәрежесін де арттырады. Колледждегң информатиканы оқытудың рөлі зор екені даусыз, бірақ үндемеуге болмайтын мәселелер де бар.

Студенттер үй тапсырмасын орындау үшін компьютерді пайдалануда әртүрлі мүмкіндіктерге ие, бұл оқу процесінде ескерілуі керек. Емтихан нәтижелерін талдау келесі мәселелерді де анықтады: Көптеген студенттер біледі салып, ағаш шешімдер. Информатика есептерін шешу үшін физика және математика сияқты басқа пәндерден алған білімді бәрі бірдей қолдана бермейді. Логикалық өрнектерді түрлендірудің дұрыс әдісін қолданыңыз. Мәтіндік есептеу мәселелерін шеше алмайды. Жоғарыда аталған барлық проблемалар қолданылатын педагогикалық технологияларды өзгерту қажеттілігін көрсетеді.

Қазір колледж информатикасы бағдарламалау курсы болмауы керек екенін барлығы дерлік түсінді. Қазіргі уақытта колледжде информатика мұғалімі қиын және қызықты мамандықтардың бірі болып табылады. Әр екі жыл сайын бәрін “нөлден” бастау қажеттілігі басқа пәндердің оқытушыларына таныс емес. Информатика мұғалімі компьютерлік техниканың дамуын, жаңа бағдарламалардың пайда болуын және олармен жұмыс істеудің өзгеретін әдістері мен әдістерін қарқынды бақылауға мәжбүр.

Колледжде информатиканы оқу студенттердің заманауи ақпараттық технологияларды игеруіне ықпал етеді. Тәжірибе көрсеткендей, студенттер информатика сабақтарында алған білімдерін қолдана отырып, басқа пәндерге дайындық кезінде, мысалы, хабарлама дайындау кезінде презентациялар дайындайды, тек информатика бойынша ғана емес, сонымен қатар басқа пәндер бойынша да білім дәрежесін арттырады. Сондықтан информатика мұғалімі студенттерді өз сабақтарымен, пәнімен қызықтыруы керек. Информатиканы оқытудың ерекше күрделілігі компьютермен жұмыс істеудің таза технологиялық мәселелерінде студенттердің хабардарлығы көбінесе оқытушылардың білімінен асып түсетіндігімен байланысты. сонымен қатар оның білімінің, дағдылары мен дағдыларының артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтауға көмектеседі. Тек біздің сабақтарымызда балалар жауапты тұжырымдаумен байланысты емес жағынан, бірақ техникалық жағынан білімділік жағынан аша алады. Көбінесе психикалық тұрғыдан жабық балалар өздерін қызықтыратын ақпараттық әлемде дамыған сабақтарда көрсетеді. Міндет-мұндай жігіттерге ақпаратқа да, сыныптағы жолдастарға да жағымды ойлауға көмектесу.

Информатиканы оқыту мәселесі студенттердің білімі мен дағдыларының әр түрлі деңгейінде. Пәнді жоғары деңгейде оқығысы келетін балалар үшін Қашықтықтан оқытуға жүгінуге болады. Мұндай ресурстарды пайдалану студенттерге колледж бағдарламасы пәндерінің жекелеген тақырыптарын өз бетінше зерделеуге, міндеттерді шешуге, оқытушылармен қашықтықтан қарым-қатынас жасауға және консультациялар алуға, сырттай олимпиадаларға қатысуға мүмкіндік береді. Бірақ бұл өздігінен жүрмеуі үшін” күндізгі ” мұғалім студентке желідегі қашықтықтан оқыту ресурсын көрсетіп қана қоймай, оның жетістіктерін мезгіл-мезгіл қадағалап отыруы керек.

Колледждегі және университеттік информатика курстарының шекараларының анық еместігі. Информатика дамуының жоғары қарқыны мұғалімге компьютерлік мерзімді материалдарды, Интернет ресурстарын үнемі пайдалануға тура келеді. Студенттердің дербес компьютердегі жүйелі жұмысы оқу материалын практикалық игерудің негізі болып табылады. Студенттердің өзіндік жұмысы ерекше мәнге ие, өйткені олар уақытының көп бөлігін компьютермен жеке жұмыста өткізеді. Дербес компьютер зерттеу объектісі ретінде пайдаланылады: жеке компьютермен жұмыс істеудің негізгі білімі мен дағдылары қалыптасады (құрылғылар,

Group 66994
Компьютерді оқыту құралы және құралы ретінде пайдалану санитарлық-гигиеналық нормалар мен шектеулерді ғана емес, сонымен қатар әртүрлі оқыту әдістерінің үйлесімін де талап етеді. Информатика бойынша білім мен дағдыларды, кез-келген колледж пәні сияқты, студент тек сабақтарда ғана емес, сонымен қатар бұл колледж информатикасында да байқалады. Сондықтан студенттердің білімі мен дағдыларының әртүрлі деңгейлері жағдайында информатиканы оқыту мәселесі бірінші орынға шығады. Бағалаудың толыққанды бақылауын және жинақталуын ұйымдастыру үшін сағат санының жеткіліксіздігі, соның салдарынан тесттерді, жазбаша жұмыстарды, жеке тапсырмаларды (баяндамалар, рефераттар және тағы да басқа) пайдалану қажет.

Баланы тез дамып келе жатқан ақпараттық технологиялар әлемінде жүруге қалай үйрету керек?». Ол үшін үнемі өзін-өзі жетілдіру қажет, жеке мақсаттылық және ақпараттық технологиялар әлемінде және педагогикалық салада не болып жатқандығы туралы үнемі білуге деген ұмтылыс қажет. Колледжде информатиканы оқу студенттердің заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды игеруіне ықпал етеді. Тәжірибе көрсеткендей, балалар Информатика сабақтарында алған білімдерін қолдана отырып, оларды басқа пәндерге дайындауда қолданады, мысалы, хабарлама дайындау кезінде, мысалы, әдебиет сабағында презентациялар дайындайды.

Міндет – мұндай жігіттерге ақпаратқа да, сыныптағы жолдастарға да жағымды ойлауға көмектесу. Олар ашылуға күшті, егер дамыту, олардың жұмысына қызығушылық білдірді. Жалпы білім беретін колледжде информатиканы оқытудың проблемалары мен перспективалары туралы айтпас бұрын, басты мәселе – балалардың информатиканың пән ретінде маңыздылығын білуі, сондай-ақ оны қолдану саласының нақты сипаттамасы туралы талқылануы керек. Интернет, электронды кітапханалар мен

кітаптар,

Информатиканы зерттеуде шешілетін міндеттер білімнің басқа пәндік салаларына жатады – физика, математика, астрономия және тағы басқалардың арқасында информатиканы зерттеу мета-пәндік сипатқа ие. Акт дамуының жоғары қарқыны мұғалімнің үнемі компьютерлік мерзімді материалдарды, интернет ресурстарын пайдалануға мәжбүр болуына әкеледі. Қазіргі уақытта балалар компьютердің бар екендігі туралы біліп қана қоймай, ол туралы ғана емес, онымен жұмыс істей білуі керек, осы техниканы қолдана білуі керек .

Сонымен қатар, компьютер-бұл оқу құралы және тапсырмаларды шешу құралы. Отбасылардың материалдық және мәдени деңгейінің айырмашылығына байланысты колледж студенттерінің үй тапсырмаларын орындау үшін, олардың мүдделерін қанағаттандыру үшін компьютерді пайдалану мүмкіндігі әртүрлі, және бұл оқу процесін ұйымдастыруда да ескерілуі керек. Компьютерде жұмыс істеу 10-30 минуттан аспайды (студенттердің жасына байланысты). Әдетте, компьютерлік техниканың саны жеткіліксіз, нәтижесінде шағын топтардың бірлескен жұмысын ұйымдастыру қажет (бір компьютерге 24 студент).

Бұл кезеңде ойын дидактикалық компьютерлік технологияларды қолдана отырып, негізінен ойын әрекетінен білімге біртіндеп көшуді ұйымдастыру қажет. Ең алдымен, информатика мұғалімі ойнауды үйренуі керек. Жоғарыда аталған проблемалар бастауыш колледжде информатиканы оқытуға қатысты, өйткені информатиканы зерттеу Қазіргі жалпы білім берудің ажырамас бөлігі болып табылады және жас ұрпақтың жаңа тұтас дүниетанымы мен ақпараттық дүниетанымын, компьютерді ақпаратты өңдеудің заманауи құралы ретінде түсінуін қалыптастыруға бағытталған.

Бастауыш колледж курсын үздіксіз оқуды сақтау үшін 1-сыныптан бастап “Информатика және АКТ” пропедевтикалық курсында логикалық күрделі тақырыптарды қол жетімді деңгейде уақтылы зерттеудің өзектілігін ерекше атап өткен жөн. Колледжде “Информатика және АКТ” пәнін оқытудың негізгі мақсаты білім алушыларда акт құзыреттілігінің негіздерін қалыптастыру болып табылады, оның көптеген компоненттері әмбебап оқу іс – әрекетінің құрылымына кіреді. Бұл осы курстың мазмұнының негізгі құндылық бағдарларын белгілейді.

Акт-Біліктіліктің негіздері, атап айтқанда, ақпараттық мәселелерді шешу үшін компьютерлерді (және басқа АКТ құралдарын) қолдану негіздерін игеру. Коммуникациялық құзыреттілік негіздері. Осы оқу пәнінің аясында ақпаратты қабылдауға және беруге байланысты коммуникациялық құзыреттілік жақтары белсенді түрде қалыптасады. Бұған ақпараттық ұғымдар жүйесін меңгерумен, ақпаратты қабылдау және беру үшін тілді қолданумен байланысты тілдік құзыреттілік аспектілері де кіреді.

Group 66665
Компьютерлік технологияның дамуы, ең алдымен, дербес компьютерлер мен олардың бағдарламалық жасақтамасының дамуы соншалықты тез жүреді, және оның адам қызметінің барлық салаларына кеңеюі соншалықты жан-жақты, жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып, балаларды информатикаға сапалы үйрете алатын мамандарды даярлау және қайта даярлау қажеттілігі туындады.сонымен қатар балаларды қазіргі информатиканың күрделі әлеміне енгізу.

Информатика іс жүзінде техникалық тұрғыдан табиғат пен қоғамдағы ақпарат пен ақпараттық процестер туралы іргелі ғылымға айналады. Колледждегі информатика курсының жалпы білім беру және практикалық маңыздылығы одан әрі үнемі және тез өседі. Курс үлкен гуманитарлық әлеуетке ие. Ол жас ұрпақты ақпараттық қоғамдағы жемісті қызметке дайындауда маңызды рөл атқарады.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!