Материалдар / Коучинг: «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг: «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары»

Материал туралы қысқаша түсінік
-Lesson study әдісінің өзіндік ерекшелігін ұғыну. -Lesson study әдісінің тиімділігіне көз жеткізу -Бір- бірінің пікірін, көзқарасын құрметтеуге, өзара ұжымдық әрекетке бейімдеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Сәуір 2024
29
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ататүрік атындағы № 17 мектеп-гимназия

Коучинг: «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары»

Коуч:Жұмабек.З.педагог-зерттеуші,Сақтағанова.М.педагог-сарапшы

Қатысатын мұғалім:30

Мақсаты:

- Оқушыларды оқытуға көңіл аудара отырып, оқытуды жетілдіру және оның сапасын арттыру құралы ретінде мұғалімдерге Lesson Study әдісін меңгеру.

-Тәжірибені жетілдіру ретінде Lesson Studyді қалай пайдалануға болатынын тереңірек үйрету.

Міндеттері:

-Lesson stady әдісінің өзіндік ерекшелігін ұғыну.

-Lesson stady әдісінің тиімділігіне көз жеткізу

-Бір- бірінің пікірін, көзқарасын құрметтеуге, өзара ұжымдық әрекетке бейімдеу

Күтілетін нәтиже:

-Мұғалімдер Lesson Study үдерісін оқытуды жетілдіру және онын сапасын арттыру құралы ретінде мектептерде Lesson Studyді пайдалану үшін әріптестермен ынтымақтастық орнатады;

- Lesson Study кезінде әріптестерге қалай қолдау көрсетуге болатынын түсінуді үйренеді, мұғалім әрбір жеке оқушының оқуына қатысты өзінің оқыту тәжірибесі туралы ойлануға мүмкіндік алады;

- Lesson Study циклінде сабақтың оқушылар қажеттілігіне сәйкес келуі мақсатында мұғалімдер жаңа әдіс-тәсілдерін жетілдіруге немесе оның сапасын арттыруға мүмкіндік алады.

-Түйінді идеялар арқылы рефлексиялық есеп жазуды үйренеді.

Материалдар және ресурстар:

Компьютер, интерактивті тақта, бейнежазба, үлестірме материалдар, маркерлер, стикерлер, плакаттар, тапсырмалар

Кіріспе сөз: Мөлдір - «Ойлау оңай, әрекет қиын, ал ойды әрекетке айналдырған қиынның қиыны» – деп, неміс халқының ақын-жазушысы Иоганн Гете айтқандай, зерттеу сабағын тәжірибеге енгізу барысында, біраз қиындықтар болды, тығырыққа тірелдік. Бірақ «қиын болды» деп ісімізді аяқсыз қалдырмадық. Қиындық туғызған проблеманы бірлесе, ақылдаса отырып шешуге тырыстық. Соның нәтижесінде өткізген зерттеу сабақтарымыз біршама нәтиже береді деп ойлаймын Осы зерттеу сабақтарында алған тәжірибемізбен бөлісу мақсатында ұйымдастырылған «Сабақты зерттеудің және ұйымдастырудың тиімді жолдары» тақырыбындағы семинар-коучингіне қош келдіңіздер Бүгінгі біздің басты мақсатымыз зерттеу сабақтары бойынша іс-тәжірибемен бөлісу.

Уақыты

Коучтің іс әрекеті

Мұғалімдердің іс әрекеті

 Қолданатын әдіс- тәсілдер


Табыс критерийлері


1

10 минут

Жағымды ахуал орнату

5 есім 5 әрекет

Коучтың алдында мұғалімдер 5 есім жазып,5 берілген әрекет жасайды

5 +5 әдісі

-топ құрылады

2

35 минут

Үй тапсырмасы:

Өз топтарын қорғату.


Әр топ өз топтарының зерттеу сабағын жүргізу бойынша есебін қорғайды. Бұл әдістің тиімділігімен бөліседі.

Дескриптор

оспарды нақты құра алады -2 балл

- Сабақ өтізу туралы есеп бере алады

-4 балл

үш«бақыланатын оқушы» туралы талдауды бере алады -2 балл

Еркін микрофон

- әдістерді үйренеді, немесе еске түсіреді,

- тиімділігін анықтайды

3


Мағынаны ажырату:
Әр топқа тапсырма беріледі. тапсырма бойынша үлестірме ақпараттар таратылады. Жеребе алу бойынша сұрақтарды талқылайды.
1 топ.
Деректер сенімді,шынайы болу үшін олар қандай болу керек ?
2 топ.
Зерттеу сұрағын алу үшін проблеманы қалай анықтаймыз?

3 топ.Тізбектелген сабақтың қысқа мерзімді жоспарын бірлесіп құрудың тиімділігі қандай?
4 топ. Зерттеу сабағы
кезінде бақылау қалай жүргізіледі?

5 топ Тізбектелген сабақтан кейін топ мүшелерімен талдау қалай жасалынады?

Таңдаған сұрақтарды топпен ойланып талдайды, әріптестерімен бөліседі Постер құрады.

Зерттеу сабағынан кейінгі талдау

Талқылау , ой түюге бағыттайды.


Топтар бір бірін бағалайды

Дескриптор

  • Сұрақтарды талқылай алады -2 балл

Топтас,ойлан, бөліс

- Басқаны тыңдай білуге, өз ойын тұжырымдап жеткізе білуге үйренеді

4

2 минут

Рефлексия: Тапсырма қорытындысы бойынша топтардың керібайланысы «Мен өзімнің қорыма ......алып кетемін, себебі....»

«Мен .......туралы ойлануым керек,себебі......»

«Мен...... қоқысқа тастаймын,себебі......»


Сын тұрғысынан ойлау әдісінің стратегиялары

Бірін-бірі тыңдау, корытындылар мен шолу жасау, болжамдар мен ұсыныстар жасап үйренеді, алған білімдерін практикада қолданады

Қолданылған әдебиеттер:


  1. Мұғалімге арналған нұсқаулық. Екінші басылым, 2018 жыл.

  2. Қазақстан Республикасы  педагогикалық қызметкерлердің білімін көтеру курстарының бағдарламасы, 2018 жыл.

  3. Lesson stady: нұсқаулық Пит Дадли

  4. www.ssuecxtabe

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!