Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / КТП 5-11 сынып Алгебра 399 бұйрық 2023-2024
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
КТП 5-11 сынып Алгебра 399 бұйрық 2023-2024
Материал туралы қысқаша түсінік
КТП 5-11 сынып Алгебра 399 бұйрық 2023-2024 толық жылға
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Орта мерзімді
(күнтізбелік-тақырыптық) жоспар
2023-2024 оқу
жылы
« Математика» пәні 5 « »
сыныбы
Барлығы:170 сағат, аптасына
5 сағат
№ р/с
Бөлім/
Тақырыптар
Сабақ
тақырыбы
Оқу
мақсаттары
Сағат
саны
Мерзімі
Ескертпе
1тоқсан 41
сағат
1
5.1А Натуралсандаржәне нөл
саны
Натурал сандаржәне
нөл
5.1.1.1
натурал сандар жиыны
ұғымын меңгеру;
5.1.1.2
тақ және жұп сандар ұғымдарын
меңгеру;
1
01.09.23
2
Координаталық сәуле. Натурал сандарды
салыстыру. Қос теңсіздік
5.3.1.1
өлшеудің түрлі ұзындық
бірліктерін білу және координаталық сәуледегі бірлік кесінді
дегенді түсіну;
5.5.2.2
натурал сандарды координаталық
сәуледе кескіндеу;
1
04.09
3
Координаталық сәуле. Натурал сандарды
салыстыру. Қос теңсіздік
5.5.2.7
натурал сандарды салыстыру мен
реттеуді талап ететін жағдайды зерттеу;5.1.2.1 натурал сандарды
салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен
салыстыру;
1
05.09
4
Координаталық сәуле. Натурал сандарды
салыстыру. Қос теңсіздік
5.1.2.1 натурал сандарды
салыстыру, сонымен қатар координаталық сәуленің көмегімен
салыстыру; 5.5.2.6 натурал сандарды салыстырудың нәтижесін
>,<,= белгілері арқылы
жазу;
1
06.09
5
Арифметикалық амалдардың
қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар
қолдану
5.1.2.2
амалдар саны төрттен артық
болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі
амалдардың орындалу ретін анықтау және мәндерін
табу;
1
07.09
6
Арифметикалық амалдардың
қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар
қолдану
5.1.2.3
санды өрнектердің мәндерін
табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін
қолдану;
1
08.09
7
Санды және әріпті өрнектер,
олардың мәндері. Өрнектерді
ықшамдау
5.2.1.1
қосу және көбейту
амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді
түрлендіру;
5.2.1.2
әріптердің берілген мәндері
бойынша әріпті өрнектердің мәндерін
табу;
1
11.09
8
Санды және әріпті өрнектер,
олардың мәндері. Өрнектерді
ықшамдау
5.2.1.1
қосу және көбейту
амалдарының қасиеттерін қолданып, әріпті өрнектерді
түрлендіру;
5.2.1.2
әріптердің берілген мәндері
бойынша әріпті өрнектердің мәндерін
табу;
1
12.09
9
Теңдеу. Теңдеудің түбірі.
Теңдеуді шешу.
5.2.2.1
арифметикалық
амалдардың белгісіз компоненттерін табу ережесі негізінде
теңдеулерді шешу;
натурал
сандардың3-ке және 9-ға бөлінгіштік
белгілерінқолдану;
975тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз