Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Микроағзаларды пайдаланудың пайдалы және зиянды жақтары.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Микроағзаларды пайдаланудың пайдалы және зиянды жақтары.
Оқушылар берілген суреттерді
сипаттап, биотехнологияда қолданылуын айтып, пайдасы мен зиянына
мысалдар келтіру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын
ашады.
Сабақтың мазмұнын түсіну үшін
бейнематериалды көріп, өз ойларын ортаға салып
талқылайды.
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса
білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай
орнату.
Саралау:Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар
қойылады.
Тиімділігі:Алдында өтілген тақырыпқа шолу
жүргізіледі. Инновациялық технологияны
қолдану.
Презентация
Бейнематериалға
сілтеме.
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу
12
мин
Бейнематериал
ұсыну.
Бейнематериалдан не
көрдіңдер?
Бейнематериал мазмұнына
сипаттама айтыңыздар?
Бүгінгі сабағымыз не туралы
болмақ?
Оқушылар бейнематериалды көру
арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады. Өз ойларымен бөлісіп,
ортаға салады.
Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу,
ақпаратты анализдей
алу.
БЕЙНЕМАТЕРИАЛ
Ұжымдық
жұмыс
5
мин
Тапсырма1.Әр топқа 3 түрлі тақырып
беріледі. Тақырыпты топта талқылап, сыныпқа
түсіндіреді.
«Фотоаппарат» әдісі арқылы өз-өздерін
бағалап отырады
Жалпы– 2
балл
Оқулық
Жұмыс
дәптерлері
Сабақты
бекіту
5мин
Викторина:
«Дұрыс, Бұрыс» әдісі
Тұжырымдар:
1.Биотехнологияның негізгі объектісі -
тірі жасушалар, атап айтқанда жануар, өсімдік текті
жасушалар және микробтар немесе олардың биологиялық белсенді
метаболиттері./Дұрыс
2.Биотехнологияның пайда болуы мен даму
тарихында ғылыми пән ретінде голланд ғалымы Е.Хаувинк 6 кезеңді
ажыратты/Бұрыс
3.Иммобилизацияланған ферменттерді және
жасушаларды өндірістік қолдану.Канализациялық
суларды анаэробты тазалау және биогаз алу. Бактериалды
полисахаридтерді өндіру.Бұл биотехнологияның биосинтез
кезеңі./Дұрыс
5.Тірі ағзаларды өндірісте пайдалана отырып,
олардан нәрлі заттарды алу үшін ген мен жасушаны биологиялық объект
ретінде қолданады. /Дұрыс
6.Алғаш рет гендік инженерияның тәсілдерін
пайдаланып гормон
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз