Материалдар / Мобилография курсы- болашақтың кәсібі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мобилография курсы- болашақтың кәсібі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мобилография саласы туралы қысқаша түсінік және оның болашағы туралы сқз қозғалады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2024
88
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мобилография-болашақтың кәсібі

Біздің уақыт - күнделікті өмірде әртүрлі техникалық шешімдердің симбиозының уақыты. 21 ғасырдың басы камералары бар ұялы телефондардың танымалдылығындағы жарылыспен ерекшеленді. Тіпті кірістірілген радиосы бар телефондар да сәтті болмады. Мүмкін, бұл радионы жақсы қабылдауы бар жерлерде ғана тыңдауға болатындығына байланысты шығар. Кез келген жерде суретке түсіруге болады. Камера телефондарына керемет танымалдық әкелген екінші себеп - алынған кескінді әлемнің кез келген нүктесіне бірден жіберу мүмкіндігі. Қалтаңыздан табылатын бір құрылғыда біріктірілген камера мен сымсыз байланыс өте сәтті одақтас болып шықты және көптеген жанкүйерлер тапты.

Толық визуализацияның заманауи жағдайында мобилография немесе жылжымалы фотосурет құбылысы ерекше өзектілікке ие. Ол мәдениеттің жаңа түрі – ақпаратты берудің технологиялық тәсіліне негізделген техникалық мәдениеттің пайда болуы мен дамуын куәландырады, мұнда қоғамдық пікірді қалыптастыру. Қоғам құрылымындағы коммуникативті формалардың өзгеруі мінез-құлық стандарттарына із қалдыруы мүмкін емес, сондықтан фотосуреттің мобильділігі оны жасау кезінде де, оны тарату кезінде де мобилографтардың - жасаушылардың өзіндік бумында көрінеді.

Мобилографияны дамытудың тағы бір факторы – мобильді шығармашылықтың әмбебап алаңы – әлеуметтік желілерде тұтынушылық және шығармашылық белсенділіктің артуы. Левада орталығының мәліметтері бойынша, 2018 жылдың алғашқы айларында ресейліктердің 60%-ы әлеуметтік желілерді пайдаланады және ресейліктердің үштен бірі (36%) күнделікті немесе дерлік күн сайын әлеуметтік желілерге кіреді; Әлеуметтік желіні қолданушылардың 70%-ы оларды маңызды және жаңа ақпарат көзі деп санайды.

Shape2 БShape3 Shape1 үгінгі күні мобильографияның нақты анықтамасы жоқ, оның ерекшеліктерін анықтаудың барлық әрекеттері шындықты бейнелеудің фотографиялық тәсілінен технологиялық айырмашылықтарға және оны фотосуретке қатысты ететін аспектілердің сипаттамасына дейін төмендейді. Осылайша, мобильография фотосурет өнерінің бір түрі ретінде түсіндіріледі, мұнда түсіру бастапқыда суретке түсіруге арналмаған заттармен: ұялы телефондармен, қалталармен жасалады. Дербес компьютерлер (PDA), оттықтар, бинокль және т.б.

Адамдардың көптеген өнертабыстары басқа өнертабыстарды пайдалану кезінде пайда болды. Осылайша, прогресс ешқашан тоқтаған емес және мобильді фотосурет саласы ерекшелік болған жоқ. Алғашында әлем әртүрлі тұрмыстық және фототехникамен, сондай-ақ байланыс құралдарымен толтырылды. Содан кейін ыңғайлылық пен пайдаланудың қарапайымдылығы үшін әртүрлі техникалық мүмкіндіктерді бір құрылғыда оңтайландыру және енгізу туралы шешім қабылданды. Әрине, қарапайым бюджеттік (демек, қол жетімді) фотосурет көптеген адамдарды қызықтырды, әсіресе кәсіби фотографиялық жабдық өте қымбат болған кезде. Мобильді камераның көмегімен кейбір кездейсоқ ұшқыр оқиғаларды жылдам түсіру мүмкін болды, ал кәсіби жабдықты түсіру үшін алдын ала дайындау керек болды. Бірақ көбінесе тән цифрлық шу және төмен ажыратымдылығы бар техникалық жағынан аз кадрларды жасау қалай және қашан қарым-қатынастың көрнекі құралына, эмоцияларды жеткізуге, тіпті жаңа өнер бағытына айналды?

Әділ сұрақ туындайды: шын мәнінде мобилографияны заманауи жаңалық деп атауға бола ма? Жақында әсіресе танымал болғанымен, бұл екіталай. Бұл қазір «селфи», яғни ұялы телефондағы автопортрет күнделікті өмірге айналды, бірақ көптеген ондаған жылдар бұрын кірістірілген камералары бар ұялы телефондар болған жоқ және жалпы алғанда, ықшам камералар болған жоқ. Ал енді мобилографияның екі маңызды құрамдас бөлігі: камера мен телефон пайда болған уақытқа назар аударайық.

Тағы бір маңызды күн - 1871 жыл. Итальяндық Антонио Меуччи бірінші телефонды ойлап тапты. Бұл құрылғылардың үнемі жаңартылуы сұранысқа әсер етті және 1900 жылға қарай АҚШ-та 1,5 миллион телефон орнатылды. Бірақ бұл өнертабыстар бір бүтінге біріктіріліп үлгермей тұрып, кейіннен осы біріктіруге ықпал еткен оқиға болды. 1993 жылы Вена өнер академиясының екі студенті Вольфганг Странцингер мен Матиас Фигл Ленинградта жасалған Lomo Compact фотоаппаратын 12 долларға сатып алып, Прага көшелеріне шығып, мүмкін болатынның бәрін суретке түсіре бастады. Олар өте ерекше бұрыштардан суретке түсірді - жамбастан, иықтан, артынан, сонымен қатар камераны бастарынан жоғары ұстап. Бір қызығы, олар күтпеген және түпнұсқа суреттерге ие болды. Осылайша, бүкіл әлемде көптеген жанкүйерлерге ие болған жаңа фотосурет жанры - ломография пайда болды.

Фотосуреттің бастапқы нүктесі 1822 жыл деп есептеледі. Дәл сол кезде француз өнертапқышы Джозеф Ньепс алғаш рет бекітілген кескінді алды, өкінішке орай, ол біздің уақытқа дейін сақталмаған. Ең көне фотосурет «Терезеден көрініс» болып саналады. Сурет 1826 жылы түсірілген. Сол кездегі ең алғашқы суретті алу принципі келесідей болды: негативтерді алу үшін күндізгі жарықпен байланыста болған кезде жай ғана қара түске айналған күміс тұзының ерекшелігі қолданылды. Бірақ бұл тұзды камерадан алып тастағанда, сурет бірден толығымен қараңғы болды. Кейінірек технология өзгертілді: енді асфальттың жұқа қабатымен жабылған мыс немесе әктас плитасы қолданылды, дәл осы (қазір күлкілі) компоненттердің арқасында алғашқы суреттер бізге жетті.

Ал енді, жылдар өткен соң, технологиялық сән мен прогресс бұл өнертабыстарды біріктіріп, толықтырды. Алдымен оптикалық кескіндерді жазуға арналған камералар бұрын қолданылған фотосезімтал материалдың орнына жартылай өткізгіш фотоматрицаны және сандық сақтау ортасын қолдана бастады. Арнайы түрлендіргіш матрицадан келетін аналогтық сигналды бүгінгі күні бізге таныс сандық файлдарға түрлендіруге көмектесті. Мобилография, жоғарыда айтылғандай, арнайы дағдыларды қажет етпесе де, мұнда әлі де кейбір даналық бар:

Ең алдымен, сіз түсіретін құрылғының мүмкіндіктерін зерттеуіңіз керек.Әдетте, өндіруші орнатқан әдепкі параметрлер жаппай пайдаланушыға бағытталған. Бұл жағдайда бұл құрылғы жадында мүмкіндігінше аз орын алуы керек кескіндердің орташа сапасын білдіреді. Ұялы телефон қазірдің өзінде фотосуреттердің сапасы бойынша камераны жоғалтқанын ескере отырып, параметрлерді максималды сапаға орнатқан дұрыс: ең жоғары ажыратымдылық және қысудың ең төменгі деңгейі.Суреттердің көлемі, әрине, айтарлықтай үлкен болады, бірақ шығу жолы бар - гаджеттердің көпшілігі microSD карталарын пайдалану арқылы жадты кеңейтуді қолдайды. Ал құрылғылардың ішкі жады соңғы жылдары әсерлі деңгейге жетті.

Келесі тармақ - көптеген қымбат емес мобильді құрылғыларда ақсақ болып табылатын түсті репродукция. Ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін ақ баланс параметрлерімен ойнау керек. Көптеген смартфондар әртүрлі жағдайларға арналған осы параметр үшін режим үлгілерін ұсынады.

Тікелей Жылдам қозғалатын нысандарды түсіру - бұл камера телефоны камераға жоғалтатын аймақ. Кескінді «сәйкестендіру» үшін уақыт қажет, сондықтан фотосуреттер көбінесе мобильдіография үшін тым бұлыңғыр болып шығады. Әдетте, фотографтар объектінің қозғалысында үзіліс жасауға тырысады, бірақ бұл барлық жағдайда мүмкін емес.

Жалпы алғанда, қолайлы кескін сапасына белгілі бір телефонды немесе смартфонды пайдаланудың біраз уақытынан кейін эмпирикалық түрде қол жеткізіледі. Фотограф өз құрылғысына «үйренеді», ал әртүрлі кескін ақауларының деңгейі қолайлы деңгейге дейін төмендейді құрылғыда қию жиі орташа нәтиже береді, сондықтан көп жағдайда мүмкіндігінше алысырақ суретке түсірген дұрыс. Осыдан кейін фотосуретті компьютердегі кез келген графикалық редакторда «қиып алуға» болады. [1]

Қазір кез келген адам Интернеттің барлық адамдар «мысықтарды тамашалауы» үшін дәл ойлап тапқанын біледі. Әрине, әзіл, бірақ бұл жерде шындық бар: бейнелер сөз сияқты адамдар арасындағы қарым-қатынас құралы ретінде маңызды.

Ал бұл мобильография өзінің күшті эмоционалды мазмұнымен басқаларға сіздің әлем туралы көзқарасыңызды, оның сұлулығын, жан-жақтылығын және өзіндік ерекшелігін ашуға өте ыңғайлы. Телефон камерасының объективі тартып алған сәттер кез келген сөзден гөрі адам үшін не маңызды екенін айта алады.

Бұл бағыттағы алғашқы қадам Ресейден келген белгілі фотосуретші Дмитрий Резван негізін қалаған WMS (World Mobilography Society деген сөздің аббревиатурасы) ретінде белгілі Дүниежүзілік мобильдіография қоғамын құру болды. Көп ұзамай Интернетте мобильді құрылғылар арқылы түсірілген суреттерді қамтитын көптеген галереялар пайда бола бастады. Көбінесе мұндай сайттарға бағалы сыйлықтармен байқаулар арқылы келушілердің қызығушылығын қолдайтын ірі ұялы байланыс операторлары демеушілік жасайды.

Бірақ мобильографияның негізгі танымал етушілері, әрине, әлеуметтік желілер мен 2010 жылы пайдаланушыларға алғаш рет ұсынылған Instagram қосымшасы болды. Негізінде, бұл бірнеше сүзгілерді қолдану және қию арқылы суретті стандартталған көрініске әкелетін фотосурет редакторы. Содан кейін фотосуретті Facebook немесе Twitter сияқты ең танымал әлеуметтік желілерде оңай бөлісуге болады.[11]

Бірақ Instagram-тың басты ерекшелігі - өзінің суретпен бөлісетін әлеуметтік желісі. Достарымен және туыстарымен сурет алмасу, кейде айтқандай, жеңілдетілді. Сонымен қатар, суреттерге түсініктеме беру, өз пікіріңізді білдіру және оны достарыңызбен бөлісу мүмкін болды.

Осының барлығы фотосуреттерді өздері түсірмейтін, бірақ басқа адамдардың жұмысына қызығушылық танытатын миллиондаған адамдарды мобилографтардың ғаламдық қауымдастығына қосуға мүмкіндік берді. Қызметтің танымалдылығын тіркелген пайдаланушылар саны бойынша бағалауға болады: бірнеше жылдың ішінде ол ондаған миллион адамға жетті.

Instagram-ды тек жұмыс үстелі пайдаланушылары ғана емес, сонымен қатар iOS және Android жүйесінде жұмыс істейтін гаджеттердің иелері де пайдалана алады, бұл кескінді мобильді құрылғыдан тікелей жіберуге мүмкіндік береді.

Қорытындылай келе, біз сенімді түрде айта аламыз: фотографияның кейбір консервативті білгірлерінің скептицизміне қарамастан, мобилография оның толық қалыптасқан жанры болып табылады.[5]

Өйткені, бұл жағдайда ең жақсы критерий – зиялылардың пікірі емес, бұл құбылысты қалың бұқараның мойындауы, оған тек жанкүйерлердің ғана емес, қалың бұқараның қызығушылық танытуы. Дүние жүзінің түкпір-түкпіріндегі адамдар өмірлерінің ең күтпеген сәттерінде түсірілген фотосуреттер арқылы бір-біріне эмоцияларын, сезімдерін, көңіл-күйлері мен сұлулық туралы көзқарастарын жеткізеді. Заманауи технологиялар біздің қарым-қатынас мүмкіндіктерімізді айтарлықтай кеңейтті, бұл керемет - өйткені өмір өте әдемі!


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!