Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ашық сабақ
Қайнау үдерісі №5 зертханалық тәжірибе
«Судың қайнау үдерісін зерттеу»
Сыныбы: 7 «А»
Пәні: Химия
Пән мұғалімі: Ж.Сатиева
2023-2024
Бөлім: |
7.1В Заттардың агрегаттық күйінің өзгеруі |
Педагогтің аты-жөні: |
Ж.Сатиева |
Күні: |
27.10.23ж |
Сыныбы:7 «А» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Қайнау үдерісі №5 зертханалық тәжірибе «Судың қайнау үдерісін зерттеу» |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.1.6 -судың қайнау үдерісін зерделеу, қыздыру қисығын салу және оны талдау, бөлшектердің кинетикалық теориясын пайдалана отырып, өз бақылауларын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты: |
-Судың қайнау үдерісін анықтайды -Қыздыру қисығын салу және оны сипаттайды -Бөлшектердің кинетикалық теориясын пайдаланады |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «көрші» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айтады ә). Топ ережесін еске түсіру. б). Топтастыру. |
Сыныпта психологиялық ахуал тудыру мақсатында судың агрегаттық үш күйі арқылы топқа бөлу. «Топтастыру» стратегиясы арқылы сынып топқа бөлінеді және жаңа сабақ тақырыбы ашылады. «Қатты» «Сұйық», «Газ» топтарға бөледі. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Сурет қиындылары |
||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім ақпарат таратады: Бұл үрдіс дезинфекциялаудың (зарарсыздандыру) тәсілдерінің бірі болып табылады. Бұл үрдіс энергияның шығынын талап етеді. Су осы үрдіс кезінде сәйкесінше дыбыс шығарады және күйік тудыру мүмкін. Мұғалім: Дұрыс! мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
1. Заттардың қатты күйіне сипаттама
бер
5. Қайнау дегеніміз
не?
7.
Салқындау қандай құбылысқа
жатады? 9.Заттың қандай агрегаттық күйлері болады? 10. Заттардың сұйық күйіне сипаттама бер Оқушылардың болжалды жауабы: Қайнау үрдісі |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Дескриптор: -агрегаттық күйлерді атайды –1балл -заттың агрегаттық күйдің өзгеруін анықтайды—1балл Жұлдызша арқылы бағалау Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Слайд Кеспе қағаздар |
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 33 мин. |
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Мұғалім зертханалық тәжірибеге арналған парақшаларды таратады және оқушылардан жұмыс барысымен танысуды сұрайды. |
Оқушылар зертханалық тәжірибенің жұмыс барысымен танысады. 1-тапсырма Жеке жұмыс №5 зертханалық жұмыс. «Судың қайнау үдерісін зерттеу»Суретте бейнеленген құралды жинақтаңыз
1. Шыны колбаға 50 мл су құйып , қыздырып, әрбір минут сайын термометрмен судың температурасын өлшеңіз. Өлшемдерді №1 кестеге жазыңыз
2. Шыны колбаға 50 мл су құйып, оған 1 асқасық ас тұзын салып араластырыңдар. Ерітіндіні қайнатыңдар. Температура өзгерісін әр минут сайын бақылаңдар. Ерітіндінің қайнау диаграммасын салыңдар.Бұл зертханалық жұмыстардағы диаграммалар сәйкесінше заттардың суыну, қайнау процестерін анықтауға көмектеседі.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
|
Оқулық
реактивтер мен құрал-жабдықтар: • 100 мл су; • ас тұзы; • шыны колба; • қыздырғыш құрал/спиртшам; • сіріңке; • термометр немесе “Spark” құрылғысы; • миллиметрлік қағаз; • секундомер.
|
||||||||||||||||||
|
Тапсырманы орындатады, бақылайды |
2-тапсырма «Суреттер сөйлейді» Топтық жұмыс
Тақтада химиялық колбалардың суреттері ілінген. Сол колбаларда суреттік тапсырмалар жасырылған.
1.Таза су қандай температурада қайнайды? 2. Суға ас тұзын қосқанда қайнау температурасы қалай өзгереді? 3. заттың 3-күйіне суреттер 4. Су неше градуста қатады? 5.Балқу дегеніміз не? 6. Кристалдану дегеніміз не? 7.Булану деп қандай процесті айтамыз? 8. Конденсация процесі қалай жүреді? 9.Сублимация дегеніміз не?
3-тапсырма «Сәйкестендір» Топтық жұмыс
Сипаттамаларды берілген суреттермен сәйкестендіріп, осы суреттердің заттың агрегаттық күйінің қайсысына тән болатынын айтады |
Дескриптор:
Жалпы-3 балл
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |