Материалдар / Валенттілік .7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Валенттілік .7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Валенттілік. Химиялық формула туралы ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2024
91
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Мектеп

11 Б. Момышұлы атындағы жббм

Бөлім:

7.3С Салыстырмалы атомдық масса және қарапайым формула

Педагогтің аты-жөні:

Жузжанова Г

Күні:

04.03.24ж

Сыныбы:

7

Сабақтың тақырыбы:

Химиялық формулалар. Валенттілік.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.11 -элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра білу

7.1.2.12 -химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу

Сабақтың мақсаты:

-элементтердің атауларын, валенттілікті және олардың қосылыстардағы атомдық қатынастарын қолдана отырып, биэлементті химиялық қосылыстардың формулаларын дұрыс құра біледі.

-химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептейді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


Амандасу.

Оқушыларды түгелдеу.

Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.



Оқушылар қағаз қиындылары арқылы

«Валенттілік», «Тұрақты», «Ауыспалы» топтарына топтасады.

Өткен сабақты қайталауға арналған тапсырмалар

«Валенттілік» тобы «Киндер» әдісі арқылы сәйкестендіру,

«Тұрақты» тобы «Луллия» шеңбері арқылы,

«Ауыспалы» тобы «Белгісіз не?»

тапсырмаларын орындайды.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Валенттілік», «Тұрақты», «Ауыспалы» топ атаулары

Жаңа сабаққа кіріспе


Мұғалім оқушыларға ребус ұсынады, сабақтың тақырыбын жазып, мақсатымен таныстырады. Мұғалімнің түсіндірмесі.

Оқушылар ребус шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашады.

Дескриптор:

  1. Талдау жасап,өз ойларын білдіреді


7 сынып оқулығы, жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы


Тапсырмаларды орындатыңыз.

Валенттілік” терминін Э.Франкленд 1853 ж енгізген. Валенттілік – химиялық элемент атомының басқа химиялық элемент атомдарының белгілі бір санын қосып алу қабілеті. «OnlineMektep-Bilimland» сайтын қолдана отырып тақырыпқа байланысты бейне ролик көрсету.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Слайд 6 қосымша

Топтық жұмыс






Оқушыларға химиялық элементтердің таңбалары және валенттіліктер жазылған кесте беріледі. Сәйкестендіру арқылы табады.


  • «Валенттілік»

Формулалары берілген заттардың құрамындағы әр элементтің валенттілігін анықтаңдар

CH4, FeCl3, CaF2, PH3, Na2S, SO2, NH3, K2S ,

  • «Тұрақты»

Химиялық қосылыстардың формулаларын құрастырыңыз

S(IV) O, Na O, P(V) O, Al Br(I), Mg Cl (I), C(IV) O, Zn P(III) ,S(VI) O,

«Ауыспалы»

Элемент таңбалары

Валенттіліктер

H,O

III,II

Al,Cl

V,I

B,Zn

I,II

P,H

II,II

Ca,O

III,I

Mg,F

II,I









Дескриптор -валенттіліктің ауыспалы және тұрақты екенін біледі -атауы бойынша элементтің химиялық символын көрсетеді




Жеке жұмыс


Оқушылар шарөзекті моделдерден күрделі заттардың модельдерін құрастырады

Сәйкестендіру


«Модельдеу» әдісі

Берілген қосылыстардың модельдерін құрастырыңдар. «Валенттілік», H2O, NH3,

«Тұрақты», HCI, CH4,

«Ауыспалы» PH3, Na2O

Wordwall платформасында тапсырманы орындайды


Бағалау критерийі Дескриптор -химиялық қосылыстардың формулаларын және модельдерін құрастырады


https://wordwall.net/ru/resource/69263277/%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b94

Шарөзекті моделдер жиынтығы

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Үйге тапсырма

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын жазу арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

98-бет, 6-7 тапсырма


Ашық сабаққа қатысқаныңызға рахмет!


Сіздің пікіріңіз______________________

_______________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________

Мұғалімге айтар ұсыныңыз ____________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!