“Нормативтік - құқықтық
1.1 Педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар
Басқарушылық
2.1 Тиімді білім беру кеңістігін құруда педагогтердің басқару дағдыларын дамыту. МКДЖ - мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға ықпал етудің ерекше нысаны ретінде
2.2 Заманауи талаптар негізінде ағылшын тілі пәні педагогінің кәсіби құзыреттілігін арттыру
2.3 Ағылшын тілі пәнін оқытуда тыңдаушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жолдары.
2.4 Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен басқарудағы педагогикалық дизайнның негізгі идеялары
2.5 LS және AR тәжірибесін ұйымдастыру контекстінде педагогтің жан-жақты инновациялық қызметі мен кәсіби дамуын жүзеге асырудың алғышарттары
Мазмұндық-процессуалдық
3.1 Ағылшын тілі пәнін оқытуда тыңдаушылардың ғылыми ойлау дағдыларын дамыту. Зерттеу мақсаттарын құру және ғылыми жобаны жоспарлау.
3.2 Оқу процесінде көшбасшылықты дамыту стратегияларын және Lesson Study педагогикалық тәсілін қолдану арқылы ағылшын тілі пәні педагогінің кәсіби құзыреттілігін жетілдіру
3.3. Тіл дағдыларын меңгеру. Оқуды түсіну стратегиялары мен әрекеттері. Жазу дағдыларын дамыту: абзац және эссе жазу, шығармашылық жазу. Сөйлеудің тазалығы мен дәлдігі: айтылым жаттығулары, рөлдік ойындар, дебат. Тыңдап түсіну жаттығулары мен әдістері.
3.4 Оқытудың тиімді әдістемелері. Коммуникативтік тілді оқыту (ТЖТ) принциптері. Тапсырмаға негізделген оқыту (TBL) және жобаға негізделген оқыту (PBL). Оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері үшін сараланған нұсқау. Қателерді түзету әдістері және кері байланыс стратегиялары.
Технологиялық
4.1. Цифрлық білім беру технологиялары, заманауи платформалар картасы негізінде ағылшын тілі пәнінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері
4.2 Ағылшын тілі пәнін оқытуда инфографика әдісін пайдалану жолдары және жасанды интеллектті қолдану әдістемесі
- Нормативтік - құқықтық
1.1 Педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар
- Басқарушылық
2.1 Тиімді білім беру кеңістігін құруда педагогтердің басқару дағдыларын дамыту. МКДЖ - мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға ықпал етудің ерекше нысаны ретінде
2.2 Заманауи талаптар негізінде ағылшын тілі пәні педагогінің кәсіби құзыреттілігін арттыру
2.3 Ағылшын тілі пәнін оқытуда тыңдаушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жолдары.
2.4 Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен басқарудағы педагогикалық дизайнның негізгі идеялары
2.5 LS және AR тәжірибесін ұйымдастыру контекстінде педагогтің жан-жақты инновациялық қызметі мен кәсіби дамуын жүзеге асырудың алғышарттары
- Мазмұндық-процессуалдық
3.1 Ағылшын тілі пәнін оқытуда тыңдаушылардың ғылыми ойлау дағдыларын дамыту. Зерттеу мақсаттарын құру және ғылыми жобаны жоспарлау.
3.2 Оқу процесінде көшбасшылықты дамыту стратегияларын және Lesson Study педагогикалық тәсілін қолдану арқылы ағылшын тілі пәні педагогінің кәсіби құзыреттілігін жетілдіру
3.3. Тіл дағдыларын меңгеру. Оқуды түсіну стратегиялары мен әрекеттері. Жазу дағдыларын дамыту: абзац және эссе жазу, шығармашылық жазу. Сөйлеудің тазалығы мен дәлдігі: айтылым жаттығулары, рөлдік ойындар, дебат. Тыңдап түсіну жаттығулары мен әдістері.
3.4 Оқытудың тиімді әдістемелері. Коммуникативтік тілді оқыту (ТЖТ) принциптері. Тапсырмаға негізделген оқыту (TBL) және жобаға негізделген оқыту (PBL). Оқушылардың әртүрлі қажеттіліктері үшін сараланған нұсқау. Қателерді түзету әдістері және кері байланыс стратегиялары.
3.5 Қызықты сабақтарды құрастыру. Сабақты жоспарлау: мақсат қою, материалдарды таңдау, іс-әрекеттердің реттілігі. Тіл үйренуді ынталандыру үшін ойындар мен әрекеттерді қолдану. Сабақта айтылым, тыңдалым, оқылым және жазылым дағдыларын дамыту.
3.6 Тілдерді оқытудағы технология интеграциясы. Тіл үйрету үшін білім беру технологиясының құралдарын пайдалану. Тіл үйрену мен оқытуға арналған цифрлық ресурстар. Тілдік тәжірибе мен бағалауға арналған онлайн платформалар. Тіл сабақтарына мультимедиялық материалдар жасау.
3.7 Рефлексиялық оқыту және кәсіби даму. Рефлексиялық тәжірибе: өзін-өзі бағалау, өзара бақылау. Тіл үйретудегі іс-әрекетті зерттеу. Үздіксіз кәсіби даму мүмкіндіктері. Ағылшын тілі мұғалімі ретінде үздіксіз өсу үшін жеке даму жоспарын құру.
- Технологиялық
4.1. Цифрлық білім беру технологиялары, заманауи платформалар картасы негізінде ағылшын тілі пәнінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері
4.2 Ағылшын тілі пәнін оқытуда инфографика әдісін пайдалану жолдары және жасанды интеллектті қолдану әдістемесі