1. НОРМАТИВТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ МОДУЛЬ
1.1 Педагог қызметін реттейтін нормативтік құқықтық құжаттар
2 ТЕОРИЯЛЫҚ - МАЗМҰНДЫҚ МОДУЛЬ
2.1 Кіріспе. Цифрлық технологиялардың білім беру жүйесіндегі рөлі. Цифрлық сауаттылық: анықтамасы және маңызы.
2.2 Цифрлық құралдармен танысыу. Білім беруде қолданылатын негізгі цифрлық құралдар (интерактивті тақталар, білім беру платформалары, мобильді қосымшалар). Виртуалды және аралас оқу орталарын пайдалану.
2.3 Жасанды интеллект: анықтамасы, тарихы және даму кезеңдері. Жасанды интеллекттің заманауи білім беру жүйесіндегі рөлі.
2.4 Жасанды интеллект технологияларының дамуы және болашақ тенденциялары. Жасанды интеллекттің білім беру жүйесіне ықпалы: мүмкіндіктер мен қиындықтар.
2.5 Цифрлық зерттеу және ақпаратты талдау.
2.6 Интернеттегі этикалық нормалар мен тәртіптер. Жеке ақпаратты қорғау.
2.7 Оқу процесінде цифрлық технологиялардың тиімділігін бағалау. Келешектегі жоспарлар мен жаңа трендтер.
3. ІС-ТӘЖІРИБЕ
3.1 Білім алушылардың білімін дамыту және ынтымақтастығын арттыру үшін цифрлық ойындар мен тапсырмалар әзірлеу.
3.2 Электронды мәтіндік құжаттармен жұмыс.
3.3 Электронды кестелік құжаттармен жұмыс.
3.4 Файлдарды ұйымдастыру және сақтау, бұлттық қызметтер.
3.5 Презентация жасау дағдылары, графикалық редакторлармен жұмыс.
3.6 Оқыту мен бағалаудың цифрлық тәсілдері. Білім алушылардың жетістіктерін бағалау үшін цифрлық құралдарды қолдану. Тесттер, анкета, рефлексиялық күнделік, т.б. жасау.
3.7 Жасанды интеллект негізінде қарапайым жобаларды жасау: чат-бот, болжам жасау, т.б.
3.8 Курс барысында алған білімдерді бағалау және болашақтағы қолдану жолдары. Цифрлық құралдарды қолдану арқылы курс тыңдаушыларымен бірлесіп цифрлық жоба әзірлеу. «Жоба» таныстырылымын қорғау.
3.9 Қорытынды тест тапсыру