1. НОРМАТИВТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ МОДУЛЬ
1.1 Педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар
2. БАСҚАРУШЫЛЫҚ МОДУЛЬ
2.1 Тиімді білім беру кеңістігін құруда педагогтердің басқару дағдыларын дамыту. МКДЖ - мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға ықпал етудің ерекше нысаны ретінде
2.2 Заманауи талаптар негізінде биология пәні педагогтің кәсіби құзыреттілігін арттыру
2.3 Биология пәнін оқытуда тыңдаушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру жолдары. Білім беру сапасын (TIMSS, PISA) халықаралық бағалаудың рөлі.
2.4 Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен басқарудағы педагогикалық дизайнның негізгі идеялары
2.5 LS және AR тәжірибесін ұйымдастыру контекстінде педагогтің жан-жақты инновациялық қызметі мен кәсіби дамуын жүзеге асырудың алғышарттары
3. МАЗМҰНДЫҚ-ПРОЦЕССУАЛДЫҚ МОДУЛЬ
3.1 Биология пәнін оқытуда тыңдаушылардың ғылыми-зерттеушілік дағдыларын дамыту. Зерттеу мақсаттарын құру және ғылыми жобаны жоспарлау
3.2 Оқу процесінде көшбасшылықты дамыту стратегияларын және Lesson Study педагогикалық тәсілін қолдану арқылы биология пәні педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіру
3.3 Биология пәнінен теориялық ақпараттарды функционалдық сауаттылыққа бағыттау арқылы құндылық, мәдениет, дәстүр, ұрпақтар сабақтастығын қалыптастыру
3.4 Биология пәнінен білім беруде Action Research әдісін пайдалану арқылы оқу материалдарын құру
3.5 Биология пәнін оқытуда терминологиялық, тақырыптық карталарға сүйеніп, ғылыми-зерттеушілік дағдысын сыни тұрғыда меңгеру
3.6 Биология пәнін оқыту әдістемесіне заманауи платформалар картасын кіріктіру арқылы тыңдаушылардың кәсіби құзыреттілігін шыңдау
3.7 Биология пәнін оқытуда критериалды бағалау технологиясын тиімді қолдану
3.8 Биология сабағында интербелсенді әдістерді (бейне конструктор, онлайн тақта, оқу платформалары, ойын құру, оқу комиксімен gif, тест құрастыру, электронды оқулық жазу) тиімді пайдалану. «LS ықшамсабақ» таныстырылымы
4. ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ МОДУЛЬ
4.1 Цифрлық білім беру технологиялары, заманауи платформалар картасы негізінде биология пәнінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері
4.2 Биология пәнін оқытуда инфографика әдісін пайдалану жолдары
4.3 Биология пәнінен білім беруді ұйымдастыруда жасанды интеллектіні қолдану әдістемесі
4.4 Дөңгелек үстел: «Педагогтың кәсіби құзыреттілігі: LS және AR тәжірибесін басқарудың өзекті мәселелері»
4.5 Тыңдаушылардың кәсіби құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін анықтау
5. ВАРИАТИВТІК МОДУЛЬ
5.1 Қашықтықтан оқыту жүйесіне өту жағдайындағы жаратылыстану және гуманитарлық білім беру және биологияны оқыту мәселелері;
Lesson Study бағдарламасын жүзеге асыруды талқылау.
5.2 Биология пәнінен білім берудегі педагогтің шығармашылық әлеуетін дамыту;
Педагогтер мен білім алушылардың желілік коммуникативтік мәдениетін жетілдіру.
1. НОРМАТИВТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ МОДУЛЬ
1.1 Педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар
2. БАСҚАРУШЫЛЫҚ МОДУЛЬ
2.1 Тиімді білім беру кеңістігін құруда педагогтердің басқару дағдыларын дамыту. МКДЖ - мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға ықпал етудің ерекше нысаны ретінде
2.2 Заманауи талаптар негізінде биология пәні педагогінің кәсіби құзыреттілігін арттыру
2.3 Биология пәнін оқытуда тыңдаушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру жолдары. Білім беру сапасын (TIMSS, PISA) халықаралық бағалаудың рөлі.
2.4 Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен басқарудағы педагогикалық дизайнның негізгі идеялары
2.5 LS және AR тәжірибесін ұйымдастыру контекстінде педагогтің жан-жақты инновациялық қызметі мен кәсіби дамуын жүзеге асырудың алғышарттары.
3. МАЗМҰНДЫҚ-ПРОЦЕССУАЛДЫҚ МОДУЛЬ
3.1 Биология пәнін оқытуда тыңдаушылардың ғылыми-зерттеушілік дағдыларын дамыту. Зерттеу мақсаттарын құру және ғылыми жобаны жоспарлау.
3.2 Оқу процесінде көшбасшылықты дамыту стратегияларын және Lesson Study педагогикалық тәсілін қолдану арқылы биология пәні педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіру
3.3 Биология пәнінен теориялық ақпараттарды функционалдық сауаттылыққа бағыттау арқылы құндылық, мәдениет, дәстүр, ұрпақтар сабақтастығын қалыптастыру
3.4 Биология пәнінен білім беруде Action Research әдісін пайдалану арқылы оқу материалдарын құру
3.5 Биология пәнін оқытуда терминологиялық, тақырыптық карталарға сүйеніп, ғылыми-зерттеушілік дағдысын сыни тұрғыда меңгеру
3.6 Биология пәнін оқыту әдістемесіне заманауи платформалар картасын кіріктіру арқылы тыңдаушылардың кәсіби құзыреттілігін шыңдау
3.7 Биология пәнін оқытуда критериалды бағалау технологиясын тиімді қолдану
3.8 Биология сабағында интербелсенді әдістерді (бейне конструктор, онлайн тақта, оқу платформалары, ойын құру, оқу комиксімен gif, тест құрастыру, электронды оқулық жазу) тиімді пайдалану. «LS ықшамсабақ» таныстырылымы.
4. ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ МОДУЛЬ
4.1 Цифрлық білім беру технологиялары, заманауи платформалар картасы негізінде биология пәнінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері
4.2 Биология пәнін оқытуда инфографика әдісін пайдалану жолдары
4.3 Биология пәнінен білім беруді ұйымдастыруда жасанды интеллектіні қолдану әдістемесі
4.4 Дөңгелек үстел: «Педагогтың кәсіби құзыреттілігі: LS және AR тәжірибесін басқарудың өзекті мәселелері»
4.5 Тыңдаушылардың кәсіби құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін анықтау
5. ВАРИАТИВТІК МОДУЛЬ
5.1 Қашықтықтан оқыту жүйесіне өту жағдайындағы жаратылыстану және гуманитарлық білім беру және биологияны оқыту мәселелері;
Lesson Study бағдарламасын жүзеге асыруды талқылау.
5.2 Биология пәнінен білім берудегі педагогтің шығармашылық әлеуетін дамыту;
Педагогтер мен білім алушылардың желілік коммуникативтік мәдениетін жетілдіру.