1. НОРМАТИВТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ МОДУЛЬ
1.1 Педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар
2 БАСҚАРУШЫЛЫҚ МОДУЛЬ
2.1 Тиімді білім беру кеңістігін құруда педагогтердің басқару дағдыларын дамыту. МКДЖ - мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға ықпал етудің ерекше нысаны ретінде
2.2 Заманауи талаптар негізінде география пәні педагогінің кәсіби құзыреттілігін арттыру
2.3 География пәнін оқытуда педагогтің функционалдық сауаттылығын қалыптастыру жолдары. ЖББМ орта білім беру сапасын (TIMSS, PISA) халықаралық бағалаудың рөлі.
2.4 Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен басқарудағы педагогикалық дизайнның негізгі идеялары
2.5 LS және AR тәжірибесін ұйымдастыру контекстінде педагогтің жан-жақты инновациялық қызметі мен кәсіби дамуын жүзеге асырудың алғышарттары.
3. МАЗМҰНДЫҚ-ПРОЦЕССУАЛДЫҚ МОДУЛЬ
3.1 География пәнін оқытуда педагогтің ғылыми-зерттеушілік дағдыларын дамыту. Зерттеу мақсаттарын құру және ғылыми жобаны жоспарлау.
3.2 Оқу процесінде көшбасшылықты дамыту стратегияларын және Lesson Study педагогикалық тәсілін қолдану арқылы география пәні педагогінің кәсіби құзыреттілігін жетілдіру
3.3 География пәнінен теориялық ақпараттарды функционалдық сауаттылыққа бағыттау арқылы құндылық, мәдениет, дәстүр, ұрпақтар сабақтастығын қалыптастыру
3.4 География пәнінен білім беруде Action Research әдісін пайдалану арқылы оқу материалдарын құру
3.5 География пәнін оқытуда терминологиялық, тақырыптық карталарға сүйеніп, ғылыми-зерттеушілік дағдысын сыни тұрғыда меңгеру
3.6 География пәнін оқыту әдістемесіне заманауи платформалар картасын кіріктіру арқылы тыңдаушылардың кәсіби құзыреттілігін шыңдау
3.7 География пәнін оқытуда критериалды бағалау технологиясын тиімді қолдану
3.8 География сабағында интербелсенді әдістерді (бейне конструктор, онлайн тақта, оқу платформалары, ойын құру, оқу комиксімен gif, тест құрастыру, электронды оқулық жазу) тиімді пайдалану. «LS ықшамсабақ» таныстырылымы.
4 ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ МОДУЛЬ
4.1 Цифрлық білім беру технологиялары, заманауи платформалар картасы негізінде география пәнінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері
4.2 География пәнін оқытуда инфографика әдісін пайдалану жолдары
4.3 География пәнінен білім беруді ұйымдастыруда жасанды интеллектіні қолдану әдістемесі
4.4 Дөңгелек үстел: «Педагогтың кәсіби құзыреттілігі: LS және AR тәжірибесін басқарудың өзекті мәселелері»
4.5 Тыңдаушылардың кәсіби құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін анықтау
5 ВАРИАТИВТІК МОДУЛЬ
5.1 Қашықтықтан оқыту жүйесіне өту жағдайындағы білім беру және географияны оқыту мәселелері. Lesson Study бағдарламасын жүзеге асыруды талқылау
5.2 География пәнінен білім берудегі педагогтің шығармашылық әлеуетін дамыту. Педагогтер мен білім алушылардың желілік коммуникативтік мәдениетін жетілдіру
1. НОРМАТИВТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ МОДУЛЬ
1.1 Педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар
2 БАСҚАРУШЫЛЫҚ МОДУЛЬ
2.1 Тиімді білім беру кеңістігін құруда педагогтердің басқару дағдыларын дамыту. МКДЖ - мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға ықпал етудің ерекше нысаны ретінде
2.2 Заманауи талаптар негізінде география пәні педагогтің кәсіби құзыреттілігін арттыру
2.3 География пәнін оқытуда тыңдаушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру жолдары. ЖББМ орта білім беру сапасын (TIMSS, PISA) халықаралық бағалаудың рөлі.
2.4 Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен басқарудағы педагогикалық дизайнның негізгі идеялары
2.5 LS және AR тәжірибесін ұйымдастыру контекстінде педагогтің жан-жақты инновациялық қызметі мен кәсіби дамуын жүзеге асырудың алғышарттары.
3. МАЗМҰНДЫҚ-ПРОЦЕССУАЛДЫҚ МОДУЛЬ
3.1 География пәнін оқытуда педагогтің ғылыми-зерттеушілік дағдыларын дамыту. Зерттеу мақсаттарын құру және ғылыми жобаны жоспарлау.
3.2 Оқу процесінде көшбасшылықты дамыту стратегияларын және Lesson Study педагогикалық тәсілін қолдану арқылы география пәні педагогінің кәсіби құзыреттілігін жетілдіру
3.3 География пәнінен теориялық ақпараттарды функционалдық сауаттылыққа бағыттау арқылы құндылық, мәдениет, дәстүр, ұрпақтар сабақтастығын қалыптастыру
3.4 География пәнінен білім беруде Action Research әдісін пайдалану арқылы оқу материалдарын құру
3.5 География пәнін оқытуда терминологиялық, тақырыптық карталарға сүйеніп, ғылыми-зерттеушілік дағдысын сыни тұрғыда меңгеру
3.6 География пәнін оқыту әдістемесіне заманауи платформалар картасын кіріктіру арқылы педагогтің кәсіби құзыреттілігін шыңдау
3.7 География пәнін оқытуда критериалды бағалау технологиясын тиімді қолдану
3.8 География сабағында интербелсенді әдістерді (бейне конструктор, онлайн тақта, оқу платформалары, ойын құру, оқу комиксімен gif, тест құрастыру, электронды оқулық жазу) тиімді пайдалану. «LS ықшамсабақ» таныстырылымы.
4 ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ МОДУЛЬ
4.1 Цифрлық білім беру технологиялары, заманауи платформалар картасы негізінде география пәнінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері
4.2 География пәнін оқытуда инфографика әдісін пайдалану жолдары
4.3 География пәнінен білім беруді ұйымдастыруда жасанды интеллектіні қолдану әдістемесі
4.4 Дөңгелек үстел: «Педагогтың кәсіби құзыреттілігі: LS және AR тәжірибесін басқарудың өзекті мәселелері»
4.5 Тыңдаушылардың кәсіби құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін анықтау
5 ВАРИАТИВТІК МОДУЛЬ
5.1 Қашықтықтан оқыту жүйесіне өту жағдайындағы білім беру және географияны оқыту мәселелері. Lesson Study бағдарламасын жүзеге асыруды талқылау
5.2 География пәнінен білім берудегі педагогтің шығармашылық әлеуетін дамыту. Педагогтер мен білім алушылардың желілік коммуникативтік мәдениетін жетілдіру
Курс жоғары деңгейде екен!