1. НОРМАТИВТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ МОДУЛЬ
1.1 Педагог қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар
2 БАСҚАРУШЫЛЫҚ МОДУЛЬ
2.1 Тиімді білім беру кеңістігін құруда педагогтердің басқару дағдыларын дамыту. МКДЖ - мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға ықпал етудің ерекше нысаны ретінде
2.2 Заманауи талаптар негізінде химия пәні педагогінің кәсіби құзыреттілігін арттыру
2.3 Химия пәнін оқытуда педагогтің функционалдық сауаттылығын қалыптастыру жолдары.
2.4 Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен басқарудағы педагогикалық дизайнның негізгі идеялары
2.5 LS және AR тәжірибесін ұйымдастыру контекстінде педагогтің жан-жақты инновациялық қызметі мен кәсіби дамуын жүзеге асырудың алғышарттары.
3. МАЗМҰНДЫҚ-ПРОЦЕССУАЛДЫҚ МОДУЛЬ
3.1 Химия пәнін оқытуда педагогтің ғылыми-зерттеушілік дағдыларын дамыту. Зерттеу мақсаттарын құру және ғылыми жобаны жоспарлау.
3.2 Оқу процесінде көшбасшылықты дамыту стратегияларын және Lesson Study педагогикалық тәсілін қолдану арқылы химия пәні педагогінің кәсіби құзыреттілігін жетілдіру
3.3 Химия пәнінен теориялық ақпараттарды функционалдық сауаттылыққа бағыттау арқылы құндылық, мәдениет, дәстүр, ұрпақтар сабақтастығын қалыптастыру
3.4 Химия пәнінен білім беруде Action Research әдісін пайдалану арқылы оқу материалдарын құру
3.5 Химия пәнін оқытуда терминологиялық, тақырыптық карталарға сүйеніп, ғылыми-зерттеушілік дағдысын сыни тұрғыда меңгеру
3.6 Химия пәнін оқыту әдістемесіне заманауи платформалар картасын кіріктіру арқылы тыңдаушылардың кәсіби құзыреттілігін шыңдау
3.7 Химия пәнін оқытуда критериалды бағалау технологиясын тиімді қолдану
3.8 Химия сабағында интербелсенді әдістерді (бейне конструктор, онлайн тақта, оқу платформалары, ойын құру, оқу комиксімен gif, тест құрастыру, электронды оқулық жазу) тиімді пайдалану. «LS ықшамсабақ» таныстырылымы.
4 ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ МОДУЛЬ
4.1 Цифрлық білім беру технологиялары, заманауи платформалар картасы негізінде химия пәнінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері
4.2 Химия пәнін оқытуда инфографика әдісін пайдалану жолдары
4.3 Химия пәнінен білім беруді ұйымдастыруда жасанды интеллектіні қолдану әдістемесі
4.4 Дөңгелек үстел: «Педагогтың кәсіби құзыреттілігі: LS және AR тәжірибесін басқарудың өзекті мәселелері»
4.5 Тыңдаушылардың кәсіби құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін анықтау
5 ВАРИАТИВТІК МОДУЛЬ
5.1 Қашықтықтан оқыту жүйесіне өту жағдайындағы білім беру және химия пәнін оқыту мәселелері Lesson Study бағдарламасын жүзеге асыруды талқылау
5.2 Химия пәнінен білім берудегі педагогтің шығармашылық әлеуетін дамыту. Педагогтер мен білім алушылардың желілік коммуникативтік мәдениетін жетілдіру