1. НОРМАТИВТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ АКТІЛЕР
1.1 Педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар
2.БАСҚАРУШЫЛЫҚ
2.1 Заманауи талаптар негізінде қазақ тілі мен әдебиеті педагогінің кәсіби құзыреттілігін арттыру
2.2 Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда педагогтердің функционалдық сауаттылығын дамыту жолдары
2.3 Қазақ тілі мен қазақ əдебиеті сабақтарында 4к моделі қолдану
3. МАЗМҰНДЫҚ
3.1 Тіл білімінің салалары. Фонетика.Лексика
3.2 Тіл білімінің салалары.Сөзжасам.Морфология
3.3 Тіл білімінің салалары.Синтакис.Пунктуация
3.4 Тіл білімінің салалары. Стиль.
3.5 Тілдік дағдыларды дамытудың маңызы.
3.6 Тілдік дағдыларға тән ерекшеліктер.
3.7Айтылым және тыңдалым дағдыларын дағдыларындағы дамуды түсіну
3.8 Айтылым және тыңдалым дағдыларын тапсырмаларын әзірлеу
3.9 Белсенді оқылым әдіс-тәсілдері: проблеманы
шешу.
3.10 Оқылым тапсырмаларын әзірлеу
3.11 Жазылым дағдыларын дамыту
3.12 Жазылым тапсырмаларын әзірлеу.
3.14 Әдеби шығармаларды сабақта оқу, талқылау әдістері.
3.15 Әдебиет теориясы негіздерінің қолданыс үлгілері
4.ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ
4.1Оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту.
4.2 Зерттеу дағдыларын дамытуға арналған жаттығуларды әзірлеу.
4.3 Мәтін құру және түрлендіру.
4.4 Оқу үдерісінде тиімді сұрақ-жауап әдістерін қолдану.
4.5 Цифрлық білім беру технологиялары, заманауи платформалар негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру негіздері
5.ВАРИАТИВТІК
5.1Педаогтің шығармашылық әлеуетін дамыту
5.2Lesson Study технологиясын пайдаланудың тұжырымдамалық идеялары