1. НОРМАТИВТІК-ҚҰҚЫҚТЫҚ МОДУЛЬ
1.1 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар
2. БАСҚАРУШЫЛЫҚ МОДУЛЬ
2.1 Тиімді білім беру кеңістігін құруда педагогтердің басқару дағдыларын дамыту. МКДЖ - мұғалімнің көшбасшылығын дамытуға ықпал етудің ерекше нысаны ретінде
2.2 Заманауи талаптар негізінде мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру
2.3 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің білім беруінде білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру жолдары.
2.4 Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен басқарудағы педагогикалық дизайнның негізгі идеялары
2.5 LS және AR тәжірибесін ұйымдастыру контекстінде педагогтің жан-жақты инновациялық қызметі мен кәсіби дамуын жүзеге асырудың алғышарттары
3. МАЗМҰНДЫҚ-ПРОЦЕССУАЛДЫҚ МОДУЛЬ
3.1 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің білім беруінде білім алушылардың ғылыми ойлау дағдыларын дамыту. Зерттеу мақсаттарын құру және ғылыми жобаны жоспарлау.
3.2 Оқу процесінде көшбасшылықты дамыту стратегияларын және Lesson Study педагогикалық тәсілін қолдану арқылы мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің пәндік және кәсіби құзыреттілігін жетілдіру
3.3 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің білім беруінде элементтерді қолдану арқылы сана, мәдениет, дәстүр, ұрпақтар сабақтастығын қалыптастыру
3.4 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің білім беруінде Action Research әдісін пайдалану арқылы оқу материалдарын құру
3.5 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің білім беруінде элементтік, терминологиялық, тақырыптық карталарға сүйеніп, зерттеушілік дағдысын сыни тұрғыда меңгеру
3.6 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің білім беруінде әдістемесіне заманауи платформалар картасын кіріктіру арқылы педагогтің кәсіби құзыреттілігін шыңдау
3.7 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің білім беруінде критериалды бағалау технологиясын тиімді қолдану
3.8 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің білім беруінде интербелсенді әдістерді (бейне конструктор, онлайн тақта, оқу платформалары, ойын құру, оқу комиксімен gif, тест құрастыру, электронды оқулық жазу) тиімді пайдалану. «LS ықшамсабақ» таныстырылымы
4. ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ МОДУЛЬ
4.1 Цифрлық білім беру технологиялары, заманауи платформалар картасы негізінде мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің білім беруінде оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері
4.2 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің білім беруінде инфографика әдісін пайдалану жолдары
4.3 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің оқытуда білім беруді ұйымдастыруда жасанды интеллектіні қолдану әдістемесі
4.4 Дөңгелек үстел: «Педагогтың кәсіби құзыреттілігі: LS және AR тәжірибесін басқарудың өзекті мәселелері»
4.5 Тыңдаушылардың кәсіби құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін анықтау
5. ВАРИАТИВТІК МОДУЛЬ
5.1 Lesson Study бағдарламасын жүзеге асыруды талқылау
5.2 Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерінің білім берудегі педагогтің шығармашылық әлеуетін дамыту;
Педагогтер мен білім алушылардың желілік коммуникативтік мәдениетін жетілдіру.