Материалдар / 10 сани вә рәқими

10 сани вә рәқими

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынп ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Мамыр 2020
541
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы. Еңбекшіқазақ ауданы «И.Саттаров орта мектебі» КММ Бастауыш ұйғыр сынып мұғалімі : Розыева Ниязбуви Тургановна

1 слайд
Алматы облысы. Еңбекшіқазақ ауданы «И.Саттаров орта мектебі» КММ Бастауыш ұйғыр сынып мұғалімі : Розыева Ниязбуви Тургановна Пән: Математика Сабақтың тақырыбы: 10 саны Оқу мақсаты  1.1.1.2 біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру  1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын разрядтық қосылғыштарға жіктеу. Сабақ мақсаттары  Барлық оқушылар: 10 ға дейін санайды, оқиды.  Көптеген оқушылар: Бір неше мысалдар келтіре алады.  Кейбір оқушылар: Разрядтық қосылғыштарға жіктеп дәлелдей алады. Бағалау критерийлері  10 ға дейін сандарды санайды, атайды.  10 санының сандық сәуледе ретін анықтайды біледі жазады.  10 санын салыстырады  10 санын разрядтық қосылғыштарға жіктейді.

1 слайд

Алматы облысы. Еңбекшіқазақ ауданы «И.Саттаров орта мектебі» КММ Бастауыш ұйғыр сынып мұғалімі : Розыева Ниязбуви Тургановна Пән: Математика Сабақтың тақырыбы: 10 саны Оқу мақсаты  1.1.1.2 біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру  1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын разрядтық қосылғыштарға жіктеу. Сабақ мақсаттары  Барлық оқушылар: 10 ға дейін санайды, оқиды.  Көптеген оқушылар: Бір неше мысалдар келтіре алады.  Кейбір оқушылар: Разрядтық қосылғыштарға жіктеп дәлелдей алады. Бағалау критерийлері  10 ға дейін сандарды санайды, атайды.  10 санының сандық сәуледе ретін анықтайды біледі жазады.  10 санын салыстырады  10 санын разрядтық қосылғыштарға жіктейді.

Белсенді оқыту (Ж) Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі «Ойлан.Жұптас.Бөліс» тәсілі Сандарды салыстыр

2 слайд
Белсенді оқыту (Ж) Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі «Ойлан.Жұптас.Бөліс» тәсілі Сандарды салыстыр >, =, < белгілерін қой. Тапсырма: Оқушылар артық , кем, тең белгілерін пайдалана отырып сандарды салыстырады,жұмысты өз алдына орындап , жұпта талқылайды. Тиімділігі: Оқушылар бір-бірімен жұптық жұмыс арқылы өз үлесін қосуға мүмкіндік көп болады, жеке орындап, ортада талқылайды. МК) Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» әдісі Мақсаты: Натурал сандардың ретін көрсету. Сандық сәуледе 10 санының сол жағында бір таңбалы сандар орналасатынын түсіндіру.(Т) Белсенді оқытудың «Нусқау беру және айту» әдісі Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін арттыру, жылдамдыққа ұйымшылдық- қа тәрбиелеу.

2 слайд

Белсенді оқыту (Ж) Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі «Ойлан.Жұптас.Бөліс» тәсілі Сандарды салыстыр >, =, < белгілерін қой. Тапсырма: Оқушылар артық , кем, тең белгілерін пайдалана отырып сандарды салыстырады,жұмысты өз алдына орындап , жұпта талқылайды. Тиімділігі: Оқушылар бір-бірімен жұптық жұмыс арқылы өз үлесін қосуға мүмкіндік көп болады, жеке орындап, ортада талқылайды. МК) Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» әдісі Мақсаты: Натурал сандардың ретін көрсету. Сандық сәуледе 10 санының сол жағында бір таңбалы сандар орналасатынын түсіндіру.(Т) Белсенді оқытудың «Нусқау беру және айту» әдісі Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін арттыру, жылдамдыққа ұйымшылдық- қа тәрбиелеу.

Саралаудың «Қарқын» тәсілі (Қарқыны жылдам оқушыларға салыстыруға қосымша тапсырма беру) (Т) Саралаудың «Джигсо» т

3 слайд
Саралаудың «Қарқын» тәсілі (Қарқыны жылдам оқушыларға салыстыруға қосымша тапсырма беру) (Т) Саралаудың «Джигсо» топтары арқылы жіктеу Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілет- терін арттыру, бірлікке ынтымақтастық қа тәрбиелеу. (Ұ) «Миға шабуыл» тәсілі - Сүретте барлығы неше сан бар? - Бір таңбалы сандар нешеу? - Екі таңбалы сандар нешеу? Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі ( Қолдау көрсететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қою) - Қанша бір таңбалы сан санадық? - Екі таңбалы сан қайсы? Ықтимал жауаптар: - 7 сан санадық - - 10 саны Тиімділігі: Қарқыны төмен, көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар беру арқылы ала жетелейді, ынталандырады. Саралау тәсілдері 6 95 2 71 0 0

3 слайд

Саралаудың «Қарқын» тәсілі (Қарқыны жылдам оқушыларға салыстыруға қосымша тапсырма беру) (Т) Саралаудың «Джигсо» топтары арқылы жіктеу Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілет- терін арттыру, бірлікке ынтымақтастық қа тәрбиелеу. (Ұ) «Миға шабуыл» тәсілі - Сүретте барлығы неше сан бар? - Бір таңбалы сандар нешеу? - Екі таңбалы сандар нешеу? Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі ( Қолдау көрсететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қою) - Қанша бір таңбалы сан санадық? - Екі таңбалы сан қайсы? Ықтимал жауаптар: - 7 сан санадық - - 10 саны Тиімділігі: Қарқыны төмен, көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар беру арқылы ала жетелейді, ынталандырады. Саралау тәсілдері 6 95 2 71 0 0

Критериалды бағалау «Бас бармақ» тәсілі 10 теңгелік монетамен бағалау «Иә», «Жоқ» тәсілімен бағалау ( Т)Бағалау критерий

4 слайд
Критериалды бағалау «Бас бармақ» тәсілі 10 теңгелік монетамен бағалау «Иә», «Жоқ» тәсілімен бағалау ( Т)Бағалау критерийі: -10 санын атайды, санайды. «Мозайка» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын ашу Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін арттыру, жылдамдыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дескриптор: - 10 санын атайды - 10 ға дейі санайды ( Ө)Бағалау критерийі: -10 санын разрядтық қосылғыштарға жіктейді Шығарып көр Тапсырма: Сұрақ белгісінің орнына қандай сандарды қоясың? Мақсаты: 10 санының құрамын анықтайды. Дескриптор: 10 санының құрамын анықтайды. Тапсырма: Жемістердің артында қандай белгілер жасырынған? (Т)Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру,бірлікке , ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

4 слайд

Критериалды бағалау «Бас бармақ» тәсілі 10 теңгелік монетамен бағалау «Иә», «Жоқ» тәсілімен бағалау ( Т)Бағалау критерийі: -10 санын атайды, санайды. «Мозайка» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын ашу Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін арттыру, жылдамдыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дескриптор: - 10 санын атайды - 10 ға дейі санайды ( Ө)Бағалау критерийі: -10 санын разрядтық қосылғыштарға жіктейді Шығарып көр Тапсырма: Сұрақ белгісінің орнына қандай сандарды қоясың? Мақсаты: 10 санының құрамын анықтайды. Дескриптор: 10 санының құрамын анықтайды. Тапсырма: Жемістердің артында қандай белгілер жасырынған? (Т)Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру,бірлікке , ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

Ықшамсабақ Ықшам сабақ маған не берді? Осы курс барысында сабақ мақсаттарын SMART талаптарына сәйкес құрастыру керек екнд

5 слайд
Ықшамсабақ Ықшам сабақ маған не берді? Осы курс барысында сабақ мақсаттарын SMART талаптарына сәйкес құрастыру керек екндігін үйрендім. Өзім жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ беріп жүрмін , осы курсқа дейін тапсырмаға дескриптор құруға қийналатынмын, математика сабағында оқу мақсатына негізделіп тапсырмаға дескриптор құруды осы курстан үйрендім Курс барысында тренерден үйренген әдіс-тәсілдерден (Ж)«Ойлан.Жұптас.Бөліс» тәсілін осы сабағыма қолданып отырмын. Тиімділігі: тапсырманы өз алдына орындап, жұптасып топта талқылайды жұмысын толықтырады. Әріптестерімнен ықшам сабақтардан үйренген (Т)«Мозайка» тәсілін өз сабағыма кіріктірдім. Жаңа тақырыпты аштым. Тиімділігі : Оқушылардың шығармашылық қабілеттері дамиды, ойлау қабілеттері артады. Болашақта осы курс барысында оқып, үйренген әдіс- тәсілдерді өз іс - тәжірибемде кеңінен қолданамын деген ойдамын Мысалы: «Еркін микрафон», «Өрмекші торы», «Менің несібем», «Қос қалпақ», «Аквариум», «Бумеранг», «Қарлы кесек» Тиімділігі: Оқушылар бір-бірін мұқият тыңдау мен зейін қою қасиеттерін іске қосу арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттері артады.

5 слайд

Ықшамсабақ Ықшам сабақ маған не берді? Осы курс барысында сабақ мақсаттарын SMART талаптарына сәйкес құрастыру керек екндігін үйрендім. Өзім жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ беріп жүрмін , осы курсқа дейін тапсырмаға дескриптор құруға қийналатынмын, математика сабағында оқу мақсатына негізделіп тапсырмаға дескриптор құруды осы курстан үйрендім Курс барысында тренерден үйренген әдіс-тәсілдерден (Ж)«Ойлан.Жұптас.Бөліс» тәсілін осы сабағыма қолданып отырмын. Тиімділігі: тапсырманы өз алдына орындап, жұптасып топта талқылайды жұмысын толықтырады. Әріптестерімнен ықшам сабақтардан үйренген (Т)«Мозайка» тәсілін өз сабағыма кіріктірдім. Жаңа тақырыпты аштым. Тиімділігі : Оқушылардың шығармашылық қабілеттері дамиды, ойлау қабілеттері артады. Болашақта осы курс барысында оқып, үйренген әдіс- тәсілдерді өз іс - тәжірибемде кеңінен қолданамын деген ойдамын Мысалы: «Еркін микрафон», «Өрмекші торы», «Менің несібем», «Қос қалпақ», «Аквариум», «Бумеранг», «Қарлы кесек» Тиімділігі: Оқушылар бір-бірін мұқият тыңдау мен зейін қою қасиеттерін іске қосу арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттері артады.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ