10 сани вә рәқими
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы. Еңбекшіқазақ ауданы «И.Саттаров орта мектебі» КММ
Бастауыш ұйғыр сынып мұғалімі : Розыева Ниязбуви Тургановна
Пән: Математика
Сабақтың тақырыбы: 10 саны
Оқу мақсаты
1.1.1.2 біртаңбалы
сандарды және
10 санын оқу, жазу
және салыстыру
1.1.1.3 бір таңбалы
сандардың
құрамын разрядтық
қосылғыштарға
жіктеу. Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
10 ға дейін санайды,
оқиды.
Көптеген
оқушылар: Бір неше
мысалдар келтіре
алады.
Кейбір оқушылар:
Разрядтық
қосылғыштарға
жіктеп дәлелдей
алады.
Бағалау
критерийлері
10 ға дейін
сандарды санайды,
атайды.
10 санының
сандық сәуледе
ретін анықтайды
біледі жазады.
10 санын
салыстырады
10 санын
разрядтық
қосылғыштарға
жіктейді.
1 слайд
Алматы облысы. Еңбекшіқазақ ауданы «И.Саттаров орта мектебі» КММ Бастауыш ұйғыр сынып мұғалімі : Розыева Ниязбуви Тургановна Пән: Математика Сабақтың тақырыбы: 10 саны Оқу мақсаты 1.1.1.2 біртаңбалы сандарды және 10 санын оқу, жазу және салыстыру 1.1.1.3 бір таңбалы сандардың құрамын разрядтық қосылғыштарға жіктеу. Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: 10 ға дейін санайды, оқиды. Көптеген оқушылар: Бір неше мысалдар келтіре алады. Кейбір оқушылар: Разрядтық қосылғыштарға жіктеп дәлелдей алады. Бағалау критерийлері 10 ға дейін сандарды санайды, атайды. 10 санының сандық сәуледе ретін анықтайды біледі жазады. 10 санын салыстырады 10 санын разрядтық қосылғыштарға жіктейді.
2 слайд
Белсенді оқыту
(Ж) Белсенді оқытудың «Бекіту
және қолданысқа енгізу» әдісі
«Ойлан.Жұптас.Бөліс» тәсілі
Сандарды салыстыр >, =, <
белгілерін қой.
Тапсырма: Оқушылар артық ,
кем, тең белгілерін пайдалана
отырып сандарды
салыстырады,жұмысты өз алдына
орындап , жұпта талқылайды.
Тиімділігі: Оқушылар бір-бірімен
жұптық жұмыс арқылы өз үлесін
қосуға мүмкіндік көп болады, жеке
орындап, ортада талқылайды. МК) Белсенді
оқытудың
«Түсіндіру және
сипаттау» әдісі
Мақсаты:
Натурал
сандардың ретін
көрсету. Сандық
сәуледе 10
санының сол
жағында бір
таңбалы сандар
орналасатынын
түсіндіру.(Т) Белсенді
оқытудың
«Нусқау беру
және айту»
әдісі
Мақсаты:
Балалардың
ойлау
қабілеттерін
арттыру,
жылдамдыққа
ұйымшылдық-
қа тәрбиелеу.
2 слайд
Белсенді оқыту (Ж) Белсенді оқытудың «Бекіту және қолданысқа енгізу» әдісі «Ойлан.Жұптас.Бөліс» тәсілі Сандарды салыстыр >, =, < белгілерін қой. Тапсырма: Оқушылар артық , кем, тең белгілерін пайдалана отырып сандарды салыстырады,жұмысты өз алдына орындап , жұпта талқылайды. Тиімділігі: Оқушылар бір-бірімен жұптық жұмыс арқылы өз үлесін қосуға мүмкіндік көп болады, жеке орындап, ортада талқылайды. МК) Белсенді оқытудың «Түсіндіру және сипаттау» әдісі Мақсаты: Натурал сандардың ретін көрсету. Сандық сәуледе 10 санының сол жағында бір таңбалы сандар орналасатынын түсіндіру.(Т) Белсенді оқытудың «Нусқау беру және айту» әдісі Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін арттыру, жылдамдыққа ұйымшылдық- қа тәрбиелеу.
3 слайд
Саралаудың
«Қарқын»
тәсілі
(Қарқыны
жылдам
оқушыларға
салыстыруға
қосымша
тапсырма
беру) (Т) Саралаудың
«Джигсо»
топтары
арқылы жіктеу
Мақсаты:
Оқушылардың
ойлау қабілет-
терін арттыру,
бірлікке
ынтымақтастық
қа тәрбиелеу. (Ұ) «Миға шабуыл» тәсілі
- Сүретте барлығы неше сан бар?
-
Бір таңбалы сандар нешеу?
-
Екі таңбалы сандар нешеу?
Саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі ( Қолдау көрсететін
оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қою)
-
Қанша бір таңбалы сан санадық?
-
Екі таңбалы сан қайсы?
Ықтимал жауаптар:
-
7 сан санадық
-
- 10 саны
Тиімділігі: Қарқыны төмен,
көмек қажет ететін оқушыларға
жетелеуші сұрақтар беру
арқылы ала жетелейді,
ынталандырады. Саралау тәсілдері
6 95 2 71
0 0
3 слайд
Саралаудың «Қарқын» тәсілі (Қарқыны жылдам оқушыларға салыстыруға қосымша тапсырма беру) (Т) Саралаудың «Джигсо» топтары арқылы жіктеу Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілет- терін арттыру, бірлікке ынтымақтастық қа тәрбиелеу. (Ұ) «Миға шабуыл» тәсілі - Сүретте барлығы неше сан бар? - Бір таңбалы сандар нешеу? - Екі таңбалы сандар нешеу? Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі ( Қолдау көрсететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қою) - Қанша бір таңбалы сан санадық? - Екі таңбалы сан қайсы? Ықтимал жауаптар: - 7 сан санадық - - 10 саны Тиімділігі: Қарқыны төмен, көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар беру арқылы ала жетелейді, ынталандырады. Саралау тәсілдері 6 95 2 71 0 0
4 слайд
Критериалды бағалау
«Бас
бармақ»
тәсілі
10 теңгелік
монетамен
бағалау
«Иә»,
«Жоқ»
тәсілімен
бағалау ( Т)Бағалау критерийі: -10 санын атайды, санайды.
«Мозайка» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын ашу
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін арттыру,
жылдамдыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Дескриптор: - 10 санын атайды
- 10 ға дейі санайды
( Ө)Бағалау критерийі: -10 санын разрядтық қосылғыштарға
жіктейді
Шығарып көр
Тапсырма: Сұрақ белгісінің орнына қандай сандарды қоясың?
Мақсаты: 10 санының құрамын анықтайды.
Дескриптор: 10 санының құрамын анықтайды.
Тапсырма: Жемістердің артында қандай белгілер жасырынған?
(Т)Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру,бірлікке
, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
4 слайд
Критериалды бағалау «Бас бармақ» тәсілі 10 теңгелік монетамен бағалау «Иә», «Жоқ» тәсілімен бағалау ( Т)Бағалау критерийі: -10 санын атайды, санайды. «Мозайка» тәсілі арқылы сабақтың тақырыбын ашу Мақсаты: Балалардың ойлау қабілеттерін арттыру, жылдамдыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Дескриптор: - 10 санын атайды - 10 ға дейі санайды ( Ө)Бағалау критерийі: -10 санын разрядтық қосылғыштарға жіктейді Шығарып көр Тапсырма: Сұрақ белгісінің орнына қандай сандарды қоясың? Мақсаты: 10 санының құрамын анықтайды. Дескриптор: 10 санының құрамын анықтайды. Тапсырма: Жемістердің артында қандай белгілер жасырынған? (Т)Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін арттыру,бірлікке , ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
5 слайд
Ықшамсабақ
Ықшам сабақ маған
не берді?
Осы курс барысында
сабақ мақсаттарын
SMART талаптарына
сәйкес құрастыру
керек екндігін
үйрендім. Өзім
жаңартылған
бағдарлама бойынша
сабақ беріп жүрмін ,
осы курсқа дейін
тапсырмаға
дескриптор құруға
қийналатынмын,
математика сабағында
оқу мақсатына
негізделіп
тапсырмаға
дескриптор құруды
осы курстан үйрендім Курс барысында тренерден
үйренген әдіс-тәсілдерден
(Ж)«Ойлан.Жұптас.Бөліс»
тәсілін осы сабағыма
қолданып отырмын.
Тиімділігі: тапсырманы өз
алдына орындап, жұптасып
топта талқылайды
жұмысын толықтырады.
Әріптестерімнен ықшам
сабақтардан үйренген
(Т)«Мозайка» тәсілін өз
сабағыма
кіріктірдім. Жаңа
тақырыпты аштым.
Тиімділігі : Оқушылардың
шығармашылық
қабілеттері дамиды, ойлау
қабілеттері артады. Болашақта осы курс
барысында оқып,
үйренген әдіс-
тәсілдерді өз іс -
тәжірибемде кеңінен
қолданамын деген
ойдамын
Мысалы:
«Еркін микрафон»,
«Өрмекші торы»,
«Менің несібем», «Қос
қалпақ», «Аквариум»,
«Бумеранг»,
«Қарлы кесек»
Тиімділігі: Оқушылар
бір-бірін мұқият тыңдау
мен зейін қою қасиеттерін
іске қосу арқылы ойлау,
есте сақтау қабілеттері
артады.
5 слайд
Ықшамсабақ Ықшам сабақ маған не берді? Осы курс барысында сабақ мақсаттарын SMART талаптарына сәйкес құрастыру керек екндігін үйрендім. Өзім жаңартылған бағдарлама бойынша сабақ беріп жүрмін , осы курсқа дейін тапсырмаға дескриптор құруға қийналатынмын, математика сабағында оқу мақсатына негізделіп тапсырмаға дескриптор құруды осы курстан үйрендім Курс барысында тренерден үйренген әдіс-тәсілдерден (Ж)«Ойлан.Жұптас.Бөліс» тәсілін осы сабағыма қолданып отырмын. Тиімділігі: тапсырманы өз алдына орындап, жұптасып топта талқылайды жұмысын толықтырады. Әріптестерімнен ықшам сабақтардан үйренген (Т)«Мозайка» тәсілін өз сабағыма кіріктірдім. Жаңа тақырыпты аштым. Тиімділігі : Оқушылардың шығармашылық қабілеттері дамиды, ойлау қабілеттері артады. Болашақта осы курс барысында оқып, үйренген әдіс- тәсілдерді өз іс - тәжірибемде кеңінен қолданамын деген ойдамын Мысалы: «Еркін микрафон», «Өрмекші торы», «Менің несібем», «Қос қалпақ», «Аквариум», «Бумеранг», «Қарлы кесек» Тиімділігі: Оқушылар бір-бірін мұқият тыңдау мен зейін қою қасиеттерін іске қосу арқылы ойлау, есте сақтау қабілеттері артады.