Материалдар / 10-сынып КГБ биология 4-тоқсан тақырыптарына презентациялары дайын
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

10-сынып КГБ биология 4-тоқсан тақырыптарына презентациялары дайын

Материал туралы қысқаша түсінік
Орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметтері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2024
307
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметтері.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметтері.

Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар жұлынның құрылысы мен қызметін біледі.

2 слайд
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар жұлынның құрылысы мен қызметін біледі.

« Миға шабуыл »

3 слайд
« Миға шабуыл »

1. Адамның ОЖЖ қандай екі бөліктен тұрады? 2. Қандай бөлім өткізгіш және рефлекс қызметін атқарады? 3. Жұлынның дәл ортасы

4 слайд
1. Адамның ОЖЖ қандай екі бөліктен тұрады?   2. Қандай бөлім өткізгіш және рефлекс қызметін атқарады?   3. Жұлынның дәл ортасында не болады?

№ 1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

5 слайд
№ 1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

1. Неліктен адам жұлын зақымдаған кездее зақым тиген жерден төмен қарай сезімталдық жойылып, сал болып қалатынын түсіндіреді.

6 слайд
1. Неліктен адам жұлын зақымдаған кездее зақым тиген жерден төмен қарай сезімталдық жойылып, сал болып қалатынын түсіндіреді.   2. Орталық және шеткі жүйке жүйесі дегенді қалай түсінесіңдер? Жауаптарын негіздейді.

№ 2-тапсырма: Оқулықта берілген талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

7 слайд
№ 2-тапсырма: Оқулықта берілген талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйесінің жұмысы сол сәттегі ағза күйіне тәуелді екенін дәлелдейді. 2. Жұлынның м

8 слайд
1. Симпатикалық және парасимпатикалық жүйке жүйесінің жұмысы сол сәттегі ағза күйіне тәуелді екенін дәлелдейді.   2. Жұлынның маңызы мен қызметтерін талдайды.   3. Жұлынның құрылысны сииапаттама береді.

Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -өз пікірлерін айтады; - тапсырманы дәлелдейді -сурет бөліктерін атайды.

9 слайд
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -өз пікірлерін айтады; - тапсырманы дәлелдейді -сурет бөліктерін атайды.

№ 3-тапсырма: Оқулықта берілген синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

10 слайд
№ 3-тапсырма: Оқулықта берілген синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Адамның жұлынында қрапайым мысал келтіре отырып, тізе рефлексінің орталығының жұмысын түсіндіреді.

11 слайд
1. Адамның жұлынында қрапайым мысал келтіре отырып, тізе рефлексінің орталығының жұмысын түсіндіреді.

Адамның ОЖЖ- нің әртүрлі бөлімдерінің бүкіл ағзаның үйлесімді жұмыс істеуі және адам тұлғасының толыққанды дамуы үшін маңыз

12 слайд
Адамның ОЖЖ- нің әртүрлі бөлімдерінің бүкіл ағзаның үйлесімді жұмыс істеуі және адам тұлғасының толыққанды дамуы үшін маңызын бағалайды. Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Тапсырманы түсіндіреді және бағалайды.

Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі .

13 слайд
Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі .

14 слайд

Сабақтың тақырыбы: Орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметтері.

15 слайд
Сабақтың тақырыбы: Орталық жүйке жүйесінің құрылысы. Мидың құрылысы мен қызметтері. Жұлынның құрылысы мен қызметтері.

Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар мидың құрылысы мен қызметтерін біледі.

16 слайд
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар мидың құрылысы мен қызметтерін біледі.

« Миға шабуыл »

17 слайд
« Миға шабуыл »

1. Адам миының қандай бөлімдерін білесіңдер? Олардың әрқайсысының қызметі қандай? 2. Жұлынның құрылысы қандай?

18 слайд
1. Адам миының қандай бөлімдерін білесіңдер? Олардың әрқайсысының қызметі қандай?   2. Жұлынның құрылысы қандай?

№ 1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

19 слайд
№ 1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

1. Ми діңінің қызметін сипаттайды. 2. Үлкен ми сыңарларының бөлімдері мен олардың қызметтері арасындағы байланысты анықтайды.

20 слайд
1. Ми діңінің қызметін сипаттайды.   2. Үлкен ми сыңарларының бөлімдері мен олардың қызметтері арасындағы байланысты анықтайды.   3. Мидың құрылысын сипаттайды.

№ 2-тапсырма: Оқулықта берілген талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 1. Симпатикалық

21 слайд
№ 2-тапсырма: Оқулықта берілген талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 1. Симпатикалық және парасимпатикадық жүйке жүйесінің жхұмысы сол сәттегі ағза күйіне тәуелді екенін дәлелдейді.   2. Жұлынның маңызы мен қызметін талдайды.   3. Мидан тарайтын жүйкелерді көрсетеді.

22 слайд

№ 3-тапсырма: Оқулықта берілген синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 1. Мидың әртүр

23 слайд
№ 3-тапсырма: Оқулықта берілген синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 1. Мидың әртүрлі бөлімдері өз қызметін тоқтатқанда ағзада қандай өзгерістер жүруі мүмкін екенін талдайды. 2.Адамның ОЖЖ-нің қызметі туралды эссе жазады. 3. Вегатативті жүйке жүйесін атқаратын қызметтерін түсіндіреді.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - тапсырмаларды түсіндіреді.

24 слайд
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - тапсырмаларды түсіндіреді.

«Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне саба

25 слайд
«Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағ

26 слайд
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін « Қошеметтеу » әдісі арқылы бағалайды.

27 слайд

Сабақтың тақырыбы: Холинергиялық синапстың құрылысы мен қызметі арасындағы байланыс. Холинергиялық синапстың мысалында синап

28 слайд
Сабақтың тақырыбы: Холинергиялық синапстың құрылысы мен қызметі арасындағы байланыс. Холинергиялық синапстың мысалында синапстық берілудің механизмі

Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар синапстардың түрлері мен орналасуын біледі.

29 слайд
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар синапстардың түрлері мен орналасуын біледі.

« Миға шабуыл »

30 слайд
« Миға шабуыл »

1. Қозғыш ұлпалар деген не? 2. Оларға қандай ұлпалар жатады? 3. Нейрондар дегеніміз не? 4. Нейрондар қандай жасушалармен б

31 слайд
1. Қозғыш ұлпалар деген не?   2. Оларға қандай ұлпалар жатады?   3. Нейрондар дегеніміз не?   4. Нейрондар қандай жасушалармен байланысты болуы мүмкін?   5. Синапс дегеніміз не?

№ 1-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

32 слайд
№ 1-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

1. «Синапс, предсинаптикалық және постсинаптикалық мембрана, нейромедиатор, норадреналин, мембрана-рецептор» деген түсініктерг

33 слайд
1. «Синапс, предсинаптикалық және постсинаптикалық мембрана, нейромедиатор, норадреналин, мембрана-рецептор» деген түсініктерге анықтама береді.   2. Неліктен синапстар жүйке, бұлшық ет және безді жасушалар арасында ғана орналасқанын түсіндіреді.   3. Жүйке/синапсы пайда болуы мүмкін бе? Жауаптарын түсіндіреді.

№ 2-тапсырма Оқулықта берілген қолдану және талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

34 слайд
№ 2-тапсырма Оқулықта берілген қолдану және талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Медиатордың қызметін сипаттайды. 2. Синапс құрылысы мен оның бөлімдерінің қызметі арасындағы байланысты анықтайды.

35 слайд
1. Медиатордың қызметін сипаттайды.   2. Синапс құрылысы мен оның бөлімдерінің қызметі арасындағы байланысты анықтайды.

36 слайд

3. Жүйке импульсінің синапс арқылы өту кезеңдерін талдайды. 4. Синапсты жіктеудің әртүрлі тәсілдерін сызба түрінде бейнелейд

37 слайд
3. Жүйке импульсінің синапс арқылы өту кезеңдерін талдайды.   4. Синапсты жіктеудің әртүрлі тәсілдерін сызба түрінде бейнелейді. Осы сызба ішінде оларға қысқаша сипаттама береді. Дескриптор: Жалпы - 4 балл. -Өз пікірін айтады. -Тапсырманы сипаттайды,бейнелейді.

3-тапсырма. Оқулықта берілген синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

38 слайд
3-тапсырма. Оқулықта берілген синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Адамдардың неліктен синапстағы импульстің өтуін тежейтін заттарды саналы түрде қабылдайтынын талдайды. 2. Синапс бөлімде

39 слайд
1. Адамдардың неліктен синапстағы импульстің өтуін тежейтін заттарды саналы түрде қабылдайтынын талдайды.   2. Синапс бөлімдері мен оларда жүретін үдерістер реті оларда қозу кезінде өзара қалай байланысты болады? Меңгерген білімдерін жүйелейді.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта

40 слайд
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша

41 слайд
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!   Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

42 слайд

Сабақтың тақырыбы: Механорецепторлардың түрлері. Пачини денешігі мысалында рецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне

43 слайд
Сабақтың тақырыбы: Механорецепторлардың түрлері. Пачини денешігі мысалында рецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне жауап беру реакциясы.

Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар механорецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне жауап беруін сипаттай алады.

44 слайд
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар механорецепторлардың тітіркендіргіштің өзгерісіне жауап беруін сипаттай алады.

« Миға шабуыл »

45 слайд
« Миға шабуыл »

1. Рецепторлар дегеніміз не? 2. Терінің сезімтал қызметі туралы не білесіңдер? 3. Оны терінің қандай құрылымы жүзеге асырад

46 слайд
1. Рецепторлар дегеніміз не?   2. Терінің сезімтал қызметі туралы не білесіңдер?   3. Оны терінің қандай құрылымы жүзеге асырадыжәне олар қайда орналасқан?0

№ 1-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

47 слайд
№ 1-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

1. Теріде және ішкі мүшелерде орналасқан рецепторлардың түрлерін сипаттайды. 2. Олардың әрқайсысының рөлі қандай екенін анық

48 слайд
1. Теріде және ішкі мүшелерде орналасқан рецепторлардың түрлерін сипаттайды.   2. Олардың әрқайсысының рөлі қандай екенін анықтайды.   3. Бірінші және екінші реттік сезімтал рецепторлар дегеніміз не? Неге олай атайды?

№ 2-тапсырма Оқулықта берілген қолдану және талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

49 слайд
№ 2-тапсырма Оқулықта берілген қолдану және талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Механорецепторлар, жанасу және барорецепторлар, проприоцепторлардың қызметін сипаттайды. 2. Рецепторлар типі мен сезімталд

50 слайд
1. Механорецепторлар, жанасу және барорецепторлар, проприоцепторлардың қызметін сипаттайды.   2. Рецепторлар типі мен сезімталдық түрлері арасындағы байланысты анықтайды.   3. Неге көзімізді жұмып тұрып, қолымыдың көтерілгенін немесе түсіп тұрғанын, отырмызба жоқ түрегіліп тұрмыз ба,жұмсақ не қатты жерде тұрғанымызды сеземіз?   4. Фатер- Пачини денешігінің құрылысын, оның қызметін көрсететін сызба сызады.  

51 слайд

3-тапсырма Оқулықта берілген синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

52 слайд
3-тапсырма Оқулықта берілген синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. « Адам ағзасының рецепторлардың көмегімен қоршаған орта болмысын қабылдауы » деген сызба сызады. 2. Механорецепторлардың э

53 слайд
1. « Адам ағзасының рецепторлардың көмегімен қоршаған орта болмысын қабылдауы » деген сызба сызады.   2. Механорецепторлардың эволюциялық мәні неде? Олардың арқасында жануар ағзасы қандай артықшылықтарға ие болды?   Дескриптор: Жалпы - 4 балл. - Сызба сызады. -Тапсырманы сипаттайды.

Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі .

54 слайд
Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі .

55 слайд

Сабақтың тақырыбы: Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы. Миофибрилла құрылысы (саркомерлер, актин, миозин т.б.). Б

56 слайд
Сабақтың тақырыбы: Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы. Миофибрилла құрылысы (саркомерлер, актин, миозин т.б.). Бұлшықет талшықтарының жиырылу механизмі

Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымын біледі.

57 слайд
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар көлденең жолақты бұлшықеттердің құрылымын біледі.

« Миға шабуыл »

58 слайд
« Миға шабуыл »

1. Актин, миозин, миоцит, миофибрилла, бұлшық ет талшықтары дегеніміз не? 2. Бұлшық ет талшықтарының қасиеті қандай?

59 слайд
1. Актин, миозин, миоцит, миофибрилла, бұлшық ет талшықтары дегеніміз не?   2. Бұлшық ет талшықтарының қасиеті қандай?  

1-тапсырма. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

60 слайд
1-тапсырма. Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

1. «Миофибриллалар, миоцит, миозин, актин, тубулин, сарколема, саркоплазма, сарколемма, саркоплазмалық ретикулум» деген термин

61 слайд
1. «Миофибриллалар, миоцит, миозин, актин, тубулин, сарколема, саркоплазма, сарколемма, саркоплазмалық ретикулум» деген терминдерге анықтама береді. 2. Саркомера дегеніміз не? Неге олай аталады? 3. Миофибрилланың құрылысына сипаттама береді.

62 слайд

2-тапсырма. Оқулықта берілген қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

63 слайд
2-тапсырма. Оқулықта берілген қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Мынандай түсініктер арасындағы байланысты анықтайды: бұлшық ет жасушасы, оның мембранасы, цитоплазма, ЭПТ; бұлшық ет талшығ

64 слайд
1. Мынандай түсініктер арасындағы байланысты анықтайды: бұлшық ет жасушасы, оның мембранасы, цитоплазма, ЭПТ; бұлшық ет талшығы, миоцит, миофибриллалар, жиырылғыш нәруыздың жіптері, миофибдрилла, миоцит, миозин, актин, тубулин, саркомер, саркоплазма, сарколемма, саркоплазмалық ретикулум. 2. Суретті қарайды. Одан А-диск; І-диск; Z- сызықты, Т- жүйені, М-сызықты, М-аймақты анықтайды.

65 слайд

3-тапсырма. Оқулықта берілген талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 1. Бұлшық еттер

66 слайд
3-тапсырма. Оқулықта берілген талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 1. Бұлшық еттердің жиырылу кезеңдерін талдайды.   2. Саркомера бөліктері, әртүрліжиырылғыш нәруыздар мен бұлшық еттердің жиырылу үдерісі арасындағы байланысты талдайды және анықтайды.   Дескриптор: Жалпы – 3 балл. - Тапсырманы талдайды және түсіндіреді.

«Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне саба

67 слайд
«Бір ауыз сөз» әдісі. Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағ

68 слайд
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін « Қошеметтеу » әдісі арқылы бағалайды.

69 слайд

Сабақтың тақырыбы: Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы. Миофибрилла құрылысы (саркомерлер, актин, миозин

70 слайд
Сабақтың тақырыбы: Көлденең жолақты бұлшықет ұлпаларының құрылысы. Миофибрилла құрылысы (саркомерлер, актин, миозин т.б.). Бұлшықет талшықтарының жиырылу механизмі.

Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар бұлшықеттің жиырылу механизмінің өзара байланысын түсіндіре алады.

71 слайд
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар бұлшықеттің жиырылу механизмінің өзара байланысын түсіндіре алады.

« Миға шабуыл »

72 слайд
« Миға шабуыл »

1. Бұлшық ет ұлпаларының қандай типтерін бөліп көрсетеді және олардың қандай ерекшеліктері бар? 2. Эволюция барысында бірі

73 слайд
1. Бұлшық ет ұлпаларының қандай типтерін бөліп көрсетеді және олардың қандай ерекшеліктері бар?   2. Эволюция барысында бірінші қандай жануарларда көлденең жолақты бұлшық ет талшықтары пайда болды?

1-тапсырма. Оқулықта берілген синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

74 слайд
1-тапсырма. Оқулықта берілген синтез айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1. Бұлшық еттер жиырылған соң саркомера түрі қалай өзгеретінін талдайды. А- дискінің ені қалай өзгереді? Н - аймақ, М- айм

75 слайд
1. Бұлшық еттер жиырылған соң саркомера түрі қалай өзгеретінін талдайды. А- дискінің ені қалай өзгереді? Н - аймақ, М- аймақ және ᴢ- сызық көріне ме? Жауаптарын негіздейді.   2. Бұлшық еттердің жиырылу үдерісіндегі әрбір элементтің рөлін бұлшық ет қана емес, жүйке құрылымдарын да ескеріп бағалайды. Барынша толық жауап береді.

2-тапсырма. Оқулықта берілген білу, түсіну ...

76 слайд
2-тапсырма. Оқулықта берілген білу, түсіну ...