Материалдар / 11 сынып. Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Қаныш Имантайұлы Сәтбаев

11 сынып. Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Қаныш Имантайұлы Сәтбаев

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларды қашықтықтан оқытуға дайындалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2020
707
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
11 сынып. Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Қаныш Имантайұлы Сәтбаев Мақсаты: Қ.Сәтбаевтың өмірбаянымен таныстыру, білімі, ғылыми

1 слайд
11 сынып. Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Қаныш Имантайұлы Сәтбаев Мақсаты: Қ.Сәтбаевтың өмірбаянымен таныстыру, білімі, ғылыми еңбектері, қоғамдық жұмысы туралы мәлімет беру. Ойлау, сөйлеу мәдениетін, сөздік қорын амыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Қ.Сәтбаевтың өмірбаянымен таныстыру, білімі, ғылыми еңбектері, қоғамдық жұмысы туралы мәлімет беру. Ойлау, сөйлеу мәдениетін, сөздік қорын амыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Мұғалім: Еликбаева Гульзира Ербулатовна

1 слайд

11 сынып. Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Қаныш Имантайұлы Сәтбаев Мақсаты: Қ.Сәтбаевтың өмірбаянымен таныстыру, білімі, ғылыми еңбектері, қоғамдық жұмысы туралы мәлімет беру. Ойлау, сөйлеу мәдениетін, сөздік қорын амыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Қ.Сәтбаевтың өмірбаянымен таныстыру, білімі, ғылыми еңбектері, қоғамдық жұмысы туралы мәлімет беру. Ойлау, сөйлеу мәдениетін, сөздік қорын амыту, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Мұғалім: Еликбаева Гульзира Ербулатовна

Сөздікпен жұмыс Кен – руда, ископаемое Болжам – предполагаемый Барлау – разведка Тапшылық – нехватка, дефицит

2 слайд
Сөздікпен жұмыс Кен – руда, ископаемое Болжам – предполагаемый Барлау – разведка Тапшылық – нехватка, дефицит

2 слайд

Сөздікпен жұмыс Кен – руда, ископаемое Болжам – предполагаемый Барлау – разведка Тапшылық – нехватка, дефицит

Тапсырма. Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну. 268-бет 6-қадам

3 слайд
Тапсырма. Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну. 268-бет 6-қадам

3 слайд

Тапсырма. Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну. 268-бет 6-қадам

Өткен шақ Іс-әрекеттің сөйлеп тұрған кезден бұрын болғанын білдіретін шак түрін өткен шақ дейміз. Қазақ тілінд

4 слайд
Өткен шақ Іс-әрекеттің сөйлеп тұрған кезден бұрын болғанын білдіретін шак түрін өткен шақ дейміз. Қазақ тілінде өткен шақтың үш түрі бар. Олар: жедел өткен шақ, бұрынғы өткен шақ және ауыспалы өткен шақ. 1) Жедел өткен шақ - сөйлеп тұрған мезгілден аз уакыт бұрын болған, сол кезге жақын өткен істі білдіретін өткен шақ түрі.Мысалы: 1. Мен ауылга келдім. 2. Сен кітапханада болдың. 2) Бұрынғы өткен шақ іс-әрекеттің сөйлеп тұрған уакыттан көп бұрын өткенін білдіреді. Мысалы: Үйлерді қурылысшылар аудан жәрдемімен салған. Бұрынғы өткен шақтың жасалу жолдары 1. -ып, -іп, -п жұрнақтары және жіктік жалғаумен: Гүлнұр бұны апасына да айтыпты. 2. -ған, -гең -қан, -кен жұрнақтары және жіктік жалғаулармен: Салима бұныәпкесіне де айтқан. 3) Ауыспалы өткен шақ қимыл иесінің ертеден дағдыға айналған іс- әрекетін білдіреді. Мысалы: 1. Демалыс сайын кездесіп тұратын 2. Әжесі ертегіні дәмдеп айтушы еді.

4 слайд

Өткен шақ Іс-әрекеттің сөйлеп тұрған кезден бұрын болғанын білдіретін шак түрін өткен шақ дейміз. Қазақ тілінде өткен шақтың үш түрі бар. Олар: жедел өткен шақ, бұрынғы өткен шақ және ауыспалы өткен шақ. 1) Жедел өткен шақ - сөйлеп тұрған мезгілден аз уакыт бұрын болған, сол кезге жақын өткен істі білдіретін өткен шақ түрі.Мысалы: 1. Мен ауылга келдім. 2. Сен кітапханада болдың. 2) Бұрынғы өткен шақ іс-әрекеттің сөйлеп тұрған уакыттан көп бұрын өткенін білдіреді. Мысалы: Үйлерді қурылысшылар аудан жәрдемімен салған. Бұрынғы өткен шақтың жасалу жолдары 1. -ып, -іп, -п жұрнақтары және жіктік жалғаумен: Гүлнұр бұны апасына да айтыпты. 2. -ған, -гең -қан, -кен жұрнақтары және жіктік жалғаулармен: Салима бұныәпкесіне де айтқан. 3) Ауыспалы өткен шақ қимыл иесінің ертеден дағдыға айналған іс- әрекетін білдіреді. Мысалы: 1. Демалыс сайын кездесіп тұратын 2. Әжесі ертегіні дәмдеп айтушы еді.

2 – тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру. Үлгі: 1. Қаныш Сәтбаев кім? 2. Ол қай жерде дүниеге келген??

5 слайд
2 – тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру. Үлгі: 1. Қаныш Сәтбаев кім? 2. Ол қай жерде дүниеге келген??

5 слайд

2 – тапсырма. Мәтін бойынша сұрақтар құрастыру. Үлгі: 1. Қаныш Сәтбаев кім? 2. Ол қай жерде дүниеге келген??

2-тапсырма 269 бет. Берілген сөздерге синонимдер жаз. Дәстүр – Бай – Тәуелсіз – Атақ – Үлгі – Табыс –

6 слайд
2-тапсырма 269 бет. Берілген сөздерге синонимдер жаз. Дәстүр – Бай – Тәуелсіз – Атақ – Үлгі – Табыс –

6 слайд

2-тапсырма 269 бет. Берілген сөздерге синонимдер жаз. Дәстүр – Бай – Тәуелсіз – Атақ – Үлгі – Табыс –

3– тапсырма 269 бет. Мақал-мәтелдерді оқып, мағынасына мән беріңдер. 1. Жігіттің түсіне емес, ісіне қара. 2. Өнерліге өріс көп

7 слайд
3– тапсырма 269 бет. Мақал-мәтелдерді оқып, мағынасына мән беріңдер. 1. Жігіттің түсіне емес, ісіне қара. 2. Өнерліге өріс көп. 3. Алтыныңа сенгенше, ақылыңа сен. 4. Еңбек етсең - емерсің.

7 слайд

3– тапсырма 269 бет. Мақал-мәтелдерді оқып, мағынасына мән беріңдер. 1. Жігіттің түсіне емес, ісіне қара. 2. Өнерліге өріс көп. 3. Алтыныңа сенгенше, ақылыңа сен. 4. Еңбек етсең - емерсің.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ