Материалдар / 11 сынып. Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ғылым тарихынан. ІІІ кезең

11 сынып. Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ғылым тарихынан. ІІІ кезең

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларды қашықтықтан оқытуға дайындалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2020
553
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
11 сынып. Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ғылым тарихынан. ІІІ кезең Мақсаты: Оқушылар қазақ ғылымының даму тарихыны

1 слайд
11 сынып. Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ғылым тарихынан. ІІІ кезең Мақсаты: Оқушылар қазақ ғылымының даму тарихының ІІІ кезеңіне мәтін бойынша шолу жасап, өткен шақ етістіктерінің жасалу жолын еске түсіреді. Мұғалім: Еликбаева Гульзира Ербулатовна

1 слайд

11 сынып. Қазақ тілі Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ғылым тарихынан. ІІІ кезең Мақсаты: Оқушылар қазақ ғылымының даму тарихының ІІІ кезеңіне мәтін бойынша шолу жасап, өткен шақ етістіктерінің жасалу жолын еске түсіреді. Мұғалім: Еликбаева Гульзира Ербулатовна

Сөздікпен жұмыс Айналды – превратилась Қатарында – в числе Таяу вблизи Қабат – слой Елеулі – значительный Мақтаныш – гордость Са

2 слайд
Сөздікпен жұмыс Айналды – превратилась Қатарында – в числе Таяу вблизи Қабат – слой Елеулі – значительный Мақтаныш – гордость Салалары – отрасли, сфера

2 слайд

Сөздікпен жұмыс Айналды – превратилась Қатарында – в числе Таяу вблизи Қабат – слой Елеулі – значительный Мақтаныш – гордость Салалары – отрасли, сфера

Тапсырма. Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну. 265-бет 5-қадам

3 слайд
Тапсырма. Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну. 265-бет 5-қадам

3 слайд

Тапсырма. Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну. 265-бет 5-қадам

Өткен шақ Іс-әрекеттің сөйлеп тұрған кезден бұрын болғанын білдіретін шак түрін өткен шақ дейміз. Қазақ тілінд

4 слайд
Өткен шақ Іс-әрекеттің сөйлеп тұрған кезден бұрын болғанын білдіретін шак түрін өткен шақ дейміз. Қазақ тілінде өткен шақтың үш түрі бар. Олар: жедел өткен шақ, бұрынғы өткен шақ және ауыспалы өткен шақ. 1) Жедел өткен шақ - сөйлеп тұрған мезгілден аз уакыт бұрын болған, сол кезге жақын өткен істі білдіретін өткен шақ түрі.Мысалы: 1. Мен ауылга келдім. 2. Сен кітапханада болдың. 2) Бұрынғы өткен шақ іс-әрекеттің сөйлеп тұрған уакыттан көп бұрын өткенін білдіреді. Мысалы: Үйлерді қурылысшылар аудан жәрдемімен салған. Бұрынғы өткен шақтың жасалу жолдары 1. -ып, -іп, -п жұрнақтары және жіктік жалғаумен: Гүлнұр бұны апасына да айтыпты. 2. -ған, -гең -қан, -кен жұрнақтары және жіктік жалғаулармен: Салима бұныәпкесіне де айтқан. 3) Ауыспалы өткен шақ қимыл иесінің ертеден дағдыға айналған іс- әрекетін білдіреді. Мысалы: 1. Демалыс сайын кездесіп тұратын 2. Әжесі ертегіні дәмдеп айтушы еді.

4 слайд

Өткен шақ Іс-әрекеттің сөйлеп тұрған кезден бұрын болғанын білдіретін шак түрін өткен шақ дейміз. Қазақ тілінде өткен шақтың үш түрі бар. Олар: жедел өткен шақ, бұрынғы өткен шақ және ауыспалы өткен шақ. 1) Жедел өткен шақ - сөйлеп тұрған мезгілден аз уакыт бұрын болған, сол кезге жақын өткен істі білдіретін өткен шақ түрі.Мысалы: 1. Мен ауылга келдім. 2. Сен кітапханада болдың. 2) Бұрынғы өткен шақ іс-әрекеттің сөйлеп тұрған уакыттан көп бұрын өткенін білдіреді. Мысалы: Үйлерді қурылысшылар аудан жәрдемімен салған. Бұрынғы өткен шақтың жасалу жолдары 1. -ып, -іп, -п жұрнақтары және жіктік жалғаумен: Гүлнұр бұны апасына да айтыпты. 2. -ған, -гең -қан, -кен жұрнақтары және жіктік жалғаулармен: Салима бұныәпкесіне де айтқан. 3) Ауыспалы өткен шақ қимыл иесінің ертеден дағдыға айналған іс- әрекетін білдіреді. Мысалы: 1. Демалыс сайын кездесіп тұратын 2. Әжесі ертегіні дәмдеп айтушы еді.

3-тапсырма 267 бет. Етістіктерін бұрвңғв өткен шақ түрінде жаз. • Мен кеше кеш тұр... • Әпкем мектепте екі жыл жұмыс істе ... •

5 слайд
3-тапсырма 267 бет. Етістіктерін бұрвңғв өткен шақ түрінде жаз. • Мен кеше кеш тұр... • Әпкем мектепте екі жыл жұмыс істе ... • Таңертең досым телеыон соқ... • Өкінішке орай оны ешкім тыңдама...

5 слайд

3-тапсырма 267 бет. Етістіктерін бұрвңғв өткен шақ түрінде жаз. • Мен кеше кеш тұр... • Әпкем мектепте екі жыл жұмыс істе ... • Таңертең досым телеыон соқ... • Өкінішке орай оны ешкім тыңдама...

5– тапсырма 267 бет. Даналық сөздерді есте сақтап, мағынасын түсініңдер. Адамдарды ңекі-ақ түрі болады: қолдарыңда б

6 слайд
5– тапсырма 267 бет. Даналық сөздерді есте сақтап, мағынасын түсініңдер. Адамдарды ңекі-ақ түрі болады: қолдарыңда бірдеңесі барлар және ештеңесі жоқтар. С.Сервантес Адамдардың екі-ақ сипаты болады: қолдарынан бір нәрсе келетіндер және де келмейтіндер. Б.Шоу

6 слайд

5– тапсырма 267 бет. Даналық сөздерді есте сақтап, мағынасын түсініңдер. Адамдарды ңекі-ақ түрі болады: қолдарыңда бірдеңесі барлар және ештеңесі жоқтар. С.Сервантес Адамдардың екі-ақ сипаты болады: қолдарынан бір нәрсе келетіндер және де келмейтіндер. Б.Шоу

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ