1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
2 7.11.2017ж
1920-1930 жылдардағы
Қазақстандағы қоғамдық саяси
үдердіс
9 сынып
1 слайд
2 7.11.2017ж 1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси үдердіс 9 сынып
2 слайд
Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып,
жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде-
кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу.
Алған білімді терендету, дамыту, мұғалімнің көмегінсіз оқып
үйрену. Еліміздің басынан өткен қиыншылықты өзара бір-
біріне жете түсіндіру.
Дамытушылық: Жаңа технологиясы әдістерімен
оқушылардың оқулық мәтінімен қосымша материалдарымен
жұмыс істеу қабілетін дамыту,жеке тұлғалардың іс-әрекетіне
баға бере білуге баулу, өз көзқарасын қорғай білуге үйрету.
Тәрбиелік: Оқушылардың Отанға, елге,туған жерге деген
мақтаныш сезімдерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде
тәрбиелеу. Сабақтың
мақсаты:
2 слайд
Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде- кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу. Алған білімді терендету, дамыту, мұғалімнің көмегінсіз оқып үйрену. Еліміздің басынан өткен қиыншылықты өзара бір- біріне жете түсіндіру. Дамытушылық: Жаңа технологиясы әдістерімен оқушылардың оқулық мәтінімен қосымша материалдарымен жұмыс істеу қабілетін дамыту,жеке тұлғалардың іс-әрекетіне баға бере білуге баулу, өз көзқарасын қорғай білуге үйрету. Тәрбиелік: Оқушылардың Отанға, елге,туған жерге деген мақтаныш сезімдерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:
3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин)
1. Оқушылармен амандасу.
2.Сыныптағы психологиялық ахуалды
қалыптастыру
3. 3 топқа бөлу. ( тарихшылар, зерттеушілер,
суретшілер және 1 тілші)
Сыйластық шеңбері «Алтын ереже» (топтағы
оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер құрады.
Шеңбер ішіндегі «Алтын ережемен» танысады.
«Келісеміз» деп жауап береді.
Сабақ барысында ережені бұзған топқа «өкпелі»
смайлик суреті беріледі.
3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин) 1. Оқушылармен амандасу. 2.Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру 3. 3 топқа бөлу. ( тарихшылар, зерттеушілер, суретшілер және 1 тілші) Сыйластық шеңбері «Алтын ереже» (топтағы оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер құрады. Шеңбер ішіндегі «Алтын ережемен» танысады. «Келісеміз» деп жауап береді. Сабақ барысында ережені бұзған топқа «өкпелі» смайлик суреті беріледі.
4 слайд
Үй тапсырмасы: (10мин)
І. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші
ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр
топқа 3 сұрақтан. 7мин)
Үй тапсырмасын қортындылау: түсіну, қолдану.
(әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)
ОГПУ – бұл қандай ұйым, не істеді?
ГУЛАГ – қандай қызмет атқарды?
Жазалау шаралары –қалай, кімдерге жүргізілді?
4 слайд
Үй тапсырмасы: (10мин) І. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр топқа 3 сұрақтан. 7мин) Үй тапсырмасын қортындылау: түсіну, қолдану. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин) ОГПУ – бұл қандай ұйым, не істеді? ГУЛАГ – қандай қызмет атқарды? Жазалау шаралары –қалай, кімдерге жүргізілді?
5 слайд
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс. (20 мин)
«Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс
7 минут
Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз
ойларын жеткізу.
Ой толғаныс: Әр топ өз постерін
қорғайды. (әр топқа 4 мин )
5 слайд
Жаңа сабақ Топтық жұмыс. (20 мин) «Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс 7 минут Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу. Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин )
6 слайд
Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин)
І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама)
Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы.
1. Тоталитарлық жүйенің қалыптасу көрнісі
2. Жеке басқа табыну – Авторитаризм
3. Репрессияның белең алуы.
ІІ топ Зерттеушілер (Оқиғадағы нақты деректерді мәлімдейді)
1930 жылдардағы жаппай саяси қуғын-сүргін.
1. «Халық жауларын» қудалау.
2. «Халық жауларына» тағылған айыптар.
3. Қазақстан лагерлер аймағы. (Алжир, Карлаг, Степлаг)
ІІІ топ Суретшілер (Оқиғаны суреттер арқылы көрсетеді)
Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін зардаптары.
1. Феодализмнен социализмге өтудің көрнісі.
2. Тоталитарлық жүйенің құрбандарының жерленген орындары.
3. Қазақ АКСР-інің құрылуы.
6 слайд
Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин) І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама) Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы. 1. Тоталитарлық жүйенің қалыптасу көрнісі 2. Жеке басқа табыну – Авторитаризм 3. Репрессияның белең алуы. ІІ топ Зерттеушілер (Оқиғадағы нақты деректерді мәлімдейді) 1930 жылдардағы жаппай саяси қуғын-сүргін. 1. «Халық жауларын» қудалау. 2. «Халық жауларына» тағылған айыптар. 3. Қазақстан лагерлер аймағы. (Алжир, Карлаг, Степлаг) ІІІ топ Суретшілер (Оқиғаны суреттер арқылы көрсетеді) Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін зардаптары. 1. Феодализмнен социализмге өтудің көрнісі. 2. Тоталитарлық жүйенің құрбандарының жерленген орындары. 3. Қазақ АКСР-інің құрылуы.
7 слайд
ІV.Сабақты бекіту.
Тілші сабаққа байланысты
сұрақтар қояды. (әр топқа
1 сұрақ. 3 мин)
7 слайд
ІV.Сабақты бекіту. Тілші сабаққа байланысты сұрақтар қояды. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)
8 слайд
Кері байланыс
1.Қай тұсы ұнады?
2. Қай тұсында қиналдыңыздар?
3.Қай жері түсініксіз болды?
8 слайд
Кері байланыс 1.Қай тұсы ұнады? 2. Қай тұсында қиналдыңыздар? 3.Қай жері түсініксіз болды?
9 слайд
1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір
тілек» топ басшылары әр топты
бағлалайды.
2. Жеке оқушыларды бағалау.
Таратылған смайликтер арқылы
бағалау.Бағалау:
9 слайд
1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау.Бағалау:
10 слайд
Бағалау:
1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр
топты бағлалайды.
2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы
бағалау.
Екі жұлдыз, бір тілек
1.ұнаған
нәрсе
2.ұнаған
нәрсе
Айтарым бар - Айтарым бар - Екі жұлдыз, бір тілек
10 слайд
Бағалау: 1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау. Екі жұлдыз, бір тілек 1.ұнаған нәрсе 2.ұнаған нәрсе Айтарым бар - Айтарым бар - Екі жұлдыз, бір тілек
11 слайд
§ 22-23 .Тақырыптағы
5 бөлімді және
қосымша
тапсырмаларды оқу.V. Үйге тапсырма .
11 слайд
§ 22-23 .Тақырыптағы 5 бөлімді және қосымша тапсырмаларды оқу.V. Үйге тапсырма .