1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістер.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
27.11.2017ж
1920-1930 жылдардағы
Қазақстандағы қоғамдық саяси
үдердіс
9 сынып
1 слайд
27.11.2017ж 1920-1930 жылдардағы Қазақстандағы қоғамдық саяси үдердіс 9 сынып
2 слайд
Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып,
жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде-
кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу.
Алған білімді терендету, дамыту, мұғалімнің көмегінсіз оқып
үйрену. Еліміздің басынан өткен қиыншылықты өзара бір-
біріне жете түсіндіру.
Дамытушылық: Жаңа технологиясы әдістерімен
оқушылардың оқулық мәтінімен қосымша материалдарымен
жұмыс істеу қабілетін дамыту,жеке тұлғалардың іс-әрекетіне
баға бере білуге баулу, өз көзқарасын қорғай білуге үйрету.
Тәрбиелік: Оқушылардың Отанға, елге,туған жерге деген
мақтаныш сезімдерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде
тәрбиелеу.
Сабақтың
мақсаты:
2 слайд
Білімділік: XX ғасырда біздің қазақ халқындай қырылып, жаппай қуғындалып, көп атылған халық жер бетінде кемде- кем. Оның ащы ақиқат екендігін іздеу барысында көз жеткізу. Алған білімді терендету, дамыту, мұғалімнің көмегінсіз оқып үйрену. Еліміздің басынан өткен қиыншылықты өзара бір- біріне жете түсіндіру. Дамытушылық: Жаңа технологиясы әдістерімен оқушылардың оқулық мәтінімен қосымша материалдарымен жұмыс істеу қабілетін дамыту,жеке тұлғалардың іс-әрекетіне баға бере білуге баулу, өз көзқарасын қорғай білуге үйрету. Тәрбиелік: Оқушылардың Отанға, елге,туған жерге деген мақтаныш сезімдерін қалыптастырып, жеке тұлға ретінде тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:
3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин)
1. Оқушылармен амандасу.
2.Сыныптағы психологиялық ахуалды
қалыптастыру
3. 3 топқа бөлу. ( тарихшылар, зерттеушілер,
суретшілер және 1 тілші)
Сыйластық шеңбері «Алтын ереже» (топтағы
оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер құрады.
Шеңбер ішіндегі «Алтын ережемен» танысады.
«Келісеміз» деп жауап береді.
Сабақ барысында ережені бұзған топқа «өкпелі»
смайлик суреті беріледі.
3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі: (2мин) 1. Оқушылармен амандасу. 2.Сыныптағы психологиялық ахуалды қалыптастыру 3. 3 топқа бөлу. ( тарихшылар, зерттеушілер, суретшілер және 1 тілші) Сыйластық шеңбері «Алтын ереже» (топтағы оқушылар бір-бірімен қол ұстасып шеңбер құрады. Шеңбер ішіндегі «Алтын ережемен» танысады. «Келісеміз» деп жауап береді. Сабақ барысында ережені бұзған топқа «өкпелі» смайлик суреті беріледі.
4 слайд
Үй тапсырмасы: (10мин)
І. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші
ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр
топқа 3 сұрақтан. 7мин)
Үй тапсырмасын қортындылау: түсіну, қолдану.
(әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)
ОГПУ – бұл қандай ұйым, не істеді?
ГУЛАГ – қандай қызмет атқарды?
Жазалау шаралары –қалай, кімдерге жүргізілді?
4 слайд
Үй тапсырмасы: (10мин) І. 1 оқушы үйге берілген тапсырмаларды тілші ретінде сұрақтар қойып, сұрап шығады. (әр топқа 3 сұрақтан. 7мин) Үй тапсырмасын қортындылау: түсіну, қолдану. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин) ОГПУ – бұл қандай ұйым, не істеді? ГУЛАГ – қандай қызмет атқарды? Жазалау шаралары –қалай, кімдерге жүргізілді?
5 слайд
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс. (20 мин)
«Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс
7 минут
Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз
ойларын жеткізу.
Ой толғаныс: Әр топ өз постерін
қорғайды. (әр топқа 4 мин)
5 слайд
Жаңа сабақ Топтық жұмыс. (20 мин) «Жигсо» әдісі. 1.Мәтінмен жұмыс 7 минут Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу. Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин)
6 слайд
Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин)
І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама)
Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы.
1. Тоталитарлық жүйенің қалыптасу көрнісі
2. Жеке басқа табыну – Авторитаризм
3. Репрессияның белең алуы.
ІІ топ Зерттеушілер (Оқиғадағы нақты деректерді мәлімдейді)
1930 жылдардағы жаппай саяси қуғын-сүргін.
1. «Халық жауларын» қудалау.
2. «Халық жауларына» тағылған айыптар.
3. Қазақстан лагерлер аймағы. (Алжир, Карлаг, Степлаг)
ІІІ топ Суретшілер (Оқиғаны суреттер арқылы көрсетеді)
Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін зардаптары.
1. Феодализмнен социализмге өтудің көрнісі.
2. Тоталитарлық жүйенің құрбандарының жерленген орындары.
3. Қазақ АКСР-інің құрылуы.
6 слайд
Ой толғаныс: Әр топ өз постерін қорғайды. (әр топқа 4 мин) І топ Тарихшылар (жалпы сипаттама) Қазақстанда тоталитарлық жүйенің орнығуы. 1. Тоталитарлық жүйенің қалыптасу көрнісі 2. Жеке басқа табыну – Авторитаризм 3. Репрессияның белең алуы. ІІ топ Зерттеушілер (Оқиғадағы нақты деректерді мәлімдейді) 1930 жылдардағы жаппай саяси қуғын-сүргін. 1. «Халық жауларын» қудалау. 2. «Халық жауларына» тағылған айыптар. 3. Қазақстан лагерлер аймағы. (Алжир, Карлаг, Степлаг) ІІІ топ Суретшілер (Оқиғаны суреттер арқылы көрсетеді) Қазақстандағы саяси қуғын-сүргін зардаптары. 1. Феодализмнен социализмге өтудің көрнісі. 2. Тоталитарлық жүйенің құрбандарының жерленген орындары. 3. Қазақ АКСР-інің құрылуы.
7 слайд
ІV.Сабақты бекіту.
Тілші сабаққа байланысты
сұрақтар қояды. (әр топқа
1 сұрақ. 3 мин)
7 слайд
ІV.Сабақты бекіту. Тілші сабаққа байланысты сұрақтар қояды. (әр топқа 1 сұрақ. 3 мин)
8 слайд
Кері байланыс
1.Қай тұсы ұнады?
2. Қай тұсында қиналдыңыздар?
3.Қай жері түсініксіз болды?
8 слайд
Кері байланыс 1.Қай тұсы ұнады? 2. Қай тұсында қиналдыңыздар? 3.Қай жері түсініксіз болды?
9 слайд
1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір
тілек» топ басшылары әр топты
бағлалайды.
2. Жеке оқушыларды бағалау.
Таратылған смайликтер арқылы
бағалау.
Бағалау:
9 слайд
1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау. Бағалау:
10 слайд
Бағалау:
1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр
топты бағлалайды.
2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы
бағалау.Екі жұлдыз, бір тілек
Екі жұлдыз, бір тілек
1.ұнаған
нәрсе
2.ұнаған
нәрсе
Айтарым бар - Айтарым бар -
10 слайд
Бағалау: 1. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» топ басшылары әр топты бағлалайды. 2. Жеке оқушыларды бағалау. Таратылған смайликтер арқылы бағалау.Екі жұлдыз, бір тілек Екі жұлдыз, бір тілек 1.ұнаған нәрсе 2.ұнаған нәрсе Айтарым бар - Айтарым бар -
11 слайд
§ 22-23.Тақырыптағы
5 бөлімді және
қосымша
тапсырмаларды оқу.
V. Үйге тапсырма.
11 слайд
§ 22-23.Тақырыптағы 5 бөлімді және қосымша тапсырмаларды оқу. V. Үйге тапсырма.