Материалдар / 1 сынып жаратылыстану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1 сынып жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғаліміне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2020
927
15 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
1.2.1.5. Мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау. Алматы қаласы Әуезов ауданы № 123 мектеп-ГИМНАЗИЯ МЕДЕШОВА Н А

1 слайд
1.2.1.5. Мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау. Алматы қаласы Әуезов ауданы № 123 мектеп-ГИМНАЗИЯ МЕДЕШОВА Н А Бастауыш сынып мұғалімі Пәні: жаратылыстану Сынып: 1 Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктерге қалай күтім жасау керек? Барлық оқушылар: Мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттайды. Көптеген оқушылар: Мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін анықтайды. Кейбір оқушылар : Мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың ережелерін қалыптастырады. Бөлім 2. Тірі табиғат Бөлімше 2.1. Өсімдіктер Бағалау критерийлері: 1. Мәдени өсімдіктерге қалай күтім жасаудың тәсілдерін айтады. 2. Мәдени өсімдіктерге күтім жасайтын қажетті құралдарды анықтайды. 3.Мәдиени өсімдіктерге күтім жасаудың ережелелерін құрастырады. Тілдік мақсат Мәтінге қатысты лексика мен терминология: тыңайтқыш, арамшөп Диалогқа жазылымға қажетті тірексөздер: 1.Тыңайтқыш дегеніміз не? 2.Арамшөп дегеніміз не? 3.Өсімдіктерді күтуге қандай құрал-саймандар қажет?Құндылықтарды дарыту Тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың бойына ынтымақтастық, құрметті дам-у Пәнаралық байланыс Сауат ашу, дүниетану АКТ-ны қолдану Интербелсенді тақта, суреттер, үлестірмелі қағаз. Бастапқы оқу Өсімдіктердің түрлерін біледі. Өсімдіктерге қажетті жағдайларды атайды.

1 слайд

1.2.1.5. Мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттау. Алматы қаласы Әуезов ауданы № 123 мектеп-ГИМНАЗИЯ МЕДЕШОВА Н А Бастауыш сынып мұғалімі Пәні: жаратылыстану Сынып: 1 Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктерге қалай күтім жасау керек? Барлық оқушылар: Мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін сипаттайды. Көптеген оқушылар: Мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың тәсілдерін анықтайды. Кейбір оқушылар : Мәдени өсімдіктерге күтім жасаудың ережелерін қалыптастырады. Бөлім 2. Тірі табиғат Бөлімше 2.1. Өсімдіктер Бағалау критерийлері: 1. Мәдени өсімдіктерге қалай күтім жасаудың тәсілдерін айтады. 2. Мәдени өсімдіктерге күтім жасайтын қажетті құралдарды анықтайды. 3.Мәдиени өсімдіктерге күтім жасаудың ережелелерін құрастырады. Тілдік мақсат Мәтінге қатысты лексика мен терминология: тыңайтқыш, арамшөп Диалогқа жазылымға қажетті тірексөздер: 1.Тыңайтқыш дегеніміз не? 2.Арамшөп дегеніміз не? 3.Өсімдіктерді күтуге қандай құрал-саймандар қажет?Құндылықтарды дарыту Тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың бойына ынтымақтастық, құрметті дам-у Пәнаралық байланыс Сауат ашу, дүниетану АКТ-ны қолдану Интербелсенді тақта, суреттер, үлестірмелі қағаз. Бастапқы оқу Өсімдіктердің түрлерін біледі. Өсімдіктерге қажетті жағдайларды атайды.

1-тапсырма. Оқулығы, 18-бет; жұмыс дәптері, 11-бет. Бау-бақша құрал саймандары. Өсімдіктерге күтім жасау үшін қандай құрал-сай

2 слайд
 1-тапсырма. Оқулығы, 18-бет; жұмыс дәптері, 11-бет. Бау-бақша құрал саймандары. Өсімдіктерге күтім жасау үшін қандай құрал-саймандар қажет? Дұрыс сөздерді шығару үшін әріптердің орнын ауыстыр. Қандай сөздер шықты? Жаз Белсенді әдіс-тәсіл:«Ойлан, тап» әдісі. Саралау тәсілдері: «Диалог және қолдау көрсету» 1.Критерий: Суретте көрсетілген құрал-саймандарды атау. Дескриптор:  Бірінші суреттегі затты атайды.  Екінші суреттегі затты атайды.  Үшінші суреттегі затты атайды.  Төртінші суреттегі затты атайды. 2.Критерий: Дұрыс сөздерді шығару. Дескриптор:  Әріптерді дұрыс оқиды.  Әріптерді орнына қояды.  Сөздерді дұрыс жазады . 3.Критерий: Өсімдіктерді күтуге құралдардың қажеттілігін айту. Дескриптор:  Күрек пен тырманы сипаттайды.  Сусепкіш пен қайшыны сипаттайды.  Құралдардың қолданылуын айтады. Мақсатқа оралу: - Балалар,өсімдіктерге күтім жасау үшін қандай құрал-саймандар керек екен? - Өсімдіктерді күтуге бұл құралдар не үшін қажет? ҚБ :смайликтер.«Атмосфера орнату» әдісі . Сыныпқа өлі және тірі гүл алып келемін. Оқушыларға сұрақ қою арқылы тақырыпты ашып аламын. - Балалар, қандай өсімдік көріп тұрсыңдар?(Бұл – мәдени өсімдіктер). - Өсімдік жайқалып өсуі үшін не қажет?(Ауа, су, жылу, жарық, топырақ). - Қалай ойлайсыңдар, мына сары ыдыстағы гүл неге тіршілігін тоқтатқан?(Гүлге су құйылмаған, жарық болмаған, ауа жетпеген). - Ал, мұндағы гүл неге жайқалып өсіп тұр?(Су ішкен, жылу жеткілікті болған, жарық жерде тұрған). - Өсімдіктер жайқалып, әдемі болып өсуі үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар?(Өсімдікке күтім жасау керек). - Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Өсімдіктерге қалай күтім жасау керек?»

2 слайд

 1-тапсырма. Оқулығы, 18-бет; жұмыс дәптері, 11-бет. Бау-бақша құрал саймандары. Өсімдіктерге күтім жасау үшін қандай құрал-саймандар қажет? Дұрыс сөздерді шығару үшін әріптердің орнын ауыстыр. Қандай сөздер шықты? Жаз Белсенді әдіс-тәсіл:«Ойлан, тап» әдісі. Саралау тәсілдері: «Диалог және қолдау көрсету» 1.Критерий: Суретте көрсетілген құрал-саймандарды атау. Дескриптор:  Бірінші суреттегі затты атайды.  Екінші суреттегі затты атайды.  Үшінші суреттегі затты атайды.  Төртінші суреттегі затты атайды. 2.Критерий: Дұрыс сөздерді шығару. Дескриптор:  Әріптерді дұрыс оқиды.  Әріптерді орнына қояды.  Сөздерді дұрыс жазады . 3.Критерий: Өсімдіктерді күтуге құралдардың қажеттілігін айту. Дескриптор:  Күрек пен тырманы сипаттайды.  Сусепкіш пен қайшыны сипаттайды.  Құралдардың қолданылуын айтады. Мақсатқа оралу: - Балалар,өсімдіктерге күтім жасау үшін қандай құрал-саймандар керек екен? - Өсімдіктерді күтуге бұл құралдар не үшін қажет? ҚБ :смайликтер.«Атмосфера орнату» әдісі . Сыныпқа өлі және тірі гүл алып келемін. Оқушыларға сұрақ қою арқылы тақырыпты ашып аламын. - Балалар, қандай өсімдік көріп тұрсыңдар?(Бұл – мәдени өсімдіктер). - Өсімдік жайқалып өсуі үшін не қажет?(Ауа, су, жылу, жарық, топырақ). - Қалай ойлайсыңдар, мына сары ыдыстағы гүл неге тіршілігін тоқтатқан?(Гүлге су құйылмаған, жарық болмаған, ауа жетпеген). - Ал, мұндағы гүл неге жайқалып өсіп тұр?(Су ішкен, жылу жеткілікті болған, жарық жерде тұрған). - Өсімдіктер жайқалып, әдемі болып өсуі үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар?(Өсімдікке күтім жасау керек). - Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Өсімдіктерге қалай күтім жасау керек?»

2-тапсырма. Оқулық 18-бет. Күтім жасау. Өсімдіктер жақсы өсу үшін не істеу керек? Топырақты қалай құнарландырады? Белсенді әдіс-

3 слайд
2-тапсырма. Оқулық 18-бет. Күтім жасау. Өсімдіктер жақсы өсу үшін не істеу керек? Топырақты қалай құнарландырады? Белсенді әдіс-тәсіл: «Суреттер сөйлейді». Саралау тәсілі: «Қарқын». 1.Критерий: Суреттер бойынша әңгіме құрау. Дескриптор:  Сөздерді дұрыс қолданады.  Сөйлемдерді дұрыс байланыстырады.  Құраған әңгімені баяндайды. 2.Критерий: Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін қажетті жағдайлар. Дескритор :  Өсімдіктердің өсуі үшін жылу,жарық керек екенін айтады.  Өсімдіктердің өсуі үшін ауа,су керек екенін айтады.  Өсімдіктердің өсуі үшін топырақ керек екенін айтады. 3.Критерий: Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін топырақты құнарландыру. Дескриптор:  Топырақтың ылғалдылығын қадағалау керек екенін айтады.  Топыраққа тыңайтқыш себу керек екенін айтады.  Топырақты қопсыту керек екенін айтады. Мақсатқа оралу: - Өсімдіктің тіршілігіне не қажет? - Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін не қажет? - Топырақты қалай құнарландырады? ҚБ жұлдызшалар

3 слайд

2-тапсырма. Оқулық 18-бет. Күтім жасау. Өсімдіктер жақсы өсу үшін не істеу керек? Топырақты қалай құнарландырады? Белсенді әдіс-тәсіл: «Суреттер сөйлейді». Саралау тәсілі: «Қарқын». 1.Критерий: Суреттер бойынша әңгіме құрау. Дескриптор:  Сөздерді дұрыс қолданады.  Сөйлемдерді дұрыс байланыстырады.  Құраған әңгімені баяндайды. 2.Критерий: Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін қажетті жағдайлар. Дескритор :  Өсімдіктердің өсуі үшін жылу,жарық керек екенін айтады.  Өсімдіктердің өсуі үшін ауа,су керек екенін айтады.  Өсімдіктердің өсуі үшін топырақ керек екенін айтады. 3.Критерий: Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін топырақты құнарландыру. Дескриптор:  Топырақтың ылғалдылығын қадағалау керек екенін айтады.  Топыраққа тыңайтқыш себу керек екенін айтады.  Топырақты қопсыту керек екенін айтады. Мақсатқа оралу: - Өсімдіктің тіршілігіне не қажет? - Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін не қажет? - Топырақты қалай құнарландырады? ҚБ жұлдызшалар

3-тапсырма. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (12-бет). Суреттерді берілген сөздермен сәйкестендір. Өсімдік

4 слайд
3-тапсырма. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (12-бет). Суреттерді берілген сөздермен сәйкестендір. Өсімдіктерге күтім жасау туралы әңгімеле. Белсенді әдіс-тәсіл: «Сәйкестендіру» Саралау тәсілі: «Тапсырма» 1.Критерий: Тапсырмадағы тірек сөздерді оқу. Дескриптор:  «Суару» сөзін дұрыс оқиды  «Арам шөбін жұлу» тірек сөзін қатесіз оқиды  «Діңін ақтау»сөз тіркесін қатесіз оқиды  «Түбін қопсыту»сөз тіркесін дұрыс оқиды  «Кепкен бұтағын кесу» сөз тіркесін қатесіз оқиды 3.Критерий: Өсімдіктерге күтім жасау туралы әңгімелеу. Дескриптор:  Суару үшін қандай құрал қажет екенін айтады.  Зиянкестерден қорғау үшін ақтау қажет екенін айтады.  Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін арам шөптерден тазалау керектігін айтады.  Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін түбін қопсыту керек екенін айтады.  Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін кепкен бұтағын кесу керек екенін айтады. 2.Критерий: Сөздерді суретпен сәйкестендіру. Дескриптор:  «Суару» сөзін суретпен дұрыс сәйкестендіреді.  «Арам шөбін жұлу»сөз тіркесін суретпен дұрыс сәйкестендіреді.  «Діңін ақтау»сөз тіркесін суретпен дұрыс сәйкестендіреді.  «Түбін қопсыту»сөз тіркесін суретпен дұрыс сәйкестендіреді.  «Кепкен бұтағын кесу» сөз тіркесін суретпен дұрыс сәйкестендіреді. Мақсатқа оралу: - Бөлме және мәдени өсімдіктерге қалай күтім жасаймыз? ҚБ: Бас бармақ әдісі.

4 слайд

3-тапсырма. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы (12-бет). Суреттерді берілген сөздермен сәйкестендір. Өсімдіктерге күтім жасау туралы әңгімеле. Белсенді әдіс-тәсіл: «Сәйкестендіру» Саралау тәсілі: «Тапсырма» 1.Критерий: Тапсырмадағы тірек сөздерді оқу. Дескриптор:  «Суару» сөзін дұрыс оқиды  «Арам шөбін жұлу» тірек сөзін қатесіз оқиды  «Діңін ақтау»сөз тіркесін қатесіз оқиды  «Түбін қопсыту»сөз тіркесін дұрыс оқиды  «Кепкен бұтағын кесу» сөз тіркесін қатесіз оқиды 3.Критерий: Өсімдіктерге күтім жасау туралы әңгімелеу. Дескриптор:  Суару үшін қандай құрал қажет екенін айтады.  Зиянкестерден қорғау үшін ақтау қажет екенін айтады.  Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін арам шөптерден тазалау керектігін айтады.  Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін түбін қопсыту керек екенін айтады.  Өсімдіктердің жақсы өсуі үшін кепкен бұтағын кесу керек екенін айтады. 2.Критерий: Сөздерді суретпен сәйкестендіру. Дескриптор:  «Суару» сөзін суретпен дұрыс сәйкестендіреді.  «Арам шөбін жұлу»сөз тіркесін суретпен дұрыс сәйкестендіреді.  «Діңін ақтау»сөз тіркесін суретпен дұрыс сәйкестендіреді.  «Түбін қопсыту»сөз тіркесін суретпен дұрыс сәйкестендіреді.  «Кепкен бұтағын кесу» сөз тіркесін суретпен дұрыс сәйкестендіреді. Мақсатқа оралу: - Бөлме және мәдени өсімдіктерге қалай күтім жасаймыз? ҚБ: Бас бармақ әдісі.

Кері байланыс: «Иә-жоқ» ойыны. - Өсімдіктерді күту үшін сусепкіш, күрек, тырма, қайшы, қажет.(иә) - Өсімдіктерің жақсы өсуі қүші

5 слайд
Кері байланыс: «Иә-жоқ» ойыны. - Өсімдіктерді күту үшін сусепкіш, күрек, тырма, қайшы, қажет.(иә) - Өсімдіктерің жақсы өсуі қүшін арамшөптерді суару керек.(жоқ) - Мәдени өсімдіктер күтуді қажет етпейді.(жоқ) - Өсімдіктер жақсы өсуі үшін кепкен бұталарын кесуге болмайды.(жоқ) - Топырақты құнарландыру ұшін тыңайтқыш себу керек.(иә) Саралау: 1-тапсырмада . «Ойлан, тап» әдісі бойынша саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілін пайдаландым.   2-тапсырмада. Бұл тапсырмада «суреттер сөйлейді» әдісі бойынша саралаудың қарқын тәсілін пайдаландым.   3-тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі бойынша саралаудың тапсырма тәсілін пайдаландым. Бағалау: 1.Бағалау әдісі: «Смайлик».   2.Бағалау әдісі: «Жұлдызша».   3. Бағалау әдісі: «Бес саусақ» Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы: Дұрыс отыру .Белсенді жұмыс кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау.

5 слайд

Кері байланыс: «Иә-жоқ» ойыны. - Өсімдіктерді күту үшін сусепкіш, күрек, тырма, қайшы, қажет.(иә) - Өсімдіктерің жақсы өсуі қүшін арамшөптерді суару керек.(жоқ) - Мәдени өсімдіктер күтуді қажет етпейді.(жоқ) - Өсімдіктер жақсы өсуі үшін кепкен бұталарын кесуге болмайды.(жоқ) - Топырақты құнарландыру ұшін тыңайтқыш себу керек.(иә) Саралау: 1-тапсырмада . «Ойлан, тап» әдісі бойынша саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілін пайдаландым.   2-тапсырмада. Бұл тапсырмада «суреттер сөйлейді» әдісі бойынша саралаудың қарқын тәсілін пайдаландым.   3-тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі бойынша саралаудың тапсырма тәсілін пайдаландым. Бағалау: 1.Бағалау әдісі: «Смайлик».   2.Бағалау әдісі: «Жұлдызша».   3. Бағалау әдісі: «Бес саусақ» Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы: Дұрыс отыру .Белсенді жұмыс кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау.

Пікір Мен осы жаңартылған бағдарлама курсына келіп, лектордан көптеген әдіс-тәсілдерді меңгердім. Әр пәннің

6 слайд
Пікір Мен осы жаңартылған бағдарлама курсына келіп, лектордан көптеген әдіс-тәсілдерді меңгердім. Әр пәннің бағдарламасын талдау барысында топпен, жұппен, жеке және сабақтың қысқа мерзімді жоспарын әзірлеу тәжірибесі болды. Бірге оқыған әріптестермен түрлі тиімді тәсілдерді бөлістік. Бұл курста бағалау критерий, дескриптор, кері байланыс түрлерін, әдіс- тәсілдерді меңгердім.Оқушыларды сын тұрғысынан ойландыруды, оқушыға мұғалім тек бағыт-бағдар беру керек екенін түсіндім. Себебі, ол жиырма бірінші ғасырдағы оқушылар бойына жақсы білімді игеретін болады. Енді мен өз тәжірибемде осы жаңартылған бағдарламаны өз сабағымда пайдаланамын деп үлкен сеніммен айта аламын !

6 слайд

Пікір Мен осы жаңартылған бағдарлама курсына келіп, лектордан көптеген әдіс-тәсілдерді меңгердім. Әр пәннің бағдарламасын талдау барысында топпен, жұппен, жеке және сабақтың қысқа мерзімді жоспарын әзірлеу тәжірибесі болды. Бірге оқыған әріптестермен түрлі тиімді тәсілдерді бөлістік. Бұл курста бағалау критерий, дескриптор, кері байланыс түрлерін, әдіс- тәсілдерді меңгердім.Оқушыларды сын тұрғысынан ойландыруды, оқушыға мұғалім тек бағыт-бағдар беру керек екенін түсіндім. Себебі, ол жиырма бірінші ғасырдағы оқушылар бойына жақсы білімді игеретін болады. Енді мен өз тәжірибемде осы жаңартылған бағдарламаны өз сабағымда пайдаланамын деп үлкен сеніммен айта аламын !