Материалдар / 1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі

Материал туралы қысқаша түсінік
психолог мамандарға 1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуін зерттеу және тез бейімделуіне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
1043
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“Бірінші сынып оқушыларының мектепке бейімделуі” Ауелбаева Ания Елгелдиевна Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы

1 слайд
“Бірінші сынып оқушыларының мектепке бейімделуі” Ауелбаева Ания Елгелдиевна Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы “№20 жалпы орта білім беретін мектеп”ММ, мектеп психологы

1 слайд

“Бірінші сынып оқушыларының мектепке бейімделуі” Ауелбаева Ания Елгелдиевна Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы “№20 жалпы орта білім беретін мектеп”ММ, мектеп психологы

Бейімделу– ағза функцияларының, құрылысының, оның органдарының және клеткаларының орта жағдайына ыңғайлануы, бейімделуі. Ба

2 слайд
Бейімделу– ағза функцияларының, құрылысының, оның органдарының және клеткаларының орта жағдайына ыңғайлануы, бейімделуі. Баланың мектепке алғашқы кезеңде болуы, оның жаңа жағдайға әлеуметтік-психологиялық бейімделу мезгілі болып табылады. Баланың мектепке әлеуметтік- психологиялық бейімделуі туралы айта отырып, балалар ұжымына бейімделуі туралы сұраққа тоқтала кеткен жөн. Әдетте, бұл процестегі қиыншылықтар балабақшаға бармаған, отбасындағы жалғыз өскен балаларда кездеседі. Баланың оқу процесіне, мектепке бейімделуі 2-3 аптадан алты айға дейін созылуы мүмкін. Бұл көптеген факторларға байланысты: баланың индивидуалдық ерекшеліктері; басқалармен қарым- қатынасындағы ерекшеліктері; оқу орнының типі және баланың мектеп өміріне дайындығының деңгейі. Бұл жерде балаға ересектердің, яғни ата-анасының қолдауы қажет. 1 сынып оқушыларын зерттеу мақсатында 1 “а” ”б” «Танысу» тренингі жүргізілді. Сол оқушылармен танысу сәті.

2 слайд

Бейімделу– ағза функцияларының, құрылысының, оның органдарының және клеткаларының орта жағдайына ыңғайлануы, бейімделуі. Баланың мектепке алғашқы кезеңде болуы, оның жаңа жағдайға әлеуметтік-психологиялық бейімделу мезгілі болып табылады. Баланың мектепке әлеуметтік- психологиялық бейімделуі туралы айта отырып, балалар ұжымына бейімделуі туралы сұраққа тоқтала кеткен жөн. Әдетте, бұл процестегі қиыншылықтар балабақшаға бармаған, отбасындағы жалғыз өскен балаларда кездеседі. Баланың оқу процесіне, мектепке бейімделуі 2-3 аптадан алты айға дейін созылуы мүмкін. Бұл көптеген факторларға байланысты: баланың индивидуалдық ерекшеліктері; басқалармен қарым- қатынасындағы ерекшеліктері; оқу орнының типі және баланың мектеп өміріне дайындығының деңгейі. Бұл жерде балаға ересектердің, яғни ата-анасының қолдауы қажет. 1 сынып оқушыларын зерттеу мақсатында 1 “а” ”б” «Танысу» тренингі жүргізілді. Сол оқушылармен танысу сәті.

“Танысу” тренингі

3 слайд
“Танысу” тренингі

3 слайд

“Танысу” тренингі

Бейімделу барысында физиологиясындағы өзгерістерге тоқталсақ: 1. Дене салмағының азаюы 2. Ұйқысының қанбауы 3. Тамақтану режим

4 слайд
Бейімделу барысында физиологиясындағы өзгерістерге тоқталсақ: 1. Дене салмағының азаюы 2. Ұйқысының қанбауы 3. Тамақтану режимінің өзгеруі (мектепете жиі қарны ашуы, шөлдеуі ) 4. Құсуы жиі басы айналуы, денсаулығы сыр беруі (бастапқы күндері) 5. Сабақ оқу барысында оқушының жиі орнынан тұрып ойнап кетуі т.с.с   Ал психологиялық өзгерістерге тоқталсақ : 1.Мектеп табалдырығын аттар сәттегі толқуы 2.Кей балалардың көніл күйлерінің жиі өзгеруі 3. Ата –ананы қимас сезім (мектепке келгенде қалғысы келмей жылауы ) 4.Бала бойында қорқыныш (сабақты қайтып жазамын, апай ұрысса қайтемін т.с.с) Бұл физиологиялық , психологиялық өзгерістер толқынынан бала ата- ана мен мұғалім қолдауымен өтіп кетеді . Яғни бәрі де өткінші дүние . Бірте- бірте оқу дағдысына қалыптасады.Оқушылардың бейімделуін зерттеу және бейімделуге көмектесу мақсатында

4 слайд

Бейімделу барысында физиологиясындағы өзгерістерге тоқталсақ: 1. Дене салмағының азаюы 2. Ұйқысының қанбауы 3. Тамақтану режимінің өзгеруі (мектепете жиі қарны ашуы, шөлдеуі ) 4. Құсуы жиі басы айналуы, денсаулығы сыр беруі (бастапқы күндері) 5. Сабақ оқу барысында оқушының жиі орнынан тұрып ойнап кетуі т.с.с   Ал психологиялық өзгерістерге тоқталсақ : 1.Мектеп табалдырығын аттар сәттегі толқуы 2.Кей балалардың көніл күйлерінің жиі өзгеруі 3. Ата –ананы қимас сезім (мектепке келгенде қалғысы келмей жылауы ) 4.Бала бойында қорқыныш (сабақты қайтып жазамын, апай ұрысса қайтемін т.с.с) Бұл физиологиялық , психологиялық өзгерістер толқынынан бала ата- ана мен мұғалім қолдауымен өтіп кетеді . Яғни бәрі де өткінші дүние . Бірте- бірте оқу дағдысына қалыптасады.Оқушылардың бейімделуін зерттеу және бейімделуге көмектесу мақсатында

1 сынып оқушыларына «Менің мектебім» тақырыбында сурет терапиясын жүргіздім. Оқушылардың сурет жұмыстары

5 слайд
1 сынып оқушыларына «Менің мектебім» тақырыбында сурет терапиясын жүргіздім. Оқушылардың сурет жұмыстары

5 слайд

1 сынып оқушыларына «Менің мектебім» тақырыбында сурет терапиясын жүргіздім. Оқушылардың сурет жұмыстары

1 сынып оқушыларына «Менің мектебім» тақырыбында сурет терапиясын жүргізілу көрінісі.

6 слайд
1 сынып оқушыларына «Менің мектебім» тақырыбында сурет терапиясын жүргізілу көрінісі.

6 слайд

1 сынып оқушыларына «Менің мектебім» тақырыбында сурет терапиясын жүргізілу көрінісі.

Сыны бы Бала саны Толық отбасы Ана- қамқорлығ ындағы (ажырасқа н) Әке- қамқорл ығындағ ы (ажырас қан) Көп балалы Оралма н Жар

7 слайд
Сыны бы Бала саны Толық отбасы Ана- қамқорлығ ындағы (ажырасқа н) Әке- қамқорл ығындағ ы (ажырас қан) Көп балалы Оралма н Жарт ы жеті м Толық жетім Бала– бақша сатысы нан өткен Бала– бақша сатысын ан өтпеген дер Әжесі- атасыме н тұратын 1 «а»18 14 1 0 6 0 1 0 1 17 0 1 «б»17 15 3 0 4 0 1 0 2 15 0 Барл ығы 35 29 4 0 10 0 2 0 3 32 0 82,85% 11,45% 28,57%0 5,7% 8,58%41,42% 1 сынып оқушыларының әлеуметтік жағдайын зерттеу жұмысы Сыны бы Ба ла сан ы Толық отбасы Ана- қамқор лығын дағы (ажыра сқан) Әке- қамқ орлы ғынд ағы (ажы расқа н) Көп балал ы Орал ман Жар ты жеті м Толы қ жетім Бала– бақша сатысы нан өткен Бала– бақша сатысы нан өтпеге ндер Әжесі- атасым ен тұраты н 1 «а»1814 1 0 6 0 10 1 17 0 1 «б»1715 3 0 4 0 10 2 15 0 Барлы ғы 3529 4 0 10 0 20 3 32 0 82,85%11,45% 28,57 % 0 5,7 % 8,58%41,42%

7 слайд

Сыны бы Бала саны Толық отбасы Ана- қамқорлығ ындағы (ажырасқа н) Әке- қамқорл ығындағ ы (ажырас қан) Көп балалы Оралма н Жарт ы жеті м Толық жетім Бала– бақша сатысы нан өткен Бала– бақша сатысын ан өтпеген дер Әжесі- атасыме н тұратын 1 «а»18 14 1 0 6 0 1 0 1 17 0 1 «б»17 15 3 0 4 0 1 0 2 15 0 Барл ығы 35 29 4 0 10 0 2 0 3 32 0 82,85% 11,45% 28,57%0 5,7% 8,58%41,42% 1 сынып оқушыларының әлеуметтік жағдайын зерттеу жұмысы Сыны бы Ба ла сан ы Толық отбасы Ана- қамқор лығын дағы (ажыра сқан) Әке- қамқ орлы ғынд ағы (ажы расқа н) Көп балал ы Орал ман Жар ты жеті м Толы қ жетім Бала– бақша сатысы нан өткен Бала– бақша сатысы нан өтпеге ндер Әжесі- атасым ен тұраты н 1 «а»1814 1 0 6 0 10 1 17 0 1 «б»1715 3 0 4 0 10 2 15 0 Барлы ғы 3529 4 0 10 0 20 3 32 0 82,85%11,45% 28,57 % 0 5,7 % 8,58%41,42%

1 «а», «б» сынып ата-аналарын,ұстаздарын психологиялық қолдау мақсатында «Өз балаңа үлгі бол!» тақырыбында Республ

8 слайд
1 «а», «б» сынып ата-аналарын,ұстаздарын психологиялық қолдау мақсатында «Өз балаңа үлгі бол!» тақырыбында Республикалық ата-аналар конференциясы өткізілді. “Танысу” тренингі сәтінен

8 слайд

1 «а», «б» сынып ата-аналарын,ұстаздарын психологиялық қолдау мақсатында «Өз балаңа үлгі бол!» тақырыбында Республикалық ата-аналар конференциясы өткізілді. “Танысу” тренингі сәтінен

Конференцияда ата-аналарға кеңес беру сәтінен

9 слайд
Конференцияда ата-аналарға кеңес беру сәтінен

9 слайд

Конференцияда ата-аналарға кеңес беру сәтінен

Оқушының сауаттылығын анықтау бойынша зерттеу қорытындысының салыстырмалы диаграммасы 1"а"-1"б" 1"а"-1"б" 1"а"-1"б" 1"а"-1"

10 слайд
Оқушының сауаттылығын анықтау бойынша зерттеу қорытындысының салыстырмалы диаграммасы 1"а"-1"б" 1"а"-1"б" 1"а"-1"б" 1"а"-1"б" 0 10 20 30 40 50 60 Зерттеуге қатыспағаны1"а"22,25 пайыз- 1"б"6пайыз Атын жазып отырған-1"а"-27,75 пайыз,1"б"58 пайыз Атын қате жазып отырғаны1"а" -7,75 пайыз,1"б"-0 пайыз Атын жаза алмай отырған:1"а"-22,25 пайыз,1"б"-36 пайыз

10 слайд

Оқушының сауаттылығын анықтау бойынша зерттеу қорытындысының салыстырмалы диаграммасы 1"а"-1"б" 1"а"-1"б" 1"а"-1"б" 1"а"-1"б" 0 10 20 30 40 50 60 Зерттеуге қатыспағаны1"а"22,25 пайыз- 1"б"6пайыз Атын жазып отырған-1"а"-27,75 пайыз,1"б"58 пайыз Атын қате жазып отырғаны1"а" -7,75 пайыз,1"б"-0 пайыз Атын жаза алмай отырған:1"а"-22,25 пайыз,1"б"-36 пайыз

Щқ Оқушылардың жалпы мектепке бейімделуі қалыпты кезең –кезеңімен өтті деуге болады. Алайда оқушылар арасында бейімделуі кеше

11 слайд
Щқ Оқушылардың жалпы мектепке бейімделуі қалыпты кезең –кезеңімен өтті деуге болады. Алайда оқушылар арасында бейімделуі кешеуілдеген оқушыларда болды. Мысыалға алар болсақ Н . есімді оқушының мектепке бейімделуі өте баяу болды. Оған бірнеші себепті алға тартамыз: Ол оқушы даярлық сатысында да мектепке баяу дейімделген. Яғни, бала мектепке барғысы келмей жылапсабақ үстінде де шаршап тапсырмаларды баяу орындады. Тағы бір жайт бұл оқушы“черепной давление” диагнозымен невропатолог қарауында . Бұл әрине оқушының денсаулығына әсер етіп баланың сөйлеуі бұзылғаны анықталды. Бұл оқушының ата-анасына сәуір айында жұмысқа шыққан кезімде баланы “медико- педагогиески комиссиядан” өтуіне кеңес бердім. Ата-анасы баланы коммисиядан өткізіп №7 мектепте орналасқан түзету-кабинетінде қосымша сабаққа барады. Бұл оқушыға өз-өзіне сенімділігін орнату мақсатында тренингтер , жеке жұмыстар , ата-анасына кеңестер үнемі беріліп отырды.

11 слайд

Щқ Оқушылардың жалпы мектепке бейімделуі қалыпты кезең –кезеңімен өтті деуге болады. Алайда оқушылар арасында бейімделуі кешеуілдеген оқушыларда болды. Мысыалға алар болсақ Н . есімді оқушының мектепке бейімделуі өте баяу болды. Оған бірнеші себепті алға тартамыз: Ол оқушы даярлық сатысында да мектепке баяу дейімделген. Яғни, бала мектепке барғысы келмей жылапсабақ үстінде де шаршап тапсырмаларды баяу орындады. Тағы бір жайт бұл оқушы“черепной давление” диагнозымен невропатолог қарауында . Бұл әрине оқушының денсаулығына әсер етіп баланың сөйлеуі бұзылғаны анықталды. Бұл оқушының ата-анасына сәуір айында жұмысқа шыққан кезімде баланы “медико- педагогиески комиссиядан” өтуіне кеңес бердім. Ата-анасы баланы коммисиядан өткізіп №7 мектепте орналасқан түзету-кабинетінде қосымша сабаққа барады. Бұл оқушыға өз-өзіне сенімділігін орнату мақсатында тренингтер , жеке жұмыстар , ата-анасына кеңестер үнемі беріліп отырды.

Керн - Йрасек тест жұмысының қорытындысы Зерттеу жүргізілген :1 «а» сыныбы Сыныпта барлығы:18 оқушы Зерттеуге қатыспағаны: 4

12 слайд
Керн - Йрасек тест жұмысының қорытындысы Зерттеу жүргізілген :1 «а» сыныбы Сыныпта барлығы:18 оқушы Зерттеуге қатыспағаны: 4 оқушы -22 пайыз Вербальдық интеллектісі жоғары :4 оқушы -22 пайыз Вербальдық интеллектісі ортадан жоғары: 2оқушы-11,10 пайыз Вербальдық интеллектісі орташа:6 оқушы-33,30 пайыз Вербальдық интеллектісі ортадан томен: 2 оқушы -11,10 пайыз 22% 22% 11% 33% 11% 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 22% қатыспаған верб. инт.жоғ.22% верб.инт. орт. Жоғ11,10% верб.инт.орт33,3% верб.инт орт.т/н11,10%

12 слайд

Керн - Йрасек тест жұмысының қорытындысы Зерттеу жүргізілген :1 «а» сыныбы Сыныпта барлығы:18 оқушы Зерттеуге қатыспағаны: 4 оқушы -22 пайыз Вербальдық интеллектісі жоғары :4 оқушы -22 пайыз Вербальдық интеллектісі ортадан жоғары: 2оқушы-11,10 пайыз Вербальдық интеллектісі орташа:6 оқушы-33,30 пайыз Вербальдық интеллектісі ортадан томен: 2 оқушы -11,10 пайыз 22% 22% 11% 33% 11% 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 22% қатыспаған верб. инт.жоғ.22% верб.инт. орт. Жоғ11,10% верб.инт.орт33,3% верб.инт орт.т/н11,10%

Керн - Йрасек тест жұмысының қорытындысы Зерттеу жүргізілген :1 «б» сыныбы Сыныпта барлығы:17 оқушы Зерттеуге қатыспағаны: 3

13 слайд
Керн - Йрасек тест жұмысының қорытындысы Зерттеу жүргізілген :1 «б» сыныбы Сыныпта барлығы:17 оқушы Зерттеуге қатыспағаны: 3оқушы -17, пайыз Вербальдық интеллектісі жоғары :6оқушы -36 пайыз Вербальдық интеллектісі ортадан жоғары: 4оқушы-23 пайыз Вербальдық интеллектісі орташа:2 оқушы-12 пайыз Вербальдық интеллектісі ортадан томен: 2 оқушы -12 пайыз 22% 22% 11% 33% 11% 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 22% қатыспаған верб. инт.жоғ.22% верб.инт. орт. Жоғ11,10% верб.инт.орт33,3% верб.инт орт.т/н11,10%

13 слайд

Керн - Йрасек тест жұмысының қорытындысы Зерттеу жүргізілген :1 «б» сыныбы Сыныпта барлығы:17 оқушы Зерттеуге қатыспағаны: 3оқушы -17, пайыз Вербальдық интеллектісі жоғары :6оқушы -36 пайыз Вербальдық интеллектісі ортадан жоғары: 4оқушы-23 пайыз Вербальдық интеллектісі орташа:2 оқушы-12 пайыз Вербальдық интеллектісі ортадан томен: 2 оқушы -12 пайыз 22% 22% 11% 33% 11% 0% 5% 10% 15% 20% 25% 30% 35% 22% қатыспаған верб. инт.жоғ.22% верб.инт. орт. Жоғ11,10% верб.инт.орт33,3% верб.инт орт.т/н11,10%

Керн - Йрасек тест жұмысы барысында Н. Есімді оқушы жұмысы

14 слайд
Керн - Йрасек тест жұмысы барысында Н. Есімді оқушы жұмысы

14 слайд

Керн - Йрасек тест жұмысы барысында Н. Есімді оқушы жұмысы

Н. Есімді оқушымен жеке жұмыс жүргізу барысы

15 слайд
Н. Есімді оқушымен жеке жұмыс жүргізу барысы

15 слайд

Н. Есімді оқушымен жеке жұмыс жүргізу барысы

Сыныбы Есте сақтауы Зейіні Сөйлеуі Қабылдауы Ойлауы Қиялы 1 «а» 18 оқушы Жоғары 8 Жоғары 9 Жоғары 10 Жоғары 8 Жоғары 6 Жоғары 3

16 слайд
Сыныбы Есте сақтауы Зейіні Сөйлеуі Қабылдауы Ойлауы Қиялы 1 «а» 18 оқушы Жоғары 8 Жоғары 9 Жоғары 10 Жоғары 8 Жоғары 6 Жоғары 3 Орташа10 Орташа 9 Орташа 5 Орташа 7 Орташа 12 Орташа 12 Төмен Төмен Төмен 3 Төмен 3 Төмен Төмен 3 1 «б» 17 оқушы Жоғары 10 Жоғары 10 Жоғары 10 Жоғары 11 Жоғары 11 Жоғары 11 Орташа 6 Орташа 6 Орташа 6 Орташа 5 Орташа 5 Орташа 5 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Барлығы 35 оқушы Жоғары 18 Жоғары 19 Жоғары 20 Жоғары 19 Жоғары 17 Жоғары 14 Орташа 16 Орташа 15 Орташа 11 Орташа 12 Орташа 17 Орташа 17 Төмен 1 Төмен Төмен 4 Төмен 4 Төмен 1 Төмен 4 Пайыз % 51,42 54,28 57,14 54,28 48,57 40 45,72 42,86 31,42 34,28 48,57 48,57 2,86 2,86 11,44 11,44 2,86 11,43 Сыныбы Есте сақтауы Зейіні Сөйлеуі Қабылдауы Ойлауы Қиялы 1 «а» 18 оқушы Жоғары 8 Жоғары 9Жоғары 10 Жоғары 8 Жоғары 6 Жоғары 3 Орташа10 Орташа 9 Орташа 5 Орташа 7 Орташа 12 Орташа 12 Төмен Төмен Төмен 3 Төмен 3 Төмен Төмен 3 1 «б» 17 оқушы Жоғары 10 Жоғары 10Жоғары 10Жоғары 11 Жоғары 11 Жоғары 11 Орташа 6 Орташа 6 Орташа 6 Орташа 5 Орташа 5 Орташа 5 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Барлығы 35 оқушы Жоғары 18 Жоғары 19Жоғары 20Жоғары 19 Жоғары 17 Жоғары 14 Орташа 16 Орташа 15Орташа 11Орташа 12 Орташа 17 Орташа 17 Төмен 1 Төмен1 Төмен 4 Төмен 4 Төмен 1 Төмен 4 Пайыз % 51,42 54,28 57,14 54,28 48,57 40 45,72 42,86 31,42 34,28 48,57 48,57 2,86 2,86 11,44 11,44 2,86 11,43 Оқушылардың таным процесін зерттеу қорытындысы

16 слайд

Сыныбы Есте сақтауы Зейіні Сөйлеуі Қабылдауы Ойлауы Қиялы 1 «а» 18 оқушы Жоғары 8 Жоғары 9 Жоғары 10 Жоғары 8 Жоғары 6 Жоғары 3 Орташа10 Орташа 9 Орташа 5 Орташа 7 Орташа 12 Орташа 12 Төмен Төмен Төмен 3 Төмен 3 Төмен Төмен 3 1 «б» 17 оқушы Жоғары 10 Жоғары 10 Жоғары 10 Жоғары 11 Жоғары 11 Жоғары 11 Орташа 6 Орташа 6 Орташа 6 Орташа 5 Орташа 5 Орташа 5 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Барлығы 35 оқушы Жоғары 18 Жоғары 19 Жоғары 20 Жоғары 19 Жоғары 17 Жоғары 14 Орташа 16 Орташа 15 Орташа 11 Орташа 12 Орташа 17 Орташа 17 Төмен 1 Төмен Төмен 4 Төмен 4 Төмен 1 Төмен 4 Пайыз % 51,42 54,28 57,14 54,28 48,57 40 45,72 42,86 31,42 34,28 48,57 48,57 2,86 2,86 11,44 11,44 2,86 11,43 Сыныбы Есте сақтауы Зейіні Сөйлеуі Қабылдауы Ойлауы Қиялы 1 «а» 18 оқушы Жоғары 8 Жоғары 9Жоғары 10 Жоғары 8 Жоғары 6 Жоғары 3 Орташа10 Орташа 9 Орташа 5 Орташа 7 Орташа 12 Орташа 12 Төмен Төмен Төмен 3 Төмен 3 Төмен Төмен 3 1 «б» 17 оқушы Жоғары 10 Жоғары 10Жоғары 10Жоғары 11 Жоғары 11 Жоғары 11 Орташа 6 Орташа 6 Орташа 6 Орташа 5 Орташа 5 Орташа 5 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Төмен 1 Барлығы 35 оқушы Жоғары 18 Жоғары 19Жоғары 20Жоғары 19 Жоғары 17 Жоғары 14 Орташа 16 Орташа 15Орташа 11Орташа 12 Орташа 17 Орташа 17 Төмен 1 Төмен1 Төмен 4 Төмен 4 Төмен 1 Төмен 4 Пайыз % 51,42 54,28 57,14 54,28 48,57 40 45,72 42,86 31,42 34,28 48,57 48,57 2,86 2,86 11,44 11,44 2,86 11,43 Оқушылардың таным процесін зерттеу қорытындысы

Есте сақтау51,42- 45,72-2,86 Зейіні54,28-42,86- 2,86 Сөйлеуі57,14- 31,42-11,44 Қабылдауы54,28- 34,28-11,44 Ойлауы 48,57- 48,57-2

17 слайд
Есте сақтау51,42- 45,72-2,86 Зейіні54,28-42,86- 2,86 Сөйлеуі57,14- 31,42-11,44 Қабылдауы54,28- 34,28-11,44 Ойлауы 48,57- 48,57-2,86 Қиялы 40-48,57- 11,43 0 10 20 30 40 50 60 Жоғары Орташа Төмен 1 сынып оқушыларының таным процесі диаграммасы

17 слайд

Есте сақтау51,42- 45,72-2,86 Зейіні54,28-42,86- 2,86 Сөйлеуі57,14- 31,42-11,44 Қабылдауы54,28- 34,28-11,44 Ойлауы 48,57- 48,57-2,86 Қиялы 40-48,57- 11,43 0 10 20 30 40 50 60 Жоғары Орташа Төмен 1 сынып оқушыларының таным процесі диаграммасы

2015-2016 оқу жылында “Даярлық тобы” сынып жетекшісімен интервью 20170222_180742. mp4

18 слайд
2015-2016 оқу жылында “Даярлық тобы” сынып жетекшісімен интервью 20170222_180742. mp4

18 слайд

2015-2016 оқу жылында “Даярлық тобы” сынып жетекшісімен интервью 20170222_180742. mp4

1 сынып сынып жетекшісімен интервью 20170223_121216.mp4

19 слайд
1 сынып сынып жетекшісімен интервью 20170223_121216.mp4

19 слайд

1 сынып сынып жетекшісімен интервью 20170223_121216.mp4

Қорытынды Бүгінгі оқушы – ертеңгі болашағымыз. Мектептің нәтижесі, жетістігі, дамуы да ұстаз бен шәкіртке, ата-анаға байланы

20 слайд
Қорытынды Бүгінгі оқушы – ертеңгі болашағымыз. Мектептің нәтижесі, жетістігі, дамуы да ұстаз бен шәкіртке, ата-анаға байланысты. Сондықтан ойымды қорыта келетін болсам біріншіден, оқушыларының физиологиялық өзгерістер: баланың жасы, жынысы, денсаулығы, тамағы, еңбек мөлшері, тынығуы. Екіншіден, физикалық факторлар: баланың тыныштығы, ауаның тазалығы. Үшіншіден, психологиялық факторлар: баланың шабыты, көңіл қошы, таңдаушылдығы, тындырымдылығы. Осы факторлар бір –бірімен байланысты болғандықтан оқушы бойына осы қасиеттерді қалыптастыратын әрине ата-ана , ұстаздар және психолог. Егер сіз бен біз дайын болсақ, психологиялық тұрғыда балаға жан-жақты қолдау жасасақ бала бейімделуі тез, жеңіл өтеді. Бұл тұрғыда ата-ана ең алдымен өздері мектепте кездесетін қиындықтарға және оларды шешу жолдарын ой елегінен өткізіп, жалпы алғанда жан-жақты ізденіп, баланы бірінші сыныпқа алып келгенде өздері психологиялық тұрғыда дайын болулары керек. Ал ұстаз бен мектеп психологы осы тұста балаға,ата-анаға алғашқы күннен қолдау танытса бала басқа балалармен, мұғаліммен еркін қарым-қатынасы қалыптасқан, балалармен тез тіл табысып, басқалардың пікірімен санаса алатын білімді тұлға болып өсері сөзсіз.  Баяндамамды Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың мына сөзімен аяқтағым келеді: «Еліміздің ертеңі бүгінгі ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында»  

20 слайд

Қорытынды Бүгінгі оқушы – ертеңгі болашағымыз. Мектептің нәтижесі, жетістігі, дамуы да ұстаз бен шәкіртке, ата-анаға байланысты. Сондықтан ойымды қорыта келетін болсам біріншіден, оқушыларының физиологиялық өзгерістер: баланың жасы, жынысы, денсаулығы, тамағы, еңбек мөлшері, тынығуы. Екіншіден, физикалық факторлар: баланың тыныштығы, ауаның тазалығы. Үшіншіден, психологиялық факторлар: баланың шабыты, көңіл қошы, таңдаушылдығы, тындырымдылығы. Осы факторлар бір –бірімен байланысты болғандықтан оқушы бойына осы қасиеттерді қалыптастыратын әрине ата-ана , ұстаздар және психолог. Егер сіз бен біз дайын болсақ, психологиялық тұрғыда балаға жан-жақты қолдау жасасақ бала бейімделуі тез, жеңіл өтеді. Бұл тұрғыда ата-ана ең алдымен өздері мектепте кездесетін қиындықтарға және оларды шешу жолдарын ой елегінен өткізіп, жалпы алғанда жан-жақты ізденіп, баланы бірінші сыныпқа алып келгенде өздері психологиялық тұрғыда дайын болулары керек. Ал ұстаз бен мектеп психологы осы тұста балаға,ата-анаға алғашқы күннен қолдау танытса бала басқа балалармен, мұғаліммен еркін қарым-қатынасы қалыптасқан, балалармен тез тіл табысып, басқалардың пікірімен санаса алатын білімді тұлға болып өсері сөзсіз.  Баяндамамды Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың мына сөзімен аяқтағым келеді: «Еліміздің ертеңі бүгінгі ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында»  

21 слайд

21 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 1.“Жалпы психология”- Сабит бап-баба 2.“Арнайы психология”-Дәуір баспасыАлматы 2011 жыл 3.“Педа

22 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 1.“Жалпы психология”- Сабит бап-баба 2.“Арнайы психология”-Дәуір баспасыАлматы 2011 жыл 3.“Педагогика” – Ж.Б Қоянбаев, Р.М Қоянбаев Алматы-2000ж 4.“Арт-терапевтические техники в тренинге”Колошина Татьяна 2010ж

22 слайд

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 1.“Жалпы психология”- Сабит бап-баба 2.“Арнайы психология”-Дәуір баспасыАлматы 2011 жыл 3.“Педагогика” – Ж.Б Қоянбаев, Р.М Қоянбаев Алматы-2000ж 4.“Арт-терапевтические техники в тренинге”Колошина Татьяна 2010ж

Назар аударып тыңдағандарыңызға рахмет!

23 слайд
Назар аударып тыңдағандарыңызға рахмет!

23 слайд

Назар аударып тыңдағандарыңызға рахмет!