§26. Өсіргіш заттардың өсімдіктерге әсер ету механизмі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

§26. Өсіргіш заттардың өсімдіктерге әсер ету механизмі.

Материал туралы қысқаша түсінік
11.1.7.3 - өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер ету механизмін зерттеу;
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Бір қадам алға..» әдісі 1 2 joinmyquiz.co m 6499 4432

#1 слайд
«Бір қадам алға..» әдісі 1 2 joinmyquiz.co m 6499 4432

1 слайд

«Бір қадам алға..» әдісі 1 2 joinmyquiz.co m 6499 4432

Бұрынғы кілт сөздер: 1 2 3 Транспирация Жарық Жылу

#2 слайд
Бұрынғы кілт сөздер: 1 2 3 Транспирация Жарық Жылу

2 слайд

Бұрынғы кілт сөздер: 1 2 3 Транспирация Жарық Жылу

Өсу заттарының өсімдіктерге әсер ету механизмдері олар.... Өсімдіктерге өсуді реттеу принциптері олар... Ауксиннің өсімдіктерг

#3 слайд
Өсу заттарының өсімдіктерге әсер ету механизмдері олар.... Өсімдіктерге өсуді реттеу принциптері олар... Ауксиннің өсімдіктерге әсер етуі былайша...... Гибберилиннің өсімдіктерге әсер етуі былайша.... «Жалғасын тап»

3 слайд

Өсу заттарының өсімдіктерге әсер ету механизмдері олар.... Өсімдіктерге өсуді реттеу принциптері олар... Ауксиннің өсімдіктерге әсер етуі былайша...... Гибберилиннің өсімдіктерге әсер етуі былайша.... «Жалғасын тап»

Қызықты фактілер •"Жасуша биотехнологиясы": Ғалымдар өсімдіктердің өсу гормондарын қолдана отырып, мәдени өсімдіктердің жаң

#4 слайд
Қызықты фактілер •"Жасуша биотехнологиясы": Ғалымдар өсімдіктердің өсу гормондарын қолдана отырып, мәдени өсімдіктердің жаңа түрлерін шығаруда зерттеулер жүргізеді. Бұл өсімдіктер құрғақшылыққа немесе ауруларға төзімді болуы мүмкін. •"Табиғи стимуляторлардың ашылуы": Ауксиннің ашылу тарихы өсімдіктердің өсуіндегі маңызды жаңалық болды. Бұл гормонды алғаш рет голландиялық ғалым Фриц Вент зерттеген. Ол зерттеуінде өсімдіктердің күнге қарай иілуін бақылап, өсуді реттеуші заттың бар екенін анықтады.

4 слайд

Қызықты фактілер •"Жасуша биотехнологиясы": Ғалымдар өсімдіктердің өсу гормондарын қолдана отырып, мәдени өсімдіктердің жаңа түрлерін шығаруда зерттеулер жүргізеді. Бұл өсімдіктер құрғақшылыққа немесе ауруларға төзімді болуы мүмкін. •"Табиғи стимуляторлардың ашылуы": Ауксиннің ашылу тарихы өсімдіктердің өсуіндегі маңызды жаңалық болды. Бұл гормонды алғаш рет голландиялық ғалым Фриц Вент зерттеген. Ол зерттеуінде өсімдіктердің күнге қарай иілуін бақылап, өсуді реттеуші заттың бар екенін анықтады.

.§26. Өсіргіш заттардың өсімдіктерге әсер ету механизмі. 11.1.7.3 - өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар)

#5 слайд
.§26. Өсіргіш заттардың өсімдіктерге әсер ету механизмі. 11.1.7.3 - өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер ету механизмін зерттеу;

5 слайд

.§26. Өсіргіш заттардың өсімдіктерге әсер ету механизмі. 11.1.7.3 - өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер ету механизмін зерттеу;

Жаңа кілт сөздер: 1 2 3 Гормон Ауксин Гибберилин

#6 слайд
Жаңа кілт сөздер: 1 2 3 Гормон Ауксин Гибберилин

6 слайд

Жаңа кілт сөздер: 1 2 3 Гормон Ауксин Гибберилин

Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық» 2 1 3 Теориялық білім: Практикалық дағдылар: Функционалд ық сауаттылық: өсімдікте

#7 слайд
Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық» 2 1 3 Теориялық білім: Практикалық дағдылар: Функционалд ық сауаттылық: өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер ету механизмін сипаттайды; өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер ету механизмін түсіндіреді; өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер ету механизмін зерттейді;

7 слайд

Құндылық: «жасампаздық және жаңашылдық» 2 1 3 Теориялық білім: Практикалық дағдылар: Функционалд ық сауаттылық: өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер ету механизмін сипаттайды; өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер ету механизмін түсіндіреді; өсімдіктердің өсуіне стимуляторлардың (өсіргіш заттар) әсер ету механизмін зерттейді;

«Бейнетүсіндіру» әдісі. Өсіргіш Зат Өсімдіктерге Әсері Әсер Механизмі Мысалдар Азот Өсімдіктердің өсімін, жапырақтарының жасы

#8 слайд
«Бейнетүсіндіру» әдісі. Өсіргіш Зат Өсімдіктерге Әсері Әсер Механизмі Мысалдар Азот Өсімдіктердің өсімін, жапырақтарының жасыл түсін арттырады Хлорофилл синтезі, ақуыздардың түзілуі Нитраттар, аммоний Фосфор Түбір жүйесінің дамуына, жемістердің сапасын арттыруға көмектеседі Энергияның (ATP) өндірісі, клеткалық бөліну Фосфаттар Калий Су мен қоректік заттардың балансын ұстап тұрады, жемістердің пісуін жақсартады Осмос, фотосинтез процессінде рөл атқарады Калий сульфаты, калий хлориді Магний Хлорофиллдің құрамына кіреді, фотосинтез процесін қолдайды Клеткалық тыныс алу, ферменттік реакциялар Магний оксиді, магний сульфаты Кальций Түбір мен жапырақтардың құрылымын нығайтады, ауруларға төзімділікті арттырады Клетка қабырғасының құрамында, сигнализация Кальций карбонаты, кальций хлориді

8 слайд

«Бейнетүсіндіру» әдісі. Өсіргіш Зат Өсімдіктерге Әсері Әсер Механизмі Мысалдар Азот Өсімдіктердің өсімін, жапырақтарының жасыл түсін арттырады Хлорофилл синтезі, ақуыздардың түзілуі Нитраттар, аммоний Фосфор Түбір жүйесінің дамуына, жемістердің сапасын арттыруға көмектеседі Энергияның (ATP) өндірісі, клеткалық бөліну Фосфаттар Калий Су мен қоректік заттардың балансын ұстап тұрады, жемістердің пісуін жақсартады Осмос, фотосинтез процессінде рөл атқарады Калий сульфаты, калий хлориді Магний Хлорофиллдің құрамына кіреді, фотосинтез процесін қолдайды Клеткалық тыныс алу, ферменттік реакциялар Магний оксиді, магний сульфаты Кальций Түбір мен жапырақтардың құрылымын нығайтады, ауруларға төзімділікті арттырады Клетка қабырғасының құрамында, сигнализация Кальций карбонаты, кальций хлориді

«Ойнайық та, түсінейік!» әдісі 1 2 joinmyquiz.co m 0789 6192

#9 слайд
«Ойнайық та, түсінейік!» әдісі 1 2 joinmyquiz.co m 0789 6192

9 слайд

«Ойнайық та, түсінейік!» әдісі 1 2 joinmyquiz.co m 0789 6192

«Кинометафора» әдісі. 1 2 https:// www.youtube.co m/watch?v=EZ5t U45Ti_g Дескриптор: -бейнефильмнен көрген, түсінгенін сипа

#10 слайд
«Кинометафора» әдісі. 1 2 https:// www.youtube.co m/watch?v=EZ5t U45Ti_g Дескриптор: -бейнефильмнен көрген, түсінгенін сипаттайды-2 балл;

10 слайд

«Кинометафора» әдісі. 1 2 https:// www.youtube.co m/watch?v=EZ5t U45Ti_g Дескриптор: -бейнефильмнен көрген, түсінгенін сипаттайды-2 балл;

«Өсімдіктің өсуі мен дамуына ауксиннің әсерін зерттеу» Жұмыстың мақсаты (зерттеу сұрағы) _______________________________________

#11 слайд
«Өсімдіктің өсуі мен дамуына ауксиннің әсерін зерттеу» Жұмыстың мақсаты (зерттеу сұрағы) _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ __________________________________________________________ Болжам (егер …. , онда ….) _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ __________________________________________________________ Құрал- жабдықтар Суреттер, қысқа мәтінді сурет (плакат), кесте, қарындаш, сызғыш ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

11 слайд

«Өсімдіктің өсуі мен дамуына ауксиннің әсерін зерттеу» Жұмыстың мақсаты (зерттеу сұрағы) _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ __________________________________________________________ Болжам (егер …. , онда ….) _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ __________________________________________________________ Құрал- жабдықтар Суреттер, қысқа мәтінді сурет (плакат), кесте, қарындаш, сызғыш ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

Жұмыс барысы 1.1-cуретті қараңыз, әр түрлі цифрмен көрсетілген үдерістерді сипаттап, түсіндіріңіз 1.1-сурет 1-үдеріс __________

#12 слайд
Жұмыс барысы 1.1-cуретті қараңыз, әр түрлі цифрмен көрсетілген үдерістерді сипаттап, түсіндіріңіз 1.1-сурет 1-үдеріс _____________________________________________________________________ 2-үдеріс _____________________________________________________________________ 3-үдеріс _____________________________________________________________________ 4-үдеріс _____________________________________________________________________ 2.Өсімдіктегі жарықтың бағыты мен гормонның орналасуы (локализация) арасындағы тәуелділікті түсіндіріңіз ______________________________________________________________________________________________ ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

12 слайд

Жұмыс барысы 1.1-cуретті қараңыз, әр түрлі цифрмен көрсетілген үдерістерді сипаттап, түсіндіріңіз 1.1-сурет 1-үдеріс _____________________________________________________________________ 2-үдеріс _____________________________________________________________________ 3-үдеріс _____________________________________________________________________ 4-үдеріс _____________________________________________________________________ 2.Өсімдіктегі жарықтың бағыты мен гормонның орналасуы (локализация) арасындағы тәуелділікті түсіндіріңіз ______________________________________________________________________________________________ ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

3.1-суретте Вент тәжирибесі көрсетілген, суреттен мыналарды белгілеңіз: - жасушаның созылу аймағын; - гормонды ферменттермен

#13 слайд
3.1-суретте Вент тәжирибесі көрсетілген, суреттен мыналарды белгілеңіз: - жасушаның созылу аймағын; - гормонды ферменттермен ыдырату аймағын; - гормонның атауын жазыңыз ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

13 слайд

3.1-суретте Вент тәжирибесі көрсетілген, суреттен мыналарды белгілеңіз: - жасушаның созылу аймағын; - гормонды ферменттермен ыдырату аймағын; - гормонның атауын жазыңыз ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

4. Өсімдіктің жарыққа қарай иілу себебін және осы гормонның сабақ жасушасына әсер ету принципін түсіндіріңіз _________________

#14 слайд
4. Өсімдіктің жарыққа қарай иілу себебін және осы гормонның сабақ жасушасына әсер ету принципін түсіндіріңіз _________________________________________________________________________ 5. Біршама ауксинге бай өсімдік бөліктерін атаңыз (5-тен кем емес) ________________________________________________________________________ 6. 6.1-суретті қараңыз. Әр өткізілген тәжірибені сипаттаңыз және алынған қорытындыны талқылаңыз. Тәжірибе А ________________________________________________________________________ Тәжірибе Б ________________________________________________________________________ Тәжірибе В ________________________________________________________________________ Тәжірибе Г _______________________________________________________________________ Неліктен Б тәжірибесі нәтижесін ала отырып, В тәжірибесін өткізу қажеттелігі туындады? _______________________________________________________________________ ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

14 слайд

4. Өсімдіктің жарыққа қарай иілу себебін және осы гормонның сабақ жасушасына әсер ету принципін түсіндіріңіз _________________________________________________________________________ 5. Біршама ауксинге бай өсімдік бөліктерін атаңыз (5-тен кем емес) ________________________________________________________________________ 6. 6.1-суретті қараңыз. Әр өткізілген тәжірибені сипаттаңыз және алынған қорытындыны талқылаңыз. Тәжірибе А ________________________________________________________________________ Тәжірибе Б ________________________________________________________________________ Тәжірибе В ________________________________________________________________________ Тәжірибе Г _______________________________________________________________________ Неліктен Б тәжірибесі нәтижесін ала отырып, В тәжірибесін өткізу қажеттелігі туындады? _______________________________________________________________________ ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС

Кері байланыс: «БББ» 1 2 Білгенім..... Білдім..... Білгім келеді.... Үй жұмысы §27.Гаметогене з.

#15 слайд
Кері байланыс: «БББ» 1 2 Білгенім..... Білдім..... Білгім келеді.... Үй жұмысы §27.Гаметогене з.

15 слайд

Кері байланыс: «БББ» 1 2 Білгенім..... Білдім..... Білгім келеді.... Үй жұмысы §27.Гаметогене з.

Рахмет! Сабақ аяқталды!

#16 слайд
Рахмет! Сабақ аяқталды!

16 слайд

Рахмет! Сабақ аяқталды!

Файл форматы:
pptx
21.11.2024
213
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі