3-сынып Жаратылыстану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

3-сынып Жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырыбы:Табиғи және жасанды дыбыс көздері дегеніміз не?
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“ Қазымбет орта мектеп бақша” КММ бастауыш сынып

#1 слайд
“ Қазымбет орта мектеп бақша” КММ бастауыш сынып мұғалімі Сабырбева Гулчара Тавкубаевна Сабақ тақырыбы: Табиғи және жасанды дыбыс көздері дегеніміз не? Оқу мақсаттары: 1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату 1.1.2.1 қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасау Бағалау критерийлері: -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыс көздеріне мысалдар келтіреді, сипаттама береді,салыстырады. -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыстардың айырмашылықтарын біледі,берілген тапсырма бойынша сәйкес суретті таңдайды. -Табиғи дыбыс көздерін қоршаған ортамен байланыстырады. Сабақ мақсаттары: Барлығы: дыбыстар тақырыбы бойынша аудио жазбаны тыңдайды жəне дауыстарды ажыратады . Көпшілігі : дыбыстар бойынша берілген суретке қатысты мысалдар келтіреді. Кейбіреуі : тәжірибенің негізінде дыбыстардың таралу ерекшелігін түсіндіреді

1 слайд

“ Қазымбет орта мектеп бақша” КММ бастауыш сынып мұғалімі Сабырбева Гулчара Тавкубаевна Сабақ тақырыбы: Табиғи және жасанды дыбыс көздері дегеніміз не? Оқу мақсаттары: 1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату 1.1.2.1 қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасау Бағалау критерийлері: -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыс көздеріне мысалдар келтіреді, сипаттама береді,салыстырады. -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыстардың айырмашылықтарын біледі,берілген тапсырма бойынша сәйкес суретті таңдайды. -Табиғи дыбыс көздерін қоршаған ортамен байланыстырады. Сабақ мақсаттары: Барлығы: дыбыстар тақырыбы бойынша аудио жазбаны тыңдайды жəне дауыстарды ажыратады . Көпшілігі : дыбыстар бойынша берілген суретке қатысты мысалдар келтіреді. Кейбіреуі : тәжірибенің негізінде дыбыстардың таралу ерекшелігін түсіндіреді

Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Бастапқы білім. « Ашық сұрақтар » әдісі Дескриптор: -Қараңғыны қай кезде көруге болатыны тура

#2 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Бастапқы білім. « Ашық сұрақтар » әдісі Дескриптор: -Қараңғыны қай кезде көруге болатыны туралы айтады. -Көздің қажеттілігін түсіндіреді. -Көзге қандай күтім жасау керектігі жайында талқылайды «Ойлан тап» ойыны Дескриптор: -Аудиотаспадан дыбыстарды тыңдайды ,ажыратады. «Суреттерді топтастыру » әдісі Дескриптор: -Табиғи дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады. -Жасанды дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады. -Табиғи дыбыс көздерімен жасанды дыбыс көздерінің айырмашылықтарын ажыратады. «Понтомимика» әдісі Дескриптор: -Дыбысты мимикамен жасап көрсетеді,айтып береді.

2 слайд

Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Бастапқы білім. « Ашық сұрақтар » әдісі Дескриптор: -Қараңғыны қай кезде көруге болатыны туралы айтады. -Көздің қажеттілігін түсіндіреді. -Көзге қандай күтім жасау керектігі жайында талқылайды «Ойлан тап» ойыны Дескриптор: -Аудиотаспадан дыбыстарды тыңдайды ,ажыратады. «Суреттерді топтастыру » әдісі Дескриптор: -Табиғи дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады. -Жасанды дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады. -Табиғи дыбыс көздерімен жасанды дыбыс көздерінің айырмашылықтарын ажыратады. «Понтомимика» әдісі Дескриптор: -Дыбысты мимикамен жасап көрсетеді,айтып береді.

Саралау тапсырмалары: Тәжірбиелік жұмыс. «Дыбыс қалай таралады?» 1. Су құйылған ыдыс және тас дайындап ал . 2. Тасты судың

#3 слайд
Саралау тапсырмалары: Тәжірбиелік жұмыс. «Дыбыс қалай таралады?» 1. Су құйылған ыдыс және тас дайындап ал . 2. Тасты судың ішіне таста . 3. Судың бетінде пайда болған толқындарға мұқият қара . Толқындар дыбыстардың таралу жолын көрсетеді. Дескриптор: Барлығы: қарапайым тәжірибе жасайды. Көпшілігі : суға түскен тастан пайда болған толқындарының таралуын сипаттайды. Кейбіреуі: тәжірибенің негізінде дыбыстардың таралу ерекшелігін түсіндіреді

3 слайд

Саралау тапсырмалары: Тәжірбиелік жұмыс. «Дыбыс қалай таралады?» 1. Су құйылған ыдыс және тас дайындап ал . 2. Тасты судың ішіне таста . 3. Судың бетінде пайда болған толқындарға мұқият қара . Толқындар дыбыстардың таралу жолын көрсетеді. Дескриптор: Барлығы: қарапайым тәжірибе жасайды. Көпшілігі : суға түскен тастан пайда болған толқындарының таралуын сипаттайды. Кейбіреуі: тәжірибенің негізінде дыбыстардың таралу ерекшелігін түсіндіреді

«От шашу» - тәсілі « Бас бармақ » - тәсілі «Плюс, минус» - тәсілі « Бағдаршам »- тәсіліРефлексия «Алма ағашы» тәсілі.

#4 слайд
«От шашу» - тәсілі « Бас бармақ » - тәсілі «Плюс, минус» - тәсілі « Бағдаршам »- тәсіліРефлексия «Алма ағашы» тәсілі.  «Күлегештер »- тәсілі ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАР ТҮРЛЕРІ

4 слайд

«От шашу» - тәсілі « Бас бармақ » - тәсілі «Плюс, минус» - тәсілі « Бағдаршам »- тәсіліРефлексия «Алма ағашы» тәсілі.  «Күлегештер »- тәсілі ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАР ТҮРЛЕРІ

Әріптестерімнің тарапынан ықшамсабақтарын берген кезде оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қаншалықты тиімді екенін байқадым.Әрі

#5 слайд
Әріптестерімнің тарапынан ықшамсабақтарын берген кезде оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қаншалықты тиімді екенін байқадым.Әріптестерімнің арқасында түсінбеген жерлерімді толықтырып отырдым. Тренер тарапынан оқу мақсаты ,сабақ мақсаты бір-бірімен тығыз байланыста болатынын, қысқа мерзімді жоспардың сәтті болуы үшін тиімді әдіс- тәсілдердердің алуандығымен ,қалыптастырушы бағалау түрлерімен таныстым.Болашақта сабақ үрдісінде қолданып білімді оқушылар шығаратыныма сенімдімін. Ықшамсабақ

5 слайд

Әріптестерімнің тарапынан ықшамсабақтарын берген кезде оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қаншалықты тиімді екенін байқадым.Әріптестерімнің арқасында түсінбеген жерлерімді толықтырып отырдым. Тренер тарапынан оқу мақсаты ,сабақ мақсаты бір-бірімен тығыз байланыста болатынын, қысқа мерзімді жоспардың сәтті болуы үшін тиімді әдіс- тәсілдердердің алуандығымен ,қалыптастырушы бағалау түрлерімен таныстым.Болашақта сабақ үрдісінде қолданып білімді оқушылар шығаратыныма сенімдімін. Ықшамсабақ

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

#6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

6 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

Файл форматы:
pptx
24.04.2020
718
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі