3-сынып Жаратылыстану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Қазымбет орта мектеп бақша” КММ
бастауыш сынып мұғалімі Сабырбева Гулчара Тавкубаевна
Сабақ тақырыбы: Табиғи және жасанды
дыбыс көздері дегеніміз не?
Оқу мақсаттары:
1.5.3.2 дыбыстың
табиғи және жасанды
көздерін ажырату
1.1.2.1 қоршаған
ортадағы
құбылыстарға
бақылау жасау Бағалау критерийлері:
-Табиғи дыбыстар мен
жасанды дыбыс
көздеріне мысалдар
келтіреді, сипаттама
береді,салыстырады.
-Табиғи дыбыстар мен
жасанды дыбыстардың
айырмашылықтарын
біледі,берілген
тапсырма бойынша
сәйкес суретті
таңдайды.
-Табиғи дыбыс көздерін
қоршаған ортамен
байланыстырады. Сабақ мақсаттары:
Барлығы: дыбыстар
тақырыбы бойынша
аудио жазбаны тыңдайды
жəне дауыстарды
ажыратады .
Көпшілігі : дыбыстар
бойынша берілген суретке
қатысты мысалдар
келтіреді.
Кейбіреуі : тәжірибенің
негізінде дыбыстардың
таралу ерекшелігін
түсіндіреді
1 слайд
“ Қазымбет орта мектеп бақша” КММ бастауыш сынып мұғалімі Сабырбева Гулчара Тавкубаевна Сабақ тақырыбы: Табиғи және жасанды дыбыс көздері дегеніміз не? Оқу мақсаттары: 1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату 1.1.2.1 қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасау Бағалау критерийлері: -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыс көздеріне мысалдар келтіреді, сипаттама береді,салыстырады. -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыстардың айырмашылықтарын біледі,берілген тапсырма бойынша сәйкес суретті таңдайды. -Табиғи дыбыс көздерін қоршаған ортамен байланыстырады. Сабақ мақсаттары: Барлығы: дыбыстар тақырыбы бойынша аудио жазбаны тыңдайды жəне дауыстарды ажыратады . Көпшілігі : дыбыстар бойынша берілген суретке қатысты мысалдар келтіреді. Кейбіреуі : тәжірибенің негізінде дыбыстардың таралу ерекшелігін түсіндіреді
2 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері
Бастапқы білім.
« Ашық сұрақтар » әдісі
Дескриптор:
-Қараңғыны қай кезде көруге болатыны туралы айтады.
-Көздің қажеттілігін түсіндіреді.
-Көзге қандай күтім жасау керектігі жайында талқылайды
«Ойлан тап» ойыны
Дескриптор:
-Аудиотаспадан дыбыстарды тыңдайды ,ажыратады.
«Суреттерді топтастыру » әдісі
Дескриптор:
-Табиғи дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады.
-Жасанды дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады.
-Табиғи дыбыс көздерімен жасанды дыбыс көздерінің
айырмашылықтарын ажыратады.
«Понтомимика» әдісі
Дескриптор:
-Дыбысты мимикамен жасап көрсетеді,айтып береді.
2 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Бастапқы білім. « Ашық сұрақтар » әдісі Дескриптор: -Қараңғыны қай кезде көруге болатыны туралы айтады. -Көздің қажеттілігін түсіндіреді. -Көзге қандай күтім жасау керектігі жайында талқылайды «Ойлан тап» ойыны Дескриптор: -Аудиотаспадан дыбыстарды тыңдайды ,ажыратады. «Суреттерді топтастыру » әдісі Дескриптор: -Табиғи дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады. -Жасанды дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады. -Табиғи дыбыс көздерімен жасанды дыбыс көздерінің айырмашылықтарын ажыратады. «Понтомимика» әдісі Дескриптор: -Дыбысты мимикамен жасап көрсетеді,айтып береді.
3 слайд
Саралау тапсырмалары: Тәжірбиелік жұмыс. «Дыбыс
қалай таралады?»
1. Су құйылған ыдыс және тас дайындап ал .
2. Тасты судың ішіне таста .
3. Судың бетінде пайда болған толқындарға мұқият қара .
Толқындар дыбыстардың таралу жолын көрсетеді.
Дескриптор:
Барлығы: қарапайым тәжірибе жасайды.
Көпшілігі : суға түскен тастан пайда болған толқындарының
таралуын сипаттайды.
Кейбіреуі: тәжірибенің негізінде дыбыстардың таралу
ерекшелігін түсіндіреді
3 слайд
Саралау тапсырмалары: Тәжірбиелік жұмыс. «Дыбыс қалай таралады?» 1. Су құйылған ыдыс және тас дайындап ал . 2. Тасты судың ішіне таста . 3. Судың бетінде пайда болған толқындарға мұқият қара . Толқындар дыбыстардың таралу жолын көрсетеді. Дескриптор: Барлығы: қарапайым тәжірибе жасайды. Көпшілігі : суға түскен тастан пайда болған толқындарының таралуын сипаттайды. Кейбіреуі: тәжірибенің негізінде дыбыстардың таралу ерекшелігін түсіндіреді
4 слайд
«От шашу» - тәсілі
« Бас бармақ » -
тәсілі
«Плюс, минус» -
тәсілі « Бағдаршам »-
тәсіліРефлексия
«Алма ағашы» тәсілі.
«Күлегештер »- тәсілі ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАР ТҮРЛЕРІ
4 слайд
«От шашу» - тәсілі « Бас бармақ » - тәсілі «Плюс, минус» - тәсілі « Бағдаршам »- тәсіліРефлексия «Алма ағашы» тәсілі. «Күлегештер »- тәсілі ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАР ТҮРЛЕРІ
5 слайд
Әріптестерімнің тарапынан ықшамсабақтарын
берген кезде оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін
қаншалықты тиімді екенін
байқадым.Әріптестерімнің арқасында түсінбеген
жерлерімді толықтырып отырдым.
Тренер тарапынан оқу мақсаты ,сабақ мақсаты
бір-бірімен тығыз байланыста болатынын, қысқа
мерзімді жоспардың сәтті болуы үшін тиімді әдіс-
тәсілдердердің алуандығымен ,қалыптастырушы
бағалау түрлерімен таныстым.Болашақта сабақ
үрдісінде қолданып білімді оқушылар
шығаратыныма сенімдімін. Ықшамсабақ
5 слайд
Әріптестерімнің тарапынан ықшамсабақтарын берген кезде оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қаншалықты тиімді екенін байқадым.Әріптестерімнің арқасында түсінбеген жерлерімді толықтырып отырдым. Тренер тарапынан оқу мақсаты ,сабақ мақсаты бір-бірімен тығыз байланыста болатынын, қысқа мерзімді жоспардың сәтті болуы үшін тиімді әдіс- тәсілдердердің алуандығымен ,қалыптастырушы бағалау түрлерімен таныстым.Болашақта сабақ үрдісінде қолданып білімді оқушылар шығаратыныма сенімдімін. Ықшамсабақ
6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ !
6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !