Материалдар / 3-сынып Жаратылыстану

3-сынып Жаратылыстану

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырыбы:Табиғи және жасанды дыбыс көздері дегеніміз не?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2020
564
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Қазымбет орта мектеп бақша” КММ бастауыш сынып

1 слайд
“ Қазымбет орта мектеп бақша” КММ бастауыш сынып мұғалімі Сабырбева Гулчара Тавкубаевна Сабақ тақырыбы: Табиғи және жасанды дыбыс көздері дегеніміз не? Оқу мақсаттары: 1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату 1.1.2.1 қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасау Бағалау критерийлері: -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыс көздеріне мысалдар келтіреді, сипаттама береді,салыстырады. -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыстардың айырмашылықтарын біледі,берілген тапсырма бойынша сәйкес суретті таңдайды. -Табиғи дыбыс көздерін қоршаған ортамен байланыстырады. Сабақ мақсаттары: Барлығы: дыбыстар тақырыбы бойынша аудио жазбаны тыңдайды жəне дауыстарды ажыратады . Көпшілігі : дыбыстар бойынша берілген суретке қатысты мысалдар келтіреді. Кейбіреуі : тәжірибенің негізінде дыбыстардың таралу ерекшелігін түсіндіреді

1 слайд

“ Қазымбет орта мектеп бақша” КММ бастауыш сынып мұғалімі Сабырбева Гулчара Тавкубаевна Сабақ тақырыбы: Табиғи және жасанды дыбыс көздері дегеніміз не? Оқу мақсаттары: 1.5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату 1.1.2.1 қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасау Бағалау критерийлері: -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыс көздеріне мысалдар келтіреді, сипаттама береді,салыстырады. -Табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыстардың айырмашылықтарын біледі,берілген тапсырма бойынша сәйкес суретті таңдайды. -Табиғи дыбыс көздерін қоршаған ортамен байланыстырады. Сабақ мақсаттары: Барлығы: дыбыстар тақырыбы бойынша аудио жазбаны тыңдайды жəне дауыстарды ажыратады . Көпшілігі : дыбыстар бойынша берілген суретке қатысты мысалдар келтіреді. Кейбіреуі : тәжірибенің негізінде дыбыстардың таралу ерекшелігін түсіндіреді

Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Бастапқы білім. « Ашық сұрақтар » әдісі Дескриптор: -Қараңғыны қай кезде көруге болатыны тура

2 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Бастапқы білім. « Ашық сұрақтар » әдісі Дескриптор: -Қараңғыны қай кезде көруге болатыны туралы айтады. -Көздің қажеттілігін түсіндіреді. -Көзге қандай күтім жасау керектігі жайында талқылайды «Ойлан тап» ойыны Дескриптор: -Аудиотаспадан дыбыстарды тыңдайды ,ажыратады. «Суреттерді топтастыру » әдісі Дескриптор: -Табиғи дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады. -Жасанды дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады. -Табиғи дыбыс көздерімен жасанды дыбыс көздерінің айырмашылықтарын ажыратады. «Понтомимика» әдісі Дескриптор: -Дыбысты мимикамен жасап көрсетеді,айтып береді.

2 слайд

Белсенді оқу әдіс-тәсілдері Бастапқы білім. « Ашық сұрақтар » әдісі Дескриптор: -Қараңғыны қай кезде көруге болатыны туралы айтады. -Көздің қажеттілігін түсіндіреді. -Көзге қандай күтім жасау керектігі жайында талқылайды «Ойлан тап» ойыны Дескриптор: -Аудиотаспадан дыбыстарды тыңдайды ,ажыратады. «Суреттерді топтастыру » әдісі Дескриптор: -Табиғи дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады. -Жасанды дыбыс көздеріне арналған суреттерді жеке топтастырады. -Табиғи дыбыс көздерімен жасанды дыбыс көздерінің айырмашылықтарын ажыратады. «Понтомимика» әдісі Дескриптор: -Дыбысты мимикамен жасап көрсетеді,айтып береді.

Саралау тапсырмалары: Тәжірбиелік жұмыс. «Дыбыс қалай таралады?» 1. Су құйылған ыдыс және тас дайындап ал . 2. Тасты судың

3 слайд
Саралау тапсырмалары: Тәжірбиелік жұмыс. «Дыбыс қалай таралады?» 1. Су құйылған ыдыс және тас дайындап ал . 2. Тасты судың ішіне таста . 3. Судың бетінде пайда болған толқындарға мұқият қара . Толқындар дыбыстардың таралу жолын көрсетеді. Дескриптор: Барлығы: қарапайым тәжірибе жасайды. Көпшілігі : суға түскен тастан пайда болған толқындарының таралуын сипаттайды. Кейбіреуі: тәжірибенің негізінде дыбыстардың таралу ерекшелігін түсіндіреді

3 слайд

Саралау тапсырмалары: Тәжірбиелік жұмыс. «Дыбыс қалай таралады?» 1. Су құйылған ыдыс және тас дайындап ал . 2. Тасты судың ішіне таста . 3. Судың бетінде пайда болған толқындарға мұқият қара . Толқындар дыбыстардың таралу жолын көрсетеді. Дескриптор: Барлығы: қарапайым тәжірибе жасайды. Көпшілігі : суға түскен тастан пайда болған толқындарының таралуын сипаттайды. Кейбіреуі: тәжірибенің негізінде дыбыстардың таралу ерекшелігін түсіндіреді

«От шашу» - тәсілі « Бас бармақ » - тәсілі «Плюс, минус» - тәсілі « Бағдаршам »- тәсіліРефлексия «Алма ағашы» тәсілі.

4 слайд
«От шашу» - тәсілі « Бас бармақ » - тәсілі «Плюс, минус» - тәсілі « Бағдаршам »- тәсіліРефлексия «Алма ағашы» тәсілі.  «Күлегештер »- тәсілі ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАР ТҮРЛЕРІ

4 слайд

«От шашу» - тәсілі « Бас бармақ » - тәсілі «Плюс, минус» - тәсілі « Бағдаршам »- тәсіліРефлексия «Алма ағашы» тәсілі.  «Күлегештер »- тәсілі ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАР ТҮРЛЕРІ

Әріптестерімнің тарапынан ықшамсабақтарын берген кезде оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қаншалықты тиімді екенін байқадым.Әрі

5 слайд
Әріптестерімнің тарапынан ықшамсабақтарын берген кезде оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қаншалықты тиімді екенін байқадым.Әріптестерімнің арқасында түсінбеген жерлерімді толықтырып отырдым. Тренер тарапынан оқу мақсаты ,сабақ мақсаты бір-бірімен тығыз байланыста болатынын, қысқа мерзімді жоспардың сәтті болуы үшін тиімді әдіс- тәсілдердердің алуандығымен ,қалыптастырушы бағалау түрлерімен таныстым.Болашақта сабақ үрдісінде қолданып білімді оқушылар шығаратыныма сенімдімін. Ықшамсабақ

5 слайд

Әріптестерімнің тарапынан ықшамсабақтарын берген кезде оқытудың жаңа әдіс- тәсілдерін қаншалықты тиімді екенін байқадым.Әріптестерімнің арқасында түсінбеген жерлерімді толықтырып отырдым. Тренер тарапынан оқу мақсаты ,сабақ мақсаты бір-бірімен тығыз байланыста болатынын, қысқа мерзімді жоспардың сәтті болуы үшін тиімді әдіс- тәсілдердердің алуандығымен ,қалыптастырушы бағалау түрлерімен таныстым.Болашақта сабақ үрдісінде қолданып білімді оқушылар шығаратыныма сенімдімін. Ықшамсабақ

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

6 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

6 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ !

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ