3 сынып Сабақтың тақырыбы Өсімдіктің тіршілігіне судың әсері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту аясында қазақ тілінде
оқытатын мектептердің бастауыш сынып мұғалімдерінің біліктілігін арттыру
бағдарламасы бойынша курстан өткен Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы
М.Горький атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Бектурганова
Жибек Махмудовнаның өткізген ықшам сабағы
3 сынып
Ортақ тақырып: Ж ақсыдан
үйрен жаманан жирен
Пәні Жаратылыстану
І-тоқса н Сабақтың
тақырыбы:
Өсімдік
тіршілігіне судың
әсері
Сабақ мақсаттары
Барлық
оқушылар:
Өсімдіктерге
судың
маңыздылығын
білу.
Құрғақшылық
жағдайында
өсетін
өсімдіктердің
ылғалды қалай
үнемдейтінін
анықтау. Оқушылардың
басым бөлігі:
Суару кестесін
өзгертудің
өсімдікке әсерін
айту. тәжірибе
жасау.
Өсімдіктердің
ылғалды
жұмсауға қалай
бейімделгенін
түсіну. Кейбір
оқушылар :
Өсімдіктің көбі
тіршілігіне
қолайсыз
жағдайда
жапырағына,
сабағына ылғал
сақтау арқылы
өзін
құтқаратынын
тәжірибе жасау
арқылы
дәлелдеу.Бөлім:
Тірі табиғат бөлімі
Мен зеріттеушімін
Бөлімше:
2.1 Өсімдік
1.2 Табиғаттану
әдістері
3.2.1.2 Өсімдіктердің қоршаған орта
жағдайларына бейімделу жолдарын
түсіндіру.
3.1.2.4 Эксперимент нәтижелерін
құрылған жоспарға сәйкес диаграмма
түрінде көрсету қорытындыларын жасау. Оқу
мақсаттары:
1 слайд
Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту аясында қазақ тілінде оқытатын мектептердің бастауыш сынып мұғалімдерінің біліктілігін арттыру бағдарламасы бойынша курстан өткен Алматы облысы Еңбекшіқазақ ауданы М.Горький атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Бектурганова Жибек Махмудовнаның өткізген ықшам сабағы 3 сынып Ортақ тақырып: Ж ақсыдан үйрен жаманан жирен Пәні Жаратылыстану І-тоқса н Сабақтың тақырыбы: Өсімдік тіршілігіне судың әсері Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Өсімдіктерге судың маңыздылығын білу. Құрғақшылық жағдайында өсетін өсімдіктердің ылғалды қалай үнемдейтінін анықтау. Оқушылардың басым бөлігі: Суару кестесін өзгертудің өсімдікке әсерін айту. тәжірибе жасау. Өсімдіктердің ылғалды жұмсауға қалай бейімделгенін түсіну. Кейбір оқушылар : Өсімдіктің көбі тіршілігіне қолайсыз жағдайда жапырағына, сабағына ылғал сақтау арқылы өзін құтқаратынын тәжірибе жасау арқылы дәлелдеу.Бөлім: Тірі табиғат бөлімі Мен зеріттеушімін Бөлімше: 2.1 Өсімдік 1.2 Табиғаттану әдістері 3.2.1.2 Өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу жолдарын түсіндіру. 3.1.2.4 Эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету қорытындыларын жасау. Оқу мақсаттары:
2 слайд
Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру
бағдарламасы-заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын
қанағаттандыратын бағдарлама болғандықтан курста алған білімімді
негізге ала отырып белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін пайдаланып
ықшам сабағымды құрдым.
Белсенді оқыту
әдістері
1.Нұсқау беру және айту
2.Көрсету және
модельдеу
3.Түсіндіру және сипаттау
4.Сұрақ қою және
талқылау
5.Зерделеу және зерттеу
6.Бекіту және
қолданысқа енгізу
7.Рефлекция және
бағамдау
8.Қорытынды шығару
және есте сақтау Саралау
тәсілдері.
1.Тапсырма
2.Дерекөздер
3.Қарқын
4.Қорытынды
5.Диалог және
қолдау көрсету
6.Бағалау
7.Жіктеу Интербелсенді
әдіс-тәсілдер
1. Сұрақты ұстап
ал
2. Бірге
ойлаймыз
3. Конверттегі
сұрақ
4.Алма ағашы
2 слайд
Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы-заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын бағдарлама болғандықтан курста алған білімімді негізге ала отырып белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін пайдаланып ықшам сабағымды құрдым. Белсенді оқыту әдістері 1.Нұсқау беру және айту 2.Көрсету және модельдеу 3.Түсіндіру және сипаттау 4.Сұрақ қою және талқылау 5.Зерделеу және зерттеу 6.Бекіту және қолданысқа енгізу 7.Рефлекция және бағамдау 8.Қорытынды шығару және есте сақтау Саралау тәсілдері. 1.Тапсырма 2.Дерекөздер 3.Қарқын 4.Қорытынды 5.Диалог және қолдау көрсету 6.Бағалау 7.Жіктеу Интербелсенді әдіс-тәсілдер 1. Сұрақты ұстап ал 2. Бірге ойлаймыз 3. Конверттегі сұрақ 4.Алма ағашы
3 слайд
№ 1 тапсырма. ( МК) «Сұрақты ұстап ал» әдісі.
Белсенді оқыту: «Сұрақ қою және талқылау» Барлы қ оқушылардың
қатысып отырғанына көз жеткізу үшін сұрақ қою әдісі.
Саралау: «Тапсырма» мұның құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға
арналған тапсырмалар кіреді.
-Психологтялық
ахуал
Ертеңгілік шеңбері
Қол алысып, қәне, біз,
Достасайық бәріміз.
(3 мин)
Бағалау критерийі :
1. Өсімдікке судың
әсерін біліеді ,
мысалдар келтіре
алады.
Дескрипторлары:
1.Жусан мен тұңғиықты ажыратады.
2. Өсімдіктерге су қажет екенін біледі.
3. Жусан мен тұңғиық ылғалды
жұмсауға бейімделгенін түсіндіру.
Толық
жауап
Толық
емес
жауап
Қалыпт
ы жауапҚалыптастырушы
бағалау
Мұғалімнің
бағалауы.
«Мадақтау сөздері» Түйін сөз
Өсімдік Растение Plant
Жапырақ Лист Leat Су өсімдіктің өсу үшін
керек.
Өзен жағасында ,
батпақта өсетін
өсімдіктер ылғалдың
мол болуына
бейімделеді.
Өсімдіктер суды әр
түрлі мөлшерде
сіңіреді.Өсімдіктер жер
шарының әр
түрлі табиғат
жағдайында
тіршілік етеді.
- Өсімдіктерге су
не үшін қажет?
- Өзен жағасында
батпақта өсетін
өсімдік ылғалдың
мол болуына
бейімделеме?
- Жер бетіндегі
барлық
өсімдіктер бір
келкі суарыла
ма? - Өсімдіктер күн сәулесі мен
көмірқышқыл газды қоректік
заттарға айналдыру үшін
суды қолданады. Су
өсімдіктің өсу үшін қажет. Н Нәтиже : 7
мин
3.2.1.2 Өсімдіктердің
қоршаған орта
жағдайларына
бейімделу жолдарын
түсіндіру .
3 слайд
№ 1 тапсырма. ( МК) «Сұрақты ұстап ал» әдісі. Белсенді оқыту: «Сұрақ қою және талқылау» Барлы қ оқушылардың қатысып отырғанына көз жеткізу үшін сұрақ қою әдісі. Саралау: «Тапсырма» мұның құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. -Психологтялық ахуал Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. (3 мин) Бағалау критерийі : 1. Өсімдікке судың әсерін біліеді , мысалдар келтіре алады. Дескрипторлары: 1.Жусан мен тұңғиықты ажыратады. 2. Өсімдіктерге су қажет екенін біледі. 3. Жусан мен тұңғиық ылғалды жұмсауға бейімделгенін түсіндіру. Толық жауап Толық емес жауап Қалыпт ы жауапҚалыптастырушы бағалау Мұғалімнің бағалауы. «Мадақтау сөздері» Түйін сөз Өсімдік Растение Plant Жапырақ Лист Leat Су өсімдіктің өсу үшін керек. Өзен жағасында , батпақта өсетін өсімдіктер ылғалдың мол болуына бейімделеді. Өсімдіктер суды әр түрлі мөлшерде сіңіреді.Өсімдіктер жер шарының әр түрлі табиғат жағдайында тіршілік етеді. - Өсімдіктерге су не үшін қажет? - Өзен жағасында батпақта өсетін өсімдік ылғалдың мол болуына бейімделеме? - Жер бетіндегі барлық өсімдіктер бір келкі суарыла ма? - Өсімдіктер күн сәулесі мен көмірқышқыл газды қоректік заттарға айналдыру үшін суды қолданады. Су өсімдіктің өсу үшін қажет. Н Нәтиже : 7 мин 3.2.1.2 Өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу жолдарын түсіндіру .
4 слайд
№ 2 тапсырма Оқулықпен
жұмыс 18-19 беттер
(ЖБ) «Бірге ойлаймыз» әдісі
Жұптық жұмыс
Белсенді оқыту : «Түсіндіру және
сипаттау» Бұрынғы жұмысқа
немесе әдіске негіздеп нақты,
жақсы құрылымдалған түсініктеме
беру
Саралау: «Диалог және қолдау
көрсету» Мұғалім оқушыларды
ойланту үшін және бірқатар
жауаптар алу үшін алдын ала
дайындалған сұрақтарды қояды
1.Өсімдіктерге ауа қажетпа?
2. Құрғақшылық жағдайында
өсетін өсімдіктер ылғалды
қалай үнемдейді?
3. Батп ақта өскен қарағайдың
тамыры неліктен өзгереді? Бағалау критерийі:
2. Өсімдіктің қоршаған
ортаға қалай
бейімделетінін түсіндіре
алады.
Дескрипторлар:
1. Өсімдіктердің тамырларының
ерекшеліктерін айтады.
2. Құрғақ және ылғал жерде
өсетін өсімдіктерді атайды.
3. Құрғақ және ылғал жерге
бейімделетінін айтады .
Толық жауап
Толық емес
жауап
Қалыпты
жауапБулану Испарение Evaporation
Су Вода Water1. Өсімдіктер тыныс алады.
2. Өсімдіктің көбі
тіршілігіне қолайсыз
жағдайда жапырағына,
сабағына ылғал сақтайды.
3. Құрғақ жерде өсетін
өсімдіктердің тереңнен су
тартатын ұзын тамырлары
болады. 10
мин
3.2.1.2 Өсімдіктердің
қоршаған орта
жағдайларына
бейімделу жолдарын
түсіндіру.
Н әтиже:
Өсімдіктердің тамырларының
ерекшеліктерін біледі. Құрғақ
және ылғал жерде өсетін
өсімдіктердің
айырмашылықтарын біледі. Түйін сөз
Ынталандыру
4 слайд
№ 2 тапсырма Оқулықпен жұмыс 18-19 беттер (ЖБ) «Бірге ойлаймыз» әдісі Жұптық жұмыс Белсенді оқыту : «Түсіндіру және сипаттау» Бұрынғы жұмысқа немесе әдіске негіздеп нақты, жақсы құрылымдалған түсініктеме беру Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» Мұғалім оқушыларды ойланту үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған сұрақтарды қояды 1.Өсімдіктерге ауа қажетпа? 2. Құрғақшылық жағдайында өсетін өсімдіктер ылғалды қалай үнемдейді? 3. Батп ақта өскен қарағайдың тамыры неліктен өзгереді? Бағалау критерийі: 2. Өсімдіктің қоршаған ортаға қалай бейімделетінін түсіндіре алады. Дескрипторлар: 1. Өсімдіктердің тамырларының ерекшеліктерін айтады. 2. Құрғақ және ылғал жерде өсетін өсімдіктерді атайды. 3. Құрғақ және ылғал жерге бейімделетінін айтады . Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауапБулану Испарение Evaporation Су Вода Water1. Өсімдіктер тыныс алады. 2. Өсімдіктің көбі тіршілігіне қолайсыз жағдайда жапырағына, сабағына ылғал сақтайды. 3. Құрғақ жерде өсетін өсімдіктердің тереңнен су тартатын ұзын тамырлары болады. 10 мин 3.2.1.2 Өсімдіктердің қоршаған орта жағдайларына бейімделу жолдарын түсіндіру. Н әтиже: Өсімдіктердің тамырларының ерекшеліктерін біледі. Құрғақ және ылғал жерде өсетін өсімдіктердің айырмашылықтарын біледі. Түйін сөз Ынталандыру
5 слайд
Критериалды бағалау
Критериалды бағалау
жүйесін 1963 жылы Роберт
Юджин Глейзер енгізген Критериалды бағалау жуйесі
қалыптастырушы бағалау (ҚБ) мен
жиынтық бағалауды (ЖБ) қамтиды
Қалыптастырушы бағалау
-Оқушының білім деңгейін анықтау
үшін
-Оқушыны ынталандыру,сабаққа деген
құлшынысын арттыру,ішкі уәжін ояту
мақсатында қолданылады. Қалыптастырушы бағалау-оқу үдерісін дер
кезінде түзетуге мүмкіндік беретін,білім
алушы мен мұғалім арасындағы кері
байланысты қамтамасыз етіп,үздіксіз
жүргізілетін бағалаудың түрі.
Толық
жауап
Толық
емес
жауап
Қалыпты
жауап Толық
жауап
Толық
емес
жауап
Қалыпты
жауап Толық
жауап
Толық
емес
жауап
Қалыпты
жауап Толық
жауап
Толық емес
жауап
Қалыпты
жауап
«Ж ұлдызшалар
тарату»
Ынталандыру «Сағат тілі»
Білім
деңгейін
анықтау «Ақылды
үкілер»
Ынталандыру «Тәтті
алмалар»
Ынталандыру
5 слайд
Критериалды бағалау Критериалды бағалау жүйесін 1963 жылы Роберт Юджин Глейзер енгізген Критериалды бағалау жуйесі қалыптастырушы бағалау (ҚБ) мен жиынтық бағалауды (ЖБ) қамтиды Қалыптастырушы бағалау -Оқушының білім деңгейін анықтау үшін -Оқушыны ынталандыру,сабаққа деген құлшынысын арттыру,ішкі уәжін ояту мақсатында қолданылады. Қалыптастырушы бағалау-оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін,білім алушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз етіп,үздіксіз жүргізілетін бағалаудың түрі. Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап Толық жауап Толық емес жауап Қалыпты жауап «Ж ұлдызшалар тарату» Ынталандыру «Сағат тілі» Білім деңгейін анықтау «Ақылды үкілер» Ынталандыру «Тәтті алмалар» Ынталандыру
6 слайд
Ықшам сабақ
Қалыптастырушы
бағалау
«Тәтті алма» Әріптестерімнің ықшам
сабағындағы қолданған әдіс-
тәсілдері.
Әріптесім Дауылбаева Наргиза
Амантайқызының
жаратылыстану пәнінен
өткізген ықшам сабағында
қолданылған әдіс-тәсілі
«Сұрақ ілмегі»
әдісі «Бэкроним» әдісі
Тренердің маған берген кері байланысы бойынша.
Ықшам сабақ құру барысында тапсырмаларға
байланысты бағалау критерий құруға ұсыныс
жасады. Дескрипторлар құруда екі үш рет түзетулер
жасауға бағыт бағдар берді.
Мұғалім үздіксіз ізденіп,
жетіліп отырғанда ғана мұғалім,
ізденуі тоқтаған сәтте оның мұғалімдігі де
жойылады.
К.Ушинский
6 слайд
Ықшам сабақ Қалыптастырушы бағалау «Тәтті алма» Әріптестерімнің ықшам сабағындағы қолданған әдіс- тәсілдері. Әріптесім Дауылбаева Наргиза Амантайқызының жаратылыстану пәнінен өткізген ықшам сабағында қолданылған әдіс-тәсілі «Сұрақ ілмегі» әдісі «Бэкроним» әдісі Тренердің маған берген кері байланысы бойынша. Ықшам сабақ құру барысында тапсырмаларға байланысты бағалау критерий құруға ұсыныс жасады. Дескрипторлар құруда екі үш рет түзетулер жасауға бағыт бағдар берді. Мұғалім үздіксіз ізденіп, жетіліп отырғанда ғана мұғалім, ізденуі тоқтаған сәтте оның мұғалімдігі де жойылады. К.Ушинский
7 слайд
РефлексияНЕ
ҮЙРЕНДІМ? Болашаққа
жоспарым
Сабақ жоспарын құруда
тапсырмаларды анық
тұжырымдап,оқу
мақсаттарына бағыттау.
Тиімді кері байланыс
беру.
Тапсырмаларға сәйкес
бағалау критерий,
дискриптор құру.
ҰМЖ,ОМЖ-ны
қолданып, ҚМЖ-ны
дұрыс құруды үйрендім. Ақпараттарды терең
талдауға үйретемін.
Оқушылардың сыни
ойлауын дамыту үшін
ашық сұрақтарды
қолданамын.
Оқушыларды тақырыпқа
сай сұрақты дұрыс қоюға
үйретемін.
Сараланған сұрақтар
арқылы өз пікірін ашық
айтуға үйрету.
7 слайд
РефлексияНЕ ҮЙРЕНДІМ? Болашаққа жоспарым Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап,оқу мақсаттарына бағыттау. Тиімді кері байланыс беру. Тапсырмаларға сәйкес бағалау критерий, дискриптор құру. ҰМЖ,ОМЖ-ны қолданып, ҚМЖ-ны дұрыс құруды үйрендім. Ақпараттарды терең талдауға үйретемін. Оқушылардың сыни ойлауын дамыту үшін ашық сұрақтарды қолданамын. Оқушыларды тақырыпқа сай сұрақты дұрыс қоюға үйретемін. Сараланған сұрақтар арқылы өз пікірін ашық айтуға үйрету.