Материалдар / 4_ЖББ_Транскрипция. Премрибонуклеин қышқылы посттранскрипциялық модификациясы

4_ЖББ_Транскрипция. Премрибонуклеин қышқылы посттранскрипциялық модификациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
4_ЖББ_Транскрипция. Премрибонуклеин қышқылы посттранскрипциялық модификациясы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2024
99
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

1 слайд
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

1 слайд

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Транскрипция

2 слайд
Транскрипция

2 слайд

Транскрипция

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

3 слайд
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

3 слайд

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Трансляция

4 слайд
Трансляция

4 слайд

Трансляция

1.Бәсекеге қабілетті ингибиторларға мысал келтіріңдер? Суретті сипаттаңдар? 2. Бәсекеге қабілетсіз ингибиторларға мысал ке

5 слайд
1.Бәсекеге қабілетті ингибиторларға мысал келтіріңдер? Суретті сипаттаңдар? 2. Бәсекеге қабілетсіз ингибиторларға мысал келтіріңдер? Суретті сипаттаңдар?

5 слайд

1.Бәсекеге қабілетті ингибиторларға мысал келтіріңдер? Суретті сипаттаңдар? 2. Бәсекеге қабілетсіз ингибиторларға мысал келтіріңдер? Суретті сипаттаңдар?

Оқу мақсаты 11.4.1.4 - нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау Тақырыбы: Транскрипция. Премрибон

6 слайд
Оқу мақсаты 11.4.1.4 - нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау Тақырыбы: Транскрипция. Премрибонуклеин қышқылы посттранскрипциялық модификациясы Сабақтың мақсаты: •нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау ; •Премрибонуклеин қышқылының посттранскрипциялық модификациясын оқып білу .

6 слайд

Оқу мақсаты 11.4.1.4 - нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау Тақырыбы: Транскрипция. Премрибонуклеин қышқылы посттранскрипциялық модификациясы Сабақтың мақсаты: •нәруыз биосинтезі үдерісіндегі транскрипция мен трансляцияны сипаттау ; •Премрибонуклеин қышқылының посттранскрипциялық модификациясын оқып білу .

7 слайд

7 слайд

Бағалау

8 слайд
Бағалау

8 слайд

Бағалау

•Нәруыз биосинтезі. Бұл - өте маңызды үдеріс. Мұнда ДНҚ, РНҚ, АТФ және нәруыздардың қызметі бірігеді. •ДНҚ-да жазылған тұқым қу

9 слайд
•Нәруыз биосинтезі. Бұл - өте маңызды үдеріс. Мұнда ДНҚ, РНҚ, АТФ және нәруыздардың қызметі бірігеді. •ДНҚ-да жазылған тұқым қуалау акпараты РНҚ-ның ақпараттык (аРНҚ) молекулаларымен цитоплазмаға беріліп, арнайы органоидтар — рибосомалардың жәрдемімен нәруыз синтезделеді. •Бүған тРНҚ қажетті аминқышқылдарды жеткізіп, аРНҚ-да жазылған тапсырыс жүйесінде сапқа тұрғызады. рРНҚ-дан тұратын рибосома пептидтік байланыс түзе отырып, осы аминқышқылдарды жалғастырып қосады. Қажетті тәртіпте және мөлшерде қосылған осы аминқышқылдар | нәруыз деп есептеледі. •Осы үдерістердің барлығына АТФ энергиясы жұмсалады. Реакциялардың барлығына қажетті нәруыз - ферменттер қатысады, онсыз биосинтездің жүруі мүмкін емес. •Нәруыз биосинтезінің үдерісі тұқым қуалау ақпаратын жүзеге асыру үдерісі деп те аталады. Оны мына сызбанұскамен белгілеуге болады: ДНҚ РНҚ нәруыз. Көбінесе былай деп те айтады: «РНҚ ДНҚ-ға жазылған ақпаратты нәруызда нақтылы көрсетіп, іске асырады».

9 слайд

•Нәруыз биосинтезі. Бұл - өте маңызды үдеріс. Мұнда ДНҚ, РНҚ, АТФ және нәруыздардың қызметі бірігеді. •ДНҚ-да жазылған тұқым қуалау акпараты РНҚ-ның ақпараттык (аРНҚ) молекулаларымен цитоплазмаға беріліп, арнайы органоидтар — рибосомалардың жәрдемімен нәруыз синтезделеді. •Бүған тРНҚ қажетті аминқышқылдарды жеткізіп, аРНҚ-да жазылған тапсырыс жүйесінде сапқа тұрғызады. рРНҚ-дан тұратын рибосома пептидтік байланыс түзе отырып, осы аминқышқылдарды жалғастырып қосады. Қажетті тәртіпте және мөлшерде қосылған осы аминқышқылдар | нәруыз деп есептеледі. •Осы үдерістердің барлығына АТФ энергиясы жұмсалады. Реакциялардың барлығына қажетті нәруыз - ферменттер қатысады, онсыз биосинтездің жүруі мүмкін емес. •Нәруыз биосинтезінің үдерісі тұқым қуалау ақпаратын жүзеге асыру үдерісі деп те аталады. Оны мына сызбанұскамен белгілеуге болады: ДНҚ РНҚ нәруыз. Көбінесе былай деп те айтады: «РНҚ ДНҚ-ға жазылған ақпаратты нәруызда нақтылы көрсетіп, іске асырады».

Биологияда трансляция деп цитоплазмадағы рибосомада өтетін полипептидтердің аминқышқылдарынан синтезделуін айтады: 1) матриц

10 слайд
Биологияда трансляция деп цитоплазмадағы рибосомада өтетін полипептидтердің аминқышқылдарынан синтезделуін айтады: 1) матрица ретінде мРНК, 2) аминқышқылдардың тасымалдаушысы ретінде тРНК, сондай-ақ 3) процестің әртүрлі кезеңдерінде каталитикалық функцияны орындайтын бірқатар белокты факторлар. Трансляция барлық тірі ағзалардың жасушаларында өтеді, бұл тірі табиғаттың іргелі процесі. Трансляция процесі кезеңдері: инициация-рибосоманың бастапқы кодонды тануы және синтездің басталуы. элонгация-ақуыз синтезі. терминация-тоқтатушы кодонды (стоп-кодонды) тану және өнімді бөлу.

10 слайд

Биологияда трансляция деп цитоплазмадағы рибосомада өтетін полипептидтердің аминқышқылдарынан синтезделуін айтады: 1) матрица ретінде мРНК, 2) аминқышқылдардың тасымалдаушысы ретінде тРНК, сондай-ақ 3) процестің әртүрлі кезеңдерінде каталитикалық функцияны орындайтын бірқатар белокты факторлар. Трансляция барлық тірі ағзалардың жасушаларында өтеді, бұл тірі табиғаттың іргелі процесі. Трансляция процесі кезеңдері: инициация-рибосоманың бастапқы кодонды тануы және синтездің басталуы. элонгация-ақуыз синтезі. терминация-тоқтатушы кодонды (стоп-кодонды) тану және өнімді бөлу.

Топпен жұмыс. Постер қорғау 1.Топ. РНҚ синтезі 2.Топ. Трансляция кезеңдері 3.Топ. Трансляция мен транскрипция процестерінің е

11 слайд
Топпен жұмыс. Постер қорғау 1.Топ. РНҚ синтезі 2.Топ. Трансляция кезеңдері 3.Топ. Трансляция мен транскрипция процестерінің ерекшеліктері

11 слайд

Топпен жұмыс. Постер қорғау 1.Топ. РНҚ синтезі 2.Топ. Трансляция кезеңдері 3.Топ. Трансляция мен транскрипция процестерінің ерекшеліктері

ҚБ тапсырмалары 1 тапсырма. А және В әріптерімен көрсетілген нәруыз биосинтезі кезеңдерін атаңыз?

12 слайд
ҚБ тапсырмалары 1 тапсырма. А және В әріптерімен көрсетілген нәруыз биосинтезі кезеңдерін атаңыз?

12 слайд

ҚБ тапсырмалары 1 тапсырма. А және В әріптерімен көрсетілген нәруыз биосинтезі кезеңдерін атаңыз?

2 тапсырма. Сәйкестендір 1.Инициация А. 2.Элонгация Б. 3.Терминация В. 4.Транслокация Г. 5.Трансляция Д. 6.Транскрипция Е.

13 слайд
2 тапсырма. Сәйкестендір 1.Инициация А. 2.Элонгация Б. 3.Терминация В. 4.Транслокация Г. 5.Трансляция Д. 6.Транскрипция Е.

13 слайд

2 тапсырма. Сәйкестендір 1.Инициация А. 2.Элонгация Б. 3.Терминация В. 4.Транслокация Г. 5.Трансляция Д. 6.Транскрипция Е.

3 тапсырма. Функ. сауат. тапсырмасы. – Болашақта тұқым қуалау аурулары одан әрі көбейе беруі мүмкін бе, уақыт өткен сайын олар

14 слайд
3 тапсырма. Функ. сауат. тапсырмасы. – Болашақта тұқым қуалау аурулары одан әрі көбейе беруі мүмкін бе, уақыт өткен сайын олардың жаңа түрлері пайда бола ма? Жалпы, оларға қатысты қандай ғылыми болжам бар?

14 слайд

3 тапсырма. Функ. сауат. тапсырмасы. – Болашақта тұқым қуалау аурулары одан әрі көбейе беруі мүмкін бе, уақыт өткен сайын олардың жаңа түрлері пайда бола ма? Жалпы, оларға қатысты қандай ғылыми болжам бар?

https://www.educaplay.com/learning-resources/20279134- learning_resource.html

15 слайд
https://www.educaplay.com/learning-resources/20279134- learning_resource.html

15 слайд

https://www.educaplay.com/learning-resources/20279134- learning_resource.html

Кері байланыс

16 слайд
Кері байланыс

16 слайд

Кері байланыс

Үйге тапсырма:

17 слайд
Үйге тапсырма:

17 слайд

Үйге тапсырма: