Материалдар / 5 сынып " тірі ағзалардың ұйымдасу деңгейі"

5 сынып " тірі ағзалардың ұйымдасу деңгейі"

Материал туралы қысқаша түсінік
материал жас мамандарға көмек болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2021
2812
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пәні: Жаратылыстану Сыныбы: 5 «Е» Пән мұғалімі: Қожамжарова Айнұр Серікбайқызы 2020-2021 оқу жылы«№148 қазақ орта мектебі»

1 слайд
Пәні: Жаратылыстану Сыныбы: 5 «Е» Пән мұғалімі: Қожамжарова Айнұр Серікбайқызы 2020-2021 оқу жылы«№148 қазақ орта мектебі» КММ Семинар тақырыбы: «Тірі ағзалардың ұйымдасу деңгейі»

1 слайд

Пәні: Жаратылыстану Сыныбы: 5 «Е» Пән мұғалімі: Қожамжарова Айнұр Серікбайқызы 2020-2021 оқу жылы«№148 қазақ орта мектебі» КММ Семинар тақырыбы: «Тірі ағзалардың ұйымдасу деңгейі»

ҰМЖ:Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Сабақтың тақырыбы: Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері Оқу мақсаты: 5.4.2,1,-

2 слайд
ҰМЖ:Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Сабақтың тақырыбы: Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері Оқу мақсаты: 5.4.2,1,- тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау Барлық оқушылар : тірі ағзалардың ұйымдасу деңгейінің болатынын біледі. Басым көпшілігі : тірі ағзалардың ұйымдасу деңгейінің бір- бірінен айырмашылы болатынын түсінеді. Кейбір оқушылар : тірі ағзалардың ұйымдасу деңгейін ажырата біледі. Әртүрлі деңгейдегі ерекшеліктерін ажырата біледі.

2 слайд

ҰМЖ:Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Сабақтың тақырыбы: Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері Оқу мақсаты: 5.4.2,1,- тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау Барлық оқушылар : тірі ағзалардың ұйымдасу деңгейінің болатынын біледі. Басым көпшілігі : тірі ағзалардың ұйымдасу деңгейінің бір- бірінен айырмашылы болатынын түсінеді. Кейбір оқушылар : тірі ағзалардың ұйымдасу деңгейін ажырата біледі. Әртүрлі деңгейдегі ерекшеліктерін ажырата біледі.

Тірі ағзалардың тіршілік деңгейлеріМолекулалық Жасушалы Ұлпалық Мүшелі Ағзалық Түрлік Популяциялық Биогеоценоздық Би

3 слайд
Тірі ағзалардың тіршілік деңгейлеріМолекулалық Жасушалы Ұлпалық Мүшелі Ағзалық Түрлік Популяциялық Биогеоценоздық Биосфералық Ағзалық

3 слайд

Тірі ағзалардың тіршілік деңгейлеріМолекулалық Жасушалы Ұлпалық Мүшелі Ағзалық Түрлік Популяциялық Биогеоценоздық Биосфералық Ағзалық

1- тапсырма Оқу мақсаты: тірі ағзалардың тіршілік деңгейін түсіну, жасуша органеллалары жайлы түсінік жайлы танысу . Б

4 слайд
1- тапсырма Оқу мақсаты: тірі ағзалардың тіршілік деңгейін түсіну, жасуша органеллалары жайлы түсінік жайлы танысу . Бағалау критерийі: тақырып мазмұнын түсінеді, негізгі ойды анықтайды. Тапсырма: Жасуша органеллаларын дәптерге жазып алады. Ағзалардың өміршеңдігі молекулалық деңгейден басталатын маңызды үдеріс, оның негізгілері: зат алмасу және энергияның түрленуі, ақпараттың ұрпақтанұрпаққа берілуі арқылы жалғасады. Естеріңде болсын! Зат молекуладан, Ал молекула атомдардан құралған. Дескриптор: *Жасуша бөліктерін атайды *Жасушаны органеллаларына назар аударады *Жазып алады.

4 слайд

1- тапсырма Оқу мақсаты: тірі ағзалардың тіршілік деңгейін түсіну, жасуша органеллалары жайлы түсінік жайлы танысу . Бағалау критерийі: тақырып мазмұнын түсінеді, негізгі ойды анықтайды. Тапсырма: Жасуша органеллаларын дәптерге жазып алады. Ағзалардың өміршеңдігі молекулалық деңгейден басталатын маңызды үдеріс, оның негізгілері: зат алмасу және энергияның түрленуі, ақпараттың ұрпақтанұрпаққа берілуі арқылы жалғасады. Естеріңде болсын! Зат молекуладан, Ал молекула атомдардан құралған. Дескриптор: *Жасуша бөліктерін атайды *Жасушаны органеллаларына назар аударады *Жазып алады.

2- тапсырма ОҚУ МАҚСАТЫ:АҒЗАДАҒЫ ҮЛПАЛЫҚ ЖӘНЕ МҮШЕЛІК ДЕҢГЕЙДІ түсінеді. ТАПСЫРМА: ИТТІҢ АС ҚОРЫТУ МҮШЕЛЕРІН С

5 слайд
2- тапсырма ОҚУ МАҚСАТЫ:АҒЗАДАҒЫ ҮЛПАЛЫҚ ЖӘНЕ МҮШЕЛІК ДЕҢГЕЙДІ түсінеді. ТАПСЫРМА: ИТТІҢ АС ҚОРЫТУ МҮШЕЛЕРІН СУРЕТТЕН ТАНЫСА ОТЫРЫП ДӘПТЕРГЕ ЖАЗЫП АЛУ. Ұлпа және мүшелік деңгейде – жеке мүшелер және құрамындағы ұлпалардың қызметі және Құрылымдық ерекшелігі жөнінде оқып- үйретіледі. Мүше – белгілі қызметті орындайтын дененің бір бөлігі. Дескриптор: *Жануар мүшелерімен танысады. *Асқорыту мүшесінің атын атайды. *Жазып алады.

5 слайд

2- тапсырма ОҚУ МАҚСАТЫ:АҒЗАДАҒЫ ҮЛПАЛЫҚ ЖӘНЕ МҮШЕЛІК ДЕҢГЕЙДІ түсінеді. ТАПСЫРМА: ИТТІҢ АС ҚОРЫТУ МҮШЕЛЕРІН СУРЕТТЕН ТАНЫСА ОТЫРЫП ДӘПТЕРГЕ ЖАЗЫП АЛУ. Ұлпа және мүшелік деңгейде – жеке мүшелер және құрамындағы ұлпалардың қызметі және Құрылымдық ерекшелігі жөнінде оқып- үйретіледі. Мүше – белгілі қызметті орындайтын дененің бір бөлігі. Дескриптор: *Жануар мүшелерімен танысады. *Асқорыту мүшесінің атын атайды. *Жазып алады.

*ҚБ: суреттерге назар аударып, кітаппен жұмыс жасайды (1-4 ұпай) *тірі ағзаның құрылымдық деңгейін ажырата біледі,

6 слайд
*ҚБ: суреттерге назар аударып, кітаппен жұмыс жасайды (1-4 ұпай) *тірі ағзаның құрылымдық деңгейін ажырата біледі, айырмашылықтарды табады (5-7 ұпай) *популяция және биосфера деңгейлердің арасындағы байланысты таниды. (8-10 ұпай)

6 слайд

*ҚБ: суреттерге назар аударып, кітаппен жұмыс жасайды (1-4 ұпай) *тірі ағзаның құрылымдық деңгейін ажырата біледі, айырмашылықтарды табады (5-7 ұпай) *популяция және биосфера деңгейлердің арасындағы байланысты таниды. (8-10 ұпай)

Үйге тапсырма: «Адасқан әріптер» тақырыпқа сай терминдер (сөздер) құрастырып, табу үшме уш

7 слайд
Үйге тапсырма: «Адасқан әріптер» тақырыпқа сай терминдер (сөздер) құрастырып, табу үшме ушасжа заға бюеөк тора алпұ зонецоиб реж

7 слайд

Үйге тапсырма: «Адасқан әріптер» тақырыпқа сай терминдер (сөздер) құрастырып, табу үшме ушасжа заға бюеөк тора алпұ зонецоиб реж

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ