Материалдар / 6 сынып. "Музыка және бейнелеу өнері" 20-сабақ

6 сынып. "Музыка және бейнелеу өнері" 20-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәні мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2021
2331
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
6 сынып 20 сабақ Сабақтың тақырыбы: Музыка пәні мұғалімі: Дуйсенбаева Айнур Төлеубековна МУЗЫКА Ж Ə НЕ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕР

1 слайд
6 сынып 20 сабақ Сабақтың тақырыбы: Музыка пәні мұғалімі: Дуйсенбаева Айнур Төлеубековна МУЗЫКА Ж Ə НЕ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ

1 слайд

6 сынып 20 сабақ Сабақтың тақырыбы: Музыка пәні мұғалімі: Дуйсенбаева Айнур Төлеубековна МУЗЫКА Ж Ə НЕ БЕЙНЕЛЕУ ӨНЕРІ

Бүгінгі сабақта: 1. Музыка ж ə не бейнелеу өнерінің өзара байланысы туралы білеміз; 2. Музыкадағы импрессионизм бағытымен таны

2 слайд
Бүгінгі сабақта: 1. Музыка ж ə не бейнелеу өнерінің өзара байланысы туралы білеміз; 2. Музыкадағы импрессионизм бағытымен танысамыз; 3. К.Дебюссидің «Ай с ə улесі» («Лунный свет»), М.Равельдің «Су ойыны» («Игра воды») шығармаларын тыңдаймыз; 4. С.Тұрғынбекұлы сөзіне жазылған А.Тоқсанбаевтың «Жидебай түні» хорын үйренеміз.

2 слайд

Бүгінгі сабақта: 1. Музыка ж ə не бейнелеу өнерінің өзара байланысы туралы білеміз; 2. Музыкадағы импрессионизм бағытымен танысамыз; 3. К.Дебюссидің «Ай с ə улесі» («Лунный свет»), М.Равельдің «Су ойыны» («Игра воды») шығармаларын тыңдаймыз; 4. С.Тұрғынбекұлы сөзіне жазылған А.Тоқсанбаевтың «Жидебай түні» хорын үйренеміз.

– Музыка мен бейнелеу өнері арасында байланыс бар ма? – Олардың көркемдік құралдарын атай аласың ба? – Өнердегі қандай стильдер

3 слайд
– Музыка мен бейнелеу өнері арасында байланыс бар ма? – Олардың көркемдік құралдарын атай аласың ба? – Өнердегі қандай стильдерді білесің?

3 слайд

– Музыка мен бейнелеу өнері арасында байланыс бар ма? – Олардың көркемдік құралдарын атай аласың ба? – Өнердегі қандай стильдерді білесің?

Импрессионизм (французша « impression» – ə сер) – ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайда болған а

4 слайд
Импрессионизм (французша « impression» – ə сер) – ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайда болған ағым. Негізінен, суреткердің өмірден алған өткінші ə сері мен бір с ə ттік көңіл күйін бейнелейді. Бейнелеу өнерінде импрессионизмнің жекелеген белгілері 1860 жылдары француз суретшілерінің (Э.Мане, О.Ре-нуар, Э.Дега) еңбектерінде көріне бастады. Музыкадағы импрессионизмнің негізін салушы Клод Дебюсси өз шығармашылығында музыканың бейнелеу т ə сілдеріне көптеген жаңалықтар енгізді. Ол қазіргі заманғы композиторлық шеберліктің барлық аспектілерін: ə уенді, музыканың гармониялық, тембрлік бояуларын, оркестрлік өңдеуді, музыкалық форманы байытты.

4 слайд

Импрессионизм (французша « impression» – ə сер) – ХІХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХ ғасырдың басында өнерде пайда болған ағым. Негізінен, суреткердің өмірден алған өткінші ə сері мен бір с ə ттік көңіл күйін бейнелейді. Бейнелеу өнерінде импрессионизмнің жекелеген белгілері 1860 жылдары француз суретшілерінің (Э.Мане, О.Ре-нуар, Э.Дега) еңбектерінде көріне бастады. Музыкадағы импрессионизмнің негізін салушы Клод Дебюсси өз шығармашылығында музыканың бейнелеу т ə сілдеріне көптеген жаңалықтар енгізді. Ол қазіргі заманғы композиторлық шеберліктің барлық аспектілерін: ə уенді, музыканың гармониялық, тембрлік бояуларын, оркестрлік өңдеуді, музыкалық форманы байытты.

Музыка тыңдарманның қиялында нақты көріністерді тудырып, айшықты суреттеп беруге қабілетті, яғни, композиторларға «музыкалық ка

5 слайд
Музыка тыңдарманның қиялында нақты көріністерді тудырып, айшықты суреттеп беруге қабілетті, яғни, композиторларға «музыкалық картина» жазуға мүмкіндік береді («Москва өзеніндегі таң» – М.Мусоргский, «Таң» – Э.Григ, «Ай с ə улесі» – К.Дебюсси, «Су ойыны» – М.Равель)МорисРавель ( Франция ) ж ə не Мануэл ь де Фалья ( Испания ) – музыкалық импрессионизмнің шеберлері.

5 слайд

Музыка тыңдарманның қиялында нақты көріністерді тудырып, айшықты суреттеп беруге қабілетті, яғни, композиторларға «музыкалық картина» жазуға мүмкіндік береді («Москва өзеніндегі таң» – М.Мусоргский, «Таң» – Э.Григ, «Ай с ə улесі» – К.Дебюсси, «Су ойыны» – М.Равель)МорисРавель ( Франция ) ж ə не Мануэл ь де Фалья ( Испания ) – музыкалық импрессионизмнің шеберлері.

Музыка мен бейнелеу өнеріне ортақ «контраст» деген ұғым бар. Кескіндемеде контраст – түстердің немесе масштабтардың с ə йкестіг

6 слайд
Музыка мен бейнелеу өнеріне ортақ «контраст» деген ұғым бар. Кескіндемеде контраст – түстердің немесе масштабтардың с ə йкестігін білдіреді. Музыкада – мажор мен минордың, тез ж ə не жай қарқындардың, қатты немесе ақырын дыбыстардың (динамика), жоғары немесе төмен дыбыстардың қарама- қайшылығын білдіреді. Контраст кез келген музыкалық шығармаларда бар.

6 слайд

Музыка мен бейнелеу өнеріне ортақ «контраст» деген ұғым бар. Кескіндемеде контраст – түстердің немесе масштабтардың с ə йкестігін білдіреді. Музыкада – мажор мен минордың, тез ж ə не жай қарқындардың, қатты немесе ақырын дыбыстардың (динамика), жоғары немесе төмен дыбыстардың қарама- қайшылығын білдіреді. Контраст кез келген музыкалық шығармаларда бар.

М.Мусоргскийдің «Көрмедегі суреттер» циклынан «Екі еврей – бай ж ə не кедей» туындысын тыңда. Контрастың айшықты мысалы М.Му

7 слайд
М.Мусоргскийдің «Көрмедегі суреттер» циклынан «Екі еврей – бай ж ə не кедей» туындысын тыңда. Контрастың айшықты мысалы М.Мусоргскийдің «Екі еврей – бай ж ə не кедей» пьесасында берілген. Бұл жердегі контраст шығарма атауынан-ақ көрініп тұр. Осы пьесаның музыкасы екі түрлі адамдардың мінездерін суреттейді. Бірінші байдың бейнесі сенімділігімен, қатты, маңызды дыбыстарымен ерекшеленсе, кедей бейнесі сасқалақтық, аянышты, жалынышты интонациялармен бейнеленген.

7 слайд

М.Мусоргскийдің «Көрмедегі суреттер» циклынан «Екі еврей – бай ж ə не кедей» туындысын тыңда. Контрастың айшықты мысалы М.Мусоргскийдің «Екі еврей – бай ж ə не кедей» пьесасында берілген. Бұл жердегі контраст шығарма атауынан-ақ көрініп тұр. Осы пьесаның музыкасы екі түрлі адамдардың мінездерін суреттейді. Бірінші байдың бейнесі сенімділігімен, қатты, маңызды дыбыстарымен ерекшеленсе, кедей бейнесі сасқалақтық, аянышты, жалынышты интонациялармен бейнеленген.

2. Бұл қандай аспапқа арнап жазылған? 3. М.Равельдің шығармашылығына арналған шағын ақпаратты тап. ( ə ңгіме, слайд-шоу д

8 слайд
2. Бұл қандай аспапқа арнап жазылған? 3. М.Равельдің шығармашылығына арналған шағын ақпаратты тап. ( ə ңгіме, слайд-шоу дайында )К.Дебюссидің «Ай с ə улесі» («Лунный свет»), М.Равельдің «Су ойыны» («Игра воды» ) шығармаларын тыңдаймыз

8 слайд

2. Бұл қандай аспапқа арнап жазылған? 3. М.Равельдің шығармашылығына арналған шағын ақпаратты тап. ( ə ңгіме, слайд-шоу дайында )К.Дебюссидің «Ай с ə улесі» («Лунный свет»), М.Равельдің «Су ойыны» («Игра воды» ) шығармаларын тыңдаймыз

9 слайд

9 слайд

1. Музыка ж ə не кескіндемеде импрессионизмді не байланыстырады? 2. Импрессионист суретшілерді ата. 3. Импрессионист композитор

10 слайд
1. Музыка ж ə не кескіндемеде импрессионизмді не байланыстырады? 2. Импрессионист суретшілерді ата. 3. Импрессионист композиторларды атап бер. 4. Музыка ж ə не кескіндемеде контраст қалай туындайды? 5. Шулы аспаптарды пайдаланып, шапалақтап, қағазды умаждап, басқа да бар заттарды пайдаланып, «Табиғат құбылыстары» композициясын жасаңдар .Тапсырма:

10 слайд

1. Музыка ж ə не кескіндемеде импрессионизмді не байланыстырады? 2. Импрессионист суретшілерді ата. 3. Импрессионист композиторларды атап бер. 4. Музыка ж ə не кескіндемеде контраст қалай туындайды? 5. Шулы аспаптарды пайдаланып, шапалақтап, қағазды умаждап, басқа да бар заттарды пайдаланып, «Табиғат құбылыстары» композициясын жасаңдар .Тапсырма:

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ