Материалдар / 6-сынып, қазақ тілі, Әлеуметтік желілер және теънология

6-сынып, қазақ тілі, Әлеуметтік желілер және теънология

Материал туралы қысқаша түсінік
әлеуметтік желінің пайдасы мен зияны туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2020
501
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
6-сынып қазақ тілі 9-10 сабақ Сабақтың тақырыбы: Әлеуметтік желілер – технология жетістігі

1 слайд
6-сынып қазақ тілі 9-10 сабақ Сабақтың тақырыбы: Әлеуметтік желілер – технология жетістігі

1 слайд

6-сынып қазақ тілі 9-10 сабақ Сабақтың тақырыбы: Әлеуметтік желілер – технология жетістігі

Оқу мақсаттары: 6.1.6.1. коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолд

2 слайд
Оқу мақсаттары: 6.1.6.1. коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; 6.3.3.1. ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (дииаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

2 слайд

Оқу мақсаттары: 6.1.6.1. коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; 6.3.3.1. ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (дииаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

Бағалау критерийлері: - Тақырып негіздемесі бойынша диалогты іске асырады; - Диалогке түсу барысында дайын тіркестер мен терми

3 слайд
Бағалау критерийлері: - Тақырып негіздемесі бойынша диалогты іске асырады; - Диалогке түсу барысында дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданады; - Тақырыпты түсініп, сол бойынша деректерді диаграмма, кесте, сызба түрінде көрсетеді.

3 слайд

Бағалау критерийлері: - Тақырып негіздемесі бойынша диалогты іске асырады; - Диалогке түсу барысында дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданады; - Тақырыпты түсініп, сол бойынша деректерді диаграмма, кесте, сызба түрінде көрсетеді.

4 слайд

4 слайд

1-тапсырма (212-бет) Мәтінді тыңдап, ондағы негізгі және қосымша ақпарттарды анықта. Дескриптор: - Мәтін бойынша түсінігін қыс

5 слайд
1-тапсырма (212-бет) Мәтінді тыңдап, ондағы негізгі және қосымша ақпарттарды анықта. Дескриптор: - Мәтін бойынша түсінігін қысқаша ауызша айтады.

5 слайд

1-тапсырма (212-бет) Мәтінді тыңдап, ондағы негізгі және қосымша ақпарттарды анықта. Дескриптор: - Мәтін бойынша түсінігін қысқаша ауызша айтады.

2-тапсырма . Сұрақтарға ауызша жауап бер. 1. Өзіңнің жеке парақшаң бар ма? 2. Әлеуметтік желі не үшін қажет? Дескриптор: - Қойы

6 слайд
2-тапсырма . Сұрақтарға ауызша жауап бер. 1. Өзіңнің жеке парақшаң бар ма? 2. Әлеуметтік желі не үшін қажет? Дескриптор: - Қойылған екі сұраққа ауызша жауап береді.

6 слайд

2-тапсырма . Сұрақтарға ауызша жауап бер. 1. Өзіңнің жеке парақшаң бар ма? 2. Әлеуметтік желі не үшін қажет? Дескриптор: - Қойылған екі сұраққа ауызша жауап береді.

3-тапсырма. Озық технологиялар мәтінін оқы. Төмендегі сұрақтарға жауап бер. Сұрақтар: 1. Өнертапқыштар мен ғалымдар технологиян

7 слайд
3-тапсырма. Озық технологиялар мәтінін оқы. Төмендегі сұрақтарға жауап бер. Сұрақтар: 1. Өнертапқыштар мен ғалымдар технологияны дамыту үшін не істеп жатыр? 2. MMS -тің бізге тигізер көмегі қандай? 3. Блютуздың бізге тигізетін пайдасы не? 4. Не нәрсе медицинада емдеу мақсатында жиі қолданылады? 5. Болашақта өз қиялың бойынша қандай технологиялар шығуы мүмкін? (Мысалы, ұшатын үй сияқты) Дескриптор: - Мәтінді толығымен оқиды; - Мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға ауызша толық жауап береді.

7 слайд

3-тапсырма. Озық технологиялар мәтінін оқы. Төмендегі сұрақтарға жауап бер. Сұрақтар: 1. Өнертапқыштар мен ғалымдар технологияны дамыту үшін не істеп жатыр? 2. MMS -тің бізге тигізер көмегі қандай? 3. Блютуздың бізге тигізетін пайдасы не? 4. Не нәрсе медицинада емдеу мақсатында жиі қолданылады? 5. Болашақта өз қиялың бойынша қандай технологиялар шығуы мүмкін? (Мысалы, ұшатын үй сияқты) Дескриптор: - Мәтінді толығымен оқиды; - Мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға ауызша толық жауап береді.

4-тапсырма. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, графиктік диктант жаз. Негізгі ақпараттар: Қосымша ақпараттар:

8 слайд
4-тапсырма. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, графиктік диктант жаз. Негізгі ақпараттар: Қосымша ақпараттар: Дескриптор: - Оқылым мәтіні бойынша негізгі және қосымша ақпараттар берілген 2-3 сөйлем тауып жазады.

8 слайд

4-тапсырма. Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, графиктік диктант жаз. Негізгі ақпараттар: Қосымша ақпараттар: Дескриптор: - Оқылым мәтіні бойынша негізгі және қосымша ақпараттар берілген 2-3 сөйлем тауып жазады.

Дәптермен жұмыс. «Әлеуметтік желілердің пайдасы» тақырыбы бойынша екі кейіпкер таңдап оларды диалогке қатыстыр. Сұрақ-жауап рет

9 слайд
Дәптермен жұмыс. «Әлеуметтік желілердің пайдасы» тақырыбы бойынша екі кейіпкер таңдап оларды диалогке қатыстыр. Сұрақ-жауап ретінде диалог жаса. Төмендегі тіркестерді қолдан. Тіркестер мен терминдер: Әлеуметтік желі, өте жылдам, ватсап, инстаграм, барлық заттар, мобильді телефон, қоңырау шалу, ютуб. Дескриптор: - Берілген тіркестер мен терминдерді пайдалана отырып жазбша диалог құрайды.

9 слайд

Дәптермен жұмыс. «Әлеуметтік желілердің пайдасы» тақырыбы бойынша екі кейіпкер таңдап оларды диалогке қатыстыр. Сұрақ-жауап ретінде диалог жаса. Төмендегі тіркестерді қолдан. Тіркестер мен терминдер: Әлеуметтік желі, өте жылдам, ватсап, инстаграм, барлық заттар, мобильді телефон, қоңырау шалу, ютуб. Дескриптор: - Берілген тіркестер мен терминдерді пайдалана отырып жазбша диалог құрайды.

Рефлексия сұрақтары. Шеңбер бойынша сұрақтарға жауап бер. Әлеуметтік желіні пайдалы деп санайсыңба? Бүгінгі сабақтан алған

10 слайд
Рефлексия сұрақтары. Шеңбер бойынша сұрақтарға жауап бер. Әлеуметтік желіні пайдалы деп санайсыңба? Бүгінгі сабақтан алған әсерің? Бүгінгі сабақтан түсінген жаңа ақпараттары ң? Бұрыннан білетін ақпараттары ң?

10 слайд

Рефлексия сұрақтары. Шеңбер бойынша сұрақтарға жауап бер. Әлеуметтік желіні пайдалы деп санайсыңба? Бүгінгі сабақтан алған әсерің? Бүгінгі сабақтан түсінген жаңа ақпараттары ң? Бұрыннан білетін ақпараттары ң?

Үй тапсырмасы: 5-тапсырма, 213-бет.

11 слайд
Үй тапсырмасы: 5-тапсырма, 213-бет.

11 слайд

Үй тапсырмасы: 5-тапсырма, 213-бет.

Күрделі сөз – кемінде екі түбірден жасалып, бір ғана мағынаны білдіретін сөз. Оның төрт түрі бар. Біріккен күрделі сөз: Ақтау,

12 слайд
Күрделі сөз – кемінде екі түбірден жасалып, бір ғана мағынаны білдіретін сөз. Оның төрт түрі бар. Біріккен күрделі сөз: Ақтау, Нұрболат, балабақша, Екібастұз т.б. Қысқарған күрделі сөз: ҚР, ҰБТ, ҚазҰК, медколледж, см, мм т.б.Қосарланған күрделі сөз: ата-ана, бала- шаға, аман-есен, көре- көре т.б. Тіркескен күрделі сөз: он бір, жақсы көр, бас сүйек, мәдениет үйі т.б.

12 слайд

Күрделі сөз – кемінде екі түбірден жасалып, бір ғана мағынаны білдіретін сөз. Оның төрт түрі бар. Біріккен күрделі сөз: Ақтау, Нұрболат, балабақша, Екібастұз т.б. Қысқарған күрделі сөз: ҚР, ҰБТ, ҚазҰК, медколледж, см, мм т.б.Қосарланған күрделі сөз: ата-ана, бала- шаға, аман-есен, көре- көре т.б. Тіркескен күрделі сөз: он бір, жақсы көр, бас сүйек, мәдениет үйі т.б.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ