6-сынып қазақ тілі пәнінен "Әлеуметтік желілер - технология жетістігі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
6- сынып қазақ тілі
9-10 сабақ
Сабақтың тақырыбы:
Әлеуметтік желілер –
технология жетістігі 2-сабақ
1 слайд
6- сынып қазақ тілі 9-10 сабақ Сабақтың тақырыбы: Әлеуметтік желілер – технология жетістігі 2-сабақ
2 слайд
Оқу мақсаттары:
6.1.6.1. коммуникативтік жағдаятқа сай
ресми сөздер мен тіркестер, дайын
тіркестер мен терминдерді орынды
қолданып, диалогке қатысу, ойын анық
жеткізу;
6.3.3.1. ұсынылған тақырып бойынша
деректер жинақтай отырып, графиктік
мәтін (дииаграмма, кесте, сызба) түрінде
құрастыру;
2 слайд
Оқу мақсаттары: 6.1.6.1. коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; 6.3.3.1. ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (дииаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;
3 слайд
Бағалау критерийлері:
- Пунктуациялық ережені есте сақтай отырып,
тыныс белгілерін орынды қолданады;
- Әлеуметтік желілерге қатысты термин сөздерді
пайдалана отырып шығарма жазады.
3 слайд
Бағалау критерийлері: - Пунктуациялық ережені есте сақтай отырып, тыныс белгілерін орынды қолданады; - Әлеуметтік желілерге қатысты термин сөздерді пайдалана отырып шығарма жазады.
4 слайд
7-тапсырма. Төмендегі тыныс белгілерін негізге ала
отырып, сөйлем құрап жаз.
Мысалы:
1. Әлеуметтік желілер: вконтакте, инстаграм, ютуб.
2. _________ : _________, ___________, __________?
3. … _________________________________________.
4. _________________________________________...
5. … __________________________________________!
Дескриптор:
- Әлеуметтік желілерге қатысты сөйлем құрайды;
- Сөйлемдердің тыныс белгісін ескере отырып, сөйлемді
дұрыс құрайды.
4 слайд
7-тапсырма. Төмендегі тыныс белгілерін негізге ала отырып, сөйлем құрап жаз. Мысалы: 1. Әлеуметтік желілер: вконтакте, инстаграм, ютуб. 2. _________ : _________, ___________, __________? 3. … _________________________________________. 4. _________________________________________... 5. … __________________________________________! Дескриптор: - Әлеуметтік желілерге қатысты сөйлем құрайды; - Сөйлемдердің тыныс белгісін ескере отырып, сөйлемді дұрыс құрайды.
5 слайд
8-тапсырма. Тыныс белгілерінің өзіне тән ерекшелігін, қызметін, маңызын
талда. Өздерің кестеге сәйкес сұрақтар дайындаңдар, сол сұрақтарды өзге
достарыңа қойыңдар, ал өздерің өзге достарыңның сұрақтарына мысалмен
жауап беріңдер. Мысалы:
Семантиалық карта
Тілдік бағдар Сұрақтар Жауаптар, мысалдар
Көп нүкте Көп нүкте не үшін қойылады? Айтылған оқиғаның уақытынан
бұрын аяқталмай бікені немесе
басталғаны себепті қойылады.
Мысалы: «алда әлі шоғырланған
қалың ел...»
Қос нүкте
Сызықша
Жақша
Дескриптор:
- Тыныс белгілерге қатысты сұрақтар қояды;
- Өзге тараптан қойылған сұрақтарға жауапты мысалымен қоса береді.
5 слайд
8-тапсырма. Тыныс белгілерінің өзіне тән ерекшелігін, қызметін, маңызын талда. Өздерің кестеге сәйкес сұрақтар дайындаңдар, сол сұрақтарды өзге достарыңа қойыңдар, ал өздерің өзге достарыңның сұрақтарына мысалмен жауап беріңдер. Мысалы: Семантиалық карта Тілдік бағдар Сұрақтар Жауаптар, мысалдар Көп нүкте Көп нүкте не үшін қойылады? Айтылған оқиғаның уақытынан бұрын аяқталмай бікені немесе басталғаны себепті қойылады. Мысалы: «алда әлі шоғырланған қалың ел...» Қос нүкте Сызықша Жақша Дескриптор: - Тыныс белгілерге қатысты сұрақтар қояды; - Өзге тараптан қойылған сұрақтарға жауапты мысалымен қоса береді.
6 слайд
9-тапсырма. «Роботты техника» тақырыбында термин
сөздерді қолданып, шығарма жаз. Сөйлемдердің тыныс
белгілерін дұрыс қой.
Дескриптор:
- Өз шығармашылығын іске қосып шағын мәтін жазады;
- Жазған шығарма-мәтінінде тыныс белгілерін орынды қолданады.
6 слайд
9-тапсырма. «Роботты техника» тақырыбында термин сөздерді қолданып, шығарма жаз. Сөйлемдердің тыныс белгілерін дұрыс қой. Дескриптор: - Өз шығармашылығын іске қосып шағын мәтін жазады; - Жазған шығарма-мәтінінде тыныс белгілерін орынды қолданады.
7 слайд
Рефлексия. «БББ» әдісі бойынша.
Б (білдім) -
Б (бұрыннан білетінмін) -
Б (болашақта білгім келеді) -
7 слайд
Рефлексия. «БББ» әдісі бойынша. Б (білдім) - Б (бұрыннан білетінмін) - Б (болашақта білгім келеді) -
8 слайд
Үй тапсырмасы: 10-тапсырма. Өздерің оқитын
басқа пән оқулықтарынан тырнақша және жақша
кездесетін сөйлемдерді таңдап тауып жазып, оларды
түрлеріне қарай талдаңдар. Талдау қалай жүргізіледі?
Төмендегі мысалға зер салып қараңдар
Мысалы: Шешесі қызынан сұрады: «Ақшаны қайда
қойдың?» деген сөйлемде: қос нүкте, тырнақта және
сұрау белгісі бар.
Дәл осылай тыныс белгілері көп кездесетін
сөйлемдерді алып талдайсыңдар
8 слайд
Үй тапсырмасы: 10-тапсырма. Өздерің оқитын басқа пән оқулықтарынан тырнақша және жақша кездесетін сөйлемдерді таңдап тауып жазып, оларды түрлеріне қарай талдаңдар. Талдау қалай жүргізіледі? Төмендегі мысалға зер салып қараңдар Мысалы: Шешесі қызынан сұрады: «Ақшаны қайда қойдың?» деген сөйлемде: қос нүкте, тырнақта және сұрау белгісі бар. Дәл осылай тыныс белгілері көп кездесетін сөйлемдерді алып талдайсыңдар