Материалдар / 6-сынып рационал сандарды көбейту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

6-сынып рационал сандарды көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
тақырып толық ашылып жазылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2019
502
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жо

1 слайд
Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол. Конфуций Білімге жетелейтін үш жол бар: Еліктеу жолы- ең жеңіл жол, Ойлау жолы- ең игілікті жол, Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы жол. Конфуций

Үй тапсырмасын тексеруҮй тапсырмасын тексеру  № 508  і № 508  і №№ 517517 АВ=3,7-(-2,8)=3,7+2,8=6,5(см)АВ=3,7-(-2,8)=3,7+2,8

2 слайд
Үй тапсырмасын тексеруҮй тапсырмасын тексеру  № 508  і № 508  і №№ 517517 АВ=3,7-(-2,8)=3,7+2,8=6,5(см)АВ=3,7-(-2,8)=3,7+2,8=6,5(см) АВСД кАВСД к вадратының периметрі вадратының периметрі РР =4∙АВ=4∙6,5=26(см) Жауабы: Р=26 см.=4∙АВ=4∙6,5=26(см) Жауабы: Р=26 см.

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы:

3 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы:

Жаң а сабақЖаң а сабақ

4 слайд
Жаң а сабақЖаң а сабақ

 3.Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады:  (-8)∙(-3)∙(-2

5 слайд
 3.Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады:  (-8)∙(-3)∙(-2)∙(-0,5) =24  Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткіштер саны тақ болса, көбейтінді теріс сан болады:  -2∙(-3)∙(-7) =-42  а∙0=0 , а-рационал сан 3.Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады:  (-8)∙(-3)∙(-2)∙(-0,5) =24  Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткіштер саны тақ болса, көбейтінді теріс сан болады:  -2∙(-3)∙(-7) =-42  а∙0=0 , а-рационал сан

Оқулықпен жұмысОқулықпен жұмыс  № 522 ауызша  № 523  І топ (1,2,3)  ІІ топ (4,5,6)  ІІІ топ (7,8,9)  І V топ (10,11,12)

6 слайд
Оқулықпен жұмысОқулықпен жұмыс  № 522 ауызша  № 523  І топ (1,2,3)  ІІ топ (4,5,6)  ІІІ топ (7,8,9)  І V топ (10,11,12) № 522 ауызша  № 523  І топ (1,2,3)  ІІ топ (4,5,6)  ІІІ топ (7,8,9)  І V топ (10,11,12)

Семантикалық картаСемантикалық карта

7 слайд
Семантикалық картаСемантикалық карта

; 3 1 3 1 ; 7 1 6, 5 ; 2 3 2 3 ; 8 3 2 1 ; 7 1 9 4 7 ; 7 2 2 7 ; 5 1 3; 8 3 3 1 ; 14 7 3 ; 6, 5 0 ; 2 1

8 слайд
; 3 1 3 1 ; 7 1 6, 5 ; 2 3 2 3 ; 8 3 2 1 ; 7 1 9 4 7 ; 7 2 2 7 ; 5 1 3; 8 3 3 1 ; 14 7 3 ; 6, 5 0 ; 2 1 9 4                     ММРР ББ АА УУ ПП ГГ АА ТТАА 5 3 0 9 2 1 16 3 4 9 9 4 6 9 1 8 0 , ХХ 8 1ОйланайықОйланайық

Тарихи мәліметТарихи мәлімет  VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз

9 слайд
Тарихи мәліметТарихи мәлімет  VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Оң және теріс сандарды қосу ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз». VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Оң және теріс сандарды қосу ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз».

 ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕР  Менің досымның досы-менің досым (+Х)∙(+Х) = ( + Х)  Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным (-Х)∙(+Х) = (

10 слайд
 ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕР  Менің досымның досы-менің досым (+Х)∙(+Х) = ( + Х)  Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным (-Х)∙(+Х) = (-Х)  Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным (+Х)∙(-Х) = (-Х)  Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым (-Х)∙(-Х) = ( + Х) ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕР  Менің досымның досы-менің досым (+Х)∙(+Х) = ( + Х)  Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным (-Х)∙(+Х) = (-Х)  Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным (+Х)∙(-Х) = (-Х)  Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым (-Х)∙(-Х) = ( + Х)

Бос шарларға 1-6 цифрларын қою арқылы қай бағытта санаса да, 9 санын шығару керек. Бос шарларға 1-6 цифрларын қою арқылы

11 слайд
Бос шарларға 1-6 цифрларын қою арқылы қай бағытта санаса да, 9 санын шығару керек. Бос шарларға 1-6 цифрларын қою арқылы қай бағытта санаса да, 9 санын шығару керек. Сергіту сәті. Логикалық есеп

Оқулықпен жұмыс № 526 І топ (1,5) ІІ топ (2,6) ІІІ топ (3,8) І V топ (4,7)Оқулықпен жұмыс № 526 І топ (1,5) ІІ топ (2,6) ІІІ то

12 слайд
Оқулықпен жұмыс № 526 І топ (1,5) ІІ топ (2,6) ІІІ топ (3,8) І V топ (4,7)Оқулықпен жұмыс № 526 І топ (1,5) ІІ топ (2,6) ІІІ топ (3,8) І V топ (4,7)

Графикалық диктантГрафикалық диктант  Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең  0 саны натурал сандар жиынына тиісті  Ек

13 слайд
Графикалық диктантГрафикалық диктант  Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең  0 саны натурал сандар жиынына тиісті  Екі теріс санның қосындысы- теріс сан  Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан  Кез келген теріс сан нөлден үлкен  Оң санның модулі сол санның өзіне тең  Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады  Теріс санның модулі сол санның өзіне тең  Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан  Кез келген теріс сан оң саннан үлкен Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең  0 саны натурал сандар жиынына тиісті  Екі теріс санның қосындысы- теріс сан  Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс сан  Кез келген теріс сан нөлден үлкен  Оң санның модулі сол санның өзіне тең  Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан болады  Теріс санның модулі сол санның өзіне тең  Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан  Кез келген теріс сан оң саннан үлкен

14 слайд

Үйге тапсырмаҮйге тапсырма 1. Аукцион «Мен –сатушы, сіздер –сатып алушыларсыз» 2. Ережелерді қайталаймыз п.3.4 1. Аукцион «Мен

15 слайд
Үйге тапсырмаҮйге тапсырма 1. Аукцион «Мен –сатушы, сіздер –сатып алушыларсыз» 2. Ережелерді қайталаймыз п.3.4 1. Аукцион «Мен –сатушы, сіздер –сатып алушыларсыз» 2. Ережелерді қайталаймыз п.3.4 "5""5" "4""4" "3""3" № № 538538 ; 5; 5 4747 №№ 524;524; 538(1-3)538(1-3) № № 524524 ( ( 11 -- 44 );); 525525

ҚорытындыҚорытынды Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, қазақтың ұлттық жалғыз мемлекетінің нығай

16 слайд
ҚорытындыҚорытынды Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, қазақтың ұлттық жалғыз мемлекетінің нығайып- көркеюі жолында жан теріңді сығып жүріп білім алып, еңбек ет. Жердің де, елдің де иесі өзің екендігін ұмытпа.

Өзін-өзі бағалау парағыӨзін-өзі бағалау парағы Р/с Сабақтың кезеңдері балл 1 Үй тапсырмасы 0-2 б. 2 № 522 ауызша 1б. 3 №

17 слайд
Өзін-өзі бағалау парағыӨзін-өзі бағалау парағы Р/с Сабақтың кезеңдері балл 1 Үй тапсырмасы 0-2 б.   2 № 522 ауызша 1б.   3 № 523 0-3 б.   4 А) Семантикалық карта 0-2 б.     Ә) Деңгейлік тапсырмалар 0-2 б.   5 Ойланайық 1 б.   6 Логикалық есеп 1 б.   7 № 526 0-2 б.   8 Графикалық диктант 0-10 б.     Қорытынды балл   «5»-- 17-20 балл ; «4»--12-16 балл«5»-- 17-20 балл ; «4»--12-16 балл «3»-- 6-11 балл ; «2»-- 0-5 балл«3»-- 6-11 балл ; «2»-- 0-5 балл

Өз білімімізді бағалайықӨз білімімізді бағалайық қанағаттанарлықсыз жақсы қанағаттанарлық үздік

18 слайд
Өз білімімізді бағалайықӨз білімімізді бағалайық қанағаттанарлықсыз жақсы қанағаттанарлық үздік