1 слайд
Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы
жол.
Конфуций Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын да,ащы
жол.
Конфуций
2 слайд
Үй тапсырмасын тексеруҮй тапсырмасын тексеру
№ 508
і
№ 508
і
№№
517517
АВ=3,7-(-2,8)=3,7+2,8=6,5(см)АВ=3,7-(-2,8)=3,7+2,8=6,5(см)
АВСД кАВСД к
вадратының периметрі вадратының периметрі
РР
=4∙АВ=4∙6,5=26(см) Жауабы: Р=26 см.=4∙АВ=4∙6,5=26(см) Жауабы: Р=26 см.
3 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы:
4 слайд
Жаң а сабақЖаң а сабақ
5 слайд
3.Көбейткіштер саны екіден көп
болған жағдайда теріс көбейткіштер
саны жұп болса, көбейтінді оң сан
болады:
(-8)∙(-3)∙(-2)∙(-0,5) =24
Көбейткіштер саны екіден көп болған
жағдайда теріс көбейткіштер саны тақ
болса, көбейтінді теріс сан болады:
-2∙(-3)∙(-7) =-42
а∙0=0 , а-рационал сан
3.Көбейткіштер саны екіден көп
болған жағдайда теріс көбейткіштер
саны жұп болса, көбейтінді оң сан
болады:
(-8)∙(-3)∙(-2)∙(-0,5) =24
Көбейткіштер саны екіден көп болған
жағдайда теріс көбейткіштер саны тақ
болса, көбейтінді теріс сан болады:
-2∙(-3)∙(-7) =-42
а∙0=0 , а-рационал сан
6 слайд
Оқулықпен жұмысОқулықпен жұмыс
№ 522 ауызша
№ 523
І топ (1,2,3)
ІІ топ (4,5,6)
ІІІ топ (7,8,9)
І V топ (10,11,12)
№ 522 ауызша
№ 523
І топ (1,2,3)
ІІ топ (4,5,6)
ІІІ топ (7,8,9)
І V топ (10,11,12)
7 слайд
Семантикалық картаСемантикалық карта
8 слайд
;
3
1
3
1
;
7
1
6, 5 ;
2
3
2
3
;
8
3
2
1
;
7
1
9
4
7 ;
7
2
2
7
;
5
1
3;
8
3
3
1
; 14
7
3
; 6, 5 0 ;
2
1
9
4
ММРР
ББ
АА УУ ПП ГГ АА ТТАА
5
3
0
9
2
1 16
3
4
9 9
4
6
9
1
8 0 ,
ХХ 8
1ОйланайықОйланайық
9 слайд
Тарихи мәліметТарихи мәлімет
VIІ ғасырда өмір сүрген үнді
математигі Брахмагупта оң
сандарды «мүлік», теріс
сандарды «қарыз» түсінігімен
байланыстырған. Оң және теріс
сандарды қосу ережелерін
былай айтқан: «екі мүліктің
қосындысы мүлік», «екі
қарыздың қосындысы қарыз».
VIІ ғасырда өмір сүрген үнді
математигі Брахмагупта оң
сандарды «мүлік», теріс
сандарды «қарыз» түсінігімен
байланыстырған. Оң және теріс
сандарды қосу ережелерін
былай айтқан: «екі мүліктің
қосындысы мүлік», «екі
қарыздың қосындысы қарыз».
10 слайд
ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕР
Менің досымның досы-менің досым
(+Х)∙(+Х) = ( + Х)
Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным
(-Х)∙(+Х) = (-Х)
Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным
(+Х)∙(-Х) = (-Х)
Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым
(-Х)∙(-Х) = ( + Х)
ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕР
Менің досымның досы-менің досым
(+Х)∙(+Х) = ( + Х)
Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным
(-Х)∙(+Х) = (-Х)
Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным
(+Х)∙(-Х) = (-Х)
Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым
(-Х)∙(-Х) = ( + Х)
11 слайд
Бос шарларға 1-6 цифрларын қою арқылы
қай бағытта санаса да, 9 санын шығару керек.
Бос шарларға 1-6 цифрларын қою арқылы
қай бағытта санаса да, 9 санын шығару керек.
Сергіту сәті.
Логикалық есеп
12 слайд
Оқулықпен жұмыс
№ 526
І топ (1,5)
ІІ топ (2,6)
ІІІ топ (3,8)
І V топ (4,7)Оқулықпен жұмыс
№ 526
І топ (1,5)
ІІ топ (2,6)
ІІІ топ (3,8)
І V топ (4,7)
13 слайд
Графикалық диктантГрафикалық диктант
Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
0 саны натурал сандар жиынына тиісті
Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс
сан
Кез келген теріс сан нөлден үлкен
Оң санның модулі сол санның өзіне тең
Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң
сан болады
Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең
0 саны натурал сандар жиынына тиісті
Екі теріс санның қосындысы- теріс сан
Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі- теріс
сан
Кез келген теріс сан нөлден үлкен
Оң санның модулі сол санның өзіне тең
Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң
сан болады
Теріс санның модулі сол санның өзіне тең
Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі- оң сан
Кез келген теріс сан оң саннан үлкен
14 слайд
15 слайд
Үйге тапсырмаҮйге тапсырма
1. Аукцион
«Мен –сатушы, сіздер –сатып
алушыларсыз»
2. Ережелерді қайталаймыз п.3.4 1. Аукцион
«Мен –сатушы, сіздер –сатып
алушыларсыз»
2. Ережелерді қайталаймыз п.3.4 "5""5"
"4""4"
"3""3"
№ №
538538
; 5; 5
4747
№№
524;524;
538(1-3)538(1-3) № №
524524
( (
11
--
44
););
525525
16 слайд
ҚорытындыҚорытынды
Еліңнің ұлы болсаң, еліңе
жаның ашыса, азаматтық
намысың болса, қазақтың
ұлттық жалғыз
мемлекетінің нығайып-
көркеюі жолында жан
теріңді сығып жүріп білім
алып, еңбек ет. Жердің де,
елдің де иесі өзің екендігін
ұмытпа.
17 слайд
Өзін-өзі бағалау парағыӨзін-өзі бағалау парағы
Р/с Сабақтың кезеңдері балл
1 Үй тапсырмасы 0-2 б.
2 № 522 ауызша 1б.
3 № 523 0-3 б.
4 А) Семантикалық карта 0-2 б.
Ә) Деңгейлік тапсырмалар 0-2 б.
5 Ойланайық 1 б.
6 Логикалық есеп 1 б.
7 № 526 0-2 б.
8 Графикалық диктант 0-10 б.
Қорытынды балл
«5»-- 17-20 балл ; «4»--12-16 балл«5»-- 17-20 балл ; «4»--12-16 балл
«3»-- 6-11 балл ; «2»-- 0-5 балл«3»-- 6-11 балл ; «2»-- 0-5 балл
18 слайд
Өз білімімізді бағалайықӨз білімімізді бағалайық
қанағаттанарлықсыз
жақсы қанағаттанарлық
үздік
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз