7 сынып Электрондық кестеледе процессорлерді модельдеу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Информатика пәнінен
жаңартылған мазмұнда сабақты
жоспарлау
Пән мұғалімі: Касымова Ш.С
1 слайд
Информатика пәнінен жаңартылған мазмұнда сабақты жоспарлау Пән мұғалімі: Касымова Ш.С
2 слайд
2 слайд
3 слайд
«Информатика»
"Информатика" пәні орта мектепте оқытылады.
(5-9 сыныптарда аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат)
Оқу бағдарламасының бөлімдері мен бөлімшелері:
№ Бөлім Бөлімше
1 Компьютерлік жүйелер 1.1 Компьютер дың құрылғылары
1.2 Программалық қамтамасыз ету
1.3 Компьютерлік желілер
2 Ақпараттық процестер 2.1. Ақпаратты ұсыну және өлшеу
2.2. Ақпараттық нысандарды құру және
түрлендіру
3 Компьютерлік ойлау 3.1 Модельдеу
3.2 Алгоритмдер
3.3 Программалау
4 Денсаулық және қауіпсіздік 4.1 Эргономика
4.2 Ақпараттық және онлайн қауіпсіздік
3 слайд
«Информатика» "Информатика" пәні орта мектепте оқытылады. (5-9 сыныптарда аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат) Оқу бағдарламасының бөлімдері мен бөлімшелері: № Бөлім Бөлімше 1 Компьютерлік жүйелер 1.1 Компьютер дың құрылғылары 1.2 Программалық қамтамасыз ету 1.3 Компьютерлік желілер 2 Ақпараттық процестер 2.1. Ақпаратты ұсыну және өлшеу 2.2. Ақпараттық нысандарды құру және түрлендіру 3 Компьютерлік ойлау 3.1 Модельдеу 3.2 Алгоритмдер 3.3 Программалау 4 Денсаулық және қауіпсіздік 4.1 Эргономика 4.2 Ақпараттық және онлайн қауіпсіздік
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Бір сағатта бірнеше оқу
мақсаттары қамтылады
Мысалы, 7 сыныпта «Электрондық
кестелерде процесстерді
модельдеу» тақырыбы бойынша
оқушы 4 мақсатты меңгереді. 7.2.2.2 электронды
кесте элементтерін
пішімдеу (форматтау)
7.2.2.4 электронды
кестеде шартты
форматтауды қолдану
7.2.2.3 электронды
кестеде
диаграммалар құру
7.2.2.5 электрондық
кестеде автоматты
толтыруды пайдалануОсы тақырып бойынша
сабаққа арналған тапсырма
мысалын келтіріңіз
Басқа топтың тапсырмасын
шешіңіз
Басқа топтың тапсырмасын
нығайтуға тырысыңыз
5 слайд
Бір сағатта бірнеше оқу мақсаттары қамтылады Мысалы, 7 сыныпта «Электрондық кестелерде процесстерді модельдеу» тақырыбы бойынша оқушы 4 мақсатты меңгереді. 7.2.2.2 электронды кесте элементтерін пішімдеу (форматтау) 7.2.2.4 электронды кестеде шартты форматтауды қолдану 7.2.2.3 электронды кестеде диаграммалар құру 7.2.2.5 электрондық кестеде автоматты толтыруды пайдалануОсы тақырып бойынша сабаққа арналған тапсырма мысалын келтіріңіз Басқа топтың тапсырмасын шешіңіз Басқа топтың тапсырмасын нығайтуға тырысыңыз
6 слайд
Түрлі сабақтардағы бір мақсат
•
5.3.2.2
алгоритмді
сөз түрінде
ұсыну Бөлім: 5.3А Біздің өміріміздегі
алгоритмдер
Тақырып: Команда бойынша
Тақырып: Лабиринттен шығуды табу
Тақырып: Виртуалды лабиринттен
шығуды табу
Бөлім: 5.3В Пайымдаймыз және
программаны жасаймыз
Тақырып: Менің алғашқы программам
Тақырып: Жан кірген графика
Тақырып: Ақиқатты іздеу
Бөлім: 5.4А Жобаны құру және
тұсаукесері
Тақырып: Анимация құру
6 слайд
Түрлі сабақтардағы бір мақсат • 5.3.2.2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну Бөлім: 5.3А Біздің өміріміздегі алгоритмдер Тақырып: Команда бойынша Тақырып: Лабиринттен шығуды табу Тақырып: Виртуалды лабиринттен шығуды табу Бөлім: 5.3В Пайымдаймыз және программаны жасаймыз Тақырып: Менің алғашқы программам Тақырып: Жан кірген графика Тақырып: Ақиқатты іздеу Бөлім: 5.4А Жобаны құру және тұсаукесері Тақырып: Анимация құру
7 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлау
Бұл – сіздің сабақ жоспарын жасаудағы
көмекшіңіз болып табылады; көрсетілген
тармақтардың көпшілігі оқу жоспарының
кез келген бөлімі бойынша сіздің
сабақтарыңызды жоспарлауда пайдалы
болуы мүмкін
7 слайд
Қысқа мерзімді жоспарлау Бұл – сіздің сабақ жоспарын жасаудағы көмекшіңіз болып табылады; көрсетілген тармақтардың көпшілігі оқу жоспарының кез келген бөлімі бойынша сіздің сабақтарыңызды жоспарлауда пайдалы болуы мүмкін
8 слайд
Сабақтың мақсаты нда
мына мəселелерге назар аударыңыз:
Сабақтың басында
ширату жаттығуларын
жүргізуге арналған оқу
мақсаттарын, сабақтың
негізгі бөліміне арналған
оқу мақсаттарын алдын
ала шешіп алыңыз
Кейбір мақсаттар
бірнеше мақсатқа
бөлінуі мүмкін.
Бір немесе бірнеше
мақсаттар бірнеше
сабақтың тақырыбы
болуы мүмкін
Сабақ барысында пəнге
сай қандай тілді жəне
шартты белгілерді
қолданатыныңыз
жөнінде ойланыңыз
Жұмысыңыздың
бөлімдерін жүйелі
ұйымдастыру үшін
мақсаттарды
топтастырыңыз.Əрбір мақсатты сабақтың
негізі үшін пайдалануға
тырыспаңыз. Өзіңіздің
сыныбыңызға/тобыңыз
ға қандай мақсаттар сай
келетіндігін түсіну үшін
орта мерзімді жоспарды
пайдаланыңыз.
8 слайд
Сабақтың мақсаты нда мына мəселелерге назар аударыңыз: Сабақтың басында ширату жаттығуларын жүргізуге арналған оқу мақсаттарын, сабақтың негізгі бөліміне арналған оқу мақсаттарын алдын ала шешіп алыңыз Кейбір мақсаттар бірнеше мақсатқа бөлінуі мүмкін. Бір немесе бірнеше мақсаттар бірнеше сабақтың тақырыбы болуы мүмкін Сабақ барысында пəнге сай қандай тілді жəне шартты белгілерді қолданатыныңыз жөнінде ойланыңыз Жұмысыңыздың бөлімдерін жүйелі ұйымдастыру үшін мақсаттарды топтастырыңыз.Əрбір мақсатты сабақтың негізі үшін пайдалануға тырыспаңыз. Өзіңіздің сыныбыңызға/тобыңыз ға қандай мақсаттар сай келетіндігін түсіну үшін орта мерзімді жоспарды пайдаланыңыз.
9 слайд
Сабақты жоспарлауда басшылыққа
алатын қағидаттар
•
Әрбір сабақ біртұтас педагогикалық
үдерісті жүзеге асыруға бағытталады:
оқыту, дамыту, тәрбиелеу . Сабақ сыныпқа
кіргенге дейін оған алғашқы дайындықтан
басталады және сабақ жоспарын дайындау
– табысты сабақты құрылымдаудағы
жауапты кезең
9 слайд
Сабақты жоспарлауда басшылыққа алатын қағидаттар • Әрбір сабақ біртұтас педагогикалық үдерісті жүзеге асыруға бағытталады: оқыту, дамыту, тәрбиелеу . Сабақ сыныпқа кіргенге дейін оған алғашқы дайындықтан басталады және сабақ жоспарын дайындау – табысты сабақты құрылымдаудағы жауапты кезең
10 слайд
Сабақ құрылымы1
-к
е
з
е
ң
:
•
Уәж туындату,
оқушыларды
сабаққа
ынталандыру және
жаңа тақырыпты
жариялау – сабақ
уақытының
10 % үлесі
•
Өткен тақырыпты
бекіту (қайталау) –
сабақ уақытының
20 % үлесі
2
-к
е
з
е
ң
: •
Жаңа
материалды
игеру - сабақ
уақытының
50 % үлесі
3
-к
е
з
е
ң
: •
Бағалау –
сабақтың
10 % үлесі
•
Сабақты
қорытындылау
( дебрифинг ,
рефлексия) -
сабақтың
10 % үлесі
10 слайд
Сабақ құрылымы1 -к е з е ң : • Уәж туындату, оқушыларды сабаққа ынталандыру және жаңа тақырыпты жариялау – сабақ уақытының 10 % үлесі • Өткен тақырыпты бекіту (қайталау) – сабақ уақытының 20 % үлесі 2 -к е з е ң : • Жаңа материалды игеру - сабақ уақытының 50 % үлесі 3 -к е з е ң : • Бағалау – сабақтың 10 % үлесі • Сабақты қорытындылау ( дебрифинг , рефлексия) - сабақтың 10 % үлесі
11 слайд
Сабақ жоспарының шаблоны
Сабақтың тақырыбы
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына сілтеме)
Сабақтың мақсаты Сабақ мақсатын анықтаңыз.
Бағалау критерийі Б ағалау критерий лер ін анықтаңыз
Тілдік мақсаттар
Тілдік мақсаттарды анықтаңыз
Құндылықтарға баулу
Оқу бағдарламасында көрсетілген құндылықтарды, осы
сабақ арқылы баулуға бағытталған ұлттық және жалпы
адамзаттық құндылықтарды көрсетіңіз
Пәнаралық байланыс Сабақта пәнаралық байланыс қалай жүзеге асырылатынын
көрсетіңіз
Тақырып бойынша алдыңғы
білім
Оқушылар осы сабақтың алдында нені біледі?
11 слайд
Сабақ жоспарының шаблоны Сабақтың тақырыбы Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Сабақтың мақсаты Сабақ мақсатын анықтаңыз. Бағалау критерийі Б ағалау критерий лер ін анықтаңыз Тілдік мақсаттар Тілдік мақсаттарды анықтаңыз Құндылықтарға баулу Оқу бағдарламасында көрсетілген құндылықтарды, осы сабақ арқылы баулуға бағытталған ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтарды көрсетіңіз Пәнаралық байланыс Сабақта пәнаралық байланыс қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз Тақырып бойынша алдыңғы білім Оқушылар осы сабақтың алдында нені біледі?
12 слайд
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурс тар
Сабақ тың басы
Сабақ басында төмендегілерге назар аудару керек:
- оқушылар дың назарын шоғырландыру ;
- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/
ОМ анықтау ;
- оқушылардың «жақын арадағы даму аймағын »,
сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау
Сабақ тың ортасы
Сабақ мақсаттарына жататын білімді
қалыптастыруға және дағдыны дамытуға
бағытталған қызмет . Қызмет барысында
оқушыларда ақпаратты талдау және өңдеу ,
зерттеу , практикалық жұмыс , проблемалық
жағдайды шешу арқылы білім қалыптасады және
дағды дамиды .
Сабақ тың соңы
Сабақ соңында ғы оқушылар дың рефлекси ясы :
- нені білді , нені үйренді ;
- не әлі де түсініксіз;
- қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет .
Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын
және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір
критерийлер бойынша бағалай алады.
Саралау – Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз ?
Сіз басқ аларға қарағанда
қабілетті оқ ушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?
Бағалау – Сіз
оқушылардың
материалды игеру
деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз ?
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді , белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені , оқушыға
жеке қолдау көрсетуде , оқу
материалы мен ресурстарды
оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтуы мүмкін
(Гарднер бойынша көптік зият
теориясы ).
У ақытты тиімді пайдалана
отырып , саралауды сабақтың
кез келген кезеңінде қолдануға
болады .
Бұл бөлімде оқушылардың
сабақ кезінде нені
үйренгендерін бағалау үшін
қолданатын әдіс -тәсілдерді
жазыңыз .
Денсаулық сақтау
технологиялар ы .
Сабақта сергіту
жаттығулары мен
белсенді жұмыс түрлерін
қолдану .
О сы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтар ы
12 слайд
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурс тар Сабақ тың басы Сабақ басында төмендегілерге назар аудару керек: - оқушылар дың назарын шоғырландыру ; - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ ОМ анықтау ; - оқушылардың «жақын арадағы даму аймағын », сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау Сабақ тың ортасы Сабақ мақсаттарына жататын білімді қалыптастыруға және дағдыны дамытуға бағытталған қызмет . Қызмет барысында оқушыларда ақпаратты талдау және өңдеу , зерттеу , практикалық жұмыс , проблемалық жағдайды шешу арқылы білім қалыптасады және дағды дамиды . Сабақ тың соңы Сабақ соңында ғы оқушылар дың рефлекси ясы : - нені білді , нені үйренді ; - не әлі де түсініксіз; - қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет . Мүмкін болған тұста оқушылар өз жұмысын және сыныптастарының жұмыстарын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады. Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз ? Сіз басқ аларға қарағанда қабілетті оқ ушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз ? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау Саралау тапсырмаларды іріктеуді , белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені , оқушыға жеке қолдау көрсетуде , оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы ). У ақытты тиімді пайдалана отырып , саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады . Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс -тәсілдерді жазыңыз . Денсаулық сақтау технологиялар ы . Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану . О сы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтар ы
13 слайд
Компьютердегі
деректеріңізді қалай
қорғауға болады 5.1.3.1 ортақ қолжетімді файлдарды
орналастыру, өзгерту, жүктеу
Қазақ тілі
(оқылым,жазылым)
ағылшын тілі (аударма),
бейнелеу(суреттер ) Барлық оқушылар : Компьютердегі
файлдарға ортақ қолжетімділікті
орналастыру, файлдарды өзгерту және
жүктеуді білу.
Оқушылардың басым бөлігі:
Компьютердегі файлдарға ортақ
қолжетімділікті орналастыру,
файлдарды жүктеу және өзгертуді
өмірде қолдану.
Кейбір оқушылар: Сұрақтарға жауап
беру, талдау жасау.
• Желілік орта ұғымымен танысады
• Компьютердегі файлдарға ортақ
қолжетімділікті орналастыруды
түсінеді, оларды жүктеп және
өзгерте алады.
• Алған теориялық білімдерін өмірде
пайдалана алады
• Тақырыпқа байланысты сұрақтарға
нақты жауап береді.
Білу, түсіну, қолдану,
талдау .Қоғамымыздағы ұлттық бірлік,
бейбітшілік пен келісім. Өз бетімен
жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Бәсекелестікке дағдыландыруСервер- server, желілік
орта- сетевое окружение-
network
Оқылым арқылы жаңа
тақырыпты меңгеру
Лексика және терминология: Оқу
мақсаты
Сабақ
мақсаты
Бағалау
критерийлері
Ойлау
дағдыларыҚұндылық
тарТілдік
мақсат Пәнаралық
байланысКелес ауданы. №74 Ж.Баласағұн атындағы жом
Касымова Шолпан Сайлаубаевна
13 слайд
Компьютердегі деректеріңізді қалай қорғауға болады 5.1.3.1 ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу Қазақ тілі (оқылым,жазылым) ағылшын тілі (аударма), бейнелеу(суреттер ) Барлық оқушылар : Компьютердегі файлдарға ортақ қолжетімділікті орналастыру, файлдарды өзгерту және жүктеуді білу. Оқушылардың басым бөлігі: Компьютердегі файлдарға ортақ қолжетімділікті орналастыру, файлдарды жүктеу және өзгертуді өмірде қолдану. Кейбір оқушылар: Сұрақтарға жауап беру, талдау жасау. • Желілік орта ұғымымен танысады • Компьютердегі файлдарға ортақ қолжетімділікті орналастыруды түсінеді, оларды жүктеп және өзгерте алады. • Алған теориялық білімдерін өмірде пайдалана алады • Тақырыпқа байланысты сұрақтарға нақты жауап береді. Білу, түсіну, қолдану, талдау .Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Бәсекелестікке дағдыландыруСервер- server, желілік орта- сетевое окружение- network Оқылым арқылы жаңа тақырыпты меңгеру Лексика және терминология: Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийлері Ойлау дағдыларыҚұндылық тарТілдік мақсат Пәнаралық байланысКелес ауданы. №74 Ж.Баласағұн атындағы жом Касымова Шолпан Сайлаубаевна
14 слайд
Ұз ақ мерзімді жоспардың тарауы: I -тарау Интернеттегі қауіпсіздік Мектеп: № 74 Ж .Баласағұн атындағы жалпы
орта мектеп
Күні: 23 .04.2017 жыл Мұғалімнің аты -жөні : Касымова
Шолпан Сайлаубаевна
Сынып: 5 Қатысқандар : Қатыспағандар :
Сабақтың тақырыбы Компьютердегі деректеріңізді қалай қорғауға болады
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1 .3.1 ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Компьютердегі файлдар ғаортақ қолжетімді лікті
орналастыру, файлдарды өзгерт у және жүктеуді білу .
Оқушылардың басым бөлігі: Компьютердегі файлдар ғаортақ
қолжетімді ліктіорналастыру, файлдар ды жүктеу және өзгертуді өмір де
қолдану .
Кейбір оқушылар: Сұрақтарға жауап бер у, талдау жаса у.
Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану, талдау.
Бағалау критерийі Желілік орта ұғымымен танысады
Компьютердегі файлдарға ортақ қолжетімділікті
орналастыруды түсінеді, оларды жүктеп және өзгерте алады .
Алған теориялық білімдерін өмір де пайдалана алады
Тақырыпқа байланысты сұрақтарға нақты жауап береді.
Тілдік мақсаттар Сервер -server , желілік орта - сетевое окружение -network
Оқылым арқылы жаңа тақырыпты меңгеру
14 слайд
Ұз ақ мерзімді жоспардың тарауы: I -тарау Интернеттегі қауіпсіздік Мектеп: № 74 Ж .Баласағұн атындағы жалпы орта мектеп Күні: 23 .04.2017 жыл Мұғалімнің аты -жөні : Касымова Шолпан Сайлаубаевна Сынып: 5 Қатысқандар : Қатыспағандар : Сабақтың тақырыбы Компьютердегі деректеріңізді қалай қорғауға болады Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.1 .3.1 ортақ қолжетімді файлдарды орналастыру, өзгерту, жүктеу Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: Компьютердегі файлдар ғаортақ қолжетімді лікті орналастыру, файлдарды өзгерт у және жүктеуді білу . Оқушылардың басым бөлігі: Компьютердегі файлдар ғаортақ қолжетімді ліктіорналастыру, файлдар ды жүктеу және өзгертуді өмір де қолдану . Кейбір оқушылар: Сұрақтарға жауап бер у, талдау жаса у. Ойлау дағдылары Білу, түсіну, қолдану, талдау. Бағалау критерийі Желілік орта ұғымымен танысады Компьютердегі файлдарға ортақ қолжетімділікті орналастыруды түсінеді, оларды жүктеп және өзгерте алады . Алған теориялық білімдерін өмір де пайдалана алады Тақырыпқа байланысты сұрақтарға нақты жауап береді. Тілдік мақсаттар Сервер -server , желілік орта - сетевое окружение -network Оқылым арқылы жаңа тақырыпты меңгеру
15 слайд
Білу, түсіну Талдау ҚолдануОқулықпен жұмыс
«Білгенге маржан»
ойыны арқылы топтық
жұмыс.Оқылым ,
жазылым. «Күту уақыты» әдісі
Суретке қарап,
себебін анықтау
Топтық жұмыс Практикалық
жұмыс
Жеке жұмыс Қорытынды
«Дербес пікір жазу»
«ИНДЕКС КАРТОЧКАЛАРЫ» әдісі
1-беті: өтілген материал бойынша негізгі идеяларды атап өтіп, оларды жинақта.
2-беті: өтілген материал бойынша нені түсінбегеніңді анықтап, сұрақтарыңды жаз .«Айна»
тренингіС
ұ
р
а
қ
т
а
р
ш
е
ң
б
е
р
і
15 слайд
Білу, түсіну Талдау ҚолдануОқулықпен жұмыс «Білгенге маржан» ойыны арқылы топтық жұмыс.Оқылым , жазылым. «Күту уақыты» әдісі Суретке қарап, себебін анықтау Топтық жұмыс Практикалық жұмыс Жеке жұмыс Қорытынды «Дербес пікір жазу» «ИНДЕКС КАРТОЧКАЛАРЫ» әдісі 1-беті: өтілген материал бойынша негізгі идеяларды атап өтіп, оларды жинақта. 2-беті: өтілген материал бойынша нені түсінбегеніңді анықтап, сұрақтарыңды жаз .«Айна» тренингіС ұ р а қ т а р ш е ң б е р і
16 слайд
Құндылықтарға баулу
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Өз бетімен
жұмыс істеуге тәрбиелеу. Бәсекелестікке дағдыландыру.
Пәнаралық байланыс Қазақ тілі (оқылым) , ағылшын тілі (үштілділік) , бейнелеу (суреттер)
Алдыңғы білім Интернеттегі қауіпсіздік, файлдарға құпия сөз орнату,
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
Ұйымдастыру кезеңі
Топқа бөлу
4 мин
«Сұрақтар шеңбері » әдісі
3 мин
Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату, «Айна»
тренинг і, қобдишаға салынған суретке қарап, ол адамның жақсы адамгершілік қасиеттерін
ата йды .
Оқушылар браузерлерді таңдау арқылы 2 топқа бөлінеді.
Үй жұмысы н тексеру :«Сұрақтар шеңбері» әдісі
Қобдиша , айна
Браузерлер
суреті қиылған
қағаздар
Үлестірме
16 слайд
Құндылықтарға баулу Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Бәсекелестікке дағдыландыру. Пәнаралық байланыс Қазақ тілі (оқылым) , ағылшын тілі (үштілділік) , бейнелеу (суреттер) Алдыңғы білім Интернеттегі қауіпсіздік, файлдарға құпия сөз орнату, Сабақ барысы Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу 4 мин «Сұрақтар шеңбері » әдісі 3 мин Оқушылардың назарын сабаққа аудару, сабаққа психологиялық ахуал орнату, «Айна» тренинг і, қобдишаға салынған суретке қарап, ол адамның жақсы адамгершілік қасиеттерін ата йды . Оқушылар браузерлерді таңдау арқылы 2 топқа бөлінеді. Үй жұмысы н тексеру :«Сұрақтар шеңбері» әдісі Қобдиша , айна Браузерлер суреті қиылған қағаздар Үлестірме
17 слайд
Сабақтың ортасы
Оқулықпен жұмыс
«Білгенге маржан» ойыны
арқылы топтық жұмыс
Оқылым білу, түсіну,
жазылым.
17 мин
Талдау .
«Күту уақыты» әдісі
7 мин
Т.Ж Кітаптан 2 т опқа тақырыпты бөліп беріледі.
1- топ Компьютер лік желі
2- топ файлдарды жүктеу , өзгерту
Алған білімдерін постер арқылы қорғайды , бір -біріне түсіндіреді .Тақырыптың басты түйінін
дәптерге жазыңдар.
Дескрипторлар
Компьютерлік желі анықтамасын бере алады .
Желілік орта ұғымын біледі.
Компьютерлік құрылғылардың бір орталықтан басқаруға болатынын түсінеді .
Компьютерлік құрылғылардың бір орталықтан басқару алгоритмін біледі
Компьютердегі файлдарға ортақ қолжетімділікті орнала стыра алады
Қажет файлдарды жүктей алады
Файлдарды өзгерту мүмкіндігін пайдалана алады .
«Cыныптастарды бағалау » әдісі .
Оқушылар бағалау критерийлеріне сәйкес бір біріне жұмысы үшін баға қояды
То птық жұмыс 1-тапсырма
1- топ Себебін суретке қарап, анықтаймыз.Компьюетрлік желіні не үшін қолданамыз?
2- топ Себебін суретке қарапанықта. Не үшін принтер бір ғана компьютерге жалғанған?
Плакат,
маркерлер.
http://infust.kz
Сурет
бағдаршам
Дескрипторлар
Компьютерлердің бір-бірімен байланысты қолданылатынын біледі.
Ресурстардың екі немес оданда көп компьютерлерде ортақ қолжетімділік
жасауға болатынын түсінеді
17 слайд
Сабақтың ортасы Оқулықпен жұмыс «Білгенге маржан» ойыны арқылы топтық жұмыс Оқылым білу, түсіну, жазылым. 17 мин Талдау . «Күту уақыты» әдісі 7 мин Т.Ж Кітаптан 2 т опқа тақырыпты бөліп беріледі. 1- топ Компьютер лік желі 2- топ файлдарды жүктеу , өзгерту Алған білімдерін постер арқылы қорғайды , бір -біріне түсіндіреді .Тақырыптың басты түйінін дәптерге жазыңдар. Дескрипторлар Компьютерлік желі анықтамасын бере алады . Желілік орта ұғымын біледі. Компьютерлік құрылғылардың бір орталықтан басқаруға болатынын түсінеді . Компьютерлік құрылғылардың бір орталықтан басқару алгоритмін біледі Компьютердегі файлдарға ортақ қолжетімділікті орнала стыра алады Қажет файлдарды жүктей алады Файлдарды өзгерту мүмкіндігін пайдалана алады . «Cыныптастарды бағалау » әдісі . Оқушылар бағалау критерийлеріне сәйкес бір біріне жұмысы үшін баға қояды То птық жұмыс 1-тапсырма 1- топ Себебін суретке қарап, анықтаймыз.Компьюетрлік желіні не үшін қолданамыз? 2- топ Себебін суретке қарапанықта. Не үшін принтер бір ғана компьютерге жалғанған? Плакат, маркерлер. http://infust.kz Сурет бағдаршам Дескрипторлар Компьютерлердің бір-бірімен байланысты қолданылатынын біледі. Ресурстардың екі немес оданда көп компьютерлерде ортақ қолжетімділік жасауға болатынын түсінеді
18 слайд
Сабақтың соңы
Қорытынды
«Дербес пікір жазу» тәсілі арқылы
5 Мин Сен қалай ойлайсың?
1.Компьютерлер сыныбындағы
компьютерлер үшін жергілікті желі
қажет пе?
2. Файл мен бумаларды жүктеу
үшін қажетті ресурстарды анықтап,
тақырыптың басты идеясын
жазыңдар?
«ИНДЕКС
КАРТОЧКАЛАРЫ»
әдісі арқылы кері
байланыс жүргізу
2 мин
Үй жұмысын беру.
2 мин 1-беті: өтілген материал бойынша негізгі
идеяларды атап өтіп, оларды жинақта.
2-беті: өтілген материал бойынша нені
түсінбегеніңді анықтап, сұрақтарыңды жаз.
§5 тақырыпты оқу. Тақырыптың басты
түйінін жазып келу. Сөзжұмбақ құрастыру
18 слайд
Сабақтың соңы Қорытынды «Дербес пікір жазу» тәсілі арқылы 5 Мин Сен қалай ойлайсың? 1.Компьютерлер сыныбындағы компьютерлер үшін жергілікті желі қажет пе? 2. Файл мен бумаларды жүктеу үшін қажетті ресурстарды анықтап, тақырыптың басты идеясын жазыңдар? «ИНДЕКС КАРТОЧКАЛАРЫ» әдісі арқылы кері байланыс жүргізу 2 мин Үй жұмысын беру. 2 мин 1-беті: өтілген материал бойынша негізгі идеяларды атап өтіп, оларды жинақта. 2-беті: өтілген материал бойынша нені түсінбегеніңді анықтап, сұрақтарыңды жаз. §5 тақырыпты оқу. Тақырыптың басты түйінін жазып келу. Сөзжұмбақ құрастыру
19 слайд
Сыныптағы саралау кезінде
үй жұмысын тексеруде
«Сұрақтар шеңбері» әдісін
пайдаланып өткен сабақ
пысықталды. Үлгерімі
төмен оқушылармен жұмыс:
«Білгенге маржан» әдісі,
«Күту уақыты» әдісі,
тапсырмалары орындағанда
оқушыларға ЖАДА
бойынша, оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай
нақты көмек беріліп, қолдау
көрсетілді. Сабақ
барысында тапсырмалар
деңгейлеп берілді. Қабілетті
оқушылармен жұмыс:
«Дербес пікір жазу» тәсілі
арқылы қабілетті оқушылар
СТО отырып, өздерінен не
күтетіндігін түсінгендеріне
көз жеткізу. «Айна» тренингі арқылы
сергіту сәтін құрады.
Техника қауіпсіздік
ережесін еске түсіру.
Ток көздеріне абайлауСаралау
Бағалау Денсаулық
19 слайд
Сыныптағы саралау кезінде үй жұмысын тексеруде «Сұрақтар шеңбері» әдісін пайдаланып өткен сабақ пысықталды. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс: «Білгенге маржан» әдісі, «Күту уақыты» әдісі, тапсырмалары орындағанда оқушыларға ЖАДА бойынша, оқушылардың қажеттіліктеріне қарай нақты көмек беріліп, қолдау көрсетілді. Сабақ барысында тапсырмалар деңгейлеп берілді. Қабілетті оқушылармен жұмыс: «Дербес пікір жазу» тәсілі арқылы қабілетті оқушылар СТО отырып, өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу. «Айна» тренингі арқылы сергіту сәтін құрады. Техника қауіпсіздік ережесін еске түсіру. Ток көздеріне абайлауСаралау Бағалау Денсаулық