Материалдар / 9 сабақ ойынның сценарийі

9 сабақ ойынның сценарийі

Материал туралы қысқаша түсінік
Цифрлық сауаттылық 3 сынып. 9 сабақ ойынның сценарийі тақырыбында презентация. Оқу мақсаты: 3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушы үшін: Ойын сценарий әзірлеумен танысады. Оқушылардың көбі үшін: Ойын сценарий жасауда таңбалы, нөмірленген тізімдер жасауды үйренеді. Кейбір оқушылар үшін: Дайын сценарий бойынша ойын әзірлейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2021
3474
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қызығушылықты ояту. «Күн! Тас! Қоршау!» ойыны Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған.

1 слайд
Қызығушылықты ояту. «Күн! Тас! Қоршау!» ойыны Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн», «Тас», «Қоршау» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту қажет. Оқушылар әрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн» деген сөз айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді. «Тас» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау» сөзінде алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген топ жеңімпаз атанады.

1 слайд

Қызығушылықты ояту. «Күн! Тас! Қоршау!» ойыны Ойын оқушылардың зейіні мен қозғалыс жылдамдығын дамытуға бағытталған. Ойын шарты: оқушылар бірнеше топтарға бөлініп отырады. Кезек-кезек балаларға «Күн», «Тас», «Қоршау» атты бұйрықтар беріледі. Сөздердің айтылу ретін үнемі өзгерту қажет. Оқушылар әрбір сөзге қимылмен жауап берулері шарт. Егер «Күн» деген сөз айтылса, олар алақандарын ашып, саусақтарын тарбитып, қолдарын жоғары көтереді. «Тас» сөзінде қолдарын түюлі жұдырықтарымен көтереді. «Қоршау» сөзінде алақандарын ашып, қолдарын көтереді, бірақ саусақтары бір-біріне тығыз жанасып тұруы керек. Ойын жылдамдығы біртіндеп жоғарылауы қажет. Ешбір қате жібермеген топ жеңімпаз атанады.

Топтастыру. «Тұрғындар мен үй» ойыны Оқушылaрдың білім деңгейін ескере отырып, «Тұрғындар мен үй» ойынын пайдаланып о

2 слайд
Топтастыру. «Тұрғындар мен үй» ойыны Оқушылaрдың білім деңгейін ескере отырып, «Тұрғындар мен үй» ойынын пайдаланып оқушылaрды тaңдaп aлу әдісімен шығaрa отырып, шыққaн оқушылaр екеу - екеуден қолдaрын көтеріп ұстaсып, үйдің шaтырын жaсaйды. Келесі шaқырылғaн оқушы шaтырдың aстынa кіріп тұрғын болaды. Сәлден соң мұғaлімнің нұсқaуымен тұрғын екеу болaды. Осылaй төрт оқушыдaн шaғын топтaр құрaлaды.

2 слайд

Топтастыру. «Тұрғындар мен үй» ойыны Оқушылaрдың білім деңгейін ескере отырып, «Тұрғындар мен үй» ойынын пайдаланып оқушылaрды тaңдaп aлу әдісімен шығaрa отырып, шыққaн оқушылaр екеу - екеуден қолдaрын көтеріп ұстaсып, үйдің шaтырын жaсaйды. Келесі шaқырылғaн оқушы шaтырдың aстынa кіріп тұрғын болaды. Сәлден соң мұғaлімнің нұсқaуымен тұрғын екеу болaды. Осылaй төрт оқушыдaн шaғын топтaр құрaлaды.

Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.  Өзіңе ұнайтын қандай компьютерлік ойындардың кейіпкерлерін атай аласың?  Ойын сценарийі д

3 слайд
Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.  Өзіңе ұнайтын қандай компьютерлік ойындардың кейіпкерлерін атай аласың?  Ойын сценарийі дегенді қалай түсінесің?  Сен жасайтын ойын кейіпкері қандай болғанын қалайсың?

3 слайд

Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі.  Өзіңе ұнайтын қандай компьютерлік ойындардың кейіпкерлерін атай аласың?  Ойын сценарийі дегенді қалай түсінесің?  Сен жасайтын ойын кейіпкері қандай болғанын қалайсың?

Ойынның сценарийі Маденбек Ержетсін

4 слайд
Ойынның сценарийі Маденбек Ержетсін

4 слайд

Ойынның сценарийі Маденбек Ержетсін

Оқу мақсаты : 3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; Сабақтың мақсаты:

5 слайд
Оқу мақсаты : 3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушы үшін: Ойын сценарий әзірлеумен танысады. Оқушылардың көбі үшін: Ойын сценарий жасауда таңбалы, нөмірленген тізімдер жасауды үйренеді. Кейбір оқушылар үшін: Дайын сценарий бойынша ойын әзірлейді.

5 слайд

Оқу мақсаты : 3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушы үшін: Ойын сценарий әзірлеумен танысады. Оқушылардың көбі үшін: Ойын сценарий жасауда таңбалы, нөмірленген тізімдер жасауды үйренеді. Кейбір оқушылар үшін: Дайын сценарий бойынша ойын әзірлейді.

Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес

6 слайд
Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз – Өте жақсы! Төртбұрыш – Жақсы! Үшбұрыш – Талпын!

6 слайд

Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Бес жұлдыз – Өте жақсы! Төртбұрыш – Жақсы! Үшбұрыш – Талпын!

Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс істеу. «ДЖИГСО» әдісі Бүгінгі таңда компьютерлік ойындардың түрі

7 слайд
Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс істеу. «ДЖИГСО» әдісі Бүгінгі таңда компьютерлік ойындардың түрі өте көп. Ең қарапайым ойынның өзін жасау үшін, үлкен еңбек пен шығармашылық ой қажет. Компьютерлік ойындарды құру ұзақ уақытты қажет етеді. Бір компьютерлік ойындарды жасауға бірнеше жыл уақыт кетуі де мүмкін. Сондықтан, ойындарды жасаумен жеке адам емес ойын әзірлеуші топтар айналысады. Компьютерлік ойындарды жасайтын адамдарды – ойындарды әзірлеуші (разработчик игры) деп атайды.

7 слайд

Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін) Оқулықпен жұмыс істеу. «ДЖИГСО» әдісі Бүгінгі таңда компьютерлік ойындардың түрі өте көп. Ең қарапайым ойынның өзін жасау үшін, үлкен еңбек пен шығармашылық ой қажет. Компьютерлік ойындарды құру ұзақ уақытты қажет етеді. Бір компьютерлік ойындарды жасауға бірнеше жыл уақыт кетуі де мүмкін. Сондықтан, ойындарды жасаумен жеке адам емес ойын әзірлеуші топтар айналысады. Компьютерлік ойындарды жасайтын адамдарды – ойындарды әзірлеуші (разработчик игры) деп атайды.

Компьютерлік ойындарды жасау кезінде туындайтын сұрақтар:  Ойынның мақсаты мен түпкі нәтижесі қандай?  Ойын не туралы болады?

8 слайд
Компьютерлік ойындарды жасау кезінде туындайтын сұрақтар:  Ойынның мақсаты мен түпкі нәтижесі қандай?  Ойын не туралы болады?  Ойынның кейіпкерлері кімдер?  Кейіпкерлерді мінезі мен келбеті қандай болуы керек?  Ойын кейіпкерлерінің іс-әрекеттері қандай болады?  Ойын неше кезеңнен тұрады?  Басты кейіпкердің қарсыластары кімдер?

8 слайд

Компьютерлік ойындарды жасау кезінде туындайтын сұрақтар:  Ойынның мақсаты мен түпкі нәтижесі қандай?  Ойын не туралы болады?  Ойынның кейіпкерлері кімдер?  Кейіпкерлерді мінезі мен келбеті қандай болуы керек?  Ойын кейіпкерлерінің іс-әрекеттері қандай болады?  Ойын неше кезеңнен тұрады?  Басты кейіпкердің қарсыластары кімдер?

Кейіпкер(фрац. Personage; лат. Persona – адам, тұлға) – компьютерлік ойын, фильм немесе кітаптағы іс-әрекет иесі.

9 слайд
Кейіпкер(фрац. Personage; лат. Persona – адам, тұлға) – компьютерлік ойын, фильм немесе кітаптағы іс-әрекет иесі.

9 слайд

Кейіпкер(фрац. Personage; лат. Persona – адам, тұлға) – компьютерлік ойын, фильм немесе кітаптағы іс-әрекет иесі.

Компьютерлік ойын оқиғалар тізбегін көрсететін сюжеттерден тұрады.Сюжеттер бойынша әрекеттер мен сөздердің реті жаз

10 слайд
Компьютерлік ойын оқиғалар тізбегін көрсететін сюжеттерден тұрады.Сюжеттер бойынша әрекеттер мен сөздердің реті жазылған сценарий құрылады. Ойын құрастыру үшін алдын ала үлгі сценарий құрастырып алған дұрыс. Ойынның үлгі сценарийі ойын құруды жоспарлаудың алгоритмі. 1. Ойын жанры: 2. Ойын атауы: 3. Ойынның мақсаты мен сипаттамасы: 4. Ереже: 5. Кейіпкерлер: 6. Сюжет: 7. Сценарий 8. Оқиғаның дамуы: 9. Ойын ортасы: 10. Программалау тілі:

10 слайд

Компьютерлік ойын оқиғалар тізбегін көрсететін сюжеттерден тұрады.Сюжеттер бойынша әрекеттер мен сөздердің реті жазылған сценарий құрылады. Ойын құрастыру үшін алдын ала үлгі сценарий құрастырып алған дұрыс. Ойынның үлгі сценарийі ойын құруды жоспарлаудың алгоритмі. 1. Ойын жанры: 2. Ойын атауы: 3. Ойынның мақсаты мен сипаттамасы: 4. Ереже: 5. Кейіпкерлер: 6. Сюжет: 7. Сценарий 8. Оқиғаның дамуы: 9. Ойын ортасы: 10. Программалау тілі:

Сценарий негізінен тізімнен тұрады. Тізім – сан, әріп немесе арнайы таңбалар арқылы берілген абзацтар қатары.

11 слайд
Сценарий негізінен тізімнен тұрады. Тізім – сан, әріп немесе арнайы таңбалар арқылы берілген абзацтар қатары.

11 слайд

Сценарий негізінен тізімнен тұрады. Тізім – сан, әріп немесе арнайы таңбалар арқылы берілген абзацтар қатары.

12 слайд

12 слайд

Үйге тапсырма: Ойнап көрген компьютерлік ойындардың біріне талдау жасау DISNEYLAND ADVENTURES

13 слайд
Үйге тапсырма: Ойнап көрген компьютерлік ойындардың біріне талдау жасау DISNEYLAND ADVENTURES

13 слайд

Үйге тапсырма: Ойнап көрген компьютерлік ойындардың біріне талдау жасау DISNEYLAND ADVENTURES

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ