9 сынып Бұқаралық ақпарат құралдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар
орындай алады:
Мәтіндегі айтылған
ойға өз көзқарасын
білдіреді, сыни
тұрғыдан баға бере
алады, сабақтас
құрмалас сөйлемдердің
мағыналық түрлерін
ажырата біледі ; Оқушылардың
көпшілігі орындай
алады:
Сабақтас құрмалас
сөйлемдерді
түрлендіріп қолдана
алады; Кейбір оқушылар
орындай алады:
Өз көзқарасын білдіруде
ойын нақты деректермен
дәлелдей алады, сабақтас
құрмалас түрлерін
түрлендіруде ой
ұшқырлығын танытып,
ізденісте,
шығармашылықпен жұмыс
жасай алады. П әні: қазақ тілі Сынып: 9
VII. Бөлім: Бұқаралық ақпарат құралдары
Тақырыбы: Бұқаралық ақпарат құралдары
(1-2 сабақ)
Оқу мақсаты SMART- қа
негізделген. Арнайы нақты,
өлшенетін, қолжетімді, шынайы,
уақыт шектеулі мақсаттарға
бағытталған .ОҚУ МАҚСАТЫ
Т/А 9.1.5.1 – мәтіндегі айтылған ойға өз
көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға
беріп айту;
ӘТН 9.4.4.3 – сабақтас
құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін
ажырата білу, түрлендіріп қолдану; Жаңаөзен қаласы «№1 Т.Әлиев атындағы
орта мектеп»
Мұғалімнің аты-жөні: Жетписбаева Алия
Есболгановна
1 слайд
Сабақ мақсаты Барлық оқушылар орындай алады: Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға бере алады, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі ; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сабақтас құрмалас сөйлемдерді түрлендіріп қолдана алады; Кейбір оқушылар орындай алады: Өз көзқарасын білдіруде ойын нақты деректермен дәлелдей алады, сабақтас құрмалас түрлерін түрлендіруде ой ұшқырлығын танытып, ізденісте, шығармашылықпен жұмыс жасай алады. П әні: қазақ тілі Сынып: 9 VII. Бөлім: Бұқаралық ақпарат құралдары Тақырыбы: Бұқаралық ақпарат құралдары (1-2 сабақ) Оқу мақсаты SMART- қа негізделген. Арнайы нақты, өлшенетін, қолжетімді, шынайы, уақыт шектеулі мақсаттарға бағытталған .ОҚУ МАҚСАТЫ Т/А 9.1.5.1 – мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; ӘТН 9.4.4.3 – сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану; Жаңаөзен қаласы «№1 Т.Әлиев атындағы орта мектеп» Мұғалімнің аты-жөні: Жетписбаева Алия Есболгановна
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
Сәлемдеме
жіберіңіз Өткен сабақ пен жаңа
сабақты байланыстыру
мақсатында алдыңғы
білімді пысықтайды. Жаңа сабақпен
байланысты сұрақтар
қамтылады. Өз ойларын
еркін жеткізеді, сұраққа
жауап береді. Сабақтың
тақырыбы мен мақсаты
болжайды.
SWOT Баспасөз, ғаламтор,
теледидардың күшті,
әлсіз жақтары мен
мүмкіндіктеріне,
қауіптеріне талдау
жасайды. Мәтіндегі айтылған ойға
өз көзқарасын білдіреді.
Сыни тұрғыдан баға
береді.
Stop- кадр Берілген суреттерді
қатыстыра отырып, сабақтас
құрмалас сөйлем құрайды.
Сабақтас құрмалас
сөйлемнің мағыналық
түрлерін ажыратып,
түрлендіріп қолданады.
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Сәлемдеме жіберіңіз Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында алдыңғы білімді пысықтайды. Жаңа сабақпен байланысты сұрақтар қамтылады. Өз ойларын еркін жеткізеді, сұраққа жауап береді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты болжайды. SWOT Баспасөз, ғаламтор, теледидардың күшті, әлсіз жақтары мен мүмкіндіктеріне, қауіптеріне талдау жасайды. Мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді. Сыни тұрғыдан баға береді. Stop- кадр Берілген суреттерді қатыстыра отырып, сабақтас құрмалас сөйлем құрайды. Сабақтас құрмалас сөйлемнің мағыналық түрлерін ажыратып, түрлендіріп қолданады.
3 слайд
Қолда
уды
қажет
ететін
оқуш
ы •
Берілген суретті пайдалана отырып, шартты, қарсылықты бағыныңқы
сабақтасты қатыстырып сөйлем құра алады. Сұрақтар қою арқылы
сөйлемдерді түрлендіріп қолдана алуға жетелеймін.
Орта
ша
деңге
йдегі
оқуш
ылар •
Берілген суреттерді пайдалана отырып, мезгіл, қимыл-сын, себеп,
мақсат бағыныңқы сабақтасты қатыстырып сөйлем құрап ажырата
алады. Оларға құрастырған сөйлемдерін пайдаланып, шағын мәтін
жазуға бағыт беремін. Қосымша дереккөздер ұсынамын.
Қабіл
еті
жоғар
ы
оқуш
ылар •
Берілген суреттерді пайдала отырып, сабақтас құрмалас сөйлемнің
мағыналық түрлерін қатыстырып сөйлем құрастырады және
түрлендіре алады. Оларға құрастырған сөйлемдерін пайдаланып, эссе
жазуға бағыт беремін. « Stop- кадр» әдісіСаралап оқыту – оқушының жеке тұлғасы дамып, қалыптасуын
көздейтін дидактикалық үдеріс.
3 слайд
Қолда уды қажет ететін оқуш ы • Берілген суретті пайдалана отырып, шартты, қарсылықты бағыныңқы сабақтасты қатыстырып сөйлем құра алады. Сұрақтар қою арқылы сөйлемдерді түрлендіріп қолдана алуға жетелеймін. Орта ша деңге йдегі оқуш ылар • Берілген суреттерді пайдалана отырып, мезгіл, қимыл-сын, себеп, мақсат бағыныңқы сабақтасты қатыстырып сөйлем құрап ажырата алады. Оларға құрастырған сөйлемдерін пайдаланып, шағын мәтін жазуға бағыт беремін. Қосымша дереккөздер ұсынамын. Қабіл еті жоғар ы оқуш ылар • Берілген суреттерді пайдала отырып, сабақтас құрмалас сөйлемнің мағыналық түрлерін қатыстырып сөйлем құрастырады және түрлендіре алады. Оларға құрастырған сөйлемдерін пайдаланып, эссе жазуға бағыт беремін. « Stop- кадр» әдісіСаралап оқыту – оқушының жеке тұлғасы дамып, қалыптасуын көздейтін дидактикалық үдеріс.
4 слайд
Критериалды
бағалауҚалыптастырушы
бағалау Жиынтық бағалау
ОҚУ МАҚСАТЫ
ӘТН 9.4.4.3
– сабақтас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық
түрлерін ажырата білу,
түрлендіріп қолдану ;
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері
-
Сабақтас құрмалас
сөйлемдердің
мағыналық түрлерін
ажыратады;
- Сабақтас құрмалас
сөйлемнің мағыналық
түрлерін түрлендіріп
қолданады; Дескриптор:
- Сабақтас құрмалас сөйлемдерді
қатыстырып сөйлем құрастырады,
мағыналық түрлерін ажыратады;
- Сабақтас құрмалас
сөйлемнің мағыналық түрлерін
түрлендіріп қолданады;Қалыптастырушы бағалау. Жазбаша
(Өте жақсы, суретті қатыстыра отырып,
сабақтас құрмалас сөйлемдердің
мағыналық түрлерін ажыраттың. Жақсы,
алайда, сабақтас құрмалас сөйлемдерді
түрлендіруің керек еді. Сабақтас құрмалас
сөйлемдердің мағыналық түрлеріне мысал
келтіре білдің, т.б.)
Тапсырма: « Stop- кадр»
әдісі
Берілген сурет
бойынша сабақтас
құрмалас сөйлемнің
мағыналық түрлеріне
сөйлем құрастырып,
түрлендіріп жазады.
4 слайд
Критериалды бағалауҚалыптастырушы бағалау Жиынтық бағалау ОҚУ МАҚСАТЫ ӘТН 9.4.4.3 – сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану ; Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану Бағалау критерийлері - Сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыратады; - Сабақтас құрмалас сөйлемнің мағыналық түрлерін түрлендіріп қолданады; Дескриптор: - Сабақтас құрмалас сөйлемдерді қатыстырып сөйлем құрастырады, мағыналық түрлерін ажыратады; - Сабақтас құрмалас сөйлемнің мағыналық түрлерін түрлендіріп қолданады;Қалыптастырушы бағалау. Жазбаша (Өте жақсы, суретті қатыстыра отырып, сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажыраттың. Жақсы, алайда, сабақтас құрмалас сөйлемдерді түрлендіруің керек еді. Сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлеріне мысал келтіре білдің, т.б.) Тапсырма: « Stop- кадр» әдісі Берілген сурет бойынша сабақтас құрмалас сөйлемнің мағыналық түрлеріне сөйлем құрастырып, түрлендіріп жазады.
5 слайд
Кері байланыстың әсері
Тренердің кері
байланысы Әріптестердің кері
байланысы Болашаққа жоспарым
Тренердің кері байланысы
арқылы оқу мақсаты мен
сабақ мақсаты бір – бірімен
тығыз байланысты
болатынын білдім.
Қалыптастырушы бағалау
жүргізудің қадамдарын
үйрендім. Сабақ жоспарын
құруда тапсырмаларды анық
тұжырымдап, нақты,
өлшемді, қолжетімді,
шынайы мақсаттарға
бағыттап үйрендім. Әріптесімнің кері
байланысының тиімді әсері
болды. Худашева Галия
Гелдібайқызы сабақтың
тақырыбына байланысты
әдіс - тәсілдерді дұрыс
таңдай білуіме көмектесті.
Әріптесім Садыкова Сулу
Бектасқызы
қалыптастырушы бағалауды
нақты жаза білуіме септігін
тигізді. Әріптестерімнің
арқасында түсінбеген
жерлерімді толықтырып
отырдым. -Курста алған білімімді өз
тәжірибемде қолданып,
ұштастыру;
- Оқытуды сапалы ету
үшін жаңа тәсілдерді
қолдана отырып,
сабақтарымды түрлендіру;
- Сабақ барысында
оқушылардың деңгейлерін
ескеріп, саралау
тапсырмаларын дайындау;
- Тапсырма бойынша
қалыптастырушы бағалау
жүргізу.Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытынды
Ықшам сабақты өткізгенде таңдалған әдістің тиімді-тиімсіздігін, тапсырманың оқушының жас
ерекшелігіне сай берілгендігін көруге болады.
5 слайд
Кері байланыстың әсері Тренердің кері байланысы Әріптестердің кері байланысы Болашаққа жоспарым Тренердің кері байланысы арқылы оқу мақсаты мен сабақ мақсаты бір – бірімен тығыз байланысты болатынын білдім. Қалыптастырушы бағалау жүргізудің қадамдарын үйрендім. Сабақ жоспарын құруда тапсырмаларды анық тұжырымдап, нақты, өлшемді, қолжетімді, шынайы мақсаттарға бағыттап үйрендім. Әріптесімнің кері байланысының тиімді әсері болды. Худашева Галия Гелдібайқызы сабақтың тақырыбына байланысты әдіс - тәсілдерді дұрыс таңдай білуіме көмектесті. Әріптесім Садыкова Сулу Бектасқызы қалыптастырушы бағалауды нақты жаза білуіме септігін тигізді. Әріптестерімнің арқасында түсінбеген жерлерімді толықтырып отырдым. -Курста алған білімімді өз тәжірибемде қолданып, ұштастыру; - Оқытуды сапалы ету үшін жаңа тәсілдерді қолдана отырып, сабақтарымды түрлендіру; - Сабақ барысында оқушылардың деңгейлерін ескеріп, саралау тапсырмаларын дайындау; - Тапсырма бойынша қалыптастырушы бағалау жүргізу.Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытынды Ықшам сабақты өткізгенде таңдалған әдістің тиімді-тиімсіздігін, тапсырманың оқушының жас ерекшелігіне сай берілгендігін көруге болады.