1 слайд
« 8- сыныптың химия пәніне
арналған Бөлімдік Жиынтық
Бағалау және Тоқсандық
Жиынтық Бағалау
тапсырмаларын құрастыру
мәселелері »
5В011200-химия мамандығының 3- курс студенті –
Хидирбаева Диларом
2 слайд
Аннотация
Менің химиялық жобамның тақырыбы- « 8- сыныптың химия
пәніне арналған Бөлімдік Жиынтық Бағалау және Тоқсандық
Жиынтық Бағалау тапсырмаларын құрастыру мәселелері » .
Қазақстандағы барлық мектептер білім берудің жаңартылған
мазмұнына біртіндеп көше бастады : 2016 жылы - 1 сынып, 2017
жылы - 2, 5, 7 сыныптар, 2018 жылы - 3, 6, 8 сыныптар.
Мектептерде жаңа бағдарламаны енгізумен қатар оқушылардың
бағалау жүйесі де өзгеруде. Критерийлер деп аталатын жүйе
оқушылардың жетістіктерін сипатталған критерийлермен
салыстыруға негізделген .
Жаңа жүйе БЖБ (бөлімдік жиынтық бағалау) және ТЖБ
(тоқсандық жалпы бағалау) түрінде ұсынылған. Бөлімдер әр бөлім
және әр тоқсан негізінде өткізіледі. Жалпы алғанда, тоқсан сайын
шамамен 3-4 рет мектеп оқушылары БЖБ және бір рет ТЖБ
сұрақтар, тесттер, бақылау және т.б. түрінде өтеді. Тоқсан және бір
жылдағы қорытынды баға арнайы формула бойынша көрсетіледі.
3 слайд
Аннотация
Тема моего химического проекта - "вопросы составления
заданий сводной разборной оценки и сводной квартальной
оценки для химии 8 класса".
Все школы Казахстана постепенно переходят на
обновленное содержание образования: в 2016 году-1 класс, в
2017 году - 2, 5, 7 классы, в 2018 году-3, 6, 8 классы. Наряду с
внедрением новой программы в школах меняется система
оценивания учащихся. Система, называемая критериями,
основана на сопоставлении достижений учащихся с
описанными критериями .
Новая система представлена в виде УО (сводная
разделная оценка) и ОЧС (общая квартальная оценка). Отделы
проводятся на основе каждого раздела и каждого квартала. В
целом, ежеквартально около 3-4 раза учащиеся школ проходят в
форме вопросов, тестов, контроля и т. д. Итоговая оценка за
квартал и год указывается по специальной формуле.
4 слайд
Annotation
The topic of my chemistry project is "questions of
drawing up tasks for a summary debriefing assessment and a
summary quarterly assessment for grade 8 chemistry".
All schools in Kazakhstan are gradually switching to the
updated content of education: in 2016-grade 1, in 2017 - grades
2, 5, 7, in 2018-grades 3, 6, 8. Along with the introduction of a
new program in schools, the system of student assessment is
changing. The system, called criteria, is based on comparing
student achievement with the criteria described .
The new system is presented in the form of a UO
(consolidated annual assessment) and a PBS (General quarterly
assessment). Divisions are conducted on the basis of each section
and each quarter. In General, about 3-4 times a quarter, school
students pass in the form of questions, tests, control, etc. The
final estimate for the quarter and year is specified using a special
formula.
5 слайд
Кіріспе бөлімі
Бөлім бойынша жиынтық бағалау БЖБ – оқушылар әр бөлімді аяқтаған
сайын алынып отырады .
Аптасына екі рет және одан да көп болатын пәндер бойынша оқушылар
тоқсанның аяғында ТЖБ жұмысын орындайды , ал аптасына бір рет болатын
пәндер бойынша әр жарты жылда бір рет орындайды .
Сонымен бірге, Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым
министрлігінің Ережесінде сәйкес оқушылар шамадан тыс шаршамауы үшін
бір күнде тек үш пәннен ғана БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын жазуы
керек.Мысалы , оқушылар алдын ала бекітілген кесте бойынша сейсенбі күні
химия , география , алгебра пәндерінен БЖБ жұмысын орындауы керек
болса, ол күнге төртінші қылып тағы бір пәннен БЖБ тапсырмасын орындай
алмайды . Ол Ережегі қайшы болып саналады және оқушыларға қиынға
соғады.
Критериалды бағалаудың дәстүрлі білім беруден басты айырмашылығы –
оқушылардың алатын бағасыны олар жазған БЖБ және ТЖБ жұмыстарына
тәуелді , тоқсан соңында әр оқушының бағасы автоматты түрде шығады .
6 слайд
Критериалды бағалау бойынша мұғалімдер
оқушыларды төменде көрсетілген бағалайды :Керемет (5) 85 -100%
Жақсы (4) 65 - 85%
Қанағаттандырарлық (3) 40 - 64 %
Қанағаттандырылмаған (2) 0-39 %
7 слайд
Тоқсандық бағаның қорытылуы :Критериалды бағалау Жалпы баға
Бөлімдік Жиынтық Бағалау 50 %
Тоқсандық Жиынтық Бағалау 50%
Тоқсандық баға 100 %
8 слайд
Бес балдық жүйенің кемшіліктері:
- Оқушылардың жетістіктері басқа
оқушылардың нәтижелерімен салыстырылады;
- Мектеп оқушылары мен ата-аналар оқу
жетістіктерін қандай өлшемдер бойынша
бағалайтындығын түсінбейді;
- Бес балдық жүйе оқу жоспарының белгілі
бір бөлімдеріндегі білімнің, дағдылардың нақты
элементтерін игеру туралы нақты түсінік бермейді;
- Мұғалім мен оқушы арасында кері байланыс
жоқ.
9 слайд
Мақсаты :
Бөлімдік Жиынтық Бағалау жұмысы оқулардың мектеп
бағдарламасына сәйкес даярлау.
Оқушылардан химия пәнін жақсы білетін өскелең ұрпақ
даялау .
Оқушыларға түсінікті болатындай тапсырмаларды
дайындау.
Оқушылардың химия пәніне қызығушылығын арттыру .
Міндеті :
1. Мектеп бағдарламасындағы тақырып мазмұнымен танысу.
2. Бағдарлама негізінде бағалау жұмыстарын даярлау.
3. Оқушылардың химияға құштарлығын және қабілеттілігін
дамыту.
Күтілетін нәтиже:
1. Оқушылардың химия пәнінен білімін арттыру.
2. Оқушылардың химия пәніне қызығушылығын арттыру.
10 слайд
Ал менің жасағалы отырған бағдарламамның
ерекшелігі мен құндылықтары :
1.Тапсырмалар мектеп бағдарламасымен
сәйкестендіріліп жасалады.
2. Оқушы тапсырмаларды 20 минуттың ішінде орындап
үлгеруге мүмкіндігі бар.
3. Тапсырманың бірнеше нұсқасы болады ( Мысалы,
бір Бөлімдік Жиынтық бағалауда 5-6 нұсқаға дейін
болады )
4. Нұсқалардағы тапсырмалар бірдей деңгейде
болмайды , себебі сыныптағы оқушылардың
барлығының білім деңгейі бірдей жоғары немесе
бірдей төмен болуы мүмкін емес.
11 слайд
Әдеби шолу
Бағалау зерттеулерінің қарқынды өсуі жаппай реформалар
кезеңінде байқалды . XIX ғасырдың 50- жылдарында , олар алғаш
рет қоғамдық саланың құндылығы туралы мәселені талқылауға
негізделді.
«Оқу жетістіктерін бағалау» - білім алушылардың қол
жеткізген нақты нәтижелерінің жоспарланған оқу мақсаттарына
сәйкес келу деңгейін оқу процесін кері байланыс арқылы реттеу
және реттеу.
Бағалау: не үшін қажет?
Б. Ананиев : «Бағалаудың жоқтығы ... бұл бағалаудың ең нашар
түрі, өйткені бұл әсер бағдар бермейді, бірақ адамды өзінің нақты
білімін көрсететін объективті бағалау негізінде емес өзіндік
бағалауды құруға мәжбүр етеді »
«Критериалды бағалау» терминін алғаш рет Роберт Юджин
Глазер (1963 ж ) қолданған және оқушылардың оқу жетістіктерінің
қол жеткізілген және жоспарланған деңгейлері арасындағы
сәйкестікті анықтауға ықпал ететін процесті сипаттайды.
12 слайд
Бұл термин білім алушылардың оқу жетістіктері қол
жеткізілген және потенциалды деңгейлерінің арасындағы
сәйкестікті және әдеттегі мінез-құлық үлгілерін анықтауға
мүмкіндік беретін процесті сипаттайды. Білім алушының
әрекеті алдын ала анықталған критерийлер жиынтығы
бойынша бағаланады.
Глейзердің айтуынша, критериалды бағалау басқа
білім алушылардың жетістіктерімен салыстыруды немесе
тәуелділікті болдырмайды, сондай-ақ әрбір білім алушының
біліктілік деңгейі туралы ақпарат береді.
Осылайша, критериалды бағалау - алдын ала белгілі
критерияларға, оқу мақсаттарына сәйкес күтулі нәтижелерге
жету үшін білім алушыны жеке оқыту процесіне түзетулер
енгізу мүмкіншілігін беретін оқу жетістіктерін бағалау.
Білім алушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау
жүйесі:
- оқыту мен бағалаудың біртұтастығына негізделеді;
13 слайд
- білім алушылардың ілгерілеушілігі мен үлгерімін
қамтамасыз етуде біртұтас тәсілді қалыптастыруға
бағытталады;
- оқу бағдарламаларына сәйкес дағдыларды дамыту
және білім алуға дәлелдемелер жинақтау мен оқыту
мақсаттарын жүзеге асыруды қамтамасыз етеді;
- әрбір сынып үшін пән бойынша оқу
бағдарламасының мазмұны негізінде бағалау түрлері мен
әдіс-тәсілдерінің алуан түрлерін қамтиды.
Критериалды бағалау жүйесі оқыту, оқу мен бағалаудың
өзара байланысына негізделгенін есте сақтау маңызды.
Критериалды бағалаудың нәтижелері білім беру
процесін тиімді жоспарлау мен ұйымдастыру үшін
пайдаланылады. Критериалды бағалау білім
алушылардың дағдыларының даму дәрежесін бағалауға
мүмкіндік береді .
14 слайд
Критериалды тәсіл салыстыру мен басқа
оқушылардың жетістіктеріне тәуелділікті
болдырмайды, сонымен қатар әр оқушының
құзіреттілік деңгейі туралы ақпараттандыруға
бағытталған.
“ Латын тілінен аударғанда бағалау «отыру»
дегенді білдіреді. Бағалау кезінде біз оқушымен
бірге отырамыз. Біз онымен жұмыс жасаймыз.”
Грин 1999 жыл
“ Бағалау - бұл оқытуды дамыту үшін
дәлелдемелер жинау үшін мұғалімдер мен оқушылар
қолданатын ресми және бейресми процесс. ”
Блэк пен Уильям, 1998 ж
15 слайд
Эксперименттік бөлім
Мәліметтерді жинау үшін көп уақыт қажет деп , себебі
БЖБ жұмысын даялау үшін өткен тақырыптардың барлығымен
танысып , оларға байланысты тапсырмалар жасау керек .
Қазіргі күнде мәліметтердің көп бөлігін интернет көмегімен
алудамын және практика барысында жинаған мәліметтерім де
бар . Олардың көмегімен өзіме керекті кітаптар мен жинақтарды
ала – аламын.
Осы жобаны дайындау барысында менде туындап отырған
кедергілердің қатарына : тәжірибемнің жетістеушілігі , БЖБ
және ТЖБ тапсырмаларын құрастырушы авторлармен тікелей
байланыс жасай алмауым , оқушыларға нақты нені үйрену қиын
екенін білмеуім , оқушыларға химия пәнін қызықтырудың жаңа
жолдарын қарастыруды жатқыза аламын .
16 слайд
ҚорытындыИнтернетте берілген тапсырма Өзегіс енгізілген БЖБ тапсырмасы
Тапсырма 1 . Периодтық жүйеде период
бойынша солдан оңға қарай, топ
бойынша жоғарыдан төмен қарай химиялық элементтердің
электртерістіктері қалай өзгереді ? A) өзгермейді
B) артады және артады C) артады және кемиді
D) кемиді және кемиді 2. Ковалентті байланысы бар
қосылыстар берілген Ғ2, НBr (а) Ковалентті байланыс
түрлерін ажыратып жазыңыз. (b) «Нүктелер мен айқыштар»
(Льюистің диаграммасы) диаграм масын қолданып
ковалентті байланыстардың түзілу механизмін түсіндіріңіз. (с) Электрон бұлттарының
қаптасуы арқылы химиялық
байланыстардың түзілу сызбасын сызыңыз.
3 .Заттың формуласы мен
химиялық байланыс түрін сәйкестендіріңіз.
Заттың формуласы Химиялық б айланыс түрі А) С (графит)
1) Ковалентті полярлы В) H 2S
2) Иондық С) CsCl
3) Алып құрылымды ковалентті полярсыз
D) S8 4) Ковалентті полярсыз
А) ____ В) ____ С) ____ D) ____
1 . Периодтық жүйеде период
бойынша солдан оңға қарай, топ бойынша жоғарыдан төмен қарай
химиялық элементтердің электртерістіктері қалай өзгереді?
A) өзгермейді B) артады және артады
C) артады және кемиді
2 . Ковалентті байланысы бар
қосылыстар берілген О2, НBr
(а) Ковалентті байланыс түрлерін ажыратып жазыңыз. (b) Электрон бұлттарының қаптасуы
арқылы химиялық байланыстардың түзілу сызбасын сызыңыз
3 .Заттың формуласы мен химиялық
байланыс түрін сәйкестендіріңіз. Заттың формуласы
Химиялық байланыс түр і А) С (графит) 1) Ковалентті полюсті В) H 2S 2) Иондық
С) CsCl 3) ковалентті полюсті D) AICI 3 4) Ковалентті
полюссіз А) ____ В) ____ С) ____ D)
____
4(a) Кальций оксидіндегі (СаО)
17 слайд
Тапсырма
1 . Периодтық жүйеде период
бойынша солдан оңға қарай, топ
бойынша жоғарыдан төмен қарай
химиялық элементтердің
электртерістіктері қалай өзгереді ?
A) өзгермейді
B) артады және артады
C) артады және кемиді
D) кемиді және кемиді
2. Ковалентті байланысы бар
қосылыстар берілген Ғ2, НBr
(а) Ковалентті байланыс
түрлерін ажыратып жазыңыз.
(b) «Нүктелер мен айқыштар»
(Льюистің диаграммасы)
диаграм масын қолданып
ковалентті байланыстардың түзілу
механизмін түсіндіріңіз.
(с) Электрон бұлттарының
қаптасуы арқылы химиялық
байланыстардың түзілу сызбасын
сызыңыз.
3 .Заттың формуласы мен
химиялық байланыс түрін
сәйкестендіріңіз.
Заттың формуласы
Химиялық б айланыс түрі
А) С (графит)
1) Ковалентті полярлы
В) H 2S
2) Иондық
С) CsCl
3) Алып құрылымды ковалентті
полярсыз
D) S8
4) Ковалентті полярсыз
А) ____ В) ____ С) ____ D)
____
4(a) Кальций оксидіндегі (СаО)
байланыстың түзілуін Льюис
1 . Периодтық жүйеде период
бойынша солдан оңға қарай, топ
бойынша жоғарыдан төмен қарай
химиялық элементтердің
электртерістіктері қалай өзгереді?
A) өзгермейді
B) артады және артады
C) артады және кемиді
2 . Ковалентті байланысы бар
қосылыстар берілген О2, НBr
(а) Ковалентті байланыс түрлерін
ажыратып жазыңыз.
(b) Электрон бұлттарының
қаптасуы арқылы химиялық
байланыстардың түзілу сызбасын
сызыңыз
3 .Заттың формуласы мен
химиялық байланыс түрін
сәйкестендіріңіз.
Заттың формуласы
Химиялық байланыс түр і
А) С (графит) 1) Ковалентті
полюсті
В) H 2S 2) Иондық
С) CsCl 3) ковалентті полюсті
D) AICI 3 4) Ковалентті
полюссіз
А) ____ В) ____ С) ____ D)
____
18 слайд
Тапсырмалар бір–бірінен айтарлықтай ерекшеленбейді,
дегенмен осы тапсырмаларды орындаған оқушылардың бағаларын
салыстыруға да келмейді.
Бірінші тапсырманы , яғни интернет желісінде берілген
тапсырманы орындаған оқушылар өз бағасын ақтай алмады , тіпті
көмекші құралдарды пайдаланғанның өзінде оқушылар төмен
көрсеткіш көрсетті, берілген тапсырмалардың күрделі әрі түсінікс...
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз