Материалдар / Абайдың музыкалық мұрасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Абайдың музыкалық мұрасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға пайдалы мол ақпарат беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2020
413
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
« Құлақтан кіріп бойды алар, әсем ән мен тәтті күй »

1 слайд
« Құлақтан кіріп бойды алар, әсем ән мен тәтті күй »

 Жобаның тақырыбы: « Абайдың музыкалық мұрасы»  Жобаны дайындағандар : 38 топ студенттер і Ардабекова Назгүл Қалелова А

2 слайд
 Жобаның тақырыбы: « Абайдың музыкалық мұрасы»  Жобаны дайындағандар : 38 топ студенттер і Ардабекова Назгүл Қалелова Айгерім  Жетекшісі: Сағымбаева Нұргүл

Жоспары:  1. Абайдың музыкаға деген көзқарасы  2. Абайдың музыкалық мұрасына жалпы шолу  3. Абай әндері  4. Абай әндерін

3 слайд
Жоспары:  1. Абайдың музыкаға деген көзқарасы  2. Абайдың музыкалық мұрасына жалпы шолу  3. Абай әндері  4. Абай әндерінің жаңашылдық сипаты  5. Қорытынды

Абайдың музыкаға көзқарасы :  Ұлы ақынның жас шағында шығарған өлеңдерінен бізге жеткендері өте аз. Көптеген шығармалары ұмыт

4 слайд
Абайдың музыкаға көзқарасы :  Ұлы ақынның жас шағында шығарған өлеңдерінен бізге жеткендері өте аз. Көптеген шығармалары ұмытылған , жоғалған. Абайдың өлеңдері нағыз өнімді,жаза бастаған кезі жігіттік шағы өткен соң басталған.  Бірақ, дүниені оймен шарлап, әлемдегі жаңалықтарды жетік біліп, арғы - бергі дәуірлерде өмір сүрген ойшылдар еңбегін оқу үшін араб, парсы, орыс, шағатай тілдерін жетік меңгерген.Оның мұхиттай терең білімі, М.Әуезов айтқандай, үш арнадан нәр алыпты.Олар : халықтың бай ауыз әдебиеті мен тарихы, шығыс өнері мен мәдениеті, батыс әдебиеті мен ғылымы. Осыған сәйкес, Абайдың музыкаға көзқарасы жан-жақты дамып, жетілді.Соның арқасында ақынның қаламынан туған өлеңдері арқылы ән жазылды. Сол кезеңде Абай - қазақ музыкасына жаңа леп алып келді.

 Музыкалық мұрасы. Ұлы ақын, ағартушы Абай музыкалық саласында да айтарлықтай мұра қалдырды. Өзінің асыл өлеңдерін, қара сөз

5 слайд
 Музыкалық мұрасы. Ұлы ақын, ағартушы Абай музыкалық саласында да айтарлықтай мұра қалдырды. Өзінің асыл өлеңдерін, қара сөздерін қағазға түсіріп, кейінгі ұрпаққа жазып қалдырса да, музыкалық мүмкіншілігі болмады. Өйткені, Абай өмір сүрген кезеңде қазақта музыканың жазба мәдениеті жоқ еді, халықтық музыка ауыз дәстүрлік қалыпта еді. Сондықтан Абай әндері де қазақтың басқа халықтық ән-күйлері сияқты, ауыздан-ауызға, заманнан заманға ауыса отырып жетті. Музыка саласында жазба мәдениеттің болмауына қарамастан, Абай әндерінің бізге толық жеткен себебі - олардың халықтың жүрегінде сақталуға сапасы сай келетін шығармалар болғандығында, халық санасынан өшпес орын алғандығында. Абай әндерінің өзгешелігі - мелодиялық, ырғақтық жақтарындағы жаңалықтарында, идеялық мазмұнының ашықтығында. Бұл өзгешелік алғашқы көзде тыңдағандардың бәріне бірдей тұсінікті бола қоймады, болмақшы да емес еді. Мәдениеттің дамуына кедергі болатын феодалдық жағдайда кейбіреулер үшін ол әндердің жаңа тілдері қазақтың халықтық ән дәстүрінен шығып кеткендік болып көрінуі де мүмкін еді.

6 слайд

Абай әндерінің жаңашылдық сипаты

7 слайд
Абай әндерінің жаңашылдық сипаты

Зерттеу барысында

8 слайд
Зерттеу барысында

Қорытынды

9 слайд
Қорытынды